Ze hebben ook fietsen in brand gestoken, dus het zou goed kunnen.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zouden de mensen die de Jumbo in Eindhoven aan het plunderen waren dat hebben gedaan omdat Dumoulin ermee is gestopt?
Heb je toen die gele tompoucen gekocht? Die waren in de aanbieding.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb ooit daadwerkelijk geld betaald voor producten in die Jumbo. Voel me wel bekocht nu.
Puur woongenot in Helmondquote:Op zondag 24 januari 2021 19:11 schreef Faraday01 het volgende:
Gelukkig woon ik nog 30 kilometer af van hellhole Eindhoven. Wat een idioten
Hihi wat grappig, een woord gemaakt dat gewoon voldoet aan de NL taal regels.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sommige mensen schrijven dat woord als:
[..]
Ik denk dat ik namens iedereen hier spreek als ik zeg dat wij dan ook hele bijzondere mensen zijn.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:22 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hihi wat grappig, een woord gemaakt dat gewoon voldoet aan de NL taal regels.
Geen idee wie jij bent maar je post een comment van mij van 4 dagen terug en je doet er nogal moeite voor. Dat is op zijn zachts gezegd heel bijzonder.
Was eerlijk gezegd niet de bedoeling hem te quoten, maar ik faalde weer eensquote:Op zondag 24 januari 2021 19:54 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik denk dat ik namens iedereen hier spreek als ik zeg dat wij dan ook hele bijzondere mensen zijn.
Je hebt wel je best gedaan.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Was eerlijk gezegd niet de bedoeling hem te quoten, maar ik faalde weer eens
Die Pratto hype van jou komt er nog niet helemaal uit.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Nou, ik zou user @:ludovico toch willen vragen @:immerdebestebob niet als representatief te zien voor het niveau van dit subforum en deze SC. We hebben hier welbespraakte, eloquente en intelligente users als @:Mani89 rondlopen, wat wil een mens nog meer? Het IQ stijgt bij iedere volzin die van zijn toetsenbord komt afglijden.
Ik had mezelf allang ingedekt door tegen @Slobeend te zeggen dat hij er geen reet van kan.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die Pratto hype van jou komt er nog niet helemaal uit.
Niemand is het perfecte plaatjequote:Op zondag 24 januari 2021 20:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Nou, ik zou user @:ludovico toch willen vragen @:immerdebestebob niet als representatief te zien voor het niveau van dit subforum en deze SC. We hebben hier welbespraakte, eloquente en intelligente users als @:Mani89 rondlopen, wat wil een mens nog meer? Het IQ stijgt bij iedere volzin die van zijn toetsenbord komt afglijden.
En dat blijkt te kloppen.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik had mezelf allang ingedekt door tegen @:Slobeend te zeggen dat hij er geen reet van kan.
Ziedend.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:20 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb geen zin om weer allemaal analyses aan te horen dat AZ Feyenoord op alle fronten voorbij is, dat ze op elke positie een betere speler hebben behalve Berghuis en dat Advocaat er het maximale uithaalt met deze spelers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |