Na drie jaar, na vele posts van @Rellende_Rotscholier en ondergetekende, nog eens tot de conclusie komen dat FirstCycling in alle opzichte beter is dan PCS. Ja, dat vind ik eigenlijk een beetje zielig, een beetje triest. Het zou je sieren een UI te dragen die meer overeen komt met hetgeen de mensen onder ogen krijgen. Alas.quote:Op zondag 24 januari 2021 11:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wow kijk wie er weer durft uit te delen, nou ik gun je je post die verder nergens op is gebaseerd van harte!
Ik doe ook meestal 10, maar soms 20 om te kijken hoe ver ik kan gaan.quote:
Sorry ik lees meestal eigenlijk alleen mijn eigen posts, zeker die van @Rellende_Rotscholier scroll ik met een rotgang overheen.quote:Op zondag 24 januari 2021 11:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Na drie jaar, na vele posts van @:Rellende_Rotscholier en ondergetekende, nog eens tot de conclusie komen dat FirstCycling in alle opzichte beter is dan PCS. Ja, dat vind ik eigenlijk een beetje zielig, een beetje triest. Het zou je sieren een UI te dragen die meer overeen komt met hetgeen de mensen onder ogen krijgen. Alas.
[ afbeelding ]
Sander doet heel vaak wat hij anderen verwijt en daar bedenkt hij dan op een dedain toontje een heel grappig naampje bij. Rot op naar Zweden, kutdwerg.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik voel de verwijten al op me af komen, maar Sander toont gewoon nooit zelflerend inzicht of respect voor een andere mening. Altijd hokjesdenken
Zijn corona-echoput is simpelweg doodvermoeiend. Net als de meeste hobbyeconomen die met stellige uitspraken het pad van epidemiologie en virologie betreden.quote:Op zondag 24 januari 2021 11:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sander doet heel vaak wat hij anderen verwijt en daar bedenkt hij dan op een dedain toontje een heel grappig naampje bij. Rot op naar Zweden, kutdwerg.
Dom zijn is een keuze. Goed dat je daar openlijk voor uitkomt en dat niet via een omweg probeert af te reageren.quote:Op zondag 24 januari 2021 11:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sorry ik lees meestal eigenlijk alleen mijn eigen posts, zeker die van @:Rellende_Rotscholier scroll ik met een rotgang overheen.
Je komt daar niet tussen als vreemdequote:Op zondag 24 januari 2021 11:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel intrigerend om daar te wonen
Ik ben altijd goudeerlijk over mijn eigen geestelijke capaciteiten.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dom zijn is een keuze. Goed dat je daar openlijk voor uitkomt en dat niet via een omweg probeert af te reageren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 januari 2021 12:35 schreef Slobeend het volgende:
Sander is op coronagebied bijzonder vermoeiend maar ik erger me meer aan Zihni Özdil de laatste tijd, wat een narcist is dat zeg. Geeft constant af op links, hij is de enige juiste man die weet hoe links zou moeten zijn. Als iedereen A zegt, zegt Zihni B. De nieuwe Weird Duck.
[ twitter ]
Geen meltdown hoor, gewoon keurige inhoudelijke kritiek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Sander is op coronagebied bijzonder vermoeiend maar ik erger me meer aan Zihni Özdil de laatste tijd, wat een narcist is dat zeg. Geeft constant af op links, hij is de enige juiste man die weet hoe links zou moeten zijn. Als iedereen A zegt, zegt Zihni B. De nieuwe Weird Duck.
[ twitter ]
De enige echte vrijdenker van het land.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Een matige layout en te veel zoeken om bij de, voor het grote publiek, interessante pagina's te komen. Dat zijn vrij belangrijke opzichten.quote:Op zondag 24 januari 2021 11:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Na drie jaar, na vele posts van @:Rellende_Rotscholier en ondergetekende, nog eens tot de conclusie komen dat FirstCycling in alle opzichte beter is dan PCS. Ja, dat vind ik eigenlijk een beetje zielig, een beetje triest. Het zou je sieren een UI te dragen die meer overeen komt met hetgeen de mensen onder ogen krijgen. Alas.
[ afbeelding ]
[ twitter ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een raar mannetje is dit.
Er komen foto's voorbij, het is ook wel een beetje het volk wat je er verwacht.quote:
quote:Op zondag 24 januari 2021 16:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Er komen foto's voorbij, het is ook wel een beetje het volk wat je er verwacht.
Ze hebben ook fietsen in brand gestoken, dus het zou goed kunnen.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zouden de mensen die de Jumbo in Eindhoven aan het plunderen waren dat hebben gedaan omdat Dumoulin ermee is gestopt?
Heb je toen die gele tompoucen gekocht? Die waren in de aanbieding.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb ooit daadwerkelijk geld betaald voor producten in die Jumbo. Voel me wel bekocht nu.
Puur woongenot in Helmondquote:Op zondag 24 januari 2021 19:11 schreef Faraday01 het volgende:
Gelukkig woon ik nog 30 kilometer af van hellhole Eindhoven. Wat een idioten
Hihi wat grappig, een woord gemaakt dat gewoon voldoet aan de NL taal regels.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sommige mensen schrijven dat woord als:
[..]
Ik denk dat ik namens iedereen hier spreek als ik zeg dat wij dan ook hele bijzondere mensen zijn.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:22 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hihi wat grappig, een woord gemaakt dat gewoon voldoet aan de NL taal regels.
Geen idee wie jij bent maar je post een comment van mij van 4 dagen terug en je doet er nogal moeite voor. Dat is op zijn zachts gezegd heel bijzonder.
Was eerlijk gezegd niet de bedoeling hem te quoten, maar ik faalde weer eensquote:Op zondag 24 januari 2021 19:54 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik denk dat ik namens iedereen hier spreek als ik zeg dat wij dan ook hele bijzondere mensen zijn.
Je hebt wel je best gedaan.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Was eerlijk gezegd niet de bedoeling hem te quoten, maar ik faalde weer eens
Die Pratto hype van jou komt er nog niet helemaal uit.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Nou, ik zou user @:ludovico toch willen vragen @:immerdebestebob niet als representatief te zien voor het niveau van dit subforum en deze SC. We hebben hier welbespraakte, eloquente en intelligente users als @:Mani89 rondlopen, wat wil een mens nog meer? Het IQ stijgt bij iedere volzin die van zijn toetsenbord komt afglijden.
Ik had mezelf allang ingedekt door tegen @Slobeend te zeggen dat hij er geen reet van kan.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die Pratto hype van jou komt er nog niet helemaal uit.
Niemand is het perfecte plaatjequote:Op zondag 24 januari 2021 20:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Nou, ik zou user @:ludovico toch willen vragen @:immerdebestebob niet als representatief te zien voor het niveau van dit subforum en deze SC. We hebben hier welbespraakte, eloquente en intelligente users als @:Mani89 rondlopen, wat wil een mens nog meer? Het IQ stijgt bij iedere volzin die van zijn toetsenbord komt afglijden.
En dat blijkt te kloppen.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik had mezelf allang ingedekt door tegen @:Slobeend te zeggen dat hij er geen reet van kan.
Ziedend.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:20 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb geen zin om weer allemaal analyses aan te horen dat AZ Feyenoord op alle fronten voorbij is, dat ze op elke positie een betere speler hebben behalve Berghuis en dat Advocaat er het maximale uithaalt met deze spelers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |