abonnement Unibet Coolblue
pi_197736138
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 23:30 schreef mschol het volgende:

[..]

zwak hoor :P

dat soort spul is goed maximaal vermaak *O*
Ik me vermaak me dan liever met fok
pindazakje
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 30 januari 2021 @ 23:40:25 #152
319979 Fok-it
All is well
pi_197736273
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 23:24 schreef mschol het volgende:

[..]

dat bedoel ik, geen echt slechte films gezien :)

probeer Dragonball Evolution eens :+

of iets van The Asylum :s)
Jupiter Ascending :r
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 30 januari 2021 @ 23:41:10 #153
319979 Fok-it
All is well
pi_197736289
Lost in Translationgenot
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_197738985
Gisteravond White Tiger gezien. Eerste helft van de film was sterk maar wat een slap einde zeg.
pi_197739068


The Uncanny Counter - [Korea] S01 2020 16 - Netflix Original | Actie, Drama, Fantasy, Thriller
De Counters verkopen overdag noedels, maar jagen 's nachts met behulp van hun speciale vaardigheden op kwaadaardige geesten die mensen aanvallen.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_197739266
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 23:19 schreef mschol het volgende:

[..]

dan heb je nooit een echt slechte film gezien.. wellicht wordt het daar eens tijd voor.. kan je eens wat in perspectief zien :s)
Hele slechte films kunnen ook hilarisch zijn, denk aan Sharnado. :D
pi_197739298
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 09:13 schreef Rijst het volgende:
Gisteravond White Tiger gezien. Eerste helft van de film was sterk maar wat een slap einde zeg.
Ik had er ook wel iets meer van verwacht.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_197748258
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_197755089
The Dig gezien. Aanrader wat mij betreft. Mooie sferische film met prachtige beelden.

Niet geschikt als je een film met actie en spanning zoekt :P .
pi_197755929
Ik kijk The Team, wat best aardig is. Maar ben de eerste twee afleveringen meer bezig geweest uit te vinden waar ik een van de huurmoordenaars nou van ken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_197756501
De film Balicero was best vermakelijk
Moeten zij weten
  maandag 1 februari 2021 @ 14:00:35 #162
64792 Mryc
play me one more song
pi_197761890
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 23:03 schreef Breekfast het volgende:
The Dig gezien. Aanrader wat mij betreft. Mooie sferische film met prachtige beelden.

Niet geschikt als je een film met actie en spanning zoekt :P .
Eens!
pi_197762632
Na veel 'smeken' ben ik eindelijk Dark opnieuw aan het kijken met mijn vriend. Hij wilde niet, want leek hem niks (aka: hij wil alleen series in het Engels kijken, iets anders is waarschijnlijk slecht).

Na vier afleveringen gezien te hebben zei hij gisteren: Let's binge Dark monday and tuesday. O+

We gaan zo beginnen als hij thuis is. Zin in. Nu al zoveel opgemerkt wat me de eerste keer kijken niet opviel.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197763052
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 14:56 schreef Isabeau het volgende:
Na veel 'smeken' ben ik eindelijk Dark opnieuw aan het kijken met mijn vriend. Hij wilde niet, want leek hem niks (aka: hij wil alleen series in het Engels kijken, iets anders is waarschijnlijk slecht).

Na vier afleveringen gezien te hebben zei hij gisteren: Let's binge Dark monday and tuesday. O+

We gaan zo beginnen als hij thuis is. Zin in. Nu al zoveel opgemerkt wat me de eerste keer kijken niet opviel.
Het ging bij hem dus zo ver met slechts Engels willen, dat hij inmiddels Engels met je praat
pi_197763071
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 01:02 schreef H0D3NPYL het volgende:
De film Balicero was best vermakelijk
Volgens mij verwerk je hier je vakantiewens in de titel van een Spaanse film
pi_197763166
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 15:23 schreef 3rr0r het volgende:

Het ging bij hem dus zo ver met slechts Engels willen, dat hij inmiddels Engels met je praat
Het is een Engelsman, ja. Zijn Nederlands is niet zo super 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197763560
Is Below Zero een aanrader?
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 1 februari 2021 @ 16:39:59 #168
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_197764316
Barbaren _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 1 februari 2021 @ 20:22:50 #169
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197768363
twitter
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 1 februari 2021 @ 22:20:38 #170
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_197770807
quote:
3s.gif Op maandag 1 februari 2021 15:54 schreef Skwish het volgende:
Is Below Zero een aanrader?
Wat mij betreft niet. Niemendalletje met heel veel continuïteitsfouten en verder compleet ongeloofwaardig.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_197781384
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 14:56 schreef Isabeau het volgende:
Na veel 'smeken' ben ik eindelijk Dark opnieuw aan het kijken met mijn vriend. Hij wilde niet, want leek hem niks (aka: hij wil alleen series in het Engels kijken, iets anders is waarschijnlijk slecht).

Na vier afleveringen gezien te hebben zei hij gisteren: Let's binge Dark monday and tuesday. O+

We gaan zo beginnen als hij thuis is. Zin in. Nu al zoveel opgemerkt wat me de eerste keer kijken niet opviel.
Zoonlief en Engelse vriendin echtgenote willen ook alleen maar Engelstalig kijken, hebben een hekel aan ondertitels.
Zo mis je wel veel goeie series lijkt me. Zonde!
pi_197782708
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 14:56 schreef Isabeau het volgende:
Na veel 'smeken' ben ik eindelijk Dark opnieuw aan het kijken met mijn vriend. Hij wilde niet, want leek hem niks (aka: hij wil alleen series in het Engels kijken, iets anders is waarschijnlijk slecht).

Na vier afleveringen gezien te hebben zei hij gisteren: Let's binge Dark monday and tuesday. O+

We gaan zo beginnen als hij thuis is. Zin in. Nu al zoveel opgemerkt wat me de eerste keer kijken niet opviel.
Dark is ook te kijken met Engelse nasynchronisatie ;)

Maar jammer dat men dit vaak nog wilt, je mist zo een hoop goede films en series.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_197783450
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 17:37 schreef Blues het volgende:

Zoonlief en Engelse vriendin echtgenote willen ook alleen maar Engelstalig kijken, hebben een hekel aan ondertitels.
Zo mis je wel veel goeie series lijkt me. Zonde!
Kijken of ik hem hierna aan de Scandinavische series krijg 8-) Met Dark zijn we halverwege seizoen twee.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator dinsdag 2 februari 2021 @ 19:17:24 #174
9859 crew  Karina
Woman
pi_197783537
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 19:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Kijken of ik hem hierna aan de Scandinavische series krijg 8-) Met Dark zijn we halverwege seizoen twee.
Als niet Engelse serie kan ik La Valla ook zeer aanbevelen.

Over het algemeen vind ik de niet Amerikaanse series ook meestal beter.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_197783656
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 19:17 schreef Karina het volgende:

Als niet Engelse serie kan ik La Valla ook zeer aanbevelen.
Ik vond de 3% ook goed, dat is Portugees. La Valla nog niet gezien

Maar er is idd een boel goed spul wat je mist als je maar één taal accepteert.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator dinsdag 2 februari 2021 @ 19:22:19 #176
9859 crew  Karina
Woman
pi_197783688
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 19:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vond de 3% ook goed, dat is Portugees. La Valla nog niet gezien

Maar er is idd een boel goed spul wat je mist als je maar één taal accepteert.
Braziliaans inderdaad, die vond ik ook erg goed. Ik ben nu met Biohackers begonnen, Duitse serie.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_197785658
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 19:17 schreef Karina het volgende:

Over het algemeen vind ik de niet Amerikaanse series ook meestal beter.
Eens :)
  dinsdag 2 februari 2021 @ 20:45:30 #178
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_197786200
The Dig was helemaal wat ik nodig had gisteravond. Top.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator dinsdag 2 februari 2021 @ 20:49:16 #179
9859 crew  Karina
Woman
pi_197786312
Ik zag nog een leuke guilty pleasure voorbijkomen :@
Bling Empire

Van de wiki:
quote:
Bling Empire is an American reality television series released on Netflix on January 15, 2021. The series focuses on the lives of wealthy Asian and Asian-American socialites based in the Los Angeles area, described as real-life Crazy Rich Asians. It is the first American reality television series in which the main cast are all East Asians living in the United States.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 3 februari 2021 @ 07:11:55 #180
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_197792012
Qua Duitse series is Bad Banks ook wel leuk.

Ik werk zelf bij een Duits bedrijf en moet gedwongen veel in het Duits vergaderen. Ik herken mezelf helemaal in het Duits van Barry Atsma. :')
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_197794672
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 20:49 schreef Karina het volgende:
Ik zag nog een leuke guilty pleasure voorbijkomen :@
Bling Empire

Van de wiki:
[..]

Met mijn rls-verslaving ga ik dit vast en zeker geweldig vinden :7
Tnx voor de tip!
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  woensdag 3 februari 2021 @ 11:54:17 #182
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_197795100
Wat is Fauda toch een goede serie!
Super spannend!
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_197795134
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 20:49 schreef Karina het volgende:
Ik zag nog een leuke guilty pleasure voorbijkomen :@
Bling Empire

Van de wiki:
[..]

Die vond ik wel vermakelijk. :@ Kim Lee lijkt trouwens enorm op Kylie Jenner.

Verder ben ik benieuwd naar de docu Crime Scene: The Vanishing at the Cecil Hotel. Over de verdwijning van Canadese toeriste Elisa Lam in een hotel in LA. Iets met een watertank en een eng liftfilmpje.
  woensdag 3 februari 2021 @ 11:57:01 #184
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_197795152
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 09:13 schreef Rijst het volgende:
Gisteravond White Tiger gezien. Eerste helft van de film was sterk maar wat een slap einde zeg.
Ik vond m wel goed.
Gaf vooral de frustratie en oneerlijkheid weer aan hoe het werkt in India betreffende het kastensysteem.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_197795858
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 11:56 schreef Chule het volgende:

[..]

Die vond ik wel vermakelijk. :@ Kim Lee lijkt trouwens enorm op Kylie Jenner.

Verder ben ik benieuwd naar de docu Crime Scene: The Vanishing at the Cecil Hotel. Over de verdwijning van Canadese toeriste Elisa Lam in een hotel in LA. Iets met een watertank en een eng liftfilmpje.
Ze noemen haar de Asian Kim Kardashian :P
https://www.scmp.com/maga(...)n-kim-kardashian-hit
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_197796258
The Fifth Wave gisteren gekeken. Tenzij je een enorm fan bent van tienerboeken kan je deze film wel aan je voorbij laten gaan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197799038
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_197804594
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All My Friends Are Dead - [Polen] 2020 16 1:36 uur - Netflix Original | Comedy, Cynisch, Drama, Tienerfilm
Een feest op oudejaarsavond neemt een turbulente wending als een groep vrienden geheimen gaat onthullen en harten worden gebroken. Het resultaat is schokkend.

Bigfoot Junior - [België] 2018 6 1:32 uur | Actie, Avontuur, Comedy, Familiefilm, Feelgood
Als Adam zijn vermiste vader vindt, begrijpt hij dat zijn vader een goede reden had om te vluchten: hij is Bigfoot! Adam ontdekt ook Bigfoot-eigenschappen bij zichzelf.

Don't Breathe - [Hongarije/VS] 2016 16 1:28 uur | Horror
Hij is blind en rijk, het perfecte doelwit voor een beroving. Maar dan worden de rollen omgedraaid en raken drie jonge dieven verwikkeld in een dodelijk kat-en-muisspel.

Firefly Lane - [VS] S01 2021 16 - Netflix Original | Drama, Romantisch
De veertigers Tully en Kate zijn hartsvriendinnen die elkaar al sinds hun tienerjaren door dik en dun steunen. Ze laten niets en niemand tussen hen komen.

Goosebumps - [Australië/VS] 2015 9 1:43 uur | Avontuur, Comedy
Een tiener is niet blij met de verhuizing naar een kleine stad, tot hij valt voor het buurmeisje. Maar haar vader schrijft enge horrorverhalen die tot leven komen.

Inferno - [VS] 2016 12 2:01 uur | Actie, Drama, Intellectueel, Mystery, Thriller
Een Hardvard-symboloog met geheugenverlies is op de vlucht en moet aanwijzingen ontcijferen om een plaag te voorkomen die de wereldbevolking zou kunnen halveren.

Kid Cosmic - [VS] S01 2021 6 - Netflix Original | Comedy, Kinderserie
Als een jongen vijf krachtige kosmische stenen vindt, komen zijn superheldendromen uit. De boel redden is echter moeilijker dan hij dacht – en hij kan het niet alleen.

Mighty Express - [Canada/VS] S02 2021 AL - Netflix Original | Kinderserie
Maak een ritje met de Mighty Express, een team van treinen en hun kindervriendjes die problemen op het spoor overwinnen door snel na te denken en samen te werken!

Overdrive - [België/Frankrijk/VS] 2017 12 1:33 uur | Actie, Thriller
Twee criminele broers die graag vintage sportauto's stelen, raken verstrikt in de vete tussen twee rivaliserende Franse maffiosi.

Pinkfong & Baby Shark's Space Adventure - [VS/Zuid-Korea] 2019 AL 1:05 uur | Kindermuziek
Samen met nieuwe vrienden van andere planeten verkennen Pinkfong en Baby Haai de ruimte en zoeken ze naar ontbrekende stukjes sterren om naar huis terug te keren.

Ricki and the Flash - [VS] 2015 12 1:41 uur | Comedy, Drama, Musical
De excentrieke rocker Ricki wil helpen wanneer het huwelijk van haar dochter stukloopt. Maar hebben haar kinderen, die van haar zijn vervreemd, hier wel behoefte aan?

Sausage Party - [VS] 2016 16 1:28 uur | Avontuur, Comedy
Nadat hij een gruwelijke ontdekking doet over het leven buiten de supermarkt, probeert een sympathieke worst de andere eetwaren te redden in deze ranzige comedy.

Save the Last Dance - [VS] 2001 12 1:53 uur | Drama, Feelgood, Romantisch, Tienerfilm
Nadat een blank meisje dat ballerina wil worden, is verhuisd naar een grotendeels zwarte buurt, wordt ze verliefd op een klasgenoot die haar liefde voor dansen deelt.

The 5th Wave - [VS] 2016 12 1:52 uur | Actie, Avontuur, Fantasy, Sci-Fi
Vier vernietigende golven hebben de aarde in een woestenij veranderd. Een wanhopig naar haar broer zoekende tiener bereidt zich nu met een vreemde voor op de vijfde golf.

Bureau of Magical Things - [Australië] S01 2020 6 | Fantasy, Kinderserie
Wanneer een tiener per ongeluk een betoverd rijk ontdekt, is zij de enige die de menselijke en magische werelden kan samenbrengen en beide kan redden van het kwaad.

The Truman Show - [VS] 1998 6 1:43 uur | Comedy, Cynisch, Drama
Truman Burbank is de ster van "The Truman Show". Zonder dat hij het weet, wordt elk aspect van zijn leven 24 uur per dag uitgezonden.

The Twilight Saga: Breaking Dawn: Part 1 - [VS] 2011 12 1:57 uur | Drama, Romantisch, Tienerfilm
Het nieuwe leven van Bella en Edward samen als jonggehuwden is helemaal niet wat ze verwachtten, want een grote verrassing zorgt voor drastische veranderingen.

The Twilight Saga: Breaking Dawn: Part 2 - [VS] 2012 12 1:55 uur | Drama, Romantisch, Tienerfilm
In het laatste hoofdstuk van deze epische serie moeten Bella en Edward voor hun pasgeboren dochtertje de ingrijpende confrontatie aangaan met de Volturi.

The Twilight Saga: Eclipse - [VS] 2010 12 2:03 uur | Drama, Romantisch, Tienerfilm
Seattle is in de ban van mysterieuze moorden. Terwijl Bella voor de belangrijkste beslissing van haar leven staat, reiken Edward en Jacob elkaar noodgedwongen de hand.

The Twilight Saga: New Moon - [VS] 2009 12 2:10 uur | Drama, Romantisch, Tienerfilm
Edward verlaat Bella na haar 18de verjaardag om haar te beschermen. Ze is overmand door liefdesverdriet en vindt troost bij de weerwolf Jacob.

Tiffany Haddish Presents: They Ready - [VS] S01~02 2021 AL - Netflix Original | Standup-comedy
Tiffany Haddish kiest zes verschillende comedians die hun rauwe humor tonen in een reeks dynamische specials.

Twilight - [VS] 2008 12 2:01 uur | Drama, Romantisch, Tienerfilm
Wanneer Bella bij haar vader gaat wonen, ontmoet ze Edward Cullen, een onsterfelijke vampier die geen mensenbloed drinkt. Ze worden meegesleept in een passionele romance.

Valerian and the City of a Thousand Planets - [Frankrijk] 2017 12 2:17 uur | Actie, Avontuur, Fantasy, Sci-Fi
Ruimteagenten Valerian en Laureline gaan op missie om een bijna uitgestorven wezen terug te vinden, hun ontvoerde commandant te redden en het heelal te beschermen.

Zathura - [VS] 2005 6 1:41 uur | Avontuur, Familiefilm, Fantasy, Sci-Fi
Twee broers worden door een mysterieus spel de ruimte ingestuurd en moeten de planeet Zathura bereiken om niet voor altijd in de ruimte vast te blijven zitten.

Zig & Sharko - [Frankrijk] S03 2019 6 | Comedy, Kinderserie
Zig, de eiland-hyena, zal er alles doen om zijn klauwen te zetten in Marina de zeemeermin. En Sharko doet er op zijn beurt alles aan om hem tegen te houden.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Moderator woensdag 3 februari 2021 @ 21:23:01 #189
9859 crew  Karina
Woman
pi_197804635
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 11:56 schreef Chule het volgende:

[..]

Die vond ik wel vermakelijk. :@ Kim Lee lijkt trouwens enorm op Kylie Jenner.

Ik vind ze allemaal wel sympathiek overkomen, behalve Andrew dat is een beetje een eikel, wel een hele mooie man, en die Anna vind ik maar een raar wijf. Met haar 'mag ik de placenta' wtf :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_197805142
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 20:49 schreef Karina het volgende:
Ik zag nog een leuke guilty pleasure voorbijkomen :@
Bling Empire

Van de wiki:
[..]

Genot dit :Y

Wat is die Anna een vreemd mens zeg. Of ze zwaar aan de medicijnen zit ofzo.

En wat de neuk deed die piemelpomp in haar douche :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_197805181
quote:
99s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:23 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik vind ze allemaal wel sympathiek overkomen, behalve Andrew dat is een beetje een eikel, wel een hele mooie man, en die Anna vind ik maar een raar wijf. Met haar 'mag ik de placenta' wtf :')
Oh pagina stond nog open dus had deze reactie nog niet gezien :D

Andrew krijg ik hele nare vibes bij. Je kunt op de eerste klap wachten.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_197818149

SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ägget Är Löst - [Zweden] 1974 12 1:33 uur | Comedy
De spanningen tussen de dominante pater familias van een excentrieke eierfabriek en zijn rebelse zoon stijgen naar een kookpunt in deze donkere comedy uit 1975.

Angel - [Zweden] 2008 12 1:44 uur | Drama, Musical
Angel Holst, uitgerangeerde jaren 80-rockster, bedenkt een plan om haar carrière nieuw leven in te blazen: ze creëert mediagekte door haar eigen dood in scène te zetten.

Black Jack - [Zweden] 1990 14 1:46 uur | Drama, Musical
Een alleenstaande moeder keert terug naar haar geboorteplaats. Ze valt voor de drummer en casanova van een lokale band, hoewel ze eerst opvalt bij zijn goede vriend.

Briggen Tre Liljor - [Zweden] 1961 9 1:28 uur | Avontuur, Familiefilm
In 1888 vindt een 12-jarige weesjongen aan de kust van Zweden avontuur en nieuwe hoop dat zijn vermiste vader een schipbreuk van jaren geleden misschien heeft overleefd.

Den Starkaste - [Zweden] 1929 12 1:46 uur | Drama
Twee jachtexpedities in het Noordpoolgebied krijgen een extra gevaarlijk tintje als twee zeelui allebei interesse hebben in een kapiteinsdochter.

Det Stora Äventyret - [Zweden] 1953 12 1:35 uur | Drama, Familiefilm
Op een slaperige boerderij lopen een vos en haar vijf welpjes rond tussen kinderen en andere wezens. Ze doen er alles aan om een sluwe lynx te ontwijken.

Drömkåken - [Zweden] 1993 6 1:40 uur | Comedy
Een ambitieuze echtgenoot probeert zowel zijn huwelijk als zijn nieuwe woning te repareren, maar blunderende oplichters en hebzuchtige werklui gooien roet in het eten.

En Dag Skall Gry - [Zweden] 1944 9 1:34 uur | Drama
Nadat hij erachter komt dat zijn vrouw een minnaar heeft, richt hij zijn pijlen op zijn concurrent. Daarna vertrekt hij naar Finland om in de Winteroorlog mee te vechten.

Erotikon - [Zweden] 1920 6 1:36 uur | Comedy, Romantisch
Het huwelijk van een entomologieprofessor en diens verveelde vrouw kraakt wanneer zij geïnteresseerd raakt in twee heren en hijzelf een gevaarlijk avontuurtje aangaat.

Fröken Chic - [Zweden] 1959 12 1:32 uur | Comedy
Een wanhopige talentenjager biedt een zingende lerares uit een televisiequiz een contract aan. Deze onwillige ster laat zich echter niet verleiden tot de showbusiness.

Four More Years - [Zweden] 2010 AL 1:26 uur | Comedy
David verliest de presidentsverkiezingen. Maar als hij de charmante staatssecretaris Martin ontmoet, worstelt hij met een nieuwe seksualiteit en politieke verdeling.

Hanna I Sociteten - [Zweden] 1940 12 1:23 uur | Comedy
Na zijn dood laat een kolonel zijn vermogen en landgoed na aan zijn trouwe huishoudster. Zijn familie doet er alles aan om het testament te laten herroepen.

Ingeborg Holm - [Zweden] 1913 9 1:13 uur | Drama, Duister
Victor Sjöström maakte een paar indrukwekkende stomme films, speelde een grote rol in de eerste hoogtijdagen van de Zweedse film en kreeg later succes in Hollywood.

IRL - [Zweden] 2013 12 1:16 uur | Drama, Duister
Een gepeste tiener zoekt zijn toevlucht in een online spel. Een medespeelster wil hem persoonlijk ontmoeten en hem helpen de confrontatie aan te gaan met zijn pesters.

Karl Fredrik Regerar - [Zweden] 1934 12 1:30 uur | Drama
Een landarbeider wordt tijdens een landbouwcrisis van zijn land verdreven en werkt zich op tot minister. Dan wordt hij gevraagd de gravin te helpen die hem uitzette.

Karriär - [Zweden] 1938 6 1:46 uur | Drama, Feelgood, Romantisch
Drama en conflict overheersen in een theatergroep als het vele drinken van een vallende ster, het ego van een prima donna en de ambities van een onschuldig meisje botsen.

Kommissarie Späck - [Zweden] 2010 16 1:18 uur | Comedy, Misdaad, Satire
Als er een lijk wordt gevonden, vermoedt de ongelukkige inspecteur Späck dat het om een seriezelfmoordenaar gaat. Samen met zijn nieuwe partner wil hij de zaak oplossen.

Konstgjorda Svensson - [Zweden] 1929 AL 1:26 uur | Comedy, Drama
Nadat een uitvinder is verward met iemand anders, wordt hij onbedoeld opgeroepen voor militaire dienst en komt er onverwachte romantiek op zijn pad.

Krakel Spektakel - [Zweden] 2014 AL 1:12 uur | Musical
Een jong meisje en haar oma gaan op een kleurrijk, muzikaal avontuur om een toverspreuk uit een sprookjesboek te verbreken en een verloren gewaande tovenaar te helpen.

Kvarteret Skatan Reser Till Laholm - [Zweden] 2012 12 1:26 uur | Comedy
Dit jaar willen drie van vier oude vrienden hun zomerreis overslaan. De vierde laat dat niet zomaar gebeuren: hij vertelt dat hij kanker heeft.

Känd Från Tv - [Zweden] 2001 12 1:36 uur |
Het rommelige liefdesleven van een populaire talkshowhost wordt nog ingewikkelder als hij een controversieel boek uitbrengt dat hij niet eens zelf schreef.

Lejontämjaren - [Zweden] 2003 9 1:32 uur | Drama
De negenjarige Simon vindt een denkbeeldige vriend in een leeuw, maar moet zijn eigen innerlijke kracht vinden om op te staan tegen een pestkop op school.

Livet I 8 Bitar - [Zweden] 2002 12 1:21 uur | Comedy, Offbeat
Een toegewijde gamer probeert plichtsgetrouw aanwezig te zijn bij de traditionele sederavond van zijn familie voordat hij naar een internationale gamewedstrijd vliegt.

Misshandlingen - [Zweden] 1969 12 1:43 uur | Drama, Intellectueel
Na zijn aanval op een wildvreemde ondergaat een jongeman een psychologische evaluatie. Is zijn agressie te wijten aan zijn jeugd of aan maatschappelijke onderdrukking?

Mälarpirater - [Zweden] 1923 9 1:38 uur | Avontuur, Comedy, Drama
Een ondeugende jongen en zijn twee vrienden pikken een boot voor een zomers avontuur op het Mälarmeer in deze stomme film, een bewerking van Sigfrid Siwertzs comedy.

Norrtullsligan - [Zweden] 1923 12 1:25 uur | Comedy, Historisch drama
Vier vrouwen uit de arbeidersklasse en huisgenoten zoeken naar respect, kansen en liefde. Intussen proberen ze hun loopbanen in een mannelijke kantoorcultuur te sturen.

Prinsessa - [Zweden] 2008 AL 1:29 uur | Comedy, Drama, Feelgood
Nadat een marginale tiener heeft ingestemd zich te laten filmen terwijl ze haar acteerdroom najaagt, begint ze te twijfelen aan de intenties van de documentairemaakster.

Prästänkan - [Zweden] 1920 12 1:33 uur | Comedy
Wanneer een jongeman wordt gekozen tot pastoor van een dorpskerk, moet hij met de weduwe van zijn voorganger trouwen. Hij is echter al verloofd met een andere vrouw.

Terje Vigen - [Zweden] 1917 9 0:53 uur | Drama
In deze stomme film trotseert een visser de Engelse blokkade voor de kust van Noorwegen tijdens de Napoleontische oorlogen en komt voor een noodlottige keuze te staan.

Vallfarten Till Kevlaar - [Zweden] 1920 9 0:58 uur | Drama
Na het verlies van zijn geliefde neemt een bezorgde moeder haar terneergeslagen zoon mee op een religieuze pelgrimstocht, in de hoop dat de Madonna hem rust zal brengen.

Vuxna Människor - [Zweden] 1999 16 1:36 uur | Comedy, Romantisch
Een onzekere advocaat heeft steeds wellustige gedachten terwijl hij zich afvraagt hoe het verder moet met zijn baan, zijn leven en zijn relatie met zijn mooie vrouw.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_197818647
Ik keek als kind al vaak naar een Zweedse serie ----> Pippi Langkous :D

'ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' is dan ook mijn levensmotto :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_197821731
In februari o.a.

05-02 - Cidade Invisibel (S01)
05-02 - Hache (S02)
05-02 - Little Big Women
05-02 - Malcolm & Marie
05-02 - Space Sweepers
05-02 - Strip Down, Rise Up
05-02 - The Last Paradiso
05-02 - The Truman Show
05-02 - The Yin-Yang Master: Dream of Eternity
10-02 - Anklaget
10-02 - Bombay Dreams
10-02 - Crime Scene: The Vanishing at the Cecil Hotel
10-02 - Den Allvarsamma Leken
10-02 - En Som Hodder
10-02 - Far Till Fire: Onkel Sofus vender Tilbage
10-02 - News of the World
10-02 - Run On (S01)
10-02 - Stayling Alive
10-02 - Superbror
10-02 - The Misadventures of Hedi and Cokeman
11-02 - Capitani (S01)
11-02 - Layla Majnun
11-02 - Red Dot
11-02 - Squared Love
12-02 - Buried by the Bernards (S01)
12-02 - De reis van Xico
12-02 - Hate by Dani Rovira
12-02 - Homeland (S08)
12-02 - Nadiya Bakes (S01)
12-02 - To All The Boys: Always and Forever
15-02 - American Pie
15-02 - American Pie Presents: The Naked Mile
15-02 - Annie
15-02 - Peter Pan
15-02 - The Crew (S01)
15-02 - The Lazarus Project
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Spellchecker donderdag 4 februari 2021 @ 22:52:01 #195
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_197824190
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 13:04 schreef Isabeau het volgende:
The Fifth Wave gisteren gekeken. Tenzij je een enorm fan bent van tienerboeken kan je deze film wel aan je voorbij laten gaan.
Yea typisch zo'n film die in die periode uitkwam, hele young adult boeken films spam toen haha.
pi_197827083
Is het Zweedse week bij Netflix deze week ;)
pi_197827613
Moeten zij weten
pi_197828414
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Moderator vrijdag 5 februari 2021 @ 10:11:21 #200
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_197828849
Gisteren Overdrive gekeken...een van de slechtste films die ik in tijden gezien heb. :')
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_197829122
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cidade Invisível | Invisible City - [Brazilië] S01 2021 9 - Netflix Original | Drama, Fantasy, Misdaad
Na een familietragedie ontdekt een man dat er mythische wezens tussen de mensen leven die de sleutel tot zijn mysterieuze verleden in handen hebben.

Hache - [Spanje] S02 2021 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad, Thriller
Terwijl Helena de liefde en het vertrouwen wint van de leider van een heroïnekartel in het Barcelona van de jaren 60, leert ze ook hoe ze in de bende hogerop kan komen.

Little Big Women - [Taiwan] 2020 12 2:03 uur - Netflix Original | Drama
Een gezin worstelt met het overlijden van de van hun vervreemde vader en het leven dat hij leidde tijdens zijn afwezigheid.

L'ultimo Paradiso | The Last Paradise - [Italië] 2020 16 1:47 uur - Netflix Original | Drama, Romantisch
Italië, jaren 50. Een bevlogen vrije geest droomt van liefde, gerechtigheid en een beter leven, tot een verboden affaire alles bedreigt. Gebaseerd op ware gebeurtenissen.

Malcolm & Marie - [VS] 2021 12 1:46 uur - Netflix Original | Drama
Een filmmaker en zijn vriendin komen thuis na zijn filmpremière. Onderhuidse spanningen en pijnlijke onthullingen dwingen hen tot een romantische afrekening.

Space Sweepers - [Zuid-Korea] 2021 12 2:17 uur - Netflix Original | Avontuur, Drama, Fantasy, Sci-Fi
Vier vreemde snuiters gaan in 2092 achter ruimtepuin en verre dromen aan. Tijdens de verkoop van een hu­ma­noïde met grote ogen ontdekken ze explosieve geheimen.

Strip Down, Rise Up - [VS] 2021 12 1:52 uur - Netflix Original | Documentaire
Een groep vrouwen wil hun lichaam en leven terugwinnen en verkent de kruispunten van beweging en betekenis in een intens paaldansprogramma.

The Yin-Yang Master: Dream Of Eternity - [China] 2021 16 2:12 uur - Netflix Original | Actie, Fantasy, Sci-Fi
Een demonische slang ontwaakt weer. De Yin-Yang Meesters moeten een moordmysterie oplossen en hun rijk beschermen tegen een duister complot bij de koninklijke hofhouding.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_197829323
Space sweepers, wel het kijken waard.

Het oogt professioneel, beetje mix van Star Wars, Elysium, Blade runner.

Volgens mij een koreaanse film, maar het is meer een engels talige film, gemixt met koreaans, russisch, allerlei talen en dus met allerlei acteurs uit alle hoeken van de wereld.

Dat zie je niet zo vaak, zeker niet op zo'n manier.

Je hebt ook echt gevoel dat de film draait om een letterlijk wereldwijd probleem wat is ontstaan door alle vervuiling en inmiddels iedereen zo'n beetje overal woont en werkt zowel op aarde als in de ruimte.

Denk wel een kijk tip, nog niet afgekeken immers. :+
pi_197837274
Heb pas net Netflix dus nu net casa de papel gekeken. 4 seizoenen achter elkaar is wat veel. Merkte ik vooral bij seizoen 3 (beetje veel van hetzelfde.) Maar toch echt tof!
Nu met Bridgerton begonnen :o

[ Bericht 0% gewijzigd door Magica op 05-02-2021 17:51:03 ]
  Redactie Frontpage vrijdag 5 februari 2021 @ 17:48:58 #204
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_197837386
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 17:41 schreef Magica het volgende:
Heb pas net Netflix dus nu net casa de papel gekeken. 4 seizoenen achter elkaar is wat veel. Merkte ik voor al bij seizoen 3 (beetje veel van hetzelfde.) Maar toch echt tof!
Nu met Bridgerton begonnen :o
Bridgerton vonden mijn vrouw en ik echt verschrikkelijk. Nu maar Amazon Prime afgesloten, dan hebben we bijna alle streamingsdiensten
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_197837409
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 17:48 schreef Djeez het volgende:

[..]

Bridgerton vonden mijn vrouw en ik echt verschrikkelijk. Nu maar Amazon Prime afgesloten, dan hebben we bijna alle streamingsdiensten
Heb pas 1 aflevering gezien.. Dus even kijken nog. Maar zou dit nooit met mijn vriend gaan kijken die zou het zeker verschrikkelijk vinden :P
pi_197837454
Breaking bad moet je toch wel echt gezien hebben hè?
Ben al 2x begonnen maar lukt niet helemaal om erin te komen :')
  vrijdag 5 februari 2021 @ 18:08:48 #207
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197837674
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 17:53 schreef Magica het volgende:
Breaking bad moet je toch wel echt gezien hebben hè?
Ben al 2x begonnen maar lukt niet helemaal om erin te komen :')
Nah, is de meest overgewaardeerde serie van de afgelopen twintig jaar. Mega saai.

"Maar het wordt beter, hou even vol"

Zo heb ik tweeëneenhalf seizoen gekeken om tot dezelfde conclusie te komen :r
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_197838517
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 5 februari 2021 @ 19:04:38 #209
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_197838561
Cidade Invisível lijkt me tof :Y

Maar eerst Snowpiercer, gisteren mee begonnen en dat was veelbelovend. Jammer dat er niet meer echt te discussiëren valt over dat soort series :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_197839463
quote:
19s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 18:08 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nah, is de meest overgewaardeerde serie van de afgelopen twintig jaar. Mega saai.

"Maar het wordt beter, hou even vol"

Zo heb ik tweeëneenhalf seizoen gekeken om tot dezelfde conclusie te komen :r
:D
Miss nog 1x een poging doen anders kap ik ermee :P
  vrijdag 5 februari 2021 @ 19:49:52 #211
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_197839532
quote:
19s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 18:08 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nah, is de meest overgewaardeerde serie van de afgelopen twintig jaar. Mega saai.

"Maar het wordt beter, hou even vol"

Zo heb ik tweeëneenhalf seizoen gekeken om tot dezelfde conclusie te komen :r
Ik vond het ook niet heel speciaal nee. Niet slecht, maar ook niet subliem of zo. Talloze series die beter in elkaar zitten imo. Maar to each their own O+
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_197844184
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 17:53 schreef Magica het volgende:
Breaking bad moet je toch wel echt gezien hebben hè?
Ben al 2x begonnen maar lukt niet helemaal om erin te komen :')
Hier ook meerdere keren het geprobeerd hoor. Kwam er ook niet in.

Zijn zoveel andere series die voor mij wel de moeite waard zijn.
Dus nu is het zo dat als het niet boeit dan pech. Op naar een andere serie.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_197844921
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 19:04 schreef heywoodu het volgende:
Cidade Invisível lijkt me tof :Y

Maar eerst Snowpiercer, gisteren mee begonnen en dat was veelbelovend. Jammer dat er niet meer echt te discussiëren valt over dat soort series :P
Snowpiercer is gewoon één aflevering per week, dus dat zou op zich wel kunnen. ;)
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 6 februari 2021 @ 00:17:47 #214
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_197844961
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 00:12 schreef Monolith het volgende:

[..]

Snowpiercer is gewoon één aflevering per week, dus dat zou op zich wel kunnen. ;)
Ja dit was een slecht voorbeeld ontdekte ik later, hier ligt het echt aan mij dat ik er nu überhaupt pas mee begonnen ben :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_197846988
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 17:53 schreef Magica het volgende:
Breaking bad moet je toch wel echt gezien hebben hè?
Ben al 2x begonnen maar lukt niet helemaal om erin te komen :')
Ik had zeker een aflevering of 5 nodig voordat ik het interessant begon te vinden.
pi_197847043
Breaking Bad komt beter tot zijn recht als je 1 aflevering per week kijkt, en 1 jaar wacht tussen seizoenen.
pi_197847620
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Netflix Afterparty - [VS] S01E03 2021 16 - Netflix Original | Talkshow
De sterren van ‘Bling Empire’ bespreken het succes van de show en spelen spelletjes met een blingthema. Comedian Joel Kim Booster wil zich graag bij de cast voegen.

Pablo Escobar, el patrón del mal - [Colombia] S01 2012 12 | Drama, Misdaad
Deze meeslepende serie brengt het leven van de beruchte Pablo Escobar in kaart, van kruimeldief tot hoofd van een drugsimperium.

Power Rangers Ninja Steel - [VS] S01-02 2018 9 | Kinderserie
Een nieuwe generatie tienerhelden gebruikt bovenmenselijke ninjakrachten om de intergalactische schurk Galvanax te verslaan en de aarde te redden van de ondergang.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 februari 2021 @ 22:13:03 #218
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_197862077
Dat was Brot. Wat nu? :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_197862329
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 17:53 schreef Magica het volgende:
Breaking bad moet je toch wel echt gezien hebben hè?
Ben al 2x begonnen maar lukt niet helemaal om erin te komen :')
Ik ben 3x opnieuw begonnen met het eerst seizoen en ik vind het nu 1 van de beste series ooit. Hou vol, de investering betaald zich terug. :Y
pi_197862378
quote:
19s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 18:08 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nah, is de meest overgewaardeerde serie van de afgelopen twintig jaar. Mega saai.

"Maar het wordt beter, hou even vol"

Zo heb ik tweeëneenhalf seizoen gekeken om tot dezelfde conclusie te komen :r
:{w

Ik neem je niet meer serieus.
pi_197862479
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 22:13 schreef borisz het volgende:
Dat was Brot. Wat nu? :+
Grenseland?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_197862999
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 09:13 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Ik had zeker een aflevering of 5 nodig voordat ik het interessant begon te vinden.
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 22:22 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Ik ben 3x opnieuw begonnen met het eerst seizoen en ik vind het nu 1 van de beste series ooit. Hou vol, de investering betaald zich terug. :Y
Tnx, blijf ik het toch nog even proberen :P
pi_197868883
Breaking Bad is idd voor mij de meest overhyped serie ooit. Ik had zo een hekel aan die side kick en die vrouw. Toen die scene met bbq en geld (eind seizoen 2 of zo?), dacht ik laat maar, niet mijn ding.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  zondag 7 februari 2021 @ 11:08:40 #224
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_197869327
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 19:49 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik vond het ook niet heel speciaal nee. Niet slecht, maar ook niet subliem of zo. Talloze series die beter in elkaar zitten imo. Maar to each their own O+
Zoals welke series dan?
Oh.
  zondag 7 februari 2021 @ 11:18:38 #225
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_197869481
quote:
7s.gif Op zondag 7 februari 2021 11:08 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zoals welke series dan?
Dat zal voor iedereen anders zijn natuurlijk.

Series als The Crown, Fringe, Downton Abbey, His Dark Materials & Game of Thrones vind ik zelf wel wat leuker.

Maar in de ogen van iemand anders zijn dat weer mindere series natuurlijk. Daarom voor iedereen anders ^O^
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')