Eens. Dit zou minimaal 540 euro moeten worden.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:24 schreef Oostblokkert het volgende:
95 euro als je buiten loopt na achten, bizar.
Dus voor een deel wel? (En dan negeren we even voor het gemak dat als de ziekenhuizen vol liggen je nog andere slachtoffers krijgt dan alleen Corona-slachtoffers)quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voor de overgrote meerderheid is dit virus niet gevaarlijk.
Als je een verklaring op zak hebt dat je onderweg naar je moeder bent is dat toch ook prima?quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:24 schreef quirina het volgende:
[..]
Je zal je oude moeder maar naar bed moeten brengen.
Neequote:Op woensdag 20 januari 2021 14:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Dit zou minimaal 540 euro moeten worden.
Mijn moeder heeft verzorging nodig, ze is hulpbehoevend.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:24 schreef quirina het volgende:
[..]
Je zal je oude moeder maar naar bed moeten brengen.
Liever 450 euro. Dan is het fantastischquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ik in de avond een rondje hardloop kom ik geen handhaving of politie tegen hier hoorquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Naar draagkracht. Dingen waar een vaste boete op staan raken alleen de arme mensen. De rijke mensen betalen de boete gewoon.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Want je sprint ze eruit wil je zeggen?quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:27 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Als ik in de avond een rondje hardloop kom ik geen handhaving of politie tegen hier hoor
En als je politie ziet trek je net effe sprintje.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:27 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Als ik in de avond een rondje hardloop kom ik geen handhaving of politie tegen hier hoor
Een werkgeversverklaring en dan mag je gewoon over straat.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:27 schreef quirina het volgende:
Wat als je trein vertraging hebt en dat je net om 20:30 aankomt om naar huis te kunnen lopen?
Moet je dan maar op je werk gaan slapen om boetes te voorkomen?
Ze zijn achterlijk!
Denken dat die doorgaanquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:28 schreef Tinos85 het volgende:
Wel benieuwd wat dit gaan doen voor de verkiezingen. Denk dat Wilders veel extra stemmen gaat krijgen nu.
Nee ze rijden hier niet echt veel in het dorpquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:27 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Want je sprint ze eruit wil je zeggen?
Hugo kijkt wel uit natuurlijk.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:20 schreef Tinos85 het volgende:
Geef eens een update over het slechte vaccinatieprogramma dan.
Oke Willem Engel.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:29 schreef Predator40 het volgende:
die Britse variant komt ze nu wel HEEL goed uit opeens........valt gewoon op in de persco
SBSquote:
Ze doen de avondklok voor de Britste variant, niet andersom natuurlijk.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:29 schreef Predator40 het volgende:
die Britse variant komt ze nu wel HEEL goed uit opeens........valt gewoon op in de persco
De journalisten van SBS moeten zich verlagen tot het niveau van hun kijkersquote:
Beter 450 euro. Dat is echt fantastisch.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is al zo vanwege de uitgestelde zorg, maar bij uitstel van niet-spoedeisende behandelingen is het lastig te becijferen dat dat uitstel echt de oorzaak is.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:25 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Dus voor een deel wel? (En dan negeren we even voor het gemak dat als de ziekenhuizen vol liggen je nog andere slachtoffers krijgt dan alleen Corona-slachtoffers)
Levensgevaarlijk dus. Mooi.
Kan nog wel dus.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:31 schreef quirina het volgende:
Hoorde jullie dat ook over de bezorgers dat Rutte die nog niet op zijn lijstje heeft staan?
Lekker dan...
Kan je niet eens Savonds je boodschappen van de ah aanemen na het werk.
Schande!
Weg met die vent!
Bezorging mag gewoon. FF dimmen aubquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:31 schreef quirina het volgende:
Hoorde jullie dat ook over de bezorgers dat Rutte die nog niet op zijn lijstje heeft staan?
Lekker dan...
Kan je niet eens Savonds je boodschappen van de ah aanemen na het werk.
Schande!
Weg met die vent!
Een strafblad zou anders een prima middel zijn om mensen te dwingen zich wel aan de corona regels te houden.quote:
Biem, ik zal 't mijn oma laten wetenquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:32 schreef Chia het volgende:
De rest is namelijk sowieso al dor hout wat niet echt als verlies te beschouwen is,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |