Nee het is niet de virus die levensgevaarlijk is voor ons (want kijk naar de dodelijkheit), maar het is levensgevaarlijk door de kapot bezuinigde zorg waardoor we al gauw tegen grenzen van de capaciteit aanlope!!! en dan mag je het niet zo noemen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:20 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Iets wat gevaarlijk is voor levens, hoe noem je dat dan?
En je zult een getekende verklaring op zak moeten hebben specifiek waarom je op straat bent. Lekker fraude plegen, jij snapt hetquote:
ahzo, ja nee dan snap ik het #opruttequote:Op woensdag 20 januari 2021 14:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee het is niet de virus die levensgevaarlijk is voor ons (want kijk naar de dodelijkheit), maar het is levensgevaarlijk door de kapot bezuinigde zorg waardoor we al gauw tegen grenzen van de capaciteit aanlope!!! en dan mag je het niet zo noemen.
Het is een feit dat ik mantelzorger ben. Part time , maar toch.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:23 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
En je zult een getekende verklaring op zak moeten hebben specifiek waarom je op straat bent. Lekker fraude plegen, jij snapt het
Voor de overgrote meerderheid is dit virus niet gevaarlijk.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:20 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Iets wat gevaarlijk is voor levens, hoe noem je dat dan?
Weet je nog toen Nederland het het allerslechtst deed van heel Europa qua coronacijfers? Dat kwam mede omdat veel andere landen al lang een avondklok hadden. Toen waren wij nog aan het bakkeleien of mondkapjes wel enige zin zouden hebben.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:21 schreef quirina het volgende:
Rutte zei letterlijk dat avondklokken in het buitenland gewerkt hebben. Wij willen de bewijzen zien.
Je zal je oude moeder maar naar bed moeten brengen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:23 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
En je zult een getekende verklaring op zak moeten hebben specifiek waarom je op straat bent. Lekker fraude plegen, jij snapt het
Eens. Dit zou minimaal 540 euro moeten worden.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:24 schreef Oostblokkert het volgende:
95 euro als je buiten loopt na achten, bizar.
Dus voor een deel wel? (En dan negeren we even voor het gemak dat als de ziekenhuizen vol liggen je nog andere slachtoffers krijgt dan alleen Corona-slachtoffers)quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voor de overgrote meerderheid is dit virus niet gevaarlijk.
Als je een verklaring op zak hebt dat je onderweg naar je moeder bent is dat toch ook prima?quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:24 schreef quirina het volgende:
[..]
Je zal je oude moeder maar naar bed moeten brengen.
Neequote:Op woensdag 20 januari 2021 14:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Dit zou minimaal 540 euro moeten worden.
Mijn moeder heeft verzorging nodig, ze is hulpbehoevend.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:24 schreef quirina het volgende:
[..]
Je zal je oude moeder maar naar bed moeten brengen.
Liever 450 euro. Dan is het fantastischquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ik in de avond een rondje hardloop kom ik geen handhaving of politie tegen hier hoorquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Naar draagkracht. Dingen waar een vaste boete op staan raken alleen de arme mensen. De rijke mensen betalen de boete gewoon.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Want je sprint ze eruit wil je zeggen?quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:27 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Als ik in de avond een rondje hardloop kom ik geen handhaving of politie tegen hier hoor
En als je politie ziet trek je net effe sprintje.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:27 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Als ik in de avond een rondje hardloop kom ik geen handhaving of politie tegen hier hoor
Een werkgeversverklaring en dan mag je gewoon over straat.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:27 schreef quirina het volgende:
Wat als je trein vertraging hebt en dat je net om 20:30 aankomt om naar huis te kunnen lopen?
Moet je dan maar op je werk gaan slapen om boetes te voorkomen?
Ze zijn achterlijk!
Denken dat die doorgaanquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:28 schreef Tinos85 het volgende:
Wel benieuwd wat dit gaan doen voor de verkiezingen. Denk dat Wilders veel extra stemmen gaat krijgen nu.
Nee ze rijden hier niet echt veel in het dorpquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:27 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Want je sprint ze eruit wil je zeggen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |