Kortstondig..nee, effect maakt niet uit of dat er is want de UK versie komt de planeet steriel maken.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik wens iedereen die zeer veel moeite hebben met de avondklok veel sterkte in de komende weken. Hopelijk is het voor ons allen kortstondig en heeft het effect.
nee ho ho ho, dat klopt niet, je maakt goed antilichamen aan, WAARTEGEN je die antilichamen precies aanmaakt is een tweede. Het kan heel goed zijn dat je met de een tegen meer mutaties beschermt dan met de ander.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:21 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het is ook vastgesteld dat natuurlijke immuniteit gelijk staat aan immuniteit door vaccinatie. Dit werkt dus ook een andere kant op.
Dagklokquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:24 schreef OProg het volgende:
Is er eigenlijk al bekend waar het Red Team zich vanaf nu op gaat richten?
Het is zo stil.
Sowieso, de avondklok is voor hun zeker nog te weinig.quote:
Elk nieuw cartel member moet een eed afleggen: de Gommertaquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:21 schreef Discombobulate het volgende:
Gommers is echt zo'n zachtgekookt eitje.
Je zou er bijna een serie over kunnen maken: Ontzettend lieve en zachte man wordt cartelbaas in Mexico. Dat zijn leuke verhalen.
Ik heb het gelukkig nooit echt constant maar het schommelt wat. Sommige weken in de winter slaap ik 2 á 3 uur per nacht, hazeslaapjes, constant moe, malen over van alles en nog wat, neergeslagen, huilbuien af en toe. En dan weer een week niks. En dan zelfde verhaaltje weer. Ben ook wel in therapie geweest. Het is altijd wel een onderstroom in m'n leven, maar in de winter is het echt sterk aanwezig soms.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:20 schreef Celestien het volgende:
[..]
Ik las eerder in dit topic ook iemand met depressieklachten ivm gebrek aan zonlicht in de winter. Heb dat zelf niet, maar het lijkt me ontzettend vervelend
Gelukkig is 2020 al voorbijquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:15 schreef I.C.O.N. het volgende:
De onderste grafiek in dit artikel ziet er ook niet best uit. dan zitten we heel 2020 in lockdown.
Avondtoetsenbordquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:24 schreef OProg het volgende:
Is er eigenlijk al bekend waar het Red Team zich vanaf nu op gaat richten?
Het is zo stil.
The gift that keeps on giving.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:24 schreef Fukushima het volgende:
[ twitter ]
4300 herinfecties in zuid-Afrika gemeten vanaf 6 Jan???
[ afbeelding ]
Jammer zeg. Was de leukste tijd tot nu toe!quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:22 schreef Simmertje het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik dit topic zag "oh boeiend, ver van mijn bed, NEXT".
Ik doe echt mijn best. En heb een master informatica, en een alpha bachelor. En nog kan ik deze specifieke grafiek bij god niet begrijpen. Wat STÁÁT hier?quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:15 schreef I.C.O.N. het volgende:
De onderste grafiek in dit artikel ziet er ook niet best uit. dan zitten we heel 2020 in lockdown.
Life will find a way.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:26 schreef Noek het volgende:
[..]
The gift that keeps on giving.
Als je al dat slechte nieuws tot je neemt dan ben je tegen iets natuurlijks aan het vechten en dat ga je niet winnen. Met deze geruststellende gedachte ga ik vanavond slapen.
ik was net terug uit Aruba ....quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:27 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Jammer zeg. Was de leukste tijd tot nu toe!
Er staat min of meer :quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:27 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Ik doe echt mijn best. En heb een master informatica, en een alpha bachelor. En nog kan ik deze specifieke grafiek bij god niet begrijpen. Wat STÁÁT hier?
Ik kan de lijnen niet eens fatsoenlijk zien. En staat hier nou dat mét maatregelen de bezetting hoger blijft dan zonder met die nieuwe variant? Vast niet, maar wat betekent deze verwarrende klerezooi dan wel?
je bent pas voor 90% beschermd 10 dagen na de 2de prik.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:29 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210120_93116574
[ afbeelding ]
Hoe zit dat eigenlijk als je het vaccin krijgt en je daarna laat testen? Test je dan positief?quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:29 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, daarom roept men dus ook dat je niet meteen na vaccineren immuun bent en je een tweede prikkie nodig hebt in veel gevallenquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:29 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie een A en C cup dat we vanaf maart kunnen rekenen op de lenteklok.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:27 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Ik doe echt mijn best. En heb een master informatica, en een alpha bachelor. En nog kan ik deze specifieke grafiek bij god niet begrijpen. Wat STÁÁT hier?
Ik kan de lijnen niet eens fatsoenlijk zien. En staat hier nou dat mét maatregelen de bezetting hoger blijft dan zonder met die nieuwe variant? Vast niet, maar wat betekent deze verwarrende klerezooi dan wel?
Hoorde het net ook op de radio ja, zijn straks de vaccinatiestraten de superspreadersquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:29 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn wel gevaarlijke berichten, want al die mensen die toch al zaten te twijfelen over vaccineren..quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:29 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |