Saved by the clock.quote:
Ik dacht dat mods zich niet mogen laten verleiden tot van die flauwe sneren over en weer, laat ik dan maar de verstandigste zijn en er mee stoppen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zonder werkgeversverklaring ben ik genoodzaakt binnen te zitten? Ik zie het niet.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:18 schreef Sfancta het volgende:
Iemand ook al zo opgewonden/geil voor aanstaande persco?
Vanwege de handhaving maar dat is geen gegronde reden. Of bedoel je dat hun een hoog besmettingsgevaar lopen als dat het geval is dan kunnen we beter beginnen met de beroepsbevolking dan met de risicogroepen. Er is niet voor niks een advies gekomen dat de mensen die de grootste kans hebben op overlijden en/of ernstig ziek worden voor gaan. Dat is gewoon normaal op medische en ethische gronden.quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Met een appendix vol met weg gemodereerde posts.
De uitslagen worden vrijdag verwacht. Maar zoals al gelekt in de media hebben ze geen grote uitbraak van de britse variant of buitensporig veel besmettingen gevonden.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:18 schreef Casual-T het volgende:
Zou Lansingerland, net als in de vorige persco, weer aangehaald worden door Hugo'tje?
Of worden deze resultaten (namelijk, dat het virus daar zowat uitgedoofd is ondanks de uitbraak van de zo besmettelijke Britse variant) pas gedeeld nadat de nieuwe maatregelen ingevoerd zijn?
toch wel iets meer dan een griepje......quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:18 schreef Multatilu het volgende:
Oversterfte plaatje in de OP mag ook wel geupdate worden
[ afbeelding ]
Op zich wel grappig, je verwijt iemand onnodige oneliners te hebben en dan post je zelf dit?quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:18 schreef Predator40 het volgende:
[..]
echt belachelijk dat me me opsluiten hoor !
oh wacht ik zat toch al binnen de hele dag
Wie het boek online bestelt krijgt er ook een link bij naar mijn database met schijtlollige gifjes.quote:
Ik las eerder in dit topic ook iemand met depressieklachten ivm gebrek aan zonlicht in de winter. Heb dat zelf niet, maar het lijkt me ontzettend vervelendquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:17 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja, sinds twee jaar. Maar heb nou niet bepaald het idee dat het werkt. Nog steeds altijd vrij vermoeid en 's winters altijd last van een (lichte) depressie.
Edit: Maar slik het wel voor COVID want dat geloof ik eerlijk gezegd wel.
Mensen die zich zonder bevel laten opsluiten worden daar meestal sexueel opgewonden van.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:18 schreef Vallon het volgende:
[..]
Effect gaat het zeker hebben en intriest dat we in een samenleving zijn gekomen die zich op bevel laat opsluiten.
Wat is een sneer dan? Ik constateer dat het je hoog zit, want je hebt er kennelijk behoefte aan vaak te vermelden dat er een werkgeversverklaring onderweg is. Fijn voor je.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:19 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ik dacht dat mods zich niet mogen laten verleiden tot van die flauwe sneren over en weer, laat ik dan maar de verstandigste zijn en er mee stoppen.
Kortom we houden een persconferentie, zodat we de kamer het mes op de keel kunnen zetten, ja we hebben het nu al aangekondigd, dus jullie kunnen het toch niet meer tegenhouden. Walgelijke politiekquote:
Ligt eraan door wie ik word opgeslotenquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mensen die zich zonder bevel laten opsluiten worden daar meestal sexueel opgewonden van.
Het is ook vastgesteld dat natuurlijke immuniteit gelijk staat aan immuniteit door vaccinatie. Dit werkt dus ook een andere kant op.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:11 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Meh, zoals er uitgelegd wordt, de vaccins werken op meer. En ja ik zie dat hij een persoon gevonden heeft die iets roept over slechte voortekenen, leuk, maar die zuid-afrika variant is al lang bekend en een ware processie van experts heeft al gezegd zich niet al te veel zorgen te maken.
Kut voor die rimboe daar hoor, daar niet van, maar waarschijnlijk minder erg voor ons, wij kunnen gewoon dit jaar iedereen vaccineren. Zolang het niet aan alles waar het vaccin op werkt ontsnapt is het dan niet zo relevant of het nog rondgaat ergens in een zandbak voor of wij weer gewoon naar lowlands kunnen etc.
En in ergste geval, gewoon reisverbod of 2 weken quarantine voor reizigers uit die landen, het kan economisch toch niet veel kosten. Het zal immers niet rond blijven gaan in rijke economisch belangrijke landen die ons qua toeristen en zakenmensen veel opleveren, die hebben ook vaccins, en de dozen met fruit enzo kunnen toch nog binnenkomen.
Denk dus kortom niet dat we ons al te veel zorgen hoeven te maken
Hoe ga je dit omdraaien?quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:20 schreef Scrummie het volgende:
Shit, ik ben helemaal de verjaardag van dit topic vergeten te vieren
Ben heel benieuwd.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:21 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Wat weet Spoiler vd Wulp wat wij nog niet weten?
De eerste keer dat ik dit topic zag "oh boeiend, ver van mijn bed, NEXT".quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:20 schreef Scrummie het volgende:
Shit, ik ben helemaal de verjaardag van dit topic vergeten te vieren
Wie zou hem gedwongen hebben zijn uitspraken van gisteren te 'rectificeren'?quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:21 schreef Discombobulate het volgende:
Gommers is echt zo'n zachtgekookt eitje.
Je zou er bijna een serie over kunnen maken: Ontzettend lieve en zachte man wordt cartelbaas in Mexico. Dat zijn leuke verhalen.
D66 dat al in de verkiezingsmodus zit natuurlijk.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:21 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Wat weet Spoiler vd Wulp wat wij nog niet weten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |