Laat die hele persco eigenlijk ook maar.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:56 schreef pussycatdoll het volgende:
Hoelaat is die persco eigenlijk?
Laat maar: 14:00
Precies. Het is een illusie om te denken dat je draagvlak krijgt onder het 'volk' door technische analyses.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Dan valt 90% in slaap.
Nee, gewoon kort en bondig opdrammen die nieuwe maatregelen en klaar.
Ik val soms wat moeilijk in slaap. Misschien moeten die twee dan rond elf uur even een persconferentie doen, kan ik tenminste rustig in slaap vallenquote:Op woensdag 20 januari 2021 11:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Dan valt 90% in slaap.
Nah, verschillende mensen zijn verschillend. Er zijn wel degelijk mensen te overtuigen met een technische analyse en ik gok dat juist die mensen niet zo vatbaar zijn voor een emotioneel verhaal dat weinig feiten bevat.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:59 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het volk reageert maar op 1 ding : emotie.
Nog even een goede smoes verzinnen waarom onzin uitkramen op televisie wel een reden is om buiten de deur te komen in de avond.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Moeten ze eerst hun verhalen nog op elkaar afstemmen om hun alibi rond te krijgen?
Dat is met een Van Dissel inderdaad nogal onhandig.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
In het begin deden Rutte en Van Dissel de persco's ook samen, maar daar zijn ze snel mee gestopt.
Precies, alles is al bekend.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:59 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Laat die hele persco eigenlijk ook maar.
Is toch al altijd bekend wat ze gaan zeggen.
Het mooiste vond ik z'n verhaal over mondkapjes in de supermarkt. Dat zou weinig uitmaken, want er wordt toch al een deurbeleid gevoerd om drukte te voorkomen, karretjes worden na elk gebruik gereinigd en in de supermarkt houdt men afstand.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:02 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat is met een Van Dissel inderdaad nogal onhandig.
Die man is te veel wetenschapper. Net als die opmerking over het opleidingsniveau van de zorgpersoneel. Ik snap echt wel wat hij wil zeggen maar het is gewoon zo compleet niet handig.
Gewoon vooraf aankondigen dat Lange Frans de afsluiter doet met wat verhalen over UFO's enzo.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Dan valt 90% in slaap.
Nee en ziekenhuizen en politiebureaus ook niet natuurlijk. Maar er zullen toch wel bedrijven zijn waar dat wel kan?quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Simpel, als het gaat om de logistiek en industrie waar ploegendiensten meer regel dan uitzondering zijn dan heb je het over veel grotere sectoren.
Sluit je die dan draai je de economie echt volledig de nek om. Er is ook geen enkel land dat dat doet.
Dat snap ik ook wel pik, ik zeg toch ook niet dat ieder bedrijf dat moet doen. Maar een accountant oid kan dat toch wel.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:54 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Denk is een keertje na. Er zijn behoorlijk wat bedrijven die gewoon 24/7 draaien omdat ze niet alleen Nederland voorzien van hun producten maar heel de EU/wereld. Je hebt bedrijven die met bederfelijke waren werken die snel verwerkt moeten worden. Veel supermarkten bijvoorbeeld vullen in de avonduren bij zodat in de ochtend de supermarkt vol is. Plus zo zijn er nog tig redenen.
Die staan inderdaad ook erg bekent om dat ze midden in de nacht op kantoor werken....quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:06 schreef opreis het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel pik, ik zeg toch ook niet dat ieder bedrijf dat moet doen. Maar een accountant oid kan dat toch wel.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat de volgende pandemie een stuk gevaarlijker is.
De wereld is een veel mooiere plek als ie gezuiverd is van alle aso's en egoïsten
Niet in mijn supermarkt in ieder geval!quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het mooiste vond ik z'n verhaal over mondkapjes in de supermarkt. Dat zou weinig uitmaken, want er wordt toch al een deurbeleid gevoerd om drukte te voorkomen, karretjes worden na elk gebruik gereinigd en in de supermarkt houdt men afstand.
Uh-huh. Het is wel duidelijk dat Jaap niet de boodschappen doet
De Rutte doctrine moet nog in werking worden gezetquote:
Dat werd toch al aangegeven gister ook bij Jinek. Er zijn teveel uitzonderingen en te weinig mankrachten.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoezo zou het nou niet te handhaven zijn dan?
Tijd zat om nog een extra rol aluminiumfolie om je hoofd te wikkelenquote:Op woensdag 20 januari 2021 12:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De Rutte doctrine moet nog in werking worden gezet
Bij onze Jumbo hebben ze een prachtig systeem. Je rolt je karretje zo dat er een rood stipje op de stang zichtbaar is en steekt je handen in een buis. Hup, karretje en handen ontsmet.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:11 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Niet in mijn supermarkt in ieder geval!![]()
Je kunt je afvragen of de man uberhaupt wel in de buitenwereld komt, met in het achterhoofd z'n kleine groepjes.![]()
Er is geen draagvlak voor de avondklok en demissionair kabinet zet gewoon de tweede kamer buitenspelquote:Op woensdag 20 januari 2021 12:12 schreef Questular het volgende:
[..]
Tijd zat om nog een extra rol aluminiumfolie om je hoofd te wikkelen
Ha ja, die hebben wij ook hier. Mooi systeem.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:14 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Bij onze Jumbo hebben ze een prachtig systeem. Je rolt je karretje zo dat er een rood stipje op de stang zichtbaar is en steekt je handen in een buis. Hup, karretje en handen ontsmet.
Vriendin van mij mist een arm, dan werkt dat niet.
En dat is niet eerlijkquote:Op woensdag 20 januari 2021 12:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er is geen draagvlak voor de avondklok en demissionair kabinet zet gewoon de tweede kamer buitenspel
Deze man kan zo de politiek in met zn gedraaiquote:Op woensdag 20 januari 2021 12:15 schreef RipCity het volgende:
Zou gommers op z’n kop hebben gekregen ?!
4 minuten geleden heeft ie gepost:
https://www.instagram.com/p/CKQ706BhnMC/?igshid=zzcfjzj5xpne
Haha, Gommers liegt hier.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:15 schreef RipCity het volgende:
Mja, die maatregel maakt (zoals verwacht) weinig indruk.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:13 schreef Anton91 het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig maar dat we een verplichting voor mondneusmaskers hebben![]()
![]()
![]()
Een geschatte vermindering in het reproductiegetal van 1%?
https://www.ad.nl/politie(...)~a70d9023/181384488/
Regelmatig: https://nos.nl/zoeken/?q=%22Jacco+Wallinga%22quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heeft Jacco Wallinga al eens de media gezocht?
Alles is gebaseerd op zijn modellen. Laat hem het zelf dan maar uitleggen.
En die deel je dan niet ff met ons?quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Die voorspelling naar 1700 IC, die Gommers vandaag pas zag, heb ik afgelopen donderdag al gezien.
Meer dan een maand geleden alweer. De modellen zijn nu juist enorm interessant vanwege UK variant. Zou er graag meer over weten.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Regelmatig: https://nos.nl/zoeken/?q=%22Jacco+Wallinga%22
Geen idee, ik kijk nooit (echt nooit) Jinek. Van alle maatregelen die er nu zijn lijkt me een avondklok het makkelijkst handhaafbaar in elk geval.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:12 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dat werd toch al aangegeven gister ook bij Jinek. Er zijn teveel uitzonderingen en te weinig mankrachten.
Zal enkel voor excessen gebruikt worden. Geen idee wat ik daar onder moet verstaan, maar ik geloof niet dat ze iemand die in zijn auto onderweg is naar vrienden gaan controleren.
Nouja, Kuipers is zijn baas toch?quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:15 schreef RipCity het volgende:
quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:15 schreef RipCity het volgende:
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:56 schreef Houtenbeen het volgende:
Gommers zal morgen wel op het matje worden geroepen
Psies... op de brandstapel met Lenny... Hij houdt relevante info voor ons achter!quote:
Ja maar dan zal je op detailniveau afspraken moeten maken en daar vervolgens ook op handhaven. Compleet onuitvoerbaar.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:05 schreef opreis het volgende:
[..]
Nee en ziekenhuizen en politiebureaus ook niet natuurlijk. Maar er zullen toch wel bedrijven zijn waar dat wel kan?
OMT heeft even gebeld geloof ikquote:Op woensdag 20 januari 2021 12:15 schreef RipCity het volgende:
Er werd me nadrukkelijk verteld dit niet te mogen delen met iemand, zelfs niet binnen ons ziekenhuis.quote:
Echt?quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:20 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nouja, Kuipers is zijn baas toch?
Niet met meer dan twee op straat lijkt me ook makkelijk handhaafbaar.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk nooit (echt nooit) Jinek. Van alle maatregelen die er nu zijn lijkt me een avondklok het makkelijkst handhaafbaar in elk geval.
Zijn 33 de niet gevaccineerden?quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:21 schreef einzeinz het volgende:
Gevalletje van besmetting na het coronavaccin in België.
In een woonzorgcentrum werden 132 mensen gevaccineerd. 33 van hen zijn gisteren positief getest op corona.
Die heb er inderdaad uitgeplukt omdat ik vanaf het begin heb gedacht dat het geen of hele minimale impact heeft. Daarnaast vind ik het een onnodige belasting van het milieu, je ziet ze overal liggen en ze zijn moeilijk te recyclen. Maar nu blijkt wel weer, dat dit ook een regel is geweest buiten proportie.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:16 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Mja, die maatregel maakt (zoals verwacht) weinig indruk.![]()
Wel bijzonder dat je die er uit plukt, die andere cijfers verbazen me meer eigenlijk.
In theorie wel jaquote:Op woensdag 20 januari 2021 12:20 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nouja, Kuipers is zijn baas toch?
Vaccin beschermt niet tegen besmetting.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:21 schreef einzeinz het volgende:
In een woonzorgcentrum werden 132 mensen gevaccineerd. 33 van hen zijn gisteren positief getest op corona.
Je bent zeker ook niet meteen beschermd na vaccinatie.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:21 schreef einzeinz het volgende:
Een met de kennis van nu post. Beetje jammer dit Gommers.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:15 schreef RipCity het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |