SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
• Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
• Yorick Bleijenberg voor ziekenhuiscijfers, verpleeghuiscijfers, mobiliteitsplaatjes, nivel peildata, verdeling naar leeftijd etc.
• Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
• Marino van Zelst voor de snelste landelijke cijfers elke dag en wetenschappelijke duiding
• 𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
• Corona-patiënten op de Nederlandse IC's lcps
• Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
• Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
• Datagraver, zelf grafieken maken
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon. Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen "grappige" gifjes meer
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Voorlopig is dat nog 6 lange maanden weg, als het niet langer is.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Man o man, wat gaat dat een enorm feest worden als alles weer achter de rug is en alles weer kan![]()
quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:33 schreef D_A het volgende:
Gommers is toch weer bijgedraaid.
https://www.instagram.com/p/CKQ706BhnMC/?igshid=4dss011znzcp
Toch ben ik heel erg benieuwd naar de uitslag van de stemming hiervan. Kunnen we de intenties van de partijen even peilen en eventueel bevestiging krijgen dat de evenementensector mag doodvallen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:51 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Moties zijn niet bindend dat hebben we al gezien met de avondklok.
Al is het volgend jaar pas, 1 groot mooi georganiseerd feest, vrije dag. Ik stem voor.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:52 schreef _serial_ het volgende:
Voorlopig is dat nog 6 lange maanden weg, als het niet langer is.
Ja tuurlijk joh. De gifbeker is nog niet leeg.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:54 schreef Simmertje het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)infecteren~b2340b33/
Virologen slaan alarm: coronamutanten kunnen opnieuw infecteren
Je kunt het ze moeilijk kwalijk nemen als het bij alle vorige groepen ook is geluktquote:Op woensdag 20 januari 2021 12:54 schreef ipa84 het volgende:
En de volgende beroepsgroep begint te janken dat ze voorrang moeten krijgen.
Ik dacht breng even wat "positiviteit" in het topicquote:Op woensdag 20 januari 2021 12:54 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja tuurlijk joh. De gifbeker is nog niet leeg.
En mij maar voor gek verklaren de hele tijdquote:Op woensdag 20 januari 2021 12:54 schreef Simmertje het volgende:
Vandaar dus dat Nederland het zorgvuldig aanpakt.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:54 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja tuurlijk joh. De gifbeker is nog niet leeg.
Over 8 dagen zitten we officieel een jaar in de shit die alleen maar erger is geworden.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:35 schreef Luke83 het volgende:
Echt, mensen die nu al roepen dat 2021 nu al weg kan, het is 20 januari
Ja, het kan dat dit ook een erg zwaar jaar gaat worden. Ja, het kan ook meevallen en dat we straks sneller richting 'normaal' gaan. We gaan het zien. Dat pessimistische gedoe daar wordt niemand beter van.
Als ze maar geen vaccins krijgen die we voor andere doelgroepen beter kunnen gebruiken (pfizer en moderna).quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:54 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
En de volgende beroepsgroep begint te janken dat ze voorrang moeten krijgen. Wanneer legt iemand ze is uit dat hoe sneller we de risico groepen vaccineren we terug kunnen naar een normaal leven. Wat ook in hun belang is op gebied van hun werk.
Het lot van voorspellers en vernieuwers die altijd gewantrouwd worden omdat ze bestaande zekerheden onderuit schoppen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:56 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
En mij maar voor gek verklaren de hele tijd![]()
Mwah.... dat heeft hier niets mee te maken hoor!quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:56 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
En mij maar voor gek verklaren de hele tijd![]()
Gewoon het advies volgen van de gezondheidsraad wat een goed onderbouwd advies is op medische gronden. Nu zijn er allemaal beroepsgroepen die er door heen fietsen waar door het weer allemaal langer gaat duren.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:58 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Als ze maar geen vaccins krijgen die we voor andere doelgroepen beter kunnen gebruiken (pfizer en moderna).
Hihi Grems blijft gelijk krijgenquote:Op woensdag 20 januari 2021 12:54 schreef Simmertje het volgende:
Morgen zegt hij weer wat andersquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
https://www.instagram.com/p/CKQ706BhnMC/?igshid=4dss011znzcp
De nieuwe Diederik Gommers is uit.
Zoals iedereen hier nu wel weet, ik kan echt leven met die 1,5m , en hoop dat het zo snel mogelijk weer kan worden afgeschaft. En niet alleen omdat ik knuffelen mis, maar ook gewoon onbezorgd rondlopen, lekker gezellig en spontaan doen, leuke foto's maken met mensen, idd iedereen knuffelen lol, en vooral gewoon geen zorgen hoeven te maken over een of ander kutvirus. Gewoon lekker LEVEN.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:43 schreef Luke83 het volgende:
[..]
Het is ook maar net waar je heel veel waarde aan hecht/druk om maakt. Een mondkapje in een openbaar gebouw vind ik niet zo erg. Iets meer afstand tussen mensen kan ik ook prima mee leven. Ja, zoals zomer 2019 zal het voorlopig niet worden, maar om gelijk het hele jaar/je hele leven op dit moment als verloren te beschouwen gaat mij persoonlijk te ver.
Nou op naar de tekentafel maar weer dan. Ronde 2. Kunnen we in januari 2022 weer beginnen met vaccineren. Rinse and repeat.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:58 schreef Vallon het volgende:
[..]
Het lot van voorspellers en vernieuwers die altijd gewantrouwd worden omdat ze bestaande zekerheden onderuit schoppen.
Misschien heeft Kuipers hem omgekocht met belofte van een paar kleine speelgoed IC bedden...quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:01 schreef Sfancta het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)g-bij-over-avondklokDie vent is echt elke dag hard als steen als hij in de picture staat.
Als er dan nieuwe data beschikbaar is is dat toch prima? het is gelukkig niet verboden om je mening bij te stellen als de situatie veranderd.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:01 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Morgen zegt hij weer wat anders
Het is echt te genant voor woorden.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:54 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
En de volgende beroepsgroep begint te janken dat ze voorrang moeten krijgen. Wanneer legt iemand ze is uit dat hoe sneller we de risico groepen vaccineren we terug kunnen naar een normaal leven. Wat ook in hun belang is op gebied van hun werk.
Multivitamines met 100% van de vitamine d aanbevolen hoeveelheid.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:03 schreef Celestien het volgende:
* Celestien slaat een vitamine d pilletje achterover.
Meer mensen die hier (extra) vitamine d slikken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |