Nou, dit heb ik niet gehoord. Maar het werkt niet 100%. Dus dan is het logisch dat een aantal mensen het alsnog krijgt.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Voor wat betreft groepsimmuniteit, ja. Maar een gevaccineerd iemand zou in principe beschermd moeten zijn. Dat blijkt in Israel dus niet zo te zijn.
Like gegeven.quote:
Dan lost het vaccin dus niet alles op. Zeker niet in het tempo waarin Hugo aan het vaccineren is. Weer 'n flater en kletskoek van deze leraar.quote:
Het argument is dat die mensen (veelal mensen die begeleid wonen en op de sociale werkplaats werken) wekelijks een verzetje nodig hebben. Snap ik wel maar ik heb wel eens gezien in welke setting dit plaats vindt en dan denk ik wel: dit is veel risicovoller dan bijvoorbeeld met meer dan 2 mensen buiten wandelen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:49 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Dit soort complete BS moeten ze ook gewoon eens aanpakken, mensen zijn te DOM om zelf even te bedenken om niet te gaan, zelfs mijn eigen moeder
Vaccins zijn er niet zodat een gevaccineerd individu kan gaan feesten en doen alsof corona niet bestaat.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan lost het vaccin dus niet alles op. Zeker niet in het tempo waarin Hugo aan het vaccineren is. Weer 'n flater en kletskoek van deze leraar.
Simpel, als het gaat om de logistiek en industrie waar ploegendiensten meer regel dan uitzondering zijn dan heb je het over veel grotere sectoren.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:49 schreef opreis het volgende:
[..]
Heel kort door de bocht, waarom niet? Kunnen ze toch ook 24/7 met restaurants/sportscholen dus waarom niet met andere bedrijven?
Denk is een keertje na. Er zijn behoorlijk wat bedrijven die gewoon 24/7 draaien omdat ze niet alleen Nederland voorzien van hun producten maar heel de EU/wereld. Je hebt bedrijven die met bederfelijke waren werken die snel verwerkt moeten worden. Veel supermarkten bijvoorbeeld vullen in de avonduren bij zodat in de ochtend de supermarkt vol is. Plus zo zijn er nog tig redenen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:49 schreef opreis het volgende:
[..]
Heel kort door de bocht, waarom niet? Kunnen ze toch ook 24/7 met restaurants/sportscholen dus waarom niet met andere bedrijven?
Ja het is een flater van De Jonge dat de vaccins niet 100% beschermen...quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan lost het vaccin dus niet alles op. Zeker niet in het tempo waarin Hugo aan het vaccineren is. Weer 'n flater en kletskoek van deze leraar.
Ik zeg ook al een tijd dat ik denk dat dit jaar gewoon nog zo doorgaat met maatregelen op- en afschalen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:12 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
We gaan gewoon zien dat het geen kut uitmaakt dat de hele bevolking gevaccineerd aan de cijfers en ziekenhuisopnames in Israel. Let maar op. Iets met een muterend virus.
Nee, het is een flater dat hij in slakkentempo vaccineert en vooraf wel de indruk heeft gewekt dat met de komst van het vaccin alles is opgelost.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:55 schreef 297534 het volgende:
[..]
Ja het is een flater van De Jonge dat de vaccins niet 100% beschermen...
Wat een niveau
Dan ga je gewoon naar je ouders toe.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als jouw vader je opbelt of je langs wilt komen omdat je moeder zich niet zo lekker voelt.
Zou dat een uitzondering zijn?
Want de rest vd wereld vaccineert wel in gigasnel tempo?quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, het is een flater dat hij in slakkentempo vaccineert en vooraf wel de indruk heeft gewekt dat met de komst van het vaccin alles is opgelost.
In het begin deden Rutte en Van Dissel de persco's ook samen, maar daar zijn ze snel mee gestopt.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:56 schreef StateOfMind het volgende:
Het zou, om meer begrip een draagvlak te creëren, een goed idee zijn om bij aankondigingen van zware maatregelen, ook de cijfers die aan die maatregelen ten grondslag liggen te laten duiden door bijvoorbeeld Van Dissel of Wallinga.
Met de verschillende doch reële scenario's.
Dan valt 90% in slaap.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:56 schreef StateOfMind het volgende:
Het zou, om meer begrip een draagvlak te creëren, een goed idee zijn om bij aankondigingen van zware maatregelen, ook de cijfers die aan die maatregelen ten grondslag liggen te laten duiden door bijvoorbeeld Van Dissel of Wallinga.
Met de verschillende doch reële scenario's.
Nou, wij gaan wel heel erg langzaam vergeleken met de rest van de EU.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Want de rest vd wereld vaccineert wel in gigasnel tempo?
Dat eerste komt hoofdzakelijk door de beschikbaarheid van de vaccins. Het tweede heeft hij nooit gezegd. Iedereen snapt toch wel dat er mensen ziek blijven worden. Maar waarschijnlijk wel zo weinig dat de zorg niet meer te erg wordt belast en dat daarom de maatregelen niet meer nodig zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, het is een flater dat hij in slakkentempo vaccineert en vooraf wel de indruk heeft gewekt dat met de komst van het vaccin alles is opgelost.
Super fijnquote:Op woensdag 20 januari 2021 11:54 schreef Celestien het volgende:
Oef, mijn vader (risicogroep qua leeftijd en gezondheid) hoort net dat zijn kuchje géén covid betreft
* Celestien is opgelucht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |