Misschien heeft Kuipers hem omgekocht met belofte van een paar kleine speelgoed IC bedden...quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:01 schreef Sfancta het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)g-bij-over-avondklokDie vent is echt elke dag hard als steen als hij in de picture staat.
Als er dan nieuwe data beschikbaar is is dat toch prima? het is gelukkig niet verboden om je mening bij te stellen als de situatie veranderd.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:01 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Morgen zegt hij weer wat anders
Het is echt te genant voor woorden.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:54 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
En de volgende beroepsgroep begint te janken dat ze voorrang moeten krijgen. Wanneer legt iemand ze is uit dat hoe sneller we de risico groepen vaccineren we terug kunnen naar een normaal leven. Wat ook in hun belang is op gebied van hun werk.
Multivitamines met 100% van de vitamine d aanbevolen hoeveelheid.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:03 schreef Celestien het volgende:
* Celestien slaat een vitamine d pilletje achterover.
Meer mensen die hier (extra) vitamine d slikken?
Rutte-doctrinequote:Op woensdag 20 januari 2021 13:02 schreef eragon2890 het volgende:
Wat is er met Gommers? Heeft iemand hem de mond getaped?
Thanks, het is dat ik het pas sinds vanmorgen officieel weet, anders had ik het gisteren ook minimaal 5x kunnen zeggen 😘quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het zit je kennelijk heel hoog, want je hebt al een keer of 5 alleen al deze ochtend aangegeven dat deze werkgeversverklaring er aan komt.
Gefeliciteerd
Yep, multi-vitamine met extra D. Altijd al in de winter.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:03 schreef Celestien het volgende:
Ja. Volgens mij moet zo'n beetje iedereen dat doen in de winter.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:03 schreef Celestien het volgende:
Je kan beter VitD los doen ipv een multi.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:05 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Yep, multi-vitamine met extra D. Altijd al in de winter.
Afgelopen jaar mee begonnenquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:03 schreef Celestien het volgende:
Ik nietquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:03 schreef Celestien het volgende:
Okay.... sympathiek....quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:05 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Thanks, het is dat ik het pas sinds vanmorgen officieel weet, anders had ik het gisteren ook minimaal 5x kunnen zeggen 😘
Veel plezier met het binnen zitten
Waarom dat? Ik doe het ook in mutlivitamine vorm.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je kan beter VitD los doen ipv een multi.
Want?quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je kan beter VitD los doen ipv een multi.
Dat advies is al in de wind geslagen door niet te beginnen met (zwakke) ouderen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:00 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Gewoon het advies volgen van de gezondheidsraad wat een goed onderbouwd advies is op medische gronden. Nu zijn er allemaal beroepsgroepen die er door heen fietsen waar door het weer allemaal langer gaat duren.
Nou niet zeuren, he? Heb je eindelijk iets om naar uit te kijken is het weer niet goedquote:Op woensdag 20 januari 2021 12:52 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Voorlopig is dat nog 6 lange maanden weg, als het niet langer is.
Wat een leedquote:Op woensdag 20 januari 2021 12:56 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
En mij maar voor gek verklaren de hele tijd![]()
Ja, ik heb ook net m'n pilletje gehad.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:03 schreef Celestien het volgende:
Dat zit ook in de mijne, maar slik toch nog een beetje extra erbij.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:03 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Multivitamines met 100% van de vitamine d aanbevolen hoeveelheid.
Al jaren. Gevoelig voor depressies en veel te weinig zon hier in NL.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:03 schreef Celestien het volgende:
Je moet het bekijken van de kant die geadviseerd wordt door een gezondheidsraad en niet naar jouw belang of die van een bond.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:07 schreef Celestien het volgende:
Er is voor veel beroepsgroepen wel iets te zeggen. Artsen zij belangrijk, mensen die kwetsbaren verzorgen zijn belangrijk. De ouderen en kwetsbaren moeten ook zeker snel gevaccineerd worden, maar wie moet voor ze zorgen als alle artsen en verplegers thuis zitten ivm een (potentiële) besmetting? Het eraan vanaf welke kan je het bekijkt, denk ik.
Wat me wel duidelijk is, is dat ik niet erg rap aan de beurt zal zijn.
Maar als m'n ouders en oma (loopt richting de 90) gevaccineerd zijn, dan ben ik eigenlijk al heel gelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |