Ah, de zeewind partij is te vertrouwen?quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:29 schreef JosMert het volgende:
[..]
Yes. Weer duidelijk dat politici dus niet te vertrouwen zijn. Enige partijen die nog tegen zijn, zijn PVV en FVD.
Die effectiviteit slaat niet op minder besmettingen. Dus daar kan je geen conclusies aan verbinden.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, maar er waren verwachtingen dat een enkele dosis al hoge effectiviteit had, het beleid in het VK om de booster naar 12 weken omhoog te gooien was daarop gebaseerd, als dat niet het geval is dan ben je dus knap verkeerd bezig als die verwachting niet uitkomt.
Ja, twee partijen waar je verder geen reet aan hebt.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:29 schreef JosMert het volgende:
[..]
Yes. Weer duidelijk dat politici dus niet te vertrouwen zijn. Enige partijen die nog tegen zijn, zijn PVV en FVD.
Weet niet of we hetzelfde hebben gezien. Maar klopt wel ja. Het waren overigens ook meer scenario's dan voorspellingen. Conclusie was wel wat je aangeeft.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:25 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Maar die voorspelling van zoveel IC is wel incompleet van wat ik gisteren had gezien, omdat ze de effecten van vaccins er maar niet in mee hebben genomen.Volgens mij konden we zo'n 2 maanden redelijk normaal doorkomen, (en een beetje blijven hangen rond de 3-4k besmettingen) en dat het vanaf dan pas op zou lopen. Dan zou er toch wel een effect moeten zijn van de vaccins.
Sowieso schandalig om dat zelf even te bepalen. Volg gewoon de instructies op hoe het getest en bewezen is.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, maar er waren verwachtingen dat een enkele dosis al hoge effectiviteit had, het beleid in het VK om de booster naar 12 weken omhoog te gooien was daarop gebaseerd, als dat niet het geval is dan ben je dus knap verkeerd bezig als die verwachting niet uitkomt.
Ja. Mensen die denken dat we de 1.5 meter af gaan schaffen voor 2023quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
In Israel blijken redelijk wat mensen met 'n vaccin ook gewoon alweer besmet te zijn.
Dus wel. Israel ziet de besmettingen weer in rap tempo toenemen, namelijk, lees het artikel anders even.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:31 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Die effectiviteit slaat niet op minder besmettingen. Dus daar kan je geen conclusies aan verbinden.
Het is 20 januari... Net 5,47% van het jaar om en kom je hier al meequote:Op woensdag 20 januari 2021 12:29 schreef quirina het volgende:
2021 gaat ook weer de boeken in als een zwart jaar.
En hadden die 33 al hun 2e shot gehad en was e.e.a. al goed ingewerkt? Lijkt me niet. Daarnaast, 33 besmettingen lijkt mij een gevalletje 'we testen iedereen, klachten of niet'. Het zou nieuws zijn als 33 mensen 3 weken geleden hun 2e shot hadden gehad en nu alsnog met Covid klachten positief getest waren. Sterker nog, ik acht aannemelijk dat slechte voorlichting over het vaccin de oorzaak is van deze besmettingen. Een vals gevoel van veiligheid.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:21 schreef einzeinz het volgende:
Gevalletje van besmetting na het coronavaccin in België.
In een woonzorgcentrum werden 132 mensen gevaccineerd. 33 van hen zijn gisteren positief getest op corona.
Geeft maar weer aan dat een mening van een expert die met z'n voeten in de modder staat totaal niet telt, en dat koste wat het kost de avondklok doorgedruk moet worden.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:27 schreef Vasilevski het volgende:
Ik heb me maar even ver gehouden van een oordeel over de uitspraken van Gommers gisteren, juist om deze reden. Iedereen die hem een held vond, vond hem eventjes een verrader. En iedereen die hem een bangmaker vond, vond hem eventjes een held. Uiteindelijk is het in de eerste plaats een zorgbestuurder, half medicus en half politicus. Laten we het daar maar even bij houden voor wat betreft de man zelf, die vast heel aardig is en het goed bedoelt.
Bizar dat een uitspraak van zo iemand de boel op zijn kop kan zetten, en dat hij dan weer wordt teruggefloten. Dat er blijkbaar niemand in de politiek zelf de verantwoordelijkheid durft te nemen, en dat zo iemand als Gommers de kop van jut moet zijn, eerst bij voor- en vervolgens bij tegenstanders van de avondklok.
Fvd heeft het echt verkloot. Die hadden eenvoudig de verkiezingen kunnen winnen als ze het slim gespeeld hadden ipv Baudets ego en de viruswappie tour op te gaan.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja, twee partijen waar je verder geen reet aan hebt.
Hij heeft de juiste data gehad, plus een paardenkop voor z'n deurquote:Op woensdag 20 januari 2021 12:33 schreef D_A het volgende:
Gommers is toch weer bijgedraaid.
https://www.instagram.com/p/CKQ706BhnMC/?igshid=4dss011znzcp
Gerapporteert als crewbashquote:Op woensdag 20 januari 2021 12:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Niet te vertrouwen die blauwen
Vierendelen
Met de conclusie ben ik het sowieso helemaal eensquote:Op woensdag 20 januari 2021 12:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Weet niet of we hetzelfde hebben gezien. Maar klopt wel ja. Het waren overigens ook meer scenario's dan voorspellingen. Conclusie was wel wat je aangeeft.
Daarom is het voor mij ook simpel om mijn conclusie te trekken. Volle bak reguliere zorg opstarten.
We praten langs elkaar heenquote:Op woensdag 20 januari 2021 12:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dus wel. Israel ziet de besmetting weer in rap tempo toenemen, namelijk, lees het artikel anders even.
Het is sowieso nogal dommig om het leven in afgebakende jaren in te delen...quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:35 schreef Luke83 het volgende:
Echt, mensen die nu al roepen dat 2021 nu al weg kan, het is 20 januari
Ja, het kan dat dit ook een erg zwaar jaar gaat worden. Ja, het kan ook meevallen en dat we straks sneller richting 'normaal' gaan. We gaan het zien. Dat pessimistische gedoe daar wordt niemand beter van.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:33 schreef D_A het volgende:
Gommers is toch weer bijgedraaid.
https://www.instagram.com/p/CKQ706BhnMC/?igshid=4dss011znzcp
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:56 schreef Houtenbeen het volgende:
Gommers zal morgen wel op het matje worden geroepen
Ze kunnen altijd nog meer, dat je helemaal niet naar buiten mag bijv. Hugo de Jonge zei zelf een paar dagen geleden dat er géén taboes zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
Voordeel is wel na deze nieuwe maatregelen de gereedschapskist leeg is
Ik geloof niet meer in meevallen, we zitten eind jan, en we zijn nu nog verder weg van normaal dan vorig jaar maart.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:35 schreef Luke83 het volgende:
Ja, het kan dat dit ook een erg zwaar jaar gaat worden. Ja, het kan ook meevallen en dat we straks sneller richting 'normaal' gaan. We gaan het zien. Dat pessimistische gedoe daar wordt niemand beter van.
Het slaat ook nergens op. Zelfs vorig jaar ging het in de zomer, los van evenementen, vrij snel terug naar 'normaal'. Was toen in een dierentuin en geen mens nog wist wat afstand houden was etc.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:35 schreef Luke83 het volgende:
Nee hoor, je kunt ook overdag niet meer de deur uit mogenquote:Op woensdag 20 januari 2021 12:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
Een dagklok ligt er ook nog in.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |