abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 22 januari 2021 @ 12:41:00 #251
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_197570425
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:38 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat is het wel. 10 jaar geleden was AWS de de facto keus, tegenwoordig al lang niet meer.
Prijzen zijn volstrekt hetzelfde voor volstrekt gelijkwaardige diensten? :)
&lt;signature here&gt;.
pi_197570435
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:37 schreef ExTec het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord op mijn vraag :)
Je wil alleen maar gelijk halen hier?
  vrijdag 22 januari 2021 @ 12:42:53 #253
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_197570454
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:38 schreef Monolith het volgende:
AWS naar Oracle verhuist, uit m'n hoofd zijn de egress kosten op het platform van Oracle significant lager.
Was een leuke move, idd, van oracle om zich mooi in de kijker te spelen.

En voor de rest is de oracle cloud gewoon een lachwekkende cloud partij ;)
&lt;signature here&gt;.
pi_197570458
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:41 schreef ExTec het volgende:

[..]

Prijzen zijn volstrekt hetzelfde voor volstrekt gelijkwaardige diensten? :)
Nee, soms is het ene platform goedkoper, soms het andere. Hangt heel erg van je use case af.
Maar niet elke banketbakker levert voor dezelfde prijs dezelfde kwaliteit. Betekent natuurlijk niet dat je ze allemaal kunt verplichten om je hakenkruistaart te bakken.Ik weet ook niet waarom je denkt dat om te concurreren elke partij voor exact dezelfde prijs hetzelfde zou moeten bieden, dan heb je weinig begrepen van kapitalisme.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 22 januari 2021 @ 12:43:37 #255
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_197570461
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:41 schreef ExTec het volgende:

[..]

Prijzen zijn volstrekt hetzelfde voor volstrekt gelijkwaardige diensten? :)
In een vrije markt heb je geen recht op de laagste prijs hè.

En als je bij een andere hosting service meer vrijheid hebt om je content toe te staan zijn de diensten niet volstrekt gelijkwaardig.
  vrijdag 22 januari 2021 @ 12:49:15 #256
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_197570529
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:43 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nee, soms is het ene platform goedkoper, soms het andere. Hangt heel erg van je use case af.
Ja, en de workloads waar we het over hebben, social media, is gewoon goedkoper op AWS.

En ondanks wat je probeert te verkopen, ging bol.com niet naar azure omdat "AWS weliswaar de oudste was, maar er nu betere zijn!", nee, azure valt gewoon - nog steeds - duurder uit.

Maar ze wilde hun directe concurent niet sponseren.

quote:
Ik weet ook niet waarom je denkt dat om te concurreren elke partij voor exact dezelfde prijs hetzelfde zou moeten bieden, dan heb je weinig begrepen van kapitalisme.
En ik weet niet waarom jij denkt dat ik dat denk ;)

Ik heb het erover dat er partijen zijn, die de facto monopolisten zijn. En dan kan je, als je broden verkoopt online (ik bedenk maar wat :) ) wel doodleuk antwoorden:

quote:
Ja, maar dan ga je toch naar die ander, als die ene je niet wil?
Maar die is duurder en uiteindelijk niet zo geschikt.

En dan leg je het af tegen je concurrent broden verkoper die wel bij die goedkope/geschikte zit.
&lt;signature here&gt;.
  Moderator vrijdag 22 januari 2021 @ 12:50:09 #257
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197570540
quote:
13s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:40 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ja, wel, want ondanks leuke cijfertjes van rond de 35%, is AWS met zijn diensten een de facto monopolist.
[..]

FF hard:

We kunnen ook besluiten de doodstraf te zetten op door rood licht rijden. Zegt de rechter ook ja.

Is het dan goed?

"Het is nu eenmaal zo" is een volstrekt waardeloos argument in de discussie mbt of iets terecht is, ja, danwel nee.
Nee, je analogie gaat compleet mank, dit is geen overheids wet, dit is een privaat rechterlijk geschil en daarin is de rechter dan uiteindelijk gewoon degene die zegt dat partij a of b gelijk heeft (of de rechter zegt dat ze geen van beiden gelijk hebben, kan ook nog)

Maar leg nu eens uit hoe je het dan wel wil zien? Want ook een monopolist mag klanten weigeren, he? En ook een monopolist mag diensten staken. Terms of service blijven geldig zelfs als je een monopolie hebt, een monopolie is ook niet illegaal.
Misbruik van een monopolie is illegaal. Anti-competitie acties zijn illegaal maar daar is hier geen sprake van.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 22 januari 2021 @ 12:50:50 #258
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_197570552
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:43 schreef hhh38 het volgende:

[..]

In een vrije markt heb je geen recht op de laagste prijs hè.
Maar normaal heb je dus wel het recht om je diensten af te nemen bij die partij die het levert voor de laagste partij ;)
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 22 januari 2021 @ 12:51:31 #259
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_197570561
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:50 schreef ExTec het volgende:

[..]

Maar normaal heb je dus wel het recht om je diensten af te nemen bij die partij die het levert voor de laagste partij ;)
Dat heb je ook, tegen de voorwaarden van die partij :)

Maar dan zijn we weer terug bij af.
  Moderator vrijdag 22 januari 2021 @ 12:51:58 #260
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197570568
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:50 schreef ExTec het volgende:

[..]

Maar normaal heb je dus wel het recht om je diensten af te nemen bij die partij die het levert voor de laagste partij ;)
Uiteraard maar dan moet jij je wel confirmeren aan hun leveringsvoorwaarden. Als je dat niet doet dan houdt het op.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_197570618
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:49 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ja, en de workloads waar we het over hebben, social media, is gewoon goedkoper op AWS.
Dat valt dus wel mee. Iets als Zoom doet wel een vergelijkbare workload en gaat dus uit kostenoverwegingen naar Oracle.
Maar je kunt dit soort zaken zonder onderbouwing als feitelijkheden blijven poneren, maar dat neemt niemand van je aan natuurlijk.

quote:
En ondanks wat je probeert te verkopen, ging bol.com niet naar azure omdat "AWS weliswaar de oudste was, maar er nu betere zijn!", nee, azure valt gewoon - nog steeds - duurder uit.

Maar ze wilde hun directe concurent niet sponseren.
[..]

En ik weet niet waarom jij denkt dat ik dat denk ;)

Ik heb het erover dat er partijen zijn, die de facto monopolisten zijn. En dan kan je, als je broden verkoopt online (ik bedenk maar wat :) ) wel doodleuk antwoorden:
Ik heb geen idee wat bol.com doet en tenzij je er werkt jij waarschijnlijk ook niet. Zeker dergelijke grote klanten krijgen nog vaak wel redelijke prijsafspraken en Microsoft staat absoluut niet onwelwillend tegen wat inleveren op marge voor marktaandeel, zeker niet waar het aansprekende klanten betreft.

quote:
Maar die is duurder en uiteindelijk niet zo geschikt.

En dan leg je het af tegen je concurrent broden verkoper die wel bij die goedkope/geschikte zit.
Dat is maar de vraag. Kijk, kennelijk is de absolutistische vrijheid van meningsuiting van iets als Parler (wat helemaal niet zo vrij is als ze zelf beweren natuurlijk) een enorme USP. Dus ook al heb je hogere kosten, dat zou je kunnen moeten opvangen met geld van je gebruikers, want je levert iets waar enorme vraag naar is toch?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 22 januari 2021 @ 12:56:46 #262
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_197570627
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:50 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee, je analogie gaat compleet mank, dit is geen overheids wet, dit is een privaat rechterlijk geschil en daarin is de rechter dan uiteindelijk gewoon degene die zegt dat partij a of b gelijk heeft (of de rechter zegt dat ze geen van beiden gelijk hebben, kan ook nog)
Zelfs de uitspraak van de rechter staat wmb niet ter discussie.

Hij of zij, of voor de woke'en: het heeft een uitspraak gedaan binnen de bandbreedte die er is.

Maar die bandbreedte veranderen, dat is aan de regering, niet aan een rechter.

quote:
Maar leg nu eens uit hoe je het dan wel wil zien?
Meest voor de hand liggend, maar extreem-paarden middel is natuurlijk nationaliseren.

Hoe vaak is ook zoiets niet langsgekomen, mbt internet providers/leveranciers?

Maar om zeer begrijpelijk redenen, brand geen overheid zich daar aan.

Wat kan er dan nog meer? :)
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 22 januari 2021 @ 12:59:12 #263
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_197570657
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:49 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ja, en de workloads waar we het over hebben, social media, is gewoon goedkoper op AWS.

En ondanks wat je probeert te verkopen, ging bol.com niet naar azure omdat "AWS weliswaar de oudste was, maar er nu betere zijn!", nee, azure valt gewoon - nog steeds - duurder uit.

Maar ze wilde hun directe concurent niet sponseren.
[..]

En ik weet niet waarom jij denkt dat ik dat denk ;)

Ik heb het erover dat er partijen zijn, die de facto monopolisten zijn. En dan kan je, als je broden verkoopt online (ik bedenk maar wat :) ) wel doodleuk antwoorden:
[..]

Maar die is duurder en uiteindelijk niet zo geschikt.

En dan leg je het af tegen je concurrent broden verkoper die wel bij die goedkope/geschikte zit.
Als de TOS bij Amazon te strikt zijn waardoor afnemers hun activiteiten niet fatsoenlijk kunnen uitvoeren verliest AWS klanten aan concurrenten. En als dat er teveel zijn dan komen ze onder druk te staan om die voorwaarden aan te passen. Zo werkt concurrentie op een vrije markt.

De vergelijking met broden slaat sowieso nergens op omdat dat een product is en geen dienst. Een bank kan ook jouw rekening blokkeren als er verdacht betalingsverkeer plaatsvindt, dat is een betere vergelijking.
  vrijdag 22 januari 2021 @ 13:01:19 #264
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_197570684
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:56 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat valt dus wel mee. Iets als Zoom doet wel een vergelijkbare workload en gaat dus uit kostenoverwegingen naar Oracle.
Maar je kunt dit soort zaken zonder onderbouwing als feitelijkheden blijven poneren, maar dat neemt niemand van je aan natuurlijk.
Zoom consumeert primair bandbreedte, totaal niet te vergelijken met een social media platform, die hebben immers een gigantische compute footprint.

quote:
Ik heb geen idee wat bol.com doet en tenzij je er werkt jij waarschijnlijk ook niet.
Dan ben je niet goed geïnformeerd. Die switch van bol is ruim in de vak media geweest.

Maar ik begrijp dat ik maar wat uit me nek lul.

Dank voor het in mij gestelde vertrouwen.
&lt;signature here&gt;.
  PR en moderator vrijdag 22 januari 2021 @ 13:01:20 #265
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_197570686
Is hier geen NWS topic voor ofzo?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Moderator vrijdag 22 januari 2021 @ 13:03:35 #266
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197570720
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:56 schreef ExTec het volgende:

[..]

Zelfs de uitspraak van de rechter staat wmb niet ter discussie.

Hij of zij, of voor de woke'en: het heeft een uitspraak gedaan binnen de bandbreedte die er is.

Maar die bandbreedte veranderen, dat is aan de regering, niet aan een rechter.
[..]

Meest voor de hand liggend, maar extreem-paarden middel is natuurlijk nationaliseren.

Hoe vaak is ook zoiets niet langsgekomen, mbt internet providers/leveranciers?

Maar om zeer begrijpelijk redenen, brand geen overheid zich daar aan.

Wat kan er dan nog meer? :)
Tja, dan moet de VS dus China gaan worden waar de overheid alle bedrijven direct of indirect onder controle heeft. Het middel lijkt mij dan wel erger dan de kwaal buiten het feit dat dit nogal onconstutioneel zou zijn, dan gaat de overheid dus ingrijpen en speech goed of afkeuren.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 22 januari 2021 @ 13:03:39 #267
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_197570722
quote:
5s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 13:01 schreef Moira het volgende:
Is hier geen NWS topic voor ofzo?
Ik laat de vloer aan jullie.

Ga nog even wat werk verzetten, in die cloud waar ik blijkbaar geen verstand van heb ;)
&lt;signature here&gt;.
  Moderator vrijdag 22 januari 2021 @ 13:04:59 #268
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197570744
Jongens, laten we wel bij het topic blijven, prima om de implicaties te bespreken en over andere oplossingen te praten maar geen in depth discussie meer over Cloud providers, hun prijzen en of zakelijke modellen want dat past hier toch niet echt
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_197570762
quote:
13s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 13:01 schreef ExTec het volgende:

[..]

Zoom consumeert primair bandbreedte, totaal niet te vergelijken met een social media platform, die hebben immers een gigantische compute footprint.
[..]

Dan ben je niet goed geïnformeerd. Die switch van bol is ruim in de vak media geweest.

Maar ik begrijp dat ik maar wat uit me nek lul.

Dank voor het in mij gestelde vertrouwen.
Nee, ik zeg simpelweg dat de concrete contractbesprekingen tussen Bol en Microsoft niet bekend zijn en daarmee uitspraken in de media ook niet per se iets zeggen.

Maar zoals @Moira al zegt heeft dit verder weinig met de Amerikaanse politiek te maken.

Feit blijft dat er een markt is met spelers, die allen hun eigen gebruikersvoorwaarden en ToS kennen. Wetgeving beperkt die tot op zekere hoogte. De dienst weigeren aan mensen op basis van ras of geloofsovertuiging zal bijvoorbeeld waarschijnlijk wel succesvol aan te vechten zijn bij een rechter.
Verwijderd worden omdat je niet voldoende doet om aanzetten tot haat of geweld op je eigen platformpje te voorkomen / bestrijden na herhaaldelijke verzoeken van de leverancier van je diensten zal een rechter niet verbieden in de VS. Ik ben ook benieuwd hoe je dat expliciet in wetgeving wil vatten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 22 januari 2021 @ 13:09:50 #270
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_197570813
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 11:21 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Als je in een Albert Heijn op de vloer poept zullen ze je ook een winkelverbod geven.
Dat gaat niet altijd stand houden bij een rechter.

Er is ooit een uitspraak geweest vergelijkbaar aan dit: een winkeldief was opgepakt, kreeg een winkelverbod en vocht dit aan en won. Maaaaaaaaaaaaaaaar de reden is dan wel leuk: ... de winkel had in de nabije omgeving geen concurrent en de rechter vond het verbod te zwaar (de dief zou dan in een ander dorp verder boodschappen moeten doen)

Ja randgevalletje snap ik ;-)

==

@Tijger_m: sorry las de break pas na het posten :D
als deze ot is mag je de post verwijderen van me :+
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  Moderator vrijdag 22 januari 2021 @ 13:11:08 #271
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197570827
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 13:09 schreef wdn het volgende:

[..]

Dat gaat niet altijd stand houden bij een rechter.

Er is ooit een uitspraak geweest vergelijkbaar aan dit: een winkeldief was opgepakt, kreeg een winkelverbod en vocht dit aan en won. Maaaaaaaaaaaaaaaar de reden is dan wel leuk: ... de winkel had in de nabije omgeving geen concurrent en de rechter vond het verbod te zwaar (de dief zou dan in een ander dorp verder boodschappen moeten doen)

Ja randgevalletje snap ik ;-)
Ja, weet ik, was te kort door de bocht maar ik probeerde het simpel en begrijpelijk te houden ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 22 januari 2021 @ 13:12:50 #272
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_197570846
Man wat is die amerikaanse politiek saai zeg :D
Ik wil Trump terug op twitter
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_197570861
Is Biden vandaag al aan het werk?
  PR en moderator vrijdag 22 januari 2021 @ 13:14:12 #274
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_197570866
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 13:12 schreef wdn het volgende:
Man wat is die amerikaanse politiek saai zeg :D
Ik wil Trump terug op twitter
Ik denk dat de wereld hard nodig heeft dat de Amerikaanse politiek weer even minstens 4 jaar saai is :@
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Moderator vrijdag 22 januari 2021 @ 13:14:18 #275
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197570867
Ik ben overigens wel benieuwd of de Democraten hun plannen over Sec 230 ten uitvoer willen gaan brengen (de Parler situatie heeft daar overigens niets mee te maken), ook de Democraten willen van de huidge Sec 230 af namelijk, hun oplossing is echter totaal anders dan die van de Republikeinen.

Dat was totdat de Republikeinen de meerderheid verloren in de Senaat niet zo relevant maar dat kan nu toch ineens wel relevant gaan worden.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator vrijdag 22 januari 2021 @ 13:14:55 #276
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197570873
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 13:13 schreef potjecreme het volgende:
Is Biden vandaag al aan het werk?
Volgens mij is Biden al 2 dagen flink aan het werk :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 22 januari 2021 @ 13:15:59 #277
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_197570888
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 13:13 schreef potjecreme het volgende:
Is Biden vandaag al aan het werk?
Dat vraagt om deze:

twitter
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 22 januari 2021 @ 13:20:26 #278
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_197570956
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 13:13 schreef potjecreme het volgende:
Is Biden vandaag al aan het werk?
er is een bericht met een "itenerary" dus ja.
(stond een lunch met Kamala op ;) )
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_197571097
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 13:13 schreef potjecreme het volgende:
Is Biden vandaag al aan het werk?
pi_197571172
Das wel een andere agenda dan wat we gewend waren:
"Many phonecalls and many meetings" :D
pi_197571208
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 13:34 schreef Dutch_view het volgende:
Das wel een andere agenda dan wat we gewend waren:
"Many phonecalls and many meetings" :D
Het begon wel ietsje anders destijds van wat ik me herinner. Toen had je nog een of andere voorstander van hem die elke dag trouw zijn agenda ging posten totdat hij op een dag verdwenen was. Later werd er steeds meer "executive time" in gepland enzo.
pi_197571344
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 11:31 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Parler heeft toch al een andere host gevonden? Ze zijn alleen nog niet actief las ik.

Ik zou het trouwens breder willen trekken en niet alleen Big Tech bekritiseren, maar al die grote bedrijven die veel te veel macht hebben.. Über..Airbnb..Bol..Amazon.. Worden wij beter van die bedrijven? Vraag het me af.
Via DDosGuard, een Russisch bedrijf. Kunnen de Russen rustig alle data registreren.

Overigens wil Parler het liefst met een Amerikaans bedrijf samenwerken maar dat zie ik niet snel gebeuren. Zes providers hebben hun namelijk al afgewezen. Dan blijven er niet veel opties meer over.
  Moderator vrijdag 22 januari 2021 @ 13:50:14 #283
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197571436
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 13:44 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Via DDosGuard, een Russisch bedrijf. Kunnen de Russen rustig alle data registreren.

Overigens wil Parler het liefst met een Amerikaans bedrijf samenwerken maar dat zie ik niet snel gebeuren. Zes providers hebben hun namelijk al afgewezen. Dan blijven er niet veel opties meer over.
Lachen wel, om bij Parler een bevestigd account te krijgen moet je je Social Security nummer en geldige legitimatie overleggen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_197571524
Niet alle Proud Boys vinden Trump meer zo'n held ~O> :s)
pi_197571545
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 13:36 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Het begon wel ietsje anders destijds van wat ik me herinner. Toen had je nog een of andere voorstander van hem die elke dag trouw zijn agenda ging posten totdat hij op een dag verdwenen was. Later werd er steeds meer "executive time" in gepland enzo.
Om maar even op mezelf te reageren. Ik zat even terug te zoeken, maar was die user niet antiderivative? Ik twijfel nu of hij wel een aanhanger was... niet dat het echt wat uit maakt.

Dit was ook wel profetisch:

quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 07:31 schreef Falco het volgende:
Zou er nou een dag komen wasrbij Trump niet in het nieuws komt? Ik lach me nu nog kapot en vind zijn beleid compleet debiel. Maar het worden zo wel vier hele vermoeiende jaren als dit zo doorgaat.
pi_197571588
Volgens sommige extreme Qanon aanhangers zou Bidens presidentschap zich afspelen in een filmset, gevangen genomen door het leger _O-
En Trump nog steeds in controle zijn daardoor :P
  vrijdag 22 januari 2021 @ 14:05:16 #287
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_197571646
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:15 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]

Blijf dat toch vreemd vinden... kennelijk mag je in zijn Bijbel er wel lustig op los liegen.
Dan mag hij hopen dat hij goed is geïsoleerd, op gegeven moment moet de bliksem wel in slaan.. :')
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 22 januari 2021 @ 14:07:34 #288
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_197571673
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 14:00 schreef Dutch_view het volgende:
Volgens sommige extreme Qanon aanhangers zou Bidens presidentschap zich afspelen in een filmset, gevangen genomen door het leger _O-
En Trump nog steeds in controle zijn daardoor :P
ja, en ze hebben hem via AI gekoppeld aan Bidens Brein. :+
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 22 januari 2021 @ 14:08:30 #289
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_197571684
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 13:58 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Om maar even op mezelf te reageren. Ik zat even terug te zoeken, maar was die user niet antiderivative? Ik twijfel nu of hij wel een aanhanger was... niet dat het echt wat uit maakt.

Dit was ook wel profetisch:
[..]

Falco _O_
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 22 januari 2021 @ 14:09:30 #290
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_197571703
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 13:50 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Lachen wel, om bij Parler een bevestigd account te krijgen moet je je Social Security nummer en geldige legitimatie overleggen.
Da's lastig als het gros van dat volk in een caravan woont..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_197571710
twitter
  vrijdag 22 januari 2021 @ 14:20:39 #292
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_197571839
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 14:10 schreef STING het volgende:
[ twitter ]
dat kan nog vervelend voor ze worden. ;)
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 22 januari 2021 @ 14:28:51 #293
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_197571957
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 13:29 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Gaat ie naar het zwembad :?
pi_197572045
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 13:13 schreef potjecreme het volgende:
Is Biden vandaag al aan het werk?
Nofi, maar ik begrijp deze vraag niet zo? Waarom zou Biden niet al gelijk aan het werk zijn?
Als wij ergens aangenomen zijn, gaan we toch ook gelijk op dag 1 aan de slag?

Trump was vier jaar aan de macht, en heeft alleen op de allerlaatste dag een beetje gewerkt (ook mede tot stand gekomen door zijn twitter ban, want dan moet je toch iets om het hand hebben). Die vraag had dan ook beter op hem van toepassing geweest: heeft Trump eigenlijk ooit wel gewerkt?
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_197572101
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 14:33 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Nofi, maar ik begrijp deze vraag niet zo? Waarom zou Biden niet al gelijk aan het werk zijn?
Als wij ergens aangenomen zijn, gaan we toch ook gelijk op dag 1 aan de slag?

Trump was vier jaar aan de macht, en heeft alleen op de allerlaatste dag een beetje gewerkt (ook mede tot stand gekomen door zijn twitter ban, want dan moet je toch iets om het hand hebben). Die vraag had dan ook beter op hem van toepassing geweest: heeft Trump eigenlijk ooit wel gewerkt?
Duidelijk dat je de vraag niet snapt. Ik bedoel het letterlijk. Ik weet niet hoe laat het daar is en vraag of zijn werkdag al is begonnen. De reden van de vraag was om de discussie die er was te breken.
pi_197572113
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 13:29 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
^O^
pi_197572127
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 14:28 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Gaat ie naar het zwembad :?
Hoewel het Witte Huis wel een zwembad heeft, doelen ze denk ik op de press pool. ;)
  vrijdag 22 januari 2021 @ 14:46:15 #298
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_197572251
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 14:00 schreef Dutch_view het volgende:
Volgens sommige extreme Qanon aanhangers zou Bidens presidentschap zich afspelen in een filmset, gevangen genomen door het leger _O-
En Trump nog steeds in controle zijn daardoor :P
Wordt nog mooier als ze dan dingen van Biden zijn beleid gaan merken.
  vrijdag 22 januari 2021 @ 14:46:40 #299
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_197572258
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 14:36 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Duidelijk dat je de vraag niet snapt. Ik bedoel het letterlijk. Ik weet niet hoe laat het daar is en vraag of zijn werkdag al is begonnen. De reden van de vraag was om de discussie die er was te breken.
Ik snapte'm :+
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  vrijdag 22 januari 2021 @ 14:47:48 #300
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_197572272
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 14:28 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Gaat ie naar het zwembad :?
"pooled" wel zeggen dat ze loten trekken en die wat getrokken worden mogen mee ;)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')