Niet te vertrouwen die blauwenquote:Op woensdag 20 januari 2021 12:21 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Psies... op de brandstapel met Lenny... Hij houdt relevante info voor ons achter!![]()
O, wacht....
Ah gewoon een CLM dus.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beide Erasmus en Kuipers is voorzitter RvB
Is nog niet bekend, maar uit vroege analyses uit Israel lijkt het wel effect te hebben.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:23 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Vaccin beschermt niet tegen besmetting.
Eens.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:22 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Die heb er inderdaad uitgeplukt omdat ik vanaf het begin heb gedacht dat het geen of hele minimale impact heeft. Daarnaast vind ik het een onnodige belasting van het milieu, je ziet ze overal liggen en ze zijn moeilijk te recyclen. Maar nu blijkt wel weer, dat dit ook een regel is geweest buiten proportie.
Ja, 30% ofzo. Maar dat je gevaccineerden besmet ziet raken is helemaal niet onverwacht en ook geen reden tot zorg. Het vaccin is niet primair bedoeld om besmettingen tegen te gaan.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:24 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Is nog niet bekend, maar uit vroege analyses uit Israel lijkt het wel effect te hebben.
Maar die voorspelling van zoveel IC is wel incompleet van wat ik gisteren had gezien, omdat ze de effecten van vaccins er maar niet in mee hebben genomen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Die voorspelling naar 1700 IC, die Gommers vandaag pas zag, heb ik afgelopen donderdag al gezien.
Bijzonder, aangezien de berekening vanuit het OMT kwam.
Kan je ze daaraan herkennen?quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Niet te vertrouwen die blauwen
Vierendelen
En tegelijk zijn er berichten dat enkele vaccin toedieningen veel minder goed werkt dan verwacht. Dus het is zo simpel nog niet allemaal.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:24 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Is nog niet bekend, maar uit vroege analyses uit Israel lijkt het wel effect te hebben.
quote:Single Covid vaccine dose in Israel 'less effective than we thought'
Surge in infections dampens optimism over country’s advanced immunisation programme
https://www.theguardian.c(...)ective-than-we-hoped
Meneer voorspelde ook dat we in december konden versoepelen. Kunnen we deze voorspellingen ook wel met een korrel zout nemen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heeft Jacco Wallinga al eens de media gezocht?
Alles is gebaseerd op zijn modellen. Laat hem het zelf dan maar uitleggen.
Duurt toch iets van 10 dagen/2 weken voordat het vaccin bescherming biedt?quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:21 schreef einzeinz het volgende:
Gevalletje van besmetting na het coronavaccin in België.
In een woonzorgcentrum werden 132 mensen gevaccineerd. 33 van hen zijn gisteren positief getest op corona.
Scholen sluiten lijkt het meeste effect te hebben volgens dat plaatje, of zie ik het verkeerd?quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:24 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Eens.
Maar ik vind het opvallend dat je kijkt naar de maatregel die amper werkt.
Ik sta juist versteld van hoe goed kennelijk de laatste 2 in die grafiek werken.
Het aantal besmettingen zich niet direct iets over de effectiviteit van het vaccin.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En tegelijk zijn er berichten dat enkele vaccin toedieningen veel minder goed werkt dan verwacht. Dus het is zo simpel nog niet allemaal.
[..]
Zo zie ik het ook ja.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Scholen sluiten lijkt het meeste effect te hebben volgens dat plaatje, of zie ik het verkeerd?
Yes. Weer duidelijk dat politici dus niet te vertrouwen zijn. Enige partijen die nog tegen zijn, zijn PVV en FVD.quote:
Het geven van een single dose was sowieso al een risico. Maar als dat uit data blijkt, dan moet er ook niet aan vast gehouden worden en gewoon gevaccineerd worden zoals voorgeschreven door Pfizer (2 doses).quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En tegelijk zijn er berichten dat enkele vaccin toedieningen veel minder goed werkt dan verwacht. Dus het is zo simpel nog niet allemaal.
[..]
quote:Israel vaccine data suggests decline in Covid-19 infection rate after first dose
Ja, maar er waren verwachtingen dat een enkele dosis al hoge effectiviteit had, het beleid in het VK om de booster naar 12 weken omhoog te gooien was daarop gebaseerd, als dat niet het geval is dan ben je dus knap verkeerd bezig als die verwachting niet uitkomt.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:28 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Het aantal besmettingen zich niet direct iets over de effectiviteit van het vaccin.
En al helemaal niet zonder de booster
Helemaal niet, 2021 varen we de storm uit.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:29 schreef quirina het volgende:
2021 gaat ook weer de boeken in als een zwart jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |