Subtiel de middenweg gekozenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb maar eens een voorzichtige poging gedaan om wat over Marcel los te krijgen.
Co Stompé junior vindt dit geen leuke opmerking. Want jij weet hoe de situatie in mekaar zit.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zitten ze allemaal vragen te stellen aan een dikzak over andere dikzakken.
Zeer terecht dat hij de Taylor-Lewis-semi overschat noemtquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:43 schreef wimderon het volgende:
Targetrommel confirmed door Zjak @:Mani89
2021 wordt het jaar van Jelle Klaasen, bij dezen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Co Stompé junior vindt dit geen leuke opmerking. Want jij weet hoe de situatie in mekaar zit.
De onderwerpen Justin en Marcel zijn vakkundig doodgezwegenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
2021 wordt het jaar van Jelle Klaasen, bij dezen.
Ik heb echt moeite geen extreem infantiele vragen te stellenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
De onderwerpen Justin en Marcel zijn vakkundig doodgezwegen
Dat kon echt niet inderdaad, titel had niet uitgereikt moeten worden.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Die twee in de finale, ik ben vergeten wat hun namen zijn, wisten allebei niet wie Erwin Rommel was. Ze riepen in koor om te passen. Tamelijk schandalig, vind ik.
Waar is Ernst?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Blijft Gommers een keertje thuis, krijg je de net zo vreselijke Ab weer.
Je moet Op1 niet vaker dan één keer per week kijken is mijn ervaring. Beste zou zijn als ...quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Blijft Gommers een keertje thuis, krijg je de net zo vreselijke Ab weer.
Jij kijkt zeker alleen als Welmoed er is.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je moet Op1 niet vaker dan één keer per week kijken is mijn ervaring. Beste zou zijn als ...
Ik heb nog nooit een hele aflevering gezien.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je moet Op1 niet vaker dan één keer per week kijken is mijn ervaring. Beste zou zijn als ...
Nee, mooie vrouw maar stelt alleen obligaat glimlachend haar vraagjes. Kijk het liefst op maandag met Hugo Logtenberg.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker alleen als Welmoed er is.
Sowquote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:01 schreef El-Stinho het volgende:
Alleen leeghoofdige klapjosti's kijken naar Op1.
Kom even op. Geef me een goede reden om er structureel naar te kijken.quote:
Het is best grappig om te volgen dat steeds meer mensen nu gaan zeggen wat wij hier al geruime tijd roepen.quote:
Ik ben het niet met je oneens, alleen maandag acceptabel. Die redactie is sowieso verwerpelijk olv Bert Huisjesquote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kom even op. Geef me een goede reden om er structureel naar te kijken.
Jij was eigenlijk weer een trendsetter.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is best grappig om te volgen dat steeds meer mensen nu gaan zeggen wat wij hier al geruime tijd roepen.
Ik wilde mezelf niet alle eer geven, maar je hebt geen ongelijk. Ik run hier de zaak en niemand anders.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij was eigenlijk weer een trendsetter.
Rene leest mee.quote:
Ja, die is puur geselecteerd op haar uiterlijk.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, mooie vrouw maar stelt alleen obligaat glimlachend haar vraagjes. Kijk het liefst op maandag met Hugo Logtenberg.
Hadden wij maar een flinter van jouw algehele genialiteit.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik wilde mezelf niet alle eer geven, maar je hebt geen ongelijk. Ik run hier de zaak en niemand anders.
Wie de neuk is Bert Huisjes en waarom ken jij altijd van die totaal willekeurige nobuddies?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je oneens, alleen maandag acceptabel. Die redactie is sowieso verwerpelijk olv Bert Huisjes.
Omroep WNL-directeur he, ik lees wel eens wat. Ik zou een goede kandidaat zijn van De Slimste Mens.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wie de neuk is Bert Huisjes en waarom ken jij altijd van die totaal willekeurige nobuddies?
Ik ben degene die de bus heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hadden wij maar een flinter van jouw algehele genialiteit.
Maar dan zit de oliedomme Sophie er ook?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, mooie vrouw maar stelt alleen obligaat glimlachend haar vraagjes. Kijk het liefst op maandag met Hugo Logtenberg.
We kijken allemaal op tegen @Koffieplanter . Het baken van licht en hoop in donkere tijden als deze.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hadden wij maar een flinter van jouw algehele genialiteit.
Kun je een beetje presteren onder druk?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Omroep WNL-directeur he, ik lees wel eens wat. Ik zou een goede kandidaat zijn van De Slimste Mens.
Deze durf ik wel met nee te beantwoorden.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kun je een beetje presteren onder druk?
Neem ik op de koop toe, naast Welmoed zit Jort Kelder.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar dan zit de oliedomme Sophie er ook?
Ha ha haquote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, maar kennis is wat anders dan sporten onder druk.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja die sla ik eigenlijk ook altijd over.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Neem ik op de koop toe, naast Welmoed zit Jort Kelder.
Mooi dat we weer kunnen genieten van de zeer sympathieke, en tevens bloedschone Fidan. Overigens kan ik de Op1 uitzendingen op zondag met de eveneens sympathieke Talitha zeker aanraden. Ook een meid met visie.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:17 schreef maxi-mus het volgende:
Gelukkig begint binnenkort de vooravond weer.
millennial-expert Talitha trek ik totaal niet, wat een vreselijk mens is dat. Die denkt dat ze de stem van een generatie is. Nou dacht het niet Talitha.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mooi dat we weer kunnen genieten van de zeer sympathieke, en tevens bloedschone Fidan. Overigens kan ik de Op1 uitzendingen op zondag met de eveneens sympathieke Talitha zeker aanraden. Ook een meid met visie.
Je denkt nu echt dat @Koffieplanter hier niet aan satire doet?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
millennial-expert Talitha trek ik totaal niet, wat een vreselijk mens is dat. Die denkt dat ze de stem van een generatie is. Nou dacht het niet Talitha.
Je hapt.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
millennial-expert Talitha trek ik totaal niet, wat een vreselijk mens is dat. Die denkt dat ze de stem van een generatie is. Nou dacht het niet Talitha.
Vaak komt het niet voor, maar ik zie Sven Kockelmann aan die tafel verbleken naast Talitha.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel maar ik laat geen kans onbenut om mijn gal te spuien over dat mens.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je denkt nu echt dat @:Koffieplanter hier niet aan satire doet?
Jort is een soort Diederik Gommers avant la lettre.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:18 schreef El-Stinho het volgende:
Ik vind Jort maar een raar geval. Hij legde laatst bij Klopping en Pfauth uit dat hij talkshows eigenlijk stom vindt, maar blijft er wel gezellig stemming maken als gast dan wel presentator.
https://www.ad.nl/rotterd(...)e-rekening~ab336192/quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Heeft ze dat echt gezegd? Misschien moet ik haar meer geven dan mijn sympathie alleen.
Dat vinden ze in Polen niet leuk.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Heeft ze dat echt gezegd? Misschien moet ik haar meer geven dan mijn sympathie alleen.
Bij Jort moet ik altijd denken aan Pieter Storms, dat was wel vermakelijk.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jort is een soort Diederik Gommers avant la lettre.
Jij bent de pen van een generatie.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind mezelf ook wel de stem van een generatie.
Scherp.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij bent de pen van een generatie.
We wachten allemaal met smart op het fysieke gevecht.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:25 schreef El-Stinho het volgende:
Ik vind mezelf geen stem te noemen. Mijn leven is een mentaal gevecht tegen het voetvolk.
Ben jij ook van de siege-culture?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We wachten allemaal met smart op het fysieke gevecht.
Nee, het lijkt me gewoon leuk om Stijn te zien vechten.quote:
Ik durf daar niet aan te denken.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, het lijkt me gewoon leuk om Stijn te zien vechten.
AstraZeneca klinkt als een horoscoopsite. Ik wacht wel op het oerhollandse Janssen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
AstraZeneca 49 miljoen minder vaccins dan voorspeld lol. Daar is iets goed misgegaan.
Nog tot juni in lockdown heren
Vallen jouw ouders onder de wappies?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:33 schreef El-Stinho het volgende:
Inmiddels ben ik op het punt dat mijn ouders zich afvragen waarom demense zelf niet info over Kerona opzoeken.
Lijkt me echt verschrikkelijk om je ouders of vrienden te verliezen aan corona- of andere complotonzin.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vallen jouw ouders onder de wappies?
Ik prijs me gelukkig dat dit in mijn omgeving niet het geval is.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:37 schreef Aguero het volgende:
[..]
Lijkt me echt verschrikkelijk om je ouders of vrienden te verliezen aan corona- of andere complotonzin.
Ik weet het niet. In mijn moeders familie zitten mensen die een 'medische' achtergrond hebben, maar ik hoor nooit nuance. Het is altijd 'waarom vinden andere mensen niet wat ik vindquote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vallen jouw ouders onder de wappies?
Ik denk dat het goed is als we ons realiseren dat we ook soms mogen zeggen; "Dat weet ik niet"...quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:45 schreef El-Stinho het volgende:
Ergens geen mening over hebben, of je geen expert wanen over iets. Het is blijkbaar strafbaar.
En elkaar de ruimte gunnen om om te gaan met iets wat complex is.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat het goed is als we ons realiseren dat we ook soms mogen zeggen; "Dat weet ik niet"...
Mevrouw met het rugzakje is uit de gevangenis of waar komt deze spontane vrolijkheid vandaan?quote:
Mevrouw met het rugzakje dat mij een jaar geleden had gefriendzoned zat net spontaan zonder bovenkleding bovenop mij op de bank en daarna zonder kleding in mijn bed. Ik ben content.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mevrouw met het rugzakje is uit de gevangenis of waar komt deze spontane vrolijkheid vandaan?
Als de blijheid in je posts representatief is voor het aantal keer dat je de liefde bedrijft moet het hiervoor wel heel lang geleden geweest zijn hahaha. Alle gekheid op een stokje, ook genoten van Tulsi bij Joe?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mevrouw met het rugzakje dat mij een jaar geleden had gefriendzoned zat net spontaan zonder bovenkleding bovenop mij op de bank en daarna zonder kleding in mijn bed. Ik ben content.
Die ga ik terug luisteren. Tulsi is een heldin.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als de blijheid in je posts representatief zijn voor het aantal keer dat je de liefde bedrijft moet het hiervoor wel heel lang geleden geweest zijn hahaha. Alle gekheid op een stokje, ook genoten van Tulsi bij Joe?
Tulsiquote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die ga ik terug luisteren. Tulsi is een heldin.
Present!quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Tulsi, zoals @:Slobeend zou zeggen. AOC verbleekt naast deze wondervrouw.
Ik dacht dat jij Amerika geen land vond.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee maar voor welke feiten of meningen zou ik Tusli Gabbard een heldin moeten vinden? Oprechte vraag, ik ken haar nauwelijks. Al m'n aandacht gaat naar AOC.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ze haat oorlog, moslims, homo's en vastgeroeste democraten. Fan van Assad, Sanders en Modi.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 01:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee maar voor welke feiten of meningen zou ik Tusli Gabbard een heldin moeten vinden? Oprechte vraag, ik ken haar nauwelijks. Al m'n aandacht gaat naar AOC.
Opmerkelijkquote:Op zaterdag 23 januari 2021 01:11 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ze haat oorlog, moslims, homo's en vastgeroeste democraten. Fan van Assad, Sanders en Modi.
quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Mag ik zeggen dat het me eigenlijk geen reet kan schelen wat er in Amerika gaande is? Derdewereldland.
Dit is een leuke poging mij onderuit te halen met m'n eigen uitspraken, maar het gaat hier natuurlijk niet om wel of geen Amerika. Het gaat hier om het toelaten van transgenders tot sporten van het andere geslacht. Als dit had plaatsgevonden in Duitsland of Zimbabwe had ik het eveneens prachtig gevonden, daar de mensen (vooral hele linkse vrouwen) die roepen om genderneutraliteit en weet ik veel wat voor ongein nog meer, het nu opeens een probleem vinden als het ten koste gaat van diezelfde vrouwen.quote:
Onze Slob zit zo niet in elkaar. Hij deugt, in tegenstelling tot mij, wel.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
Koffieplanter die hapt op Slobeend, ben ik in een parallel universum?
Dit soort linkse luchtfietserij is echt zo weerzinwekkend. Dat is mijn mening.quote:
Ik genietquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
Koffieplanter die hapt op Slobeend, ben ik in een parallel universum?
Ik vind het wel mooi om te zien hoe jij langzaam de overhand begint te krijgen.quote:
Het is lachwekkend, het is krankzinnig, maar ik zie het zó enorm graag gebeuren. Stel je voor dat bijvoorbeeld een man als Dennis Rodman zich om laat bouwen en de hele WNBA naar de vaantjes helpt, dat is toch prachtig. Dán wil ik de woke white women horen. Dat zou ook direct het einde betekenen van dat gejammer dat er meer vrouwensport op de televisie moet komen en equal pay kan de prullenbak in. Please Joe, druk het door. En wel nu.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit soort linkse luchtfietserij is echt zo weerzinwekkend. Dat is mijn mening.
Tom stopt voor onbepaalde tijd met wielrennen om te kijken of hij het nog leuk vind.quote:
wtfquote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tom stopt voor onbepaalde tijd met wielrennen om te kijken of hij het nog leuk vind.
De laatste die dat deed hebben we niet meer terug gezien. (Kennaugh)quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tom stopt voor onbepaalde tijd met wielrennen om te kijken of hij het nog leuk vind.
In zijn keuzes is hij echt een Barney af en toequote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:30 schreef El-Stinho het volgende:
Niets dan respect voor zo'n keuze, dunkt mij.
Dit vind ik overdreven. Ik ben geen Dumoulin-apologeet, wat misschien mede door de hijgerigheid van pers en voetvolk komt, maar Van Barneveld had altijd al een extreem mentaal gebrek wanneer het tegenzit.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In zijn keuzes is hij echt een Barney af en toe
En natuurlijk gaan ze hun zin krijgen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:40 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Wat is dit voor vuile chantage? KLM
Ransmakakenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:40 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Kunnen we nu ook dreigen met het stopzetten van alle staatssteun?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:40 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Allemaal de schuld van Camiel Eurlings.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kunnen we nu ook dreigen met het stopzetten van alle staatssteun?
Wat een walgelijke mensen.
Het contrast tussen Dumoulin en, bijvoorbeeld, Froome vind ik hier wel mooi om te zien. Froome ligt in duizend stukken en brokken, wordt overspoeld door een generatie van jonge multitalenten en werkt alleen maar harder en harder. Dumoulin heeft steevast een hoofd alsof zijn moeder vergeten is een pakje Wicky in zijn tas te doen en gooit bij het minste of geringste de handdoek. Het verschil tussen een groot kampioen en een matroos.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:30 schreef El-Stinho het volgende:
Niets dan respect voor zo'n keuze, dunkt mij.
Letterlijk elk bedrijf stelt zich asociaal op. Kapitalisme is een ziekte.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kunnen we nu ook dreigen met het stopzetten van alle staatssteun?
Wat een walgelijke mensen.
Dit vind ik dan weer erg doorslaan.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Letterlijk elk bedrijf stelt zich asociaal op. Kapitalisme is een ziekte.
In plaats van Froome zou je ook Kelderman kunnen noemen, behalve dat dat geen groot kampioen is.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het contrast tussen Dumoulin en, bijvoorbeeld, Froome vind ik hier wel mooi om te zien. Froome ligt in duizend stukken en brokken, wordt overspoeld door een generatie van jonge multitalenten en werkt alleen maar harder en harder. Dumoulin heeft steevast een hoofd alsof zijn moeder vergeten is een pakje Wicky in zijn tas te doen en gooit bij het minste of geringste de handdoek. Het verschil tussen een groot kampioen en een matroos.
Heeft zij ook een rugzak van 100 kilo?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mevrouw met het rugzakje dat mij een jaar geleden had gefriendzoned zat net spontaan zonder bovenkleding bovenop mij op de bank en daarna zonder kleding in mijn bed. Ik ben content.
Nee, die kun je niet noemen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In plaats van Froome zou je ook Kelderman kunnen noemen, behalve dat dat geen groot kampioen is.
De mentale wereld van het sporten blijft een spannend iets.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het contrast tussen Dumoulin en, bijvoorbeeld, Froome vind ik hier wel mooi om te zien. Froome ligt in duizend stukken en brokken, wordt overspoeld door een generatie van jonge multitalenten en werkt alleen maar harder en harder. Dumoulin heeft steevast een hoofd alsof zijn moeder vergeten is een pakje Wicky in zijn tas te doen en gooit bij het minste of geringste de handdoek. Het verschil tussen een groot kampioen en een matroos.
Er werd altijd gezegd dat ie zo’n “goede kop had” maar hij keek ook nooit heel blij.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ook met Dumoulin had Jumbo nog wel ruimte over in de ploegquote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij had Plugge al eerder getagdVoorkennis?
Ik adviseer het optreden van Elbers bij Op1 niet terug te kijken.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:40 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Al gezien. Wat een verknipte blik op de werkelijkheid.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 15:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik adviseer het optreden van Elbers bij Op1 niet terug te kijken.
Kennen jullie die gozer van de tabakslobby? Die rookt niet en vind roken ook ongezondquote:Op zaterdag 23 januari 2021 15:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Al gezien. Wat een verknipte blik op de werkelijkheid.
Samenvatting?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 15:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Al gezien. Wat een verknipte blik op de werkelijkheid.
We krijgen mooi geen antwoord.quote:
Firstcyclingquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
First cycling was de leukste game toch? (Naast de FPCL)
quote:
Wie?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:51 schreef Slobeend het volgende:
Rutger Bregman en zijn vrouw hebben de afgelopen maanden alle boeken van Harry Potter aan elkaar voorgelezen vertelt hij zojuist in Matthijs Gaat Door @:mediacourant
Jij krijgt dat gevoel nu pas?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:00 schreef El-Stinho het volgende:
Ik word wel een beetje moe van Sander. Die wil ook iets te graag laten zien dat hij een afwijkende mening heeft.
Een beetje tegengas aan het klootjesvolk of andere tokkies keur ik altijd goed, maar het orgel is nu wel kapotgedraaid.quote:
Tot nu toe totaal niet de moeite waard. Alleen Abbey Hoesquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:09 schreef El-Stinho het volgende:
@:slobeend kan ik straks matthijs gaat door terugkijken?
Anders krijgen we morgen wel een analyse in Media Inside.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Tot nu toe totaal niet de moeite waard. Alleen Abbey Hoes.
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Tot nu toe totaal niet de moeite waard. Alleen Abbey Hoes.
Is dit echt?quote:
Dat soort mensen lopen hier gelukkig niet rond.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:00 schreef El-Stinho het volgende:
Ik word wel een beetje moe van Sander. Die wil ook iets te graag laten zien dat hij een afwijkende mening heeft.
Ik voel de verwijten al op me af komen, maar Sander toont gewoon nooit zelflerend inzicht of respect voor een andere mening. Altijd hokjesdenkenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:40 schreef Aguero het volgende:
Dat soort mensen lopen hier gelukkig niet rond.
Ik dacht deze keer eigenlijk niet meteen aan jou, maar goed. Mijn meningen over meningen over meningen zal ik verder laten zitten.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik voel de verwijten al op me af komen, maar Sander toont gewoon nooit zelflerend inzicht of respect voor een andere mening. Altijd hokjesdenken
Ik kan niet kiezen tussen daarheen en het Museumpleinquote:Op zondag 24 januari 2021 10:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Zijn jullie al onderweg naar Eindhoven?
Je kan ook verhuizen naar Urk, dan kun je gewoon net buiten je deur rellen .quote:Op zondag 24 januari 2021 11:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen tussen daarheen en het Museumplein
Volgens mij is het een bewuste keuze van PCS om alleen UCI koersen vast te leggen. Bij First moeten ze eerst een fatsoenlijke lay-out maken.quote:Op zondag 24 januari 2021 10:57 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind het bijna schokkend hoeveel vollediger Firstcycling is qua resultaten dan PCS. Meer mensen moeten dit weten.
Het lijkt mij wel intrigerend om daar te wonenquote:Op zondag 24 januari 2021 11:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je kan ook verhuizen naar Urk, dan kun je gewoon net buiten je deur rellen .
Wow kijk wie er weer durft uit te delen, nou ik gun je je post die verder nergens op is gebaseerd van harte!quote:Op zondag 24 januari 2021 11:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Je merkt wel dat @:Mani89 ouder aan het worden is. Hij is in alles veel trager. Traag in actie, traag van begrip.
Ik heb wel een serieuze vraag voor jou als fitness guru, vanaf welk dumbell gewicht mag ik tevreden zijn dat ik er 20 bicep curls achter elkaar mee kan doen?quote:Op zondag 24 januari 2021 11:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Je merkt wel dat @:Mani89 ouder aan het worden is. Hij is in alles veel trager. Traag in actie, traag van begrip.
Waarom zou je er 20 doen?quote:Op zondag 24 januari 2021 11:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb wel een serieuze vraag voor jou als fitness guru, vanaf welk dumbell gewicht mag ik tevreden zijn dat ik er 20 bicep curls achter elkaar mee kan doen?
Na drie jaar, na vele posts van @Rellende_Rotscholier en ondergetekende, nog eens tot de conclusie komen dat FirstCycling in alle opzichte beter is dan PCS. Ja, dat vind ik eigenlijk een beetje zielig, een beetje triest. Het zou je sieren een UI te dragen die meer overeen komt met hetgeen de mensen onder ogen krijgen. Alas.quote:Op zondag 24 januari 2021 11:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wow kijk wie er weer durft uit te delen, nou ik gun je je post die verder nergens op is gebaseerd van harte!
Ik doe ook meestal 10, maar soms 20 om te kijken hoe ver ik kan gaan.quote:
Sorry ik lees meestal eigenlijk alleen mijn eigen posts, zeker die van @Rellende_Rotscholier scroll ik met een rotgang overheen.quote:Op zondag 24 januari 2021 11:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Na drie jaar, na vele posts van @:Rellende_Rotscholier en ondergetekende, nog eens tot de conclusie komen dat FirstCycling in alle opzichte beter is dan PCS. Ja, dat vind ik eigenlijk een beetje zielig, een beetje triest. Het zou je sieren een UI te dragen die meer overeen komt met hetgeen de mensen onder ogen krijgen. Alas.
[ afbeelding ]
Sander doet heel vaak wat hij anderen verwijt en daar bedenkt hij dan op een dedain toontje een heel grappig naampje bij. Rot op naar Zweden, kutdwerg.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik voel de verwijten al op me af komen, maar Sander toont gewoon nooit zelflerend inzicht of respect voor een andere mening. Altijd hokjesdenken
Zijn corona-echoput is simpelweg doodvermoeiend. Net als de meeste hobbyeconomen die met stellige uitspraken het pad van epidemiologie en virologie betreden.quote:Op zondag 24 januari 2021 11:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sander doet heel vaak wat hij anderen verwijt en daar bedenkt hij dan op een dedain toontje een heel grappig naampje bij. Rot op naar Zweden, kutdwerg.
Dom zijn is een keuze. Goed dat je daar openlijk voor uitkomt en dat niet via een omweg probeert af te reageren.quote:Op zondag 24 januari 2021 11:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sorry ik lees meestal eigenlijk alleen mijn eigen posts, zeker die van @:Rellende_Rotscholier scroll ik met een rotgang overheen.
Je komt daar niet tussen als vreemdequote:Op zondag 24 januari 2021 11:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel intrigerend om daar te wonen
Ik ben altijd goudeerlijk over mijn eigen geestelijke capaciteiten.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dom zijn is een keuze. Goed dat je daar openlijk voor uitkomt en dat niet via een omweg probeert af te reageren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 januari 2021 12:35 schreef Slobeend het volgende:
Sander is op coronagebied bijzonder vermoeiend maar ik erger me meer aan Zihni Özdil de laatste tijd, wat een narcist is dat zeg. Geeft constant af op links, hij is de enige juiste man die weet hoe links zou moeten zijn. Als iedereen A zegt, zegt Zihni B. De nieuwe Weird Duck.
[ twitter ]
Geen meltdown hoor, gewoon keurige inhoudelijke kritiek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Sander is op coronagebied bijzonder vermoeiend maar ik erger me meer aan Zihni Özdil de laatste tijd, wat een narcist is dat zeg. Geeft constant af op links, hij is de enige juiste man die weet hoe links zou moeten zijn. Als iedereen A zegt, zegt Zihni B. De nieuwe Weird Duck.
[ twitter ]
De enige echte vrijdenker van het land.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Een matige layout en te veel zoeken om bij de, voor het grote publiek, interessante pagina's te komen. Dat zijn vrij belangrijke opzichten.quote:Op zondag 24 januari 2021 11:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Na drie jaar, na vele posts van @:Rellende_Rotscholier en ondergetekende, nog eens tot de conclusie komen dat FirstCycling in alle opzichte beter is dan PCS. Ja, dat vind ik eigenlijk een beetje zielig, een beetje triest. Het zou je sieren een UI te dragen die meer overeen komt met hetgeen de mensen onder ogen krijgen. Alas.
[ afbeelding ]
[ twitter ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een raar mannetje is dit.
Er komen foto's voorbij, het is ook wel een beetje het volk wat je er verwacht.quote:
quote:Op zondag 24 januari 2021 16:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Er komen foto's voorbij, het is ook wel een beetje het volk wat je er verwacht.
Ze hebben ook fietsen in brand gestoken, dus het zou goed kunnen.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zouden de mensen die de Jumbo in Eindhoven aan het plunderen waren dat hebben gedaan omdat Dumoulin ermee is gestopt?
Heb je toen die gele tompoucen gekocht? Die waren in de aanbieding.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb ooit daadwerkelijk geld betaald voor producten in die Jumbo. Voel me wel bekocht nu.
Puur woongenot in Helmondquote:Op zondag 24 januari 2021 19:11 schreef Faraday01 het volgende:
Gelukkig woon ik nog 30 kilometer af van hellhole Eindhoven. Wat een idioten
Hihi wat grappig, een woord gemaakt dat gewoon voldoet aan de NL taal regels.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sommige mensen schrijven dat woord als:
[..]
Ik denk dat ik namens iedereen hier spreek als ik zeg dat wij dan ook hele bijzondere mensen zijn.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:22 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hihi wat grappig, een woord gemaakt dat gewoon voldoet aan de NL taal regels.
Geen idee wie jij bent maar je post een comment van mij van 4 dagen terug en je doet er nogal moeite voor. Dat is op zijn zachts gezegd heel bijzonder.
Was eerlijk gezegd niet de bedoeling hem te quoten, maar ik faalde weer eensquote:Op zondag 24 januari 2021 19:54 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik denk dat ik namens iedereen hier spreek als ik zeg dat wij dan ook hele bijzondere mensen zijn.
Je hebt wel je best gedaan.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Was eerlijk gezegd niet de bedoeling hem te quoten, maar ik faalde weer eens
Die Pratto hype van jou komt er nog niet helemaal uit.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Nou, ik zou user @:ludovico toch willen vragen @:immerdebestebob niet als representatief te zien voor het niveau van dit subforum en deze SC. We hebben hier welbespraakte, eloquente en intelligente users als @:Mani89 rondlopen, wat wil een mens nog meer? Het IQ stijgt bij iedere volzin die van zijn toetsenbord komt afglijden.
Ik had mezelf allang ingedekt door tegen @Slobeend te zeggen dat hij er geen reet van kan.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die Pratto hype van jou komt er nog niet helemaal uit.
Niemand is het perfecte plaatjequote:Op zondag 24 januari 2021 20:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Nou, ik zou user @:ludovico toch willen vragen @:immerdebestebob niet als representatief te zien voor het niveau van dit subforum en deze SC. We hebben hier welbespraakte, eloquente en intelligente users als @:Mani89 rondlopen, wat wil een mens nog meer? Het IQ stijgt bij iedere volzin die van zijn toetsenbord komt afglijden.
En dat blijkt te kloppen.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik had mezelf allang ingedekt door tegen @:Slobeend te zeggen dat hij er geen reet van kan.
Ziedend.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:20 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb geen zin om weer allemaal analyses aan te horen dat AZ Feyenoord op alle fronten voorbij is, dat ze op elke positie een betere speler hebben behalve Berghuis en dat Advocaat er het maximale uithaalt met deze spelers.
Berghuis is eigenlijk dit seizoen vrij slecht.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:20 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb geen zin om weer allemaal analyses aan te horen dat AZ Feyenoord op alle fronten voorbij is, dat ze op elke positie een betere speler hebben behalve Berghuis en dat Advocaat er het maximale uithaalt met deze spelers.
Geen idee, ik volg dat niet. Als hij er verder twintig maakt vind ik het prima, als hij op nul eindigt vind ik het ook goed.quote:
Berghuis is vaak ook wel een verongelijkte speler.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Berghuis is eigenlijk dit seizoen vrij slecht.
(zijn statistieken zijn nog wel aardig)
Klopt, hoewel ik em dan vandaag nog oke vond maar in wedstrijden tegen de kleintjes doet ie geen klote.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Berghuis is eigenlijk dit seizoen vrij slecht.
(zijn statistieken zijn nog wel aardig)
Waarvan akte.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Geen idee, ik volg dat niet. Als hij er verder twintig maakt vind ik het prima, als hij op nul eindigt vind ik het ook goed.
quote:Op zondag 24 januari 2021 19:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je hebt wel je best gedaan.
Die Fin weet echt helemaal niets.quote:
Sympathieke Inigo heeft ook aardige woorden voor Tom geschrevenquote:Op zondag 24 januari 2021 20:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
De buitengewoon sympathieke Iñigo geeft netjes antwoord in het Engels.
Ik kan er wel flink ziedend van worden hoe subjectief Ziggo is als het over Barça gaat.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij ook aan het Rondo-topic te zien.
Ik ben niet helemaal objectief, maar het is oprecht een sympathieke en slimme jongen.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sympathieke Inigo heeft ook aardige woorden voor Tom geschreven
Ik hoop voor jou dat Slot er een leuk voetballend team van maakt en dat de tijd krijgt om wat op te bouwen. Als ie zoveel geluk heeft als Dick moet dat wel goedkomen.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:20 schreef Slobeend het volgende:
Weet je, ik kan je nu een bloedhond noemen, of een volgevreten pizzahok. Maar ik ga gewoon net doen je het meent, dankjewel!quote:Op zondag 24 januari 2021 20:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Daar doe je aan mee?quote:
Hier in het dorp vooral onrust op Facebook. Mensen die het al vergelijken met WW2 enzoquote:Op zondag 24 januari 2021 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Netjes binnen.
De sfeer is in diverse steden grimmig.
Weet je wie ook graag zijn hond uitliet?quote:Op zondag 24 januari 2021 21:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Hier in het dorp vooral onrust op Facebook. Mensen die het al vergelijken met WW2 enzo
De onderdrukking in dit geval he
Gaat genoeg geld de staatskas in zo. Als die mensen het kunnen betalen, want zo zien de meeste er niet uitquote:Op zondag 24 januari 2021 21:26 schreef Faraday01 het volgende:
Meer of minder dan 3600 boetes vandaag?
3,5 ton dat is een schijntje voor alle extra politieinzetquote:Op zondag 24 januari 2021 21:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Gaat genoeg geld de staatskas in zo. Als die mensen het kunnen betalen, want zo zien de meeste er niet uit
quote:Op zondag 24 januari 2021 21:26 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Weet je wie ook graag zijn hond uitliet?
Politie-inzet vandaag en talloze vernielingen kosten helaas veel meer.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Gaat genoeg geld de staatskas in zo. Als die mensen het kunnen betalen, want zo zien de meeste er niet uit
Je moet wat over hebben voor de VRIJHEID.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Politie-inzet vandaag en talloze vernielingen kosten helaas veel meer.
Het eerste wat ik hoor zijn de woorden kankergezwel en slaven over de media.quote:
Wel als het een betonnen bankje is?quote:Op zondag 24 januari 2021 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
Als je om een uur of kwart over 9 's avonds Enschede HOOLIKANS staat te schreeuwen en daarna het straatmeubilair weggooit, denk je dan daadwerkelijk dat dit een nuttige vorm van verzet is?
Snap dat ook niet zo. Je kan beter stiekem met je maten paar pilsjes drinken.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
Als je om een uur of kwart over 9 's avonds Enschede HOOLIKANS staat te schreeuwen en daarna het straatmeubilair weggooit, denk je dan daadwerkelijk dat dit een nuttige vorm van verzet is?
Maarten D. vindt dit leuk.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
Dan zijn het wel doorzetters in ieder geval.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:43 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Wel als het een betonnen bankje is?
Laten we eerlijk zijn, dan is het menensquote:Op zondag 24 januari 2021 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan zijn het wel doorzetters in ieder geval.
Je hebt er een bekend bankje, maar die is al meermaals kapot gegaanquote:Op zondag 24 januari 2021 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan zijn het wel doorzetters in ieder geval.
Gelukkig heeft Geert zelf daadkrachtig in de geest van Edwin van der Sar ingegrepen.quote:
Toen het al klaar was en opeens bleek dat er ook in Den Haag wat kapot werd gemaakt.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Geert zelf daadkrachtig in de geest van Edwin van der Sar ingegrepen.
Kappen met die shit.
Maar dan met nog een groter ego en nog debielere ideeën.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tjerrie doet echt een Donaldje hé.
Zelfs als het land wordt gesloopt moet er nog een of ander buitengewoon minderwaardig politiek spelletje worden gespeeld.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toen het al klaar was en opeens bleek dat er ook in Den Haag wat kapot werd gemaakt.
Die felbetegelde?quote:Op zondag 24 januari 2021 21:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je hebt er een bekend bankje, maar die is al meermaals kapot gegaan
In NWS werd het ras er ook alweer veelvuldig bij gehaald vanmiddag.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zelfs als het land wordt gesloopt moet er nog een of ander buitengewoon minderwaardig politiek spelletje worden gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |