Ik ben degene die de bus heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hadden wij maar een flinter van jouw algehele genialiteit.
Maar dan zit de oliedomme Sophie er ook?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, mooie vrouw maar stelt alleen obligaat glimlachend haar vraagjes. Kijk het liefst op maandag met Hugo Logtenberg.
We kijken allemaal op tegen @Koffieplanter . Het baken van licht en hoop in donkere tijden als deze.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hadden wij maar een flinter van jouw algehele genialiteit.
Kun je een beetje presteren onder druk?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Omroep WNL-directeur he, ik lees wel eens wat. Ik zou een goede kandidaat zijn van De Slimste Mens.
Deze durf ik wel met nee te beantwoorden.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kun je een beetje presteren onder druk?
Neem ik op de koop toe, naast Welmoed zit Jort Kelder.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar dan zit de oliedomme Sophie er ook?
Ha ha haquote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, maar kennis is wat anders dan sporten onder druk.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja die sla ik eigenlijk ook altijd over.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Neem ik op de koop toe, naast Welmoed zit Jort Kelder.
Mooi dat we weer kunnen genieten van de zeer sympathieke, en tevens bloedschone Fidan. Overigens kan ik de Op1 uitzendingen op zondag met de eveneens sympathieke Talitha zeker aanraden. Ook een meid met visie.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:17 schreef maxi-mus het volgende:
Gelukkig begint binnenkort de vooravond weer.
millennial-expert Talitha trek ik totaal niet, wat een vreselijk mens is dat. Die denkt dat ze de stem van een generatie is. Nou dacht het niet Talitha.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mooi dat we weer kunnen genieten van de zeer sympathieke, en tevens bloedschone Fidan. Overigens kan ik de Op1 uitzendingen op zondag met de eveneens sympathieke Talitha zeker aanraden. Ook een meid met visie.
Je denkt nu echt dat @Koffieplanter hier niet aan satire doet?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
millennial-expert Talitha trek ik totaal niet, wat een vreselijk mens is dat. Die denkt dat ze de stem van een generatie is. Nou dacht het niet Talitha.
Je hapt.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
millennial-expert Talitha trek ik totaal niet, wat een vreselijk mens is dat. Die denkt dat ze de stem van een generatie is. Nou dacht het niet Talitha.
Vaak komt het niet voor, maar ik zie Sven Kockelmann aan die tafel verbleken naast Talitha.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel maar ik laat geen kans onbenut om mijn gal te spuien over dat mens.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je denkt nu echt dat @:Koffieplanter hier niet aan satire doet?
Jort is een soort Diederik Gommers avant la lettre.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:18 schreef El-Stinho het volgende:
Ik vind Jort maar een raar geval. Hij legde laatst bij Klopping en Pfauth uit dat hij talkshows eigenlijk stom vindt, maar blijft er wel gezellig stemming maken als gast dan wel presentator.
https://www.ad.nl/rotterd(...)e-rekening~ab336192/quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Heeft ze dat echt gezegd? Misschien moet ik haar meer geven dan mijn sympathie alleen.
Dat vinden ze in Polen niet leuk.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Heeft ze dat echt gezegd? Misschien moet ik haar meer geven dan mijn sympathie alleen.
Bij Jort moet ik altijd denken aan Pieter Storms, dat was wel vermakelijk.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jort is een soort Diederik Gommers avant la lettre.
Jij bent de pen van een generatie.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind mezelf ook wel de stem van een generatie.
Scherp.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij bent de pen van een generatie.
We wachten allemaal met smart op het fysieke gevecht.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:25 schreef El-Stinho het volgende:
Ik vind mezelf geen stem te noemen. Mijn leven is een mentaal gevecht tegen het voetvolk.
Ben jij ook van de siege-culture?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We wachten allemaal met smart op het fysieke gevecht.
Nee, het lijkt me gewoon leuk om Stijn te zien vechten.quote:
Ik durf daar niet aan te denken.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, het lijkt me gewoon leuk om Stijn te zien vechten.
AstraZeneca klinkt als een horoscoopsite. Ik wacht wel op het oerhollandse Janssen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
AstraZeneca 49 miljoen minder vaccins dan voorspeld lol. Daar is iets goed misgegaan.
Nog tot juni in lockdown heren
Vallen jouw ouders onder de wappies?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:33 schreef El-Stinho het volgende:
Inmiddels ben ik op het punt dat mijn ouders zich afvragen waarom demense zelf niet info over Kerona opzoeken.
Lijkt me echt verschrikkelijk om je ouders of vrienden te verliezen aan corona- of andere complotonzin.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vallen jouw ouders onder de wappies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |