Saved by the clock.quote:
Ik dacht dat mods zich niet mogen laten verleiden tot van die flauwe sneren over en weer, laat ik dan maar de verstandigste zijn en er mee stoppen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zonder werkgeversverklaring ben ik genoodzaakt binnen te zitten? Ik zie het niet.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:18 schreef Sfancta het volgende:
Iemand ook al zo opgewonden/geil voor aanstaande persco?
Vanwege de handhaving maar dat is geen gegronde reden. Of bedoel je dat hun een hoog besmettingsgevaar lopen als dat het geval is dan kunnen we beter beginnen met de beroepsbevolking dan met de risicogroepen. Er is niet voor niks een advies gekomen dat de mensen die de grootste kans hebben op overlijden en/of ernstig ziek worden voor gaan. Dat is gewoon normaal op medische en ethische gronden.quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Met een appendix vol met weg gemodereerde posts.
De uitslagen worden vrijdag verwacht. Maar zoals al gelekt in de media hebben ze geen grote uitbraak van de britse variant of buitensporig veel besmettingen gevonden.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:18 schreef Casual-T het volgende:
Zou Lansingerland, net als in de vorige persco, weer aangehaald worden door Hugo'tje?
Of worden deze resultaten (namelijk, dat het virus daar zowat uitgedoofd is ondanks de uitbraak van de zo besmettelijke Britse variant) pas gedeeld nadat de nieuwe maatregelen ingevoerd zijn?
toch wel iets meer dan een griepje......quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:18 schreef Multatilu het volgende:
Oversterfte plaatje in de OP mag ook wel geupdate worden
[ afbeelding ]
Op zich wel grappig, je verwijt iemand onnodige oneliners te hebben en dan post je zelf dit?quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:18 schreef Predator40 het volgende:
[..]
echt belachelijk dat me me opsluiten hoor !
oh wacht ik zat toch al binnen de hele dag
Wie het boek online bestelt krijgt er ook een link bij naar mijn database met schijtlollige gifjes.quote:
Ik las eerder in dit topic ook iemand met depressieklachten ivm gebrek aan zonlicht in de winter. Heb dat zelf niet, maar het lijkt me ontzettend vervelendquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:17 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja, sinds twee jaar. Maar heb nou niet bepaald het idee dat het werkt. Nog steeds altijd vrij vermoeid en 's winters altijd last van een (lichte) depressie.
Edit: Maar slik het wel voor COVID want dat geloof ik eerlijk gezegd wel.
Mensen die zich zonder bevel laten opsluiten worden daar meestal sexueel opgewonden van.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:18 schreef Vallon het volgende:
[..]
Effect gaat het zeker hebben en intriest dat we in een samenleving zijn gekomen die zich op bevel laat opsluiten.
Wat is een sneer dan? Ik constateer dat het je hoog zit, want je hebt er kennelijk behoefte aan vaak te vermelden dat er een werkgeversverklaring onderweg is. Fijn voor je.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:19 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ik dacht dat mods zich niet mogen laten verleiden tot van die flauwe sneren over en weer, laat ik dan maar de verstandigste zijn en er mee stoppen.
Kortom we houden een persconferentie, zodat we de kamer het mes op de keel kunnen zetten, ja we hebben het nu al aangekondigd, dus jullie kunnen het toch niet meer tegenhouden. Walgelijke politiekquote:
Ligt eraan door wie ik word opgeslotenquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mensen die zich zonder bevel laten opsluiten worden daar meestal sexueel opgewonden van.
Het is ook vastgesteld dat natuurlijke immuniteit gelijk staat aan immuniteit door vaccinatie. Dit werkt dus ook een andere kant op.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:11 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Meh, zoals er uitgelegd wordt, de vaccins werken op meer. En ja ik zie dat hij een persoon gevonden heeft die iets roept over slechte voortekenen, leuk, maar die zuid-afrika variant is al lang bekend en een ware processie van experts heeft al gezegd zich niet al te veel zorgen te maken.
Kut voor die rimboe daar hoor, daar niet van, maar waarschijnlijk minder erg voor ons, wij kunnen gewoon dit jaar iedereen vaccineren. Zolang het niet aan alles waar het vaccin op werkt ontsnapt is het dan niet zo relevant of het nog rondgaat ergens in een zandbak voor of wij weer gewoon naar lowlands kunnen etc.
En in ergste geval, gewoon reisverbod of 2 weken quarantine voor reizigers uit die landen, het kan economisch toch niet veel kosten. Het zal immers niet rond blijven gaan in rijke economisch belangrijke landen die ons qua toeristen en zakenmensen veel opleveren, die hebben ook vaccins, en de dozen met fruit enzo kunnen toch nog binnenkomen.
Denk dus kortom niet dat we ons al te veel zorgen hoeven te maken
Hoe ga je dit omdraaien?quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:20 schreef Scrummie het volgende:
Shit, ik ben helemaal de verjaardag van dit topic vergeten te vieren
Ben heel benieuwd.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:21 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Wat weet Spoiler vd Wulp wat wij nog niet weten?
De eerste keer dat ik dit topic zag "oh boeiend, ver van mijn bed, NEXT".quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:20 schreef Scrummie het volgende:
Shit, ik ben helemaal de verjaardag van dit topic vergeten te vieren
Wie zou hem gedwongen hebben zijn uitspraken van gisteren te 'rectificeren'?quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:21 schreef Discombobulate het volgende:
Gommers is echt zo'n zachtgekookt eitje.
Je zou er bijna een serie over kunnen maken: Ontzettend lieve en zachte man wordt cartelbaas in Mexico. Dat zijn leuke verhalen.
D66 dat al in de verkiezingsmodus zit natuurlijk.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:21 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Wat weet Spoiler vd Wulp wat wij nog niet weten?
Kortstondig..nee, effect maakt niet uit of dat er is want de UK versie komt de planeet steriel maken.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik wens iedereen die zeer veel moeite hebben met de avondklok veel sterkte in de komende weken. Hopelijk is het voor ons allen kortstondig en heeft het effect.
nee ho ho ho, dat klopt niet, je maakt goed antilichamen aan, WAARTEGEN je die antilichamen precies aanmaakt is een tweede. Het kan heel goed zijn dat je met de een tegen meer mutaties beschermt dan met de ander.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:21 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het is ook vastgesteld dat natuurlijke immuniteit gelijk staat aan immuniteit door vaccinatie. Dit werkt dus ook een andere kant op.
Dagklokquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:24 schreef OProg het volgende:
Is er eigenlijk al bekend waar het Red Team zich vanaf nu op gaat richten?
Het is zo stil.
Sowieso, de avondklok is voor hun zeker nog te weinig.quote:
Elk nieuw cartel member moet een eed afleggen: de Gommertaquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:21 schreef Discombobulate het volgende:
Je zou er bijna een serie over kunnen maken: Ontzettend lieve en zachte man wordt cartelbaas in Mexico. Dat zijn leuke verhalen.
Ik heb het gelukkig nooit echt constant maar het schommelt wat. Sommige weken in de winter slaap ik 2 á 3 uur per nacht, hazeslaapjes, constant moe, malen over van alles en nog wat, neergeslagen, huilbuien af en toe. En dan weer een week niks. En dan zelfde verhaaltje weer. Ben ook wel in therapie geweest. Het is altijd wel een onderstroom in m'n leven, maar in de winter is het echt sterk aanwezig soms.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:20 schreef Celestien het volgende:
[..]
Ik las eerder in dit topic ook iemand met depressieklachten ivm gebrek aan zonlicht in de winter. Heb dat zelf niet, maar het lijkt me ontzettend vervelend
Gelukkig is 2020 al voorbijquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:15 schreef I.C.O.N. het volgende:
De onderste grafiek in dit artikel ziet er ook niet best uit. dan zitten we heel 2020 in lockdown.
Avondtoetsenbordquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:24 schreef OProg het volgende:
Het is zo stil.
The gift that keeps on giving.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:24 schreef Fukushima het volgende:
[ twitter ]
4300 herinfecties in zuid-Afrika gemeten vanaf 6 Jan???
[ afbeelding ]
Jammer zeg. Was de leukste tijd tot nu toe!quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:22 schreef Simmertje het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik dit topic zag "oh boeiend, ver van mijn bed, NEXT".
Ik doe echt mijn best. En heb een master informatica, en een alpha bachelor. En nog kan ik deze specifieke grafiek bij god niet begrijpen. Wat STÁÁT hier?quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:15 schreef I.C.O.N. het volgende:
De onderste grafiek in dit artikel ziet er ook niet best uit. dan zitten we heel 2020 in lockdown.
Life will find a way.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:26 schreef Noek het volgende:
[..]
The gift that keeps on giving.
Als je al dat slechte nieuws tot je neemt dan ben je tegen iets natuurlijks aan het vechten en dat ga je niet winnen. Met deze geruststellende gedachte ga ik vanavond slapen.
ik was net terug uit Aruba ....quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:27 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Jammer zeg. Was de leukste tijd tot nu toe!
Er staat min of meer :quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:27 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Ik doe echt mijn best. En heb een master informatica, en een alpha bachelor. En nog kan ik deze specifieke grafiek bij god niet begrijpen. Wat STÁÁT hier?
Ik kan de lijnen niet eens fatsoenlijk zien. En staat hier nou dat mét maatregelen de bezetting hoger blijft dan zonder met die nieuwe variant? Vast niet, maar wat betekent deze verwarrende klerezooi dan wel?
je bent pas voor 90% beschermd 10 dagen na de 2de prik.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:29 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210120_93116574
[ afbeelding ]
Hoe zit dat eigenlijk als je het vaccin krijgt en je daarna laat testen? Test je dan positief?quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:29 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, daarom roept men dus ook dat je niet meteen na vaccineren immuun bent en je een tweede prikkie nodig hebt in veel gevallenquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:29 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie een A en C cup dat we vanaf maart kunnen rekenen op de lenteklok.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:27 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Ik doe echt mijn best. En heb een master informatica, en een alpha bachelor. En nog kan ik deze specifieke grafiek bij god niet begrijpen. Wat STÁÁT hier?
Ik kan de lijnen niet eens fatsoenlijk zien. En staat hier nou dat mét maatregelen de bezetting hoger blijft dan zonder met die nieuwe variant? Vast niet, maar wat betekent deze verwarrende klerezooi dan wel?
Hoorde het net ook op de radio ja, zijn straks de vaccinatiestraten de superspreadersquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:29 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn wel gevaarlijke berichten, want al die mensen die toch al zaten te twijfelen over vaccineren..quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:29 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Ze kunnen al besmet zijn voordat ze gevaccineerd worden. Krijgen ze inderdaad enkele dagen na vaccinatie Corona.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:29 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Die oudjes zijn vast niet naar de vaccinatiestraat gegaanquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoorde het net ook op de radio ja, zijn straks de vaccinatiestraten de superspreaders
Nee, want ze testen op aanwezigheid van het virus en dat virus zit niet in de vaccinatie.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk als je het vaccin krijgt en je daarna laat testen? Test je dan positief?
Was dat ook zo in je kinderjaren?quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:25 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik heb het gelukkig nooit echt constant maar het schommelt wat. Sommige weken in de winter slaap ik 2 á 3 uur per nacht, hazeslaapjes, constant moe, malen over van alles en nog wat, neergeslagen, huilbuien af en toe. En dan weer een week niks. En dan zelfde verhaaltje weer. Ben ook wel in therapie geweest. Het is altijd wel een onderstroom in m'n leven, maar in de winter is het echt sterk aanwezig soms.
Ach, ik kan er wel mee omgaan, maar het is gewoon rete vervelend.
Nee in zo'n woonzorgcentrum zullen ze wel ergens in een centrale hal een paar tafeltjes hebben neergezet en iedereen in de rij laten aansluiten.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:32 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Die oudjes zijn vast niet naar de vaccinatiestraat gegaan
Nee. PCR primers zouden niet moeten binden aan het mRNA van het vaccin. Verder is er natuurlijk geen viraal DNA en RNA aanwezig om als PCR-primer aan te binden.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk als je het vaccin krijgt en je daarna laat testen? Test je dan positief?
Natuurlijk niet, ook dat gaat gewoon zo veel mogelijk volgens de richtlijnen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee in zo'n woonzorgcentrum zullen ze wel ergens in een centrale hal een paar tafeltjes hebben neergezet en iedereen in de rij laten aansluiten.
Die vergelijking met de oorlog is wel zo uitgekauwd en bullshit. Poe. Niet te doen tegenover mensen die de oorlog daadwerkelijk mee gemaakt hebben ook.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:32 schreef belanov het volgende:
Hopelijk is de avondklok er op 4 mei nog. Lekker naar gedichtjes luisteren vanaf De Dam over de kwetsbaarheid van vrijheid terwijl we huisarrest hebben.
Breaking bad remake met Gommers als Walter White en Famke Louise als Jesse.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:21 schreef Discombobulate het volgende:
al die sneeuwvlokjes kunnen een echte oorlog niet eens aan.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:34 schreef wpor het volgende:
[..]
Die vergelijking met de oorlog is wel zo uitgekauwd en bullshit. Poe. Niet te doen tegenover mensen die de oorlog daadwerkelijk mee gemaakt hebben ook.
Niet echt tenminste daar kan over gediscussieerd worden of virussen leven.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hm, ja, maar virussen leven ook, he?
Volgens de definitie die ik op school geleerd heb nietquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Er zit mij niks hoog, die avondklok heb ik persoonlijk geen hinder van. Ik heb het misschien 3x vermeld, dan zit iets niet hoog hoor.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat is een sneer dan? Ik constateer dat het je hoog zit, want je hebt er kennelijk behoefte aan vaak te vermelden dat er een werkgeversverklaring onderweg is. Fijn voor je.
Waarom zou ik binnen zitten zonder werkgeversverklaring? Ik zie dat echt niet. Dat is geen sneer.
Door die klotevariant? Ik hoop dat men daar dan wel de 70% nog gebruikte ipv de 30% die het blijkt te zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:30 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Er staat min of meer :
We krijgen wat we ook doen met de beperkingen, sowieso meer bezette IC bedden en verpleegbedden.
Het plant zich sneller voort dan gereformeerden op een winterse dag dus wat mij betreft leeft hetquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:37 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Niet echt tenminste daar kan over gediscussieerd worden of virussen leven.
Nee, was in m'n kinderjaren nooit zo. Pas sinds m'n 18e ongeveer. En ja het went hoe raar dat ook klinkt. Als ik ook angstklachten erbij krijg trek ik direct aan de bel, want dan wordt het misschien wel een 'echte' depressie. Gelukkig is dat altijd weggebleven.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:33 schreef Celestien het volgende:
[..]
Was dat ook zo in je kinderjaren?
Ik stel me voor dat je eraan went, op de een of andere manier, maar dat constante moe-zijn en de huilbuien, dat klinkt gewoon echt niet vrolijk. Hoop dat het ooit verbetert voor je.
Daar is tot op de dag van vandaag discussie over.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Met een PCR test, kun je alles positief testen; kwestie van volhouden en dan is zelfs cola positief te testen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:32 schreef Momazie het volgende:
[..]
Nee, want ze testen op aanwezigheid van het virus en dat virus zit niet in de vaccinatie.
Ook als je 40 uur werkt kun je prima naar buiten na werktijd. Of ga wat vaker wandelen met je lunchpauze/vergadering tijdens werktijd.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:38 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Er zit mij niks hoog, die avondklok heb ik persoonlijk geen hinder van. Ik heb het misschien 3x vermeld, dan zit iets niet hoog hoor.
Als je geen 40 uur werkt heb je ook nergens last van nee, dan kun je naar buiten waneer je wil, als je wel 40 uur werkt is het doordeweeks behelpen (als je je aan de regels zou houden dan).
Ze voelen de hete adem van Team Fok!quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:24 schreef OProg het volgende:
Het is zo stil.
Mwah... iemand anders betichten van sneren terwijl je zelf even iedereen succes wenst met binnen zitten omdat jij dat niet hoeft, is een bijzondere combinatie. Klinkt toch gefrustreerd. Of je gunt een ander ellende, dat kan ook.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:38 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Er zit mij niks hoog, die avondklok heb ik persoonlijk geen hinder van. Ik heb het misschien 3x vermeld, dan zit iets niet hoog hoor.
Als je geen 40 uur werkt heb je ook nergens last van nee, dan kun je naar buiten waneer je wil, als je wel 40 uur werkt is het doordeweeks behelpen (als je je aan de regels zou houden dan).
Kek logo!quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ze voelen de hete adem van Team Fok!
[ afbeelding ]
Met pannen, potten en omgekeerde vlaggen het strand van Normandië oprennen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:36 schreef Predator40 het volgende:
[..]
al die sneeuwvlokjes kunnen een echte oorlog niet eens aan.
Terecht. Onze tijd komt er aan!quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een PCR zal niet positief testen als er geen enkel virus aanwezig is.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:40 schreef Vallon het volgende:
ij ik opnieuw, sinds deeltje 35 of zo, roep dat een besm
Kunnen we als alternatief van het red team, niet green team zijn?quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Versoepelingen?quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:24 schreef OProg het volgende:
Het is zo stil.
Slaat toch nergens meer op dat andere mensen gaan bepalen wanneer iemand een wandeling moet maken. Als het op een dag pas in de avond droog wordt dan doe ik helemaal niemand kwaad als ik alleen rond 23 uur een wandeling maak. We zijn echt diep gezonken als landquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ook als je 40 uur werkt kun je prima naar buiten na werktijd. Of ga wat vaker wandelen met je lunchpauze/vergadering tijdens werktijd.
Ikke ikke ikke, dat is het probleem van dit land. Pak de paraplu en maak je wandeling.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:43 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Slaat toch nergens meer op dat andere mensen gaan bepalen wanneer iemand een wandeling moet maken. Als het op een dag pas in de avond droog wordt dan doe ik helemaal niemand kwaad als ik alleen rond 23 uur een wandeling maak. We zijn echt diep gezonken als land
Het Godcomplex. Wij gaan de natuur helemaal niet verslaan.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:44 schreef zoost het volgende:
Als we Covid hebben verslagen, kunnen we misschien even doorzetten en ook Influenza verslaan. We zijn nu toch bezig
Het is mij ook een raadsel waarom niet eerst goed wordt uitgelegd waar de maatregel voor nodig is. Er wordt al weken (zo niet maanden) gesproken over een mogelijke avondklok.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:42 schreef Nattekat het volgende:
Hopelijk leggen ze even uit waarom het zou moeten helpen, want ik snap het nog steeds niet.
Mensen dwingen om thuis te werken zou ik wel achter staan.
Precies de reden waarom deze maatregel frustreert. Daar doe je inderdaad niemand kwaad mee.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:43 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Slaat toch nergens meer op dat andere mensen gaan bepalen wanneer iemand een wandeling moet maken. Als het op een dag pas in de avond droog wordt dan doe ik helemaal niemand kwaad als ik alleen rond 23 uur een wandeling maak. We zijn echt diep gezonken als land
doe eens niet zo inventief !quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ook als je 40 uur werkt kun je prima naar buiten na werktijd. Of ga wat vaker wandelen met je lunchpauze/vergadering tijdens werktijd.
Nee, ain't happening.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het Godcomplex. Wij gaan de natuur helemaal niet verslaan.
Je zal het ongetwijfeld over 13 minuten horen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:46 schreef heywoodu het volgende:
Reizigers die vanuit hoogrisicolanden
naar Nederland komen,moeten vanaf 23
januari een sneltest doen.Ze moeten nu
al een negatieve PCR-test laten zien.
Wat houdt dat dan in? Je moet vooraf al een negatieve PCR-test laten zien om te mogen boarden én om het land binnen te mogen komen, maar moet je dan bij aankomst nog een sneltest doen? Of vooraf? Of wat is daar het tijdschema van?
Mijn indruk is dat men de maatregel treft omdat er niet achter de voordeur kan worden gehandhaafd.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:46 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Precies de reden waarom deze maatregel frustreert. Daar doe je inderdaad niemand kwaad mee.
Kan je uit concluderen dat de regel daar niet voor opgesteld is en een ander doel dient.
D66 was ook de partij die het in eerste instantie vol blokkeerde. En je hebt nog altijd meer nodig dan VVD, CDA en D66 om het erdoor te krijgen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Zoals verwacht de D66 dus ja.
en hoe wil je dit inregelen/handhaven ?quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:42 schreef Nattekat het volgende:
Hopelijk leggen ze even uit waarom het zou moeten helpen, want ik snap het nog steeds niet.
Mensen dwingen om thuis te werken zou ik wel achter staan.
https://nos.nl/artikel/23(...)-begint-vrijdag.htmlquote:Of de maatregel echt doorgaat, hangt af van de Tweede Kamer. Die moet toestemming geven en of dat gaat gebeuren, is nog niet zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |