quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Mag ik zeggen dat het me eigenlijk geen reet kan schelen wat er in Amerika gaande is? Derdewereldland.
Dit is een leuke poging mij onderuit te halen met m'n eigen uitspraken, maar het gaat hier natuurlijk niet om wel of geen Amerika. Het gaat hier om het toelaten van transgenders tot sporten van het andere geslacht. Als dit had plaatsgevonden in Duitsland of Zimbabwe had ik het eveneens prachtig gevonden, daar de mensen (vooral hele linkse vrouwen) die roepen om genderneutraliteit en weet ik veel wat voor ongein nog meer, het nu opeens een probleem vinden als het ten koste gaat van diezelfde vrouwen.quote:
Onze Slob zit zo niet in elkaar. Hij deugt, in tegenstelling tot mij, wel.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
Koffieplanter die hapt op Slobeend, ben ik in een parallel universum?
Dit soort linkse luchtfietserij is echt zo weerzinwekkend. Dat is mijn mening.quote:
Ik genietquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
Koffieplanter die hapt op Slobeend, ben ik in een parallel universum?
Ik vind het wel mooi om te zien hoe jij langzaam de overhand begint te krijgen.quote:
Het is lachwekkend, het is krankzinnig, maar ik zie het zó enorm graag gebeuren. Stel je voor dat bijvoorbeeld een man als Dennis Rodman zich om laat bouwen en de hele WNBA naar de vaantjes helpt, dat is toch prachtig. Dán wil ik de woke white women horen. Dat zou ook direct het einde betekenen van dat gejammer dat er meer vrouwensport op de televisie moet komen en equal pay kan de prullenbak in. Please Joe, druk het door. En wel nu.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit soort linkse luchtfietserij is echt zo weerzinwekkend. Dat is mijn mening.
Tom stopt voor onbepaalde tijd met wielrennen om te kijken of hij het nog leuk vind.quote:
wtfquote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tom stopt voor onbepaalde tijd met wielrennen om te kijken of hij het nog leuk vind.
De laatste die dat deed hebben we niet meer terug gezien. (Kennaugh)quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tom stopt voor onbepaalde tijd met wielrennen om te kijken of hij het nog leuk vind.
In zijn keuzes is hij echt een Barney af en toequote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:30 schreef El-Stinho het volgende:
Niets dan respect voor zo'n keuze, dunkt mij.
Dit vind ik overdreven. Ik ben geen Dumoulin-apologeet, wat misschien mede door de hijgerigheid van pers en voetvolk komt, maar Van Barneveld had altijd al een extreem mentaal gebrek wanneer het tegenzit.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In zijn keuzes is hij echt een Barney af en toe
En natuurlijk gaan ze hun zin krijgen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:40 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Wat is dit voor vuile chantage? KLM
Ransmakakenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:40 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Kunnen we nu ook dreigen met het stopzetten van alle staatssteun?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:40 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Allemaal de schuld van Camiel Eurlings.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kunnen we nu ook dreigen met het stopzetten van alle staatssteun?
Wat een walgelijke mensen.
Het contrast tussen Dumoulin en, bijvoorbeeld, Froome vind ik hier wel mooi om te zien. Froome ligt in duizend stukken en brokken, wordt overspoeld door een generatie van jonge multitalenten en werkt alleen maar harder en harder. Dumoulin heeft steevast een hoofd alsof zijn moeder vergeten is een pakje Wicky in zijn tas te doen en gooit bij het minste of geringste de handdoek. Het verschil tussen een groot kampioen en een matroos.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:30 schreef El-Stinho het volgende:
Niets dan respect voor zo'n keuze, dunkt mij.
Letterlijk elk bedrijf stelt zich asociaal op. Kapitalisme is een ziekte.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kunnen we nu ook dreigen met het stopzetten van alle staatssteun?
Wat een walgelijke mensen.
Dit vind ik dan weer erg doorslaan.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Letterlijk elk bedrijf stelt zich asociaal op. Kapitalisme is een ziekte.
In plaats van Froome zou je ook Kelderman kunnen noemen, behalve dat dat geen groot kampioen is.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het contrast tussen Dumoulin en, bijvoorbeeld, Froome vind ik hier wel mooi om te zien. Froome ligt in duizend stukken en brokken, wordt overspoeld door een generatie van jonge multitalenten en werkt alleen maar harder en harder. Dumoulin heeft steevast een hoofd alsof zijn moeder vergeten is een pakje Wicky in zijn tas te doen en gooit bij het minste of geringste de handdoek. Het verschil tussen een groot kampioen en een matroos.
Heeft zij ook een rugzak van 100 kilo?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mevrouw met het rugzakje dat mij een jaar geleden had gefriendzoned zat net spontaan zonder bovenkleding bovenop mij op de bank en daarna zonder kleding in mijn bed. Ik ben content.
Nee, die kun je niet noemen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In plaats van Froome zou je ook Kelderman kunnen noemen, behalve dat dat geen groot kampioen is.
De mentale wereld van het sporten blijft een spannend iets.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het contrast tussen Dumoulin en, bijvoorbeeld, Froome vind ik hier wel mooi om te zien. Froome ligt in duizend stukken en brokken, wordt overspoeld door een generatie van jonge multitalenten en werkt alleen maar harder en harder. Dumoulin heeft steevast een hoofd alsof zijn moeder vergeten is een pakje Wicky in zijn tas te doen en gooit bij het minste of geringste de handdoek. Het verschil tussen een groot kampioen en een matroos.
Er werd altijd gezegd dat ie zo’n “goede kop had” maar hij keek ook nooit heel blij.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ook met Dumoulin had Jumbo nog wel ruimte over in de ploegquote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij had Plugge al eerder getagdVoorkennis?
Ik adviseer het optreden van Elbers bij Op1 niet terug te kijken.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:40 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |