Nee, Kahn.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:14 schreef Yolk het volgende:
Michel beschermde dus de familie (Carvalho)-Heineken
Knuffelquote:
Afstand.quote:
Els moet gewoon genomineerd wordenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:15 schreef JimLaFleur het volgende:
Els weer aan het ontkennen dat ze afspraken heeft gemaakt...
Opmerkelijk, dacht dat hij daar niets over mocht zeggen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:16 schreef Yolk het volgende:
[..]
Hij vertelt er nu over. Maar ook de familie Kahn idd.
Ik kan het niet goed horen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:16 schreef Yolk het volgende:
[..]
Hij vertelt er nu over. Maar ook de familie Kahn idd.
Tegeltje?quote:
Nooit gehoord van geheimhoudingsplichtquote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:14 schreef Yolk het volgende:
hoezo zou je niet over je voorgaande werkgever mogen vertellenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:17 schreef juul. het volgende:
[..]
Nooit gehoord van geheimhoudingsplicht
Die interactie met die camera's vind ik wel leukquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:14 schreef Yolk het volgende:
ik werd de uitzending vannacht kijken,quote:
Ik ook, vind ik geinig.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die interactie met die camera's vind ik wel leuk
achzoquote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:17 schreef Tourniquet het volgende:
Ze willen een afscheidsboodschap geven voor René dus inderdaad.
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, ga je gang, die hebben we hier nog niet toch ?
Van het paard gevallen?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
omg wat een faalhaas
< ga stuk hier
beste keuze.. ik ga naar BB
terror sjakie wordt nu opgeladen, het alcohol percentage stijgt.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:18 schreef Mjelleke het volgende:
Echt die Sjakie.. mag echt de volgende keer op de bank. walgelijk.
Verschrikkelijk, altijd de boventoon voeren.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:20 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
terror sjakie wordt nu opgeladen, het alcohol percentage stijgt.![]()
![]()
Straks gaat ze fluiten.quote:
Ja graag samen met natte nelquote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:18 schreef Mjelleke het volgende:
Echt die Sjakie.. mag echt de volgende keer op de bank. walgelijk.
Straks nog even in de huttup en hopen dat ze in slaap valtquote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:20 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
terror sjakie wordt nu opgeladen, het alcohol percentage stijgt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:22 schreef freaky40 het volgende:
Hé? Gebeurde wat vreemds op stream 2.
Watte, ik zag alleen ineens de tuin.quote:
En verzuiptquote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:22 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Straks nog even in de huttup en hopen dat ze in slaap valt
U gaat voor de ultieme saaiheid?quote:
dat mochten we niet horen verderquote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:22 schreef freaky40 het volgende:
Hé? Gebeurde wat vreemds op stream 2.
En Nick en Naomi zagen dat het goed was.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:23 schreef Tourniquet het volgende:
Jill en Thomas mogen eindelijk de DBK in.
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:24 schreef Kefke04 het volgende:
Els Kan volgende week tonen hoe je een nominatie moet dragen 🤣🤣🤣
Nee die is here to stay.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:24 schreef Kefke04 het volgende:
Els Kan volgende week tonen hoe je een nominatie moet dragen 🤣🤣🤣
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
We kunnen toch een voodoopoppetje van haar maken, spelden genoegquote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:03 schreef GayGuy het volgende:
Naat wil prikkels, snapjuh. Welke man hiet, wil haar lekker prikkelen? Ik ben gay, dus ik heb een gekdig excuus om niet mee te doen
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Smullen, waar is de token gebleven .....![]()
Niemand weet waar de token is - 21 januari 2021.En wat zijn de gevolgen voor Danielle?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
Plot twist, Geraldine is zijn vriendin.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:25 schreef Was-beer het volgende:
Godsamme Els, Rene zijn vriendin stond niet achter het hek
Dit deed ze heel leuk ja.quote:
Naakt door het huis lopen terwijl de rest ''shame, shame, shame'' roept.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:25 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
En wat zijn de gevolgen voor Danielle?
Mooi gifje.quote:
Let's hope so.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:28 schreef freaky40 het volgende:
Dani staat genomineerd maandag, dat moge duidelijk zijn.
Ze neemt hier een standpunt in over het knikkertje. Maar wel op een nette manierquote:
Het enige wat Els verdient is een enkeltje naar huisquote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:29 schreef aswesleep het volgende:
Els: "WIj hebben de token verdient en niet zij (de nieuwkomers."
BB heeft een Els nodig.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:30 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Als jij het voorspelt ben Ik gerust dat ze naar huis gaat 🤣🤣🤣
Ze wilt nog een wijntjequote:
Thanx, kan ff geen streams volgen, ben afhankelijk van julliequote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ze neemt hier een standpunt in over het knikkertje. Maar wel op een nette manier
Kssstttt naar bed jij..Snaveltjes toe enzquote:
Zus moet blijven.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kssstttt naar bed jij..Snaveltjes toe enz
Patrick: Diegene die die knikker heeft gepakt heeft wel ballen.quote:
Ik zou ook wel even willen...quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Liese blijft vannacht slapen.
[ afbeelding ]
Poep aan je schoen.quote:
Els gooit haar eigen glazen inquote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:33 schreef MacDeMarco het volgende:
Els op de ondervragingstoer
Els tegen Jill: JIJ HEBT OP MIJ GESTEMD HE?
Ja heel jammer. Kan het haar niet eens kwalijk nemen maar dit is een gelopen zaak. Ze gelooft dat gelul volledig.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:34 schreef Juan_Roman het volgende:
Zielig om te zien dat een naïef kind als Jill zo wordt misbruikt voor het spel van Els en Co.
Zoon wil niet op tv. Is niet net mama die denk nu een bn'r te zijn en straks honderde handtekeningen kan uitdelen winkel kan openen noem maar op.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:35 schreef Sestra666 het volgende:
els haar dochter is een leuke meid, wisten we dat alze heeft t nooit over haar zoon
Die is haar "Precious" aan het bewaken.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ondergedoken, zo flauw.
Ik denk dat ze al in bed ligt.
Els, de grootste slang van het huisquote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:37 schreef Toweler het volgende:
Sjakie? Ik ken de bijnamen niet van de bewoners
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:37 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die is haar "Precious" aan het bewaken.
POLLquote:
nee al 15 min overquote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:38 schreef Denemarken het volgende:
Regie heeft geen zin meer in stream 2
Nope...maar die 2 vind ik achterbaksquote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:23 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
U gaat voor de ultieme saaiheid?
Is wellicht haar bekkenbodem spieren aan het trainen er meequote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:37 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die is haar "Precious" aan het bewaken.
Ik dacht dat René en Jill Els al doorhadden.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:39 schreef Mjelleke het volgende:
Oh ik hoop zo dat René nog een boodschap aan Jill door mag geven over Els. Want hij irriteerde zich daar ook behoorlijk aan de laatste dagen.
Bad hairdayquote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:39 schreef BB-King het volgende:
Waarom heeft Jowi een panty op zijn hoofd?
Pat en Dani op de schopstoel. Dan gaat Patrick, niet weer een Nederlander.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:39 schreef MMXMMX het volgende:
Zij Els nu dat die nieuwe Patje de lul is volgende stemmingen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Terwijl Els en Naat dit uiteraard tegen Liese gaan gebruiken.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:41 schreef ChocoFan het volgende:
Liese weet het nu en gaat er niet over door.
Daar hoop ik niet op in dit geval. Daan naar team belgiequote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook maar valt weer vies tegen geloof ik. Als je op een fitty hoopte dan tenminste.
Mag hopen van niet, ik had meer verwacht van liese maar helaas.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:42 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Terwijl Els en Naat dit uiteraard tegen Liese gaan gebruiken.
Ze heeft een beter contact met team Belgie iig..quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:43 schreef engine het volgende:
[..]
Daar hoop ik niet op in dit geval. Daan naar team belgie
Die is In De Ban van de Knikkerquote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:42 schreef UtopiaFreak het volgende:
Kan iemand Daan vertellen dat die info toch wel uitkomt?
Hmmm dat is ook wel een goed plan, uit schuldgevoel mee stemmen met liese. Likeielikequote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:43 schreef engine het volgende:
[..]
Daar hoop ik niet op in dit geval. Daan naar team belgie
Patje wordt huismeester 😎quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Pat en Dani op de schopstoel. Dan gaat Patrick, niet weer een Nederlander.
Er komen geen nieuwe meer toch, ze zijn nu met 13 dus daar kun je de 100 dagen wel mee vol maken qua exitsquote:
Ik sluit het echt niet meer uit.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er komen geen nieuwe meer toch, ze zijn nu met 13 dus daar kun je de 100 dagen wel mee vol maken qua exits
er komt heus nog een bimboquote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er komen geen nieuwe meer toch, ze zijn nu met 13 dus daar kun je de 100 dagen wel mee vol maken qua exits
En haar vervolgens allemaal nomineren (met Nathalie)quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:45 schreef ChocoFan het volgende:
Ik trek mijn woorden over liese weer terug als ze daan nu aan hun kant krijg.
Dit klinkt heel seksueelquote:
Ja nu....dat was eerst niet zo he.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze heeft een beter contact met team Belgie iig..
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hmmm dat is ook wel een goed plan, uit schuldgevoel mee stemmen met liese. Likeielike
Dat weet ik niet, ze hebben nu ook wel gemerkt dat Liese populair isquote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:45 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
En haar vervolgens allemaal nomineren (met Nathalie)
Die zijn er al genoeg, dan nog maar een lekkere kerel die kan concurreren met michel. 2 haantjes lijkt me geinig.quote:
Als ik liese was zou ik die knikker lekker gaan zoeken.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:45 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
En haar vervolgens allemaal nomineren (met Nathalie)
Het antwoord op dit soort vragen is altijd Nick.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:45 schreef odie22 het volgende:
hahaha wie weet het nu nog niet wie de knikker heeft ?
welke bigbrother kijk jij?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die zijn er al genoeg, dan nog maar een lekkere kerel die kan concurreren met michel. 2 haantjes lijkt me geinig.
Thomasquote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:45 schreef odie22 het volgende:
hahaha wie weet het nu nog niet wie de knikker heeft ?
dat is neem ik aan de bedoeling jaquote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als ik liese was zou ik die knikker lekker gaan zoeken.
Wie weet, ik ben erg benieuwd komende week hoe dit gaat ontwikkelen. Het spel is volop bezig iig.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ja nu....dat was eerst niet zo he.
[..]![]()
Maar denk dat ze nu ook ziet dat die Belgische meiden eerlijker zijn. Misschien wordt ze er zelf ook wat eerlijker door...nouja dat is wat ik nu zie en hoop
Mijn favoriet ook tot nu toe, wat een body .....quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:47 schreef utopia2.0 het volgende:
Kan iemand mij even alleen laten met Zoey
hij zei dat wanneer hij met liese isquote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:48 schreef JimLaFleur het volgende:
Als Liese met Patje genomineerd gaat worden ga ik het nog moeilijk krijgen met stemmen
Daar wordt ie voor betaald.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:47 schreef waxmask het volgende:
drukke nachtdienst voor jeroen van de regie
Pittig tantetjequote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mijn favoriet ook tot nu toe, wat een body .....
Kijk Liese hier punten scoren!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wie weet, ik ben erg benieuwd komende week hoe dit gaat ontwikkelen. Het spel is volop bezig iig.
Echt hequote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mijn favoriet ook tot nu toe, wat een body .....
Ja ok, niet echt een bimbo maar wel knappe dames toch.quote:
Ze praten nu op haar in dat ze hem gewoon te voorschijn haalt, haal hem maar uit je potje daan, de meeste weten het toch al en morgen weet iedereen het.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
dat is neem ik aan de bedoeling ja
Ik had nog niet stilgestaan bij dit scenario. Volgende week wil ik echt iemand uit Els d'r kliek eruit.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:48 schreef JimLaFleur het volgende:
Als Liese met Patje genomineerd gaat worden ga ik het nog moeilijk krijgen met stemmen
Echt hoor.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:52 schreef UtopiaFreak het volgende:
drukker met en emotioneler door een knikker dan het achterlaten van je gezin
Wie weet, waarom niet, hij weet dan al hoe het werkt, aan de andere kant, genoeg jeroenen natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou het dezelfde Jeroenzijn als van de avondshifts in UTO?
nou dat weet ik nog zo net nietquote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Daan zit nu in de tang van K3. Ze houden hun mond over de tokenkwestie.
We geven haar een 2e kansquote:
Daan is niet eerlijk. Die realiseert zich nu simpelweg dat Liese en Naomi populairder zijn dan de NL kliek en dat het knikkerverhaal elk moment uit gaat komen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:52 schreef engine het volgende:
En Naomi en Liese praten haar weer moed inWat een lieve meiden. En Daan eerlijk.
Jeej
Ze is heel lang niet eerlijk geweest en is dat nu wel. En dat verhaal heeft ze opgebiecht.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:54 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Daan is niet eerlijk. Die realiseert zich nu simpelweg dat Liese en Naomi populairder zijn dan de NL kliek en dat het knikkerverhaal elk moment uit gaat komen.
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:54 schreef waxmask het volgende:
halve huis weet van de knikker, maar niemand mag het weten hoor
Jij bent veuls te liev.quote:
nou ze is echt nog niet helemaal eerlijkquote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ze is heel lang niet eerlijk geweest en is dat nu wel. En dat verhaal heeft ze opgebiecht.
Precies! "Er worden geen afspraken gemaakt, er worden dingen gedeeld." Totale lulkoek!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:55 schreef Juan_Roman het volgende:
Daan blijf volhouden dat er geen bondjes zijn.
Toch niet zo eerlijk.
Ze heeft wel het idee dat ze iets verkeerds heeft gedaan anders was ze straks niet zo gebroken tegenover Naomiquote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:55 schreef UtopiaFreak het volgende:
daan heeft niet het idee dat ze iets verkeerds heeft gedaan.
ze heeft enkel besloten voor de hele groep
Ja gooi dat ding maar eruitquote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:56 schreef aswesleep het volgende:
En nu allemaal gaan stemmen dat de knikker uit het spel moet. Dan is al dit drama voor niks geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |