Vlak na het plaatsen zag ik idd dat de tijd is aangepast. Bedankt voor het aanpassen van de TTquote:
Ik neem aan dat de regering dat wel van tevoren heeft kortgesloten. Nog los van het feit dat die toestemming formeel niet nodig is.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:09 schreef Harlon het volgende:
Genieten als de 2e kamer het straks alsnog afschiet. Een winst van 8% is het natuurlijk gewoon echt niet waard.
Een vermeende winst ook nog. Men kan het er beter eens over hebben waarom de bestaande maatregelen onvoldoende effect hebben. Ik hoop echt dat ze keihard uitgelachen worden bij de persco en in de Kamer.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:09 schreef Harlon het volgende:
Genieten als de 2e kamer het straks alsnog afschiet. Een winst van 8% is het natuurlijk gewoon echt niet waard.
Ik vrees toch dat PvdA of Groen Links straks toch overstag gaan. Ik vind die avondklok helemaal niks, omdat er nog rek zit in de huidige maatregelen die wat strenger kunnen worden gehandhaafd (zoals verplicht thuiswerken, tenzij het niet anders kan).quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:09 schreef Harlon het volgende:
Nee, ze kunnen het inderdaad buiten de 2e kamer om doen, maar dan kan de kamer het wel terugfluiten. Daarnaast gaan ze er natuurlijk keihard voor door de mangel gehaald worden als ze dit buiten de kamer om regelen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:15 schreef 297534 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de regering dat wel van tevoren heeft kortgesloten. Nog los van het feit dat die toestemming formeel niet nodig is.
Ik verwacht dat ze er ook wel in mee gaan, maar het zou toch echt ontzettend mooi zijn als ze het afschieten. Laat de kneuzen maar komen met een niet te handhaven visite verbod ofzo.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:16 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik vrees toch dat PvdA of Groen Links straks toch overstag gaan. Ik vind die avondklok helemaal niks, omdat er nog rek zit in de huidige maatregelen die wat strenger kunnen worden gehandhaafd (zoals verplicht thuiswerken, tenzij het niet anders kan).
Rutte heeft dan ook pauze denk ikquote:Op woensdag 20 januari 2021 12:48 schreef Cynicio het volgende:
[..]
De eerdere tijd viel precies in mijn pauze. Godverdomme die gasten kunnen ook niks goed doen!
Ik zal aan hem denken bij mijn boterham met kaasquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:17 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Rutte heeft dan ook pauze denk ikDat schept een band
Een visitieverbod lijkt mij nuttiger dan een avondklok.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:20 schreef hjansen82 het volgende:
Ze lopen maar naar de pomp met hun avondklok. Wat een debielen. Duurt niet lang dan ook een visiteverbod. Het wordt tijd om onze vrijheid terug te pakken.
Hoe ga je dat doen?quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:20 schreef hjansen82 het volgende:
Ze lopen maar naar de pomp met hun avondklok. Wat een debielen. Duurt niet lang dan ook een visiteverbod. Het wordt tijd om onze vrijheid terug te pakken.
Als jij zegt hoe dan doe ik meequote:Op woensdag 20 januari 2021 13:20 schreef hjansen82 het volgende:
Zo dadelijk.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:07 schreef Starhopper het volgende:
Wanneer is het debat over de avondklok?
Morgenochtend.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:07 schreef Starhopper het volgende:
Morgen 10:15quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:07 schreef Starhopper het volgende:
Dacht dat het nu juist hard ging in het Oosten, heeft weinig zin om alleen de steden dicht te gooien danquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:06 schreef Cattivo het volgende:
Doe dan een avondklok voor steden. Maar ja, de goeden moeten altijd onder de.................
En controleer op thuiswerken.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:08 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Beperk nou eens dat kerkbezoek, en verbied demonstraties.
Precies.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:08 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Beperk nou eens dat kerkbezoek, en verbied demonstraties.
Dat ja. Zolang er nog files staan klopt er iets niet. dat was in de eerste coronaperiode ook niet het geval dus mensen die toen thuis konden werken kunnen dat nu ook.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En controleer op thuiswerken.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:09 schreef Fugue het volgende:
[..]
Dacht dat het nu juist hard ging in het Oosten, heeft weinig zin om alleen de steden dicht te gooien dan
Of maandagquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:12 schreef Saekerhett het volgende:
Avondklok zou ook zomaar pas zaterdag of zondag in kunnen gaan, Rutte zei dat het een paar dagen nodig heeft na het debat, dat dus is uitgesteld tot morgenochtend.
Avondklok bepalen heeft te maken met mobilisatie, kun je niet binnen een dag voor elkaar boksen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:12 schreef Saekerhett het volgende:
Avondklok zou ook zomaar pas zaterdag of zondag in kunnen gaan, Rutte zei dat het een paar dagen nodig heeft na het debat, dat dus is uitgesteld tot morgenochtend.
Precies, maar morgenochtend is dus de definitieve beslissing, dan is vrijdagavond vrij krap als ik Rutte dan moet geloven.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Avondklok bepalen heeft te maken met mobilisatie, kun je niet binnen een dag voor elkaar boksen.
Politie is al voorbereid.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Avondklok bepalen heeft te maken met mobilisatie, kun je niet binnen een dag voor elkaar boksen.
In maart leek het van kortere duur, dus dan ligt uitstel van bepaalde zaken voor de hand. Maar niet alles kan maandenlang of zelfs een jaar worden uitgesteld.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat ja. Zolang er nog files staan klopt er iets niet. dat was in de eerste coronaperiode ook niet het geval dus mensen die toen thuis konden werken kunnen dat nu ook.
Je kunt op voorhand tot op bepaalde hoogte mobiliseren, je weet ook niet wat de kamer er mee gaat doen, het is tenslotte een demissionair kabinet.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Precies, maar morgenochtend is dus de definitieve beslissing, dan is vrijdagavond vrij krap als ik Rutte dan moet geloven.
Beter na het weekend, heb zaterdag nog een etentje met maten. Niet dat ik niet zou gaan als die avondklok er al zou zijn maar het geeft me wat meer bewegingsvrijheid op straat zeg maar.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:12 schreef Saekerhett het volgende:
Iets wat gevaarlijk is voor levens, hoe noem je dat dan?quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:19 schreef Specularium het volgende:
Ga toch weg met je levensgevaarlijk.
Even naar Rutte geluisterd. En het vaak perspectiefloos gewauwel van Hugo vermeden inderdaad.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:10 schreef Farenji het volgende:
[..]
Precies, Hugo trekt z'n mond open, ik ben weg.
gisteren zijn er meerdere artikelen gedeeld, ze helpen enigzins.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:20 schreef quirina het volgende:
Waar zijn de cijfers dan Rutte?
Waar zijn de cijfers dat avondklokken in het buitenland geholpen hebben?
komt straks gewoon op rijksoverheid.nlquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:21 schreef quirina het volgende:
Rutte zei letterlijk dat avondklokken in het buitenland gewerkt hebben. Wij willen de bewijzen zien.
Inderdaad.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:19 schreef Specularium het volgende:
Ga toch weg met je levensgevaarlijk.
Leger de straat op.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:21 schreef Tinos85 het volgende:
Handhaven, daar is toch geen personeel voor![]()
FOK! ook, toch zijn we hierquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:22 schreef quirina het volgende:
Avondklok is slecht voor het psychisch welzijn.
Mwah ik kom al bijna een jaar vrijwel nergens meer. Zit al grotendeels thuis.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:22 schreef quirina het volgende:
Avondklok is slecht voor het psychisch welzijn.
Ahw, je doet je naam eer aan.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:22 schreef Uizichtloos het volgende:
[..]
Mwah ik kom al bijna een jaar vrijwel nergens meer. Zit al grotendeels thuis.
Nee het is niet de virus die levensgevaarlijk is voor ons (want kijk naar de dodelijkheit), maar het is levensgevaarlijk door de kapot bezuinigde zorg waardoor we al gauw tegen grenzen van de capaciteit aanlope!!! en dan mag je het niet zo noemen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:20 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Iets wat gevaarlijk is voor levens, hoe noem je dat dan?
En je zult een getekende verklaring op zak moeten hebben specifiek waarom je op straat bent. Lekker fraude plegen, jij snapt hetquote:
ahzo, ja nee dan snap ik het #opruttequote:Op woensdag 20 januari 2021 14:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee het is niet de virus die levensgevaarlijk is voor ons (want kijk naar de dodelijkheit), maar het is levensgevaarlijk door de kapot bezuinigde zorg waardoor we al gauw tegen grenzen van de capaciteit aanlope!!! en dan mag je het niet zo noemen.
Het is een feit dat ik mantelzorger ben. Part time , maar toch.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:23 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
En je zult een getekende verklaring op zak moeten hebben specifiek waarom je op straat bent. Lekker fraude plegen, jij snapt het
Voor de overgrote meerderheid is dit virus niet gevaarlijk.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:20 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Iets wat gevaarlijk is voor levens, hoe noem je dat dan?
Weet je nog toen Nederland het het allerslechtst deed van heel Europa qua coronacijfers? Dat kwam mede omdat veel andere landen al lang een avondklok hadden. Toen waren wij nog aan het bakkeleien of mondkapjes wel enige zin zouden hebben.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:21 schreef quirina het volgende:
Rutte zei letterlijk dat avondklokken in het buitenland gewerkt hebben. Wij willen de bewijzen zien.
Je zal je oude moeder maar naar bed moeten brengen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:23 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
En je zult een getekende verklaring op zak moeten hebben specifiek waarom je op straat bent. Lekker fraude plegen, jij snapt het
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |