Vlak na het plaatsen zag ik idd dat de tijd is aangepast. Bedankt voor het aanpassen van de TTquote:
Ik neem aan dat de regering dat wel van tevoren heeft kortgesloten. Nog los van het feit dat die toestemming formeel niet nodig is.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:09 schreef Harlon het volgende:
Genieten als de 2e kamer het straks alsnog afschiet. Een winst van 8% is het natuurlijk gewoon echt niet waard.
Een vermeende winst ook nog. Men kan het er beter eens over hebben waarom de bestaande maatregelen onvoldoende effect hebben. Ik hoop echt dat ze keihard uitgelachen worden bij de persco en in de Kamer.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:09 schreef Harlon het volgende:
Genieten als de 2e kamer het straks alsnog afschiet. Een winst van 8% is het natuurlijk gewoon echt niet waard.
Ik vrees toch dat PvdA of Groen Links straks toch overstag gaan. Ik vind die avondklok helemaal niks, omdat er nog rek zit in de huidige maatregelen die wat strenger kunnen worden gehandhaafd (zoals verplicht thuiswerken, tenzij het niet anders kan).quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:09 schreef Harlon het volgende:
Nee, ze kunnen het inderdaad buiten de 2e kamer om doen, maar dan kan de kamer het wel terugfluiten. Daarnaast gaan ze er natuurlijk keihard voor door de mangel gehaald worden als ze dit buiten de kamer om regelen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:15 schreef 297534 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de regering dat wel van tevoren heeft kortgesloten. Nog los van het feit dat die toestemming formeel niet nodig is.
Ik verwacht dat ze er ook wel in mee gaan, maar het zou toch echt ontzettend mooi zijn als ze het afschieten. Laat de kneuzen maar komen met een niet te handhaven visite verbod ofzo.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:16 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik vrees toch dat PvdA of Groen Links straks toch overstag gaan. Ik vind die avondklok helemaal niks, omdat er nog rek zit in de huidige maatregelen die wat strenger kunnen worden gehandhaafd (zoals verplicht thuiswerken, tenzij het niet anders kan).
Rutte heeft dan ook pauze denk ikquote:Op woensdag 20 januari 2021 12:48 schreef Cynicio het volgende:
[..]
De eerdere tijd viel precies in mijn pauze. Godverdomme die gasten kunnen ook niks goed doen!
Ik zal aan hem denken bij mijn boterham met kaasquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:17 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Rutte heeft dan ook pauze denk ikDat schept een band
Een visitieverbod lijkt mij nuttiger dan een avondklok.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:20 schreef hjansen82 het volgende:
Ze lopen maar naar de pomp met hun avondklok. Wat een debielen. Duurt niet lang dan ook een visiteverbod. Het wordt tijd om onze vrijheid terug te pakken.
Hoe ga je dat doen?quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:20 schreef hjansen82 het volgende:
Ze lopen maar naar de pomp met hun avondklok. Wat een debielen. Duurt niet lang dan ook een visiteverbod. Het wordt tijd om onze vrijheid terug te pakken.
Als jij zegt hoe dan doe ik meequote:Op woensdag 20 januari 2021 13:20 schreef hjansen82 het volgende:
Zo dadelijk.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:07 schreef Starhopper het volgende:
Wanneer is het debat over de avondklok?
Morgenochtend.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:07 schreef Starhopper het volgende:
Morgen 10:15quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:07 schreef Starhopper het volgende:
Dacht dat het nu juist hard ging in het Oosten, heeft weinig zin om alleen de steden dicht te gooien danquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:06 schreef Cattivo het volgende:
Doe dan een avondklok voor steden. Maar ja, de goeden moeten altijd onder de.................
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |