Ik ga ook een boek schrijven.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Miskend talent. Kennen we hem nog?
Ik zeg net waaromquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:13 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Waarom? De gezondheidsraad doet zulke adviezen niet voor niks. Ik weet niet hoe oud de politiekorps is in het VK maar in Nederland zijn de meeste agenten die ik op straat jong en gezond genoeg om deze infectie te kunnen dragen.
jazekerquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:03 schreef Celestien het volgende:
* Celestien slaat een vitamine d pilletje achterover.
Meer mensen die hier (extra) vitamine d slikken?
Ik vind het vooral vervelend dat ik nu 2 klokken heb, dat staat zo lelijk.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:11 schreef Haags het volgende:
Heb even een rondje door mijn huiskamer gelopen, moet toch even kijken aan welke muur die avondklok komt te hangen.
Vanzelfsprekendquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Je moet het bekijken van de kant die geadviseerd wordt door een gezondheidsraad en niet naar jouw belang of die van een bond.
Er is natuurlijk onderzoek gedaan naar uitval van artsen/huisartsen ed. Daar rolt dit advies uit.
Dun boekje. Een ster. Would not buyquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik ga ook een boek schrijven.
'Fok!ken tijdens de pandemie, mijn leven met corona'
Had ik ook niet, maar ik ben op zich gezond en kom (dacht ik) genoeg buiten. Afgelopen jaar toch maar eens een testje gedaan en wat denk je? Vet veel te laag! Ik schrok er best van, want ik had geen idee, maar ben toen toch maar gaan bijslikken. Gewoon van die goedkope potjes van de supermarkt. Een paar maanden later nog een test gedaan en toen was het niveau een stuk beter, ondanks het gebrek aan zon tijdens de wintermaanden.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:13 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of ik het nodig heb
Of misschien juist niet, want dan treed er vanzelf een keer herd immunity op. Maar dit geeft wel extra druk misschien om te gaan vaccineren.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:15 schreef I.C.O.N. het volgende:
De onderste grafiek in dit artikel ziet er ook niet best uit. dan zitten we heel 2020 in lockdown.
Toch wel met een speciaal dankwoord naar je mede-Fokkers die je door deze moeilijke tijd geloodst hebben?quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik ga ook een boek schrijven.
'Fok!ken tijdens de pandemie, mijn leven met corona'
Met een voorwoord van een nog te selecteren mede-Fok!ker
Ja, sinds twee jaar. Maar heb nou niet bepaald het idee dat het werkt. Nog steeds altijd vrij vermoeid en 's winters altijd last van een (lichte) depressie.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:03 schreef Celestien het volgende:
* Celestien slaat een vitamine d pilletje achterover.
Meer mensen die hier (extra) vitamine d slikken?
Met een appendix vol met weg gemodereerde posts.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dun boekje. Een ster. Would not buy
echt belachelijk dat me me opsluiten hoor !quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik wens iedereen die zeer veel moeite hebben met de avondklok veel sterkte in de komende weken. Hopelijk is het voor ons allen kortstondig en heeft het effect.
Heb ik mijne ook vandaan. Van het eigen merk 10 mcg.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:12 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ga denk ik straks ook even langs de kruidvat
Effect gaat het zeker hebben en intriest dat we in een samenleving zijn gekomen die zich op bevel laat opsluiten.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik wens iedereen die zeer veel moeite hebben met de avondklok veel sterkte in de komende weken. Hopelijk is het voor ons allen kortstondig en heeft het effect.
Bron?quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig is er volgens de GGD geen prioriteit om snel stevig te vaccineren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |