Viruswaanzin gekkies stellen geen vragen maar eisen. Zie het lijstje in de OP.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:26 schreef incel het volgende:
[..]
Ja tokkies en wappies inderdaad.
Iedereen die vragen over de maatregelen stelt is tokkie of wappie. Case closed.
Lekker makkelijk he?
Ahw, sneu voor hem.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die oude man die z'n boodschappen wil doen
Er loopt daar niemand. Dat meisje wandelt gewoon het plein af, weg van de demonstratie. De fascist moet diep zitten wil je dit onnodige geweld goedkeurenquote:Op zondag 24 januari 2021 16:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat
Als de ME je vordert moet je luisteren he? Zo werkt het geweldsmonopolie van de overheid. Heeft niks met fascisme te maken
Je kan van 08.00 tot 20.45 boodschappen doen. Als je niet naar de winkel wil laat je het thuisbezorgen. Jankenquote:Op zondag 24 januari 2021 16:29 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik kan geen boodschappen meer doen op het enige moment van de dag dat het lekker rustig was, mag me nu een weg banen door mensen voor wie het een gezinsuitje is.
quote:Op zondag 24 januari 2021 16:29 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik zie daar niemand vragen stellen eerlijk gezegd
Je hebt gewoon het recht om ergens te staan en je stem te laten horen. Doe je dit voor BLM dan is er niks aan de hand. Doe je dit voor de maatregelen dan ben je een tokkie en een wappie.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Vragen stellen is wat anders als nu daar tussen gaan staan.
quote:Op zondag 24 januari 2021 16:30 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Er loopt daar niemand. Dat meisje wandelt gewoon het plein af, weg van de demonstratie. De fascist moet diep zitten wil je dit onnodige geweld goedkeuren
Je moet een vergunning hebben om te demonstreren. Als je je zaakjes op orde hebt krijg je die ook.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:30 schreef incel het volgende:
[..]
[..]
Je hebt gewoon het recht om ergens te staan en je stem te laten horen. Doe je dit voor BLM dan is er niks aan de hand. Doe je dit voor de maatregelen dan ben je een tokkie en een wappie.
Weet jullie soort eigenlijk wel wat voor onzin ze uitkramen?
Hoezo? Die is er met een meerderheid van het parlement gekomen.quote:
En die hadden die BLM ook?quote:Op zondag 24 januari 2021 16:32 schreef Fugue het volgende:
[..]
Je moet een vergunning hebben om te demonstreren. Als je je zaakjes op orde hebt krijg je die ook.
Heb je enig idee van het begrip democratie?
En gedurende die uren is het er druk, bezorgslots zijn vol en voor versproducten (het merendeel van wat ik koop) is thuisbezorgen niet ideaal.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:30 schreef Fugue het volgende:
[..]
Je kan van 08.00 tot 20.45 boodschappen doen. Als je niet naar de winkel wil laat je het thuisbezorgen. Janken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |