Nee, Kahn.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:14 schreef Yolk het volgende:
Michel beschermde dus de familie (Carvalho)-Heineken
Knuffelquote:
Afstand.quote:
Els moet gewoon genomineerd wordenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:15 schreef JimLaFleur het volgende:
Els weer aan het ontkennen dat ze afspraken heeft gemaakt...
Opmerkelijk, dacht dat hij daar niets over mocht zeggen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:16 schreef Yolk het volgende:
[..]
Hij vertelt er nu over. Maar ook de familie Kahn idd.
Ik kan het niet goed horen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:16 schreef Yolk het volgende:
[..]
Hij vertelt er nu over. Maar ook de familie Kahn idd.
Tegeltje?quote:
Nooit gehoord van geheimhoudingsplichtquote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:14 schreef Yolk het volgende:
hoezo zou je niet over je voorgaande werkgever mogen vertellenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:17 schreef juul. het volgende:
[..]
Nooit gehoord van geheimhoudingsplicht
Die interactie met die camera's vind ik wel leukquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:14 schreef Yolk het volgende:
ik werd de uitzending vannacht kijken,quote:
Ik ook, vind ik geinig.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die interactie met die camera's vind ik wel leuk
achzoquote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:17 schreef Tourniquet het volgende:
Ze willen een afscheidsboodschap geven voor René dus inderdaad.
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, ga je gang, die hebben we hier nog niet toch ?
Van het paard gevallen?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
omg wat een faalhaas
< ga stuk hier
beste keuze.. ik ga naar BB
terror sjakie wordt nu opgeladen, het alcohol percentage stijgt.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:18 schreef Mjelleke het volgende:
Echt die Sjakie.. mag echt de volgende keer op de bank. walgelijk.
Verschrikkelijk, altijd de boventoon voeren.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:20 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
terror sjakie wordt nu opgeladen, het alcohol percentage stijgt.![]()
![]()
Straks gaat ze fluiten.quote:
Ja graag samen met natte nelquote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:18 schreef Mjelleke het volgende:
Echt die Sjakie.. mag echt de volgende keer op de bank. walgelijk.
Straks nog even in de huttup en hopen dat ze in slaap valtquote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:20 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
terror sjakie wordt nu opgeladen, het alcohol percentage stijgt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:22 schreef freaky40 het volgende:
Hé? Gebeurde wat vreemds op stream 2.
Watte, ik zag alleen ineens de tuin.quote:
En verzuiptquote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:22 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Straks nog even in de huttup en hopen dat ze in slaap valt
U gaat voor de ultieme saaiheid?quote:
dat mochten we niet horen verderquote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:22 schreef freaky40 het volgende:
Hé? Gebeurde wat vreemds op stream 2.
En Nick en Naomi zagen dat het goed was.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:23 schreef Tourniquet het volgende:
Jill en Thomas mogen eindelijk de DBK in.
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:24 schreef Kefke04 het volgende:
Els Kan volgende week tonen hoe je een nominatie moet dragen 🤣🤣🤣
Nee die is here to stay.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:24 schreef Kefke04 het volgende:
Els Kan volgende week tonen hoe je een nominatie moet dragen 🤣🤣🤣
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
We kunnen toch een voodoopoppetje van haar maken, spelden genoegquote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:03 schreef GayGuy het volgende:
Naat wil prikkels, snapjuh. Welke man hiet, wil haar lekker prikkelen? Ik ben gay, dus ik heb een gekdig excuus om niet mee te doen
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Smullen, waar is de token gebleven .....![]()
Niemand weet waar de token is - 21 januari 2021.En wat zijn de gevolgen voor Danielle?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
Plot twist, Geraldine is zijn vriendin.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:25 schreef Was-beer het volgende:
Godsamme Els, Rene zijn vriendin stond niet achter het hek
Dit deed ze heel leuk ja.quote:
Naakt door het huis lopen terwijl de rest ''shame, shame, shame'' roept.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:25 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
En wat zijn de gevolgen voor Danielle?
Mooi gifje.quote:
Let's hope so.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:28 schreef freaky40 het volgende:
Dani staat genomineerd maandag, dat moge duidelijk zijn.
Ze neemt hier een standpunt in over het knikkertje. Maar wel op een nette manierquote:
Het enige wat Els verdient is een enkeltje naar huisquote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:29 schreef aswesleep het volgende:
Els: "WIj hebben de token verdient en niet zij (de nieuwkomers."
BB heeft een Els nodig.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:30 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Als jij het voorspelt ben Ik gerust dat ze naar huis gaat 🤣🤣🤣
Ze wilt nog een wijntjequote:
Thanx, kan ff geen streams volgen, ben afhankelijk van julliequote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ze neemt hier een standpunt in over het knikkertje. Maar wel op een nette manier
Kssstttt naar bed jij..Snaveltjes toe enzquote:
Zus moet blijven.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kssstttt naar bed jij..Snaveltjes toe enz
Patrick: Diegene die die knikker heeft gepakt heeft wel ballen.quote:
Ik zou ook wel even willen...quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Liese blijft vannacht slapen.
[ afbeelding ]
Poep aan je schoen.quote:
Els gooit haar eigen glazen inquote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:33 schreef MacDeMarco het volgende:
Els op de ondervragingstoer
Els tegen Jill: JIJ HEBT OP MIJ GESTEMD HE?
Ja heel jammer. Kan het haar niet eens kwalijk nemen maar dit is een gelopen zaak. Ze gelooft dat gelul volledig.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:34 schreef Juan_Roman het volgende:
Zielig om te zien dat een naïef kind als Jill zo wordt misbruikt voor het spel van Els en Co.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |