Urkianentrog klinkt beter.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:33 schreef koffieleuk het volgende:
Ik zat ook aan Marianentrog te denken, maar dat bekt een stuk minder lekker.
Ik wil geen drama van maken. Ik had niet door dat ik lapo hadquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:33 schreef Koen66 het volgende:
@:esf1gamer denk waarschijnlijk dat het een topickill was
Nu weet ik het zeker, je bent de kloonaccount van Jobiquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wil geen drama van maken. Ik had niet door dat ik lapo had
En jij maar naar die post starenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan de beste overkomen!quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nu weet ik het zeker, je bent de kloonaccount van Jobi
Vind ik alsnog iets te chique ofzo, dan zou ik eerder Urkertrog doen. Klinkt wat minder indrukwekkend.quote:
Dekmantelquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Als ik kloon van Jobi. Waarom post ik dan F1 subforum
Ik zou er geen geld opzetten als ik jou wasquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nu weet ik het zeker, je bent de kloonaccount van Jobi
Gewoon het hele jaar op vakantiequote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bij ons ook. Wat veel gratis geld
Ben ik wel een slechte kloon als ik niet in de top3 van het aantal posts in deze SC staquote:
Ik gok sowieso nietquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zou er geen geld opzetten als ik jou was
Het zou mij niet overkomen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan de beste overkomen!
Ik weet niet wie hier de beste is maar het overkomt hem of haar vast ook wel.
Dat is ze gewoonquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:37 schreef Koen66 het volgende:
Waarom vind ik Nienke Plas zo'n irritant type
Ook een dekmantelquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ben ik wel een slechte kloon als ik niet in de top3 van het aantal posts in deze SC sta
We zijn eruit. Nu Urk nog.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:36 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Vind ik alsnog iets te chique ofzo, dan zou ik eerder Urkertrog doen. Klinkt wat minder indrukwekkend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |