Ze kunnen al besmet zijn voordat ze gevaccineerd worden. Krijgen ze inderdaad enkele dagen na vaccinatie Corona.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:29 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210120_93116574
[ afbeelding ]
Die oudjes zijn vast niet naar de vaccinatiestraat gegaanquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoorde het net ook op de radio ja, zijn straks de vaccinatiestraten de superspreaders
Nee, want ze testen op aanwezigheid van het virus en dat virus zit niet in de vaccinatie.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk als je het vaccin krijgt en je daarna laat testen? Test je dan positief?
Was dat ook zo in je kinderjaren?quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:25 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik heb het gelukkig nooit echt constant maar het schommelt wat. Sommige weken in de winter slaap ik 2 á 3 uur per nacht, hazeslaapjes, constant moe, malen over van alles en nog wat, neergeslagen, huilbuien af en toe. En dan weer een week niks. En dan zelfde verhaaltje weer. Ben ook wel in therapie geweest. Het is altijd wel een onderstroom in m'n leven, maar in de winter is het echt sterk aanwezig soms.
Ach, ik kan er wel mee omgaan, maar het is gewoon rete vervelend.
Nee in zo'n woonzorgcentrum zullen ze wel ergens in een centrale hal een paar tafeltjes hebben neergezet en iedereen in de rij laten aansluiten.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:32 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Die oudjes zijn vast niet naar de vaccinatiestraat gegaan
Nee. PCR primers zouden niet moeten binden aan het mRNA van het vaccin. Verder is er natuurlijk geen viraal DNA en RNA aanwezig om als PCR-primer aan te binden.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk als je het vaccin krijgt en je daarna laat testen? Test je dan positief?
Natuurlijk niet, ook dat gaat gewoon zo veel mogelijk volgens de richtlijnen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee in zo'n woonzorgcentrum zullen ze wel ergens in een centrale hal een paar tafeltjes hebben neergezet en iedereen in de rij laten aansluiten.
Die vergelijking met de oorlog is wel zo uitgekauwd en bullshit. Poe. Niet te doen tegenover mensen die de oorlog daadwerkelijk mee gemaakt hebben ook.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:32 schreef belanov het volgende:
Hopelijk is de avondklok er op 4 mei nog. Lekker naar gedichtjes luisteren vanaf De Dam over de kwetsbaarheid van vrijheid terwijl we huisarrest hebben.
Breaking bad remake met Gommers als Walter White en Famke Louise als Jesse.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:21 schreef Discombobulate het volgende:
Gommers is echt zo'n zachtgekookt eitje.
Je zou er bijna een serie over kunnen maken: Ontzettend lieve en zachte man wordt cartelbaas in Mexico. Dat zijn leuke verhalen.
al die sneeuwvlokjes kunnen een echte oorlog niet eens aan.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:34 schreef wpor het volgende:
[..]
Die vergelijking met de oorlog is wel zo uitgekauwd en bullshit. Poe. Niet te doen tegenover mensen die de oorlog daadwerkelijk mee gemaakt hebben ook.
Niet echt tenminste daar kan over gediscussieerd worden of virussen leven.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hm, ja, maar virussen leven ook, he?
Volgens de definitie die ik op school geleerd heb nietquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Er zit mij niks hoog, die avondklok heb ik persoonlijk geen hinder van. Ik heb het misschien 3x vermeld, dan zit iets niet hoog hoor.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat is een sneer dan? Ik constateer dat het je hoog zit, want je hebt er kennelijk behoefte aan vaak te vermelden dat er een werkgeversverklaring onderweg is. Fijn voor je.
Waarom zou ik binnen zitten zonder werkgeversverklaring? Ik zie dat echt niet. Dat is geen sneer.
Door die klotevariant? Ik hoop dat men daar dan wel de 70% nog gebruikte ipv de 30% die het blijkt te zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:30 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Er staat min of meer :
We krijgen wat we ook doen met de beperkingen, sowieso meer bezette IC bedden en verpleegbedden.
Het plant zich sneller voort dan gereformeerden op een winterse dag dus wat mij betreft leeft hetquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:37 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Niet echt tenminste daar kan over gediscussieerd worden of virussen leven.
Nee, was in m'n kinderjaren nooit zo. Pas sinds m'n 18e ongeveer. En ja het went hoe raar dat ook klinkt. Als ik ook angstklachten erbij krijg trek ik direct aan de bel, want dan wordt het misschien wel een 'echte' depressie. Gelukkig is dat altijd weggebleven.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:33 schreef Celestien het volgende:
[..]
Was dat ook zo in je kinderjaren?
Ik stel me voor dat je eraan went, op de een of andere manier, maar dat constante moe-zijn en de huilbuien, dat klinkt gewoon echt niet vrolijk. Hoop dat het ooit verbetert voor je.
Daar is tot op de dag van vandaag discussie over.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Met een PCR test, kun je alles positief testen; kwestie van volhouden en dan is zelfs cola positief te testen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:32 schreef Momazie het volgende:
[..]
Nee, want ze testen op aanwezigheid van het virus en dat virus zit niet in de vaccinatie.
Ook als je 40 uur werkt kun je prima naar buiten na werktijd. Of ga wat vaker wandelen met je lunchpauze/vergadering tijdens werktijd.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:38 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Er zit mij niks hoog, die avondklok heb ik persoonlijk geen hinder van. Ik heb het misschien 3x vermeld, dan zit iets niet hoog hoor.
Als je geen 40 uur werkt heb je ook nergens last van nee, dan kun je naar buiten waneer je wil, als je wel 40 uur werkt is het doordeweeks behelpen (als je je aan de regels zou houden dan).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |