Nooit je fiets bij een station zetten. Heb er slechte ervaringen mee.quote:
Auto van prorailquote:Op zondag 24 januari 2021 16:34 schreef Fugue het volgende:
Weten we al wat er in de fik staat in Eindhoven?
Alsof hij oprecht geïnteresseerd is in antwoord op die vraag. Nu komt er gewoon ander ja maar hunnie gejank en het weigeren te erkennen van de misstanden die nu gaande zijn bij de figuren die een demonstratie aangrijpen voor hun hooliganisme.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:33 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nogal een breed begrip he. Bedoel je die in Amsterdam? Ja die hadden toestemming van Femke, daarom mochten ze ook rustig blijven staan
En dat is alleen maar goed. Maat het gros wat hier is, is er alleen maar om te rellen en dingen stuk te maken.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Precies. En dat gaat ook heel vaak goed. Niet dat ik het met ze eens ben, maar zo werkt het in Nederland.
@PSVCLquote:Op zondag 24 januari 2021 16:34 schreef Caland het volgende:
Station Eindhoven wordt nu ook gesloopt op die livestream
Maar dat is toch een spuuglelijk gebouw
De protesten waren veel grootschaliger in het buitenland, het geweld en rellen weet ik niet zo hoe dat in andere landen is.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:34 schreef Eppie_NL het volgende:
Dit kan ook echt alleen in Nederland gebeuren.
Of is dit ook aan de hand in Spanje/Italië/Frankrijk/Duitslands etc.?
Ja hoor. Antwerpen of Brussel waren ook rellen, weet niet of dat nu is maar eerder deze maand.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:34 schreef Eppie_NL het volgende:
Dit kan ook echt alleen in Nederland gebeuren.
Of is dit ook aan de hand in Spanje/Italië/Frankrijk/Duitslands etc.?
Niet gedacht dat ik ooit ook maar het minste beetje begrip zou kunnen opbrengen voor mensen die de openbare ruimte slopen of rellen tegen de politie, maar het Rutte regime en de politie die zich leent voor een avondklok hebben me toch tot dat punt gebracht. Triest.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:34 schreef DW457 het volgende:
Eindhoven station wordt gesloopt
https://www.facebook.com/VideoInVerzet/videos/135638108378191/
Ja waarom reageer ik nogquote:Op zondag 24 januari 2021 16:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Alsof hij oprecht geïnteresseerd is in antwoord op die vraag. Nu komt er gewoon ander ja maar hunnie gejank en het weigeren te erkennen van de misstanden die nu gaande zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |