Mexicaanse griep lijkt mij het enige heel relevante voorbeeld.quote:
Grote kans. Maar het artikel ging over Frankrijk, dus wou m’n reactie daar op richtenquote:Op woensdag 20 januari 2021 11:40 schreef Predator40 het volgende:
[..]
of dat in nederland niet gaat gebeuren ?
buurthuizen blijken nog gewoon open te zijn volgens mijn moeder, met 8 man koffie drinken.quote:
even zelf goed nadenken, vergelijken met vorig jaar en je weet hetquote:Op woensdag 20 januari 2021 11:44 schreef byah het volgende:
Zou prettig zijn als er wellicht weer eens een routekaart komt? Aangezien DLD en FR al aankondigen dat we tot in april met deze shit zitten zou het fijn zijn om te weten wat er dan wel kan tot die tijd.. ik kijk naar jou Slob.
Nog een?quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:44 schreef byah het volgende:
Zou prettig zijn als er wellicht weer eens een routekaart komt? Aangezien DLD en FR al aankondigen dat we tot in april met deze shit zitten zou het fijn zijn om te weten wat er dan wel kan tot die tijd.. ik kijk naar jou Slob.
Die routekaarten zijn nutteloos, aangezien er toch altijd van wordt afgeweken.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:44 schreef byah het volgende:
Vaccins werken ook pas bij grootschalige dekking.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
In Israel blijken redelijk wat mensen met 'n vaccin ook gewoon alweer besmet te zijn.
Voor wat betreft groepsimmuniteit, ja. Maar een gevaccineerd iemand zou in principe beschermd moeten zijn. Dat blijkt in Israel dus niet zo te zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vaccins werken ook pas bij grootschalige dekking.
Klopt, hier is het buurtcentrum ook gewoon open voor kwetsbare mensen. Zitten er groepen van 12-15 man gezamenlijk aan de maaltijd in slecht geventileerde ruimtes.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:44 schreef Predator40 het volgende:
[..]
buurthuizen blijken nog gewoon open te zijn volgens mijn moeder, met 8 man koffie drinken.
nadat ze dit zei gelijk maar besloten dat mijn moeder het even kan bekijken
De griepviruspandemie van 1957 bijvoorbeeld:quote:
Bron: https://en.wikipedia.org/(...)8_influenza_pandemicquote:Vaccine and aftermath
The microbiologist Maurice Hilleman was alarmed by pictures of those affected by the virus in Hong Kong that were published in The New York Times. He obtained samples of the virus from a US Navy doctor in Japan. The Public Health Service released the virus cultures to vaccine manufacturers on 12 May 1957, and a vaccine entered trials at Fort Ord on 26 July and Lowry Air Force Base on 29 July.[20]
The number of deaths peaked the week ending 17 October, with 600 reported in England and Wales.[18] The vaccine was available in the same month in the United Kingdom.[15] Although it was initially available only in limited quantities,[21][15] its rapid deployment helped contain the pandemic.[19] Hilleman's vaccine is believed to have saved hundreds of thousands of lives.
Bron: https://en.wikipedia.org/wiki/Hong_Kong_fluquote:Vaccine and aftermath
Four months into the Hong Kong flu pandemic, American microbiologist Maurice Hilleman and his team had created a vaccine and more than 9 million doses had been manufactured.[23][24] The same team also played a key role in developing a vaccine during the 1957-58 Asian flu pandemic.[24][25]
The H3N2 virus returned during the following 1969–70 flu season, which resulted in a second, deadlier wave of deaths in Europe, Japan, and Australia.[26] It remains in circulation today as a strain of seasonal flu.
Net als 5G?quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vaccins werken ook pas bij grootschalige dekking.
Heel kort door de bocht, waarom niet? Kunnen ze toch ook 24/7 met restaurants/sportscholen dus waarom niet met andere bedrijven?quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Kunnen ze op hameren, ze kunnen moeilijk bedrijven gaan stil leggen obv de avondklok.
Het vaccin werkt niet direct en men is pas echt beter beschermd na een 2e vaccinatie...quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
In Israel blijken redelijk wat mensen met 'n vaccin ook gewoon alweer besmet te zijn.
Dan hebben ze de zetels toch al binnen?quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:42 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ze hebben die grenzen al eens opgezocht vorig jaar en dat ging niet zo heel best
Misschien te vroeg nog voor die conclusie?quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Voor wat betreft groepsimmuniteit, ja. Maar een gevaccineerd iemand zou in principe beschermd moeten zijn. Dat blijkt in Israel dus niet zo te zijn.
Dit soort complete BS moeten ze ook gewoon eens aanpakken, mensen zijn te DOM om zelf even te bedenken om niet te gaan, zelfs mijn eigen moederquote:Op woensdag 20 januari 2021 11:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Klopt, hier is het buurtcentrum ook gewoon open voor kwetsbare mensen. Zitten er groepen van 12-15 man gezamenlijk aan de maaltijd in slecht geventileerde ruimtes.
Toeval?quote:
Stond in de Haaretz.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:43 schreef Predator40 het volgende:
[..]
heb je hier een artikel van of link ? altijd interessant
Niet per definitie waar.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Voor wat betreft groepsimmuniteit, ja. Maar een gevaccineerd iemand zou in principe beschermd moeten zijn. Dat blijkt in Israel dus niet zo te zijn.
voor +/- 90% beschermd 10 dagen na de 2de prik.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |