Iemand een snowflake noemen is wel echt heel erg 2018.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:14 schreef Azula het volgende:
[..]
Als dit al stress voor je is, snap ik dat je het knap vindt dat ik nog leef. Snowflake.
Ben 30 ik loop minstens twee jaar achter.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:15 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Iemand een snowflake noemen is wel echt heel erg 2018.
2018 was 3 jaar terug hahaatjesquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:17 schreef Azula het volgende:
[..]
Ben 30 ik loop minstens twee jaar achter.
AHAHAHAquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:17 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
2018 was 3 jaar terug hahaatjes
Gaar man had vanmiddag al 2 boa’s aan de deur ter controlequote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:22 schreef Vanillekwarktas het volgende:
Jongens wat vinden we van de avondklok
Meh, beetje uit de mode. Was hip in '40-'45quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:22 schreef Vanillekwarktas het volgende:
Jongens wat vinden we van de avondklok
Die ga ik in de familiegroepsapp gooien om punten mee te scoren.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:23 schreef Fugue het volgende:
[..]
Gaar man had vanmiddag al 2 boa’s aan de deur ter controle
Jou kan ik toch niet serieus nemenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Meh, beetje uit de mode. Was hip in '40-'45
Oh noemen we dat zo tegenwoordig.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:23 schreef Fugue het volgende:
[..]
kijk danquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:25 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Oh noemen we dat zo tegenwoordig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf wetenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:25 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Jou kan ik toch niet serieus nemen
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:26 schreef Fugue het volgende:
[..]
kijk danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
[..]
kijk danfapje gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En danquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:38 schreef datismijnmening het volgende:
aantal posts: 57.854 (gemiddeld 20 per dag)
Verdomme ik moet nog 1700 posts
aufmachenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:23 schreef Fugue het volgende:
[..]
Dit geeft geen stress hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:14 schreef Azula het volgende:
[..]
Als dit al stress voor je is, snap ik dat je het knap vindt dat ik nog leef. Snowflake.
[..]
kijk danCarnaval begint vroeg bij jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ok, je hebt toestemmingquote:Op woensdag 20 januari 2021 18:11 schreef Makrelis het volgende:
Kut, moet toch nog even naar de super.
juist....quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:21 schreef Chia het volgende:
Op Rijksoverheid.nl staat dat de avondklok vanaf vandaag in gaat vanaf 18:00
Nee geintje, ben die SBS doos van vanmiddag niet.
quote:
dat zeg ikquote:Op woensdag 20 januari 2021 18:57 schreef Chia het volgende:
[..]
[ twitter ]
Op het moment dat ze die vragen stelde stond het al goed op Rijksoverheid.nl
Zit je hier wel goed, schat?quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:57 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
Waarom is er geen apart forum voor de Vlaamse gemeenschap op Fok!?
Kan prima samen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:57 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
Ga lekker met die Capuchonbelg DMen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:57 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
Gvd kunnen we dat mens gewoon weg doen?quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:57 schreef Chia het volgende:
[..]
[ twitter ]
Op het moment dat ze die vragen stelde stond het al goed op Rijksoverheid.nl
Vind je dat accent ook zo geilquote:Op woensdag 20 januari 2021 19:38 schreef Makrelis het volgende:
Belgen zijn welkom wat mij betreft. Waarom toch die afgunst?
Een reservebelg als vk mag hier ook posten dus jaaaquote:Op woensdag 20 januari 2021 19:38 schreef Makrelis het volgende:
Belgen zijn welkom wat mij betreft. Waarom toch die afgunst?
Voel me meer een mofquote:Op woensdag 20 januari 2021 19:40 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Een reservebelg als vk mag hier ook posten dus jaaa
jodelahitiquote:Op woensdag 20 januari 2021 19:43 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Heidi's uit de bergen ook geil man. lul niet.
Heb je daardoor ook altijd het idee dat ze minderjarig zijn? Geil is datquote:Op woensdag 20 januari 2021 19:41 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ja. Als ze dan ook nog zo'n franse naam hebben smelt ik.
Wat insinueer je? Ikzelf insinueer niets. Ik verifieer slechts. Leg maar uit dan.quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je daardoor ook altijd het idee dat ze minderjarig zijn? Geil is dat
Waarom voel je je nu zo aangevallenquote:Op woensdag 20 januari 2021 19:46 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Wat insinueer je? Ikzelf insinueer niets. Ik verifieer slechts. Leg maar uit dan.
Als je een beetje vent was zou je het nou uitleggen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom voel je je nu zo aangevallen
Echt hequote:Op woensdag 20 januari 2021 19:48 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Als je een beetje vent was zou je het nou uitleggen.
Mortaxx is louter aan het reflecteren.quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:53 schreef Makrelis het volgende:
Mortaxx. Jij stelt een vraag. Ik stel een tegenvraag en let op dat een tegenvraag alleen geldig is indien deze direkt verband houdt met de oorspronkelijke vraag.
Ik heb dat niet hoor. Dat ik Vlaams met minderjarig associeer. Meer met beter eten en tetten. Je probeert me. Leg uit dan.
Deze post had een like van @Le_Professeurquote:Op woensdag 20 januari 2021 19:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je daardoor ook altijd het idee dat ze minderjarig zijn? Geil is dat
Oh dan is het goed. Ik heb dat ook niet hoor.quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:53 schreef Makrelis het volgende:
Mortaxx. Jij stelt een vraag. Ik stel een tegenvraag en let op dat een tegenvraag alleen geldig is indien deze direkt verband houdt met de oorspronkelijke vraag.
Ik heb dat niet hoor. Dat ik Vlaams met minderjarig associeer. Meer met beter eten en tetten. Je probeert me. Leg uit dan.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh dan is het goed. Ik heb dat ook niet hoor.
Ik ben teleurgesteld nu, je zou toch denken dat men hier zonder scrupules wild van zich af zou slaan.quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:55 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Mortaxx is louter aan het reflecteren.
Sissertje jaquote:Op woensdag 20 januari 2021 20:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ben teleurgesteld nu, je zou toch denken dat men hier zonder scrupules wild van zich af zou slaan.
Duidelijke taal makkerquote:Op woensdag 20 januari 2021 20:05 schreef Makrelis het volgende:
Interesseert mij dat nou? Wat mij betreft rammen jullie allemaal elkaar met een vuist in de achterste.
Akkoordquote:Op woensdag 20 januari 2021 20:05 schreef Makrelis het volgende:
Interesseert mij dat nou? Wat mij betreft rammen jullie allemaal elkaar met een vuist in de achterste.
Niks irritanter dan iemand die iets wil insinueren maar dan de keutel intrekt.quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Raar dat je nu teleurgesteld bent
Waar heb jij het nu over? Toonde gewoon wat interesse in een vriend van de klb scquote:Op woensdag 20 januari 2021 20:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Niks irritanter dan iemand die iets wil insinueren maar dan de keutel intrekt.
Gewoon laf.
Neequote:Op woensdag 20 januari 2021 20:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waar heb jij het nu over? Toonde gewoon wat interesse in een vriend van de klb sc
Kijk het oude kereltje haha.quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:57 schreef Makrelis het volgende:
Ik ga ff uitrusten. Andere keer. Doei.
Wat probeer je nu te insemineren. Leg maar uit. Ik insemineer nietsquote:Op woensdag 20 januari 2021 21:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kijk het oude kereltje haha.
Wat een afgang.
Net wanneer je hoopt op een prettige en heldere analyse komt shithoofd catkiller weer langs.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kijk het oude kereltje haha.
Wat een afgang.
Doet dat pijn?quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Akkoord
*deze post is getypt met de vuist van scrup in mijn anus
Nee, hij heeft een kleine vuistquote:
Gelukkigquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee, hij heeft een kleine vuist
Catkiller is echt zo'n staatsmongaaltje eerste klassequote:Op donderdag 21 januari 2021 06:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Net wanneer je hoopt op een prettige en heldere analyse komt shithoofd catkiller weer langs.
@Catkillerquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:16 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Catkiller is echt zo'n staatsmongaaltje eerste klasse
Goeie ventquote:Op donderdag 21 januari 2021 19:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar noem je er eentje. Wat een mafketel was dat
Zijn allemaal getikt hier als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar noem je er eentje. Wat een mafketel was dat
Ik vraag het jou!quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:09 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Zijn allemaal getikt hier als je het mij vraagt.
Oh jeetje.quote:
Ik kan na 21.00 uurquote:Op donderdag 21 januari 2021 19:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Vriend, zaterdagavond afspreken? Ff biertje doen!!
Is toch ook met die mondkapjes, alsof zo een virus zich laat tegenhouden door een stukje stofquote:Op donderdag 21 januari 2021 19:20 schreef Chia het volgende:
Slaat toch nergens op die avondklok. Hoezo ken je 's avonds wel corona krijgen en overdag niet?
Café de vink?quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Vriend, zaterdagavond afspreken? Ff biertje doen!!
Hahaha ik snap hem!quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja gezellig ik kom via de achterdeur. Hahahahahaha
Misschien kan hij dan daarna wel keeper worden bij dat cluppie van je.quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja gezellig ik kom via de achterdeur. Hahahahahaha
Wat een smeerlapquote:Op donderdag 21 januari 2021 19:24 schreef Fugue het volgende:
[..]
Hij zegt achterdeur maar bedoelt eigenlijk dat hij gay is
Deze sla ik opquote:Op donderdag 21 januari 2021 19:25 schreef Makrelis het volgende:
Beter geen senioren in het OV tijdens de spits en ook niet in supermarkten eind van de middag wanneer werkenden boodschappen doen. Ouderen hebben heel de dag de tijd.
Daar heb ik destijds schandalig hard om moeten lachen (nummer)quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:26 schreef Chia het volgende:
[..]
Misschien kan hij dan daarna wel keeper worden bij dat cluppie van je.
Ik ben een keer weggestuurd omdat het ouderenuurtje was. De hele appie was leegquote:Op donderdag 21 januari 2021 19:30 schreef Chia het volgende:
Heb ook bar weinig van die graftakken gebruik zien maken van dat ouderenuurtje in de supermarkt. Dat dorre hout loopt op weg daar naar toe namelijk voor ons huis langs met hun rollator.
'Verboden voor ouderen'-uurtjes lijkt me een beter plan. Gewoon omdraaien.quote:
Ook graag aanhouden na Coronatijd dan.quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:49 schreef Makrelis het volgende:
[..]
'Verboden voor ouderen'-uurtjes lijkt me een beter plan. Gewoon omdraaien.
Ik meen dit serieus.
Ze hadden vanaf het begin ouderen moeten isoleren ipv de werkende bevolkingsgroep huisarrest te geven.quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:49 schreef Makrelis het volgende:
[..]
'Verboden voor ouderen'-uurtjes lijkt me een beter plan. Gewoon omdraaien.
Ik meen dit serieus.
Toon eens respect voor de mensen die het land hebben opgebouwdquote:Op donderdag 21 januari 2021 19:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze hadden vanaf het begin ouderen moeten isoleren ipv de werkende bevolkingsgroep huisarrest te geven.
Had je vaak zin?quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:05 schreef -river- het volgende:
Ik weet niet eens of het hier ouderenuurtje was of is eerlijk gezegd, ben altijd gegaan wanneer ik tijd/zin had.
Valt hij zelf niet in die doelgroep???quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Toon eens respect voor de mensen die het land hebben opgebouwd
Ben geen fan van boomers.quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Toon eens respect voor de mensen die het land hebben opgebouwd
Supermarkten?quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:11 schreef -river- het volgende:
[..]
Hebben wij het nog steeds over supermarkten? (vraag ik voor een vriendin)
Verheug je er maar niet opquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:18 schreef -river- het volgende:
Laat deze nog strengere lockdown aub heel snel helpen zodat de spontaniteit weer snel terug kan komen
Door juist naar voren te kijken overleef ik deze kut tijd. Het besef dat je straks weer spontaan beslist laat ik eens een weekend of dag daar of daar heen te gaan.quote:
Uiteraard maar nu is ook het moment om fijne gedachtes te kunnen hebben.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:22 schreef -river- het volgende:
[..]
Door juist naar voren te kijken overleef ik deze kut tijd. Het besef dat je straks weer spontaan beslist laat ik eens een weekend of dag daar of daar heen te gaan.
Alleen met verplichte inenting en vaccinatiepaspoort ja.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:25 schreef -river- het volgende:
Met mijn zussen en aanhang een grote huis huren op een vakantiepark en ons rare zelf zijn of met mijn dochter een museum of festival bezoeken.
Het klink misschien heel raar maar het lijkt wel of juist nu iedereen liever voor elkaar is en wij elkaar nog meer waarderen. Of misschien ben ik zachter geworden en zie ik nu duidelijker, ik weet het niet maar bevalt mij wel.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Uiteraard maar nu is ook het moment om fijne gedachtes te kunnen hebben.
Daar heb ik geen moeite mee.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alleen met verplichte inenting en vaccinatiepaspoort ja.
We hebben nu iig 1 gemeenschappelijke deler.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:28 schreef -river- het volgende:
[..]
Het klink misschien heel raar maar het lijkt wel of juist nu iedereen liever voor elkaar is en wij elkaar nog meer waarderen. Of misschien ben ik zachter geworden en zie ik nu duidelijker, ik weet het niet maar bevalt mij wel.
Juist welquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:27 schreef scrupuleus het volgende:
Niet te veel je rare zelf zijn hoor
Ja dat is ook zo.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
We hebben nu iig 1 gemeenschappelijke deler.
Daar heb ik zeer zelden last van.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zolang het maar niet eindigt in meer somberheid
Was ik maar zo simpelquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:37 schreef -river- het volgende:
[..]
Daar heb ik zeer zelden last van.
Kijk om je heen en kijk wat je allemaal kan of juist hebt gedaan. Voor ik moeder werd heb ik alles gedaan wat god verboden heeft dus zit ik vol mooie herinneringen en moeder worden is het leukste wat er bestaat dus sindsdien heb ik allemaal andere mooie herinneringen en nu ze bijna 18 is en gaat studeren kan ik weer los dus bouw ik nog meer mooie herinneringen op. Ik heb een super leuke familie en vrienden dus is er weinig ruimte voor somberheid in mijn leven.quote:
Zie het positief in, als je geënt bent dan doet overal waar jij aanwezig bent de wifi het beter.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind het maar eng als een overheid lichamelijke integriteit te grabbel gooit
Gooi je haren los meidquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:41 schreef -river- het volgende:
[..]
Kijk om je heen en kijk wat je allemaal kan of juist hebt gedaan. Voor ik moeder werd heb ik alles gedaan wat god verboden heeft dus zit ik vol mooie herinneringen en moeder worden is het leukste wat er bestaat dus sindsdien heb ik allemaal andere mooie herinneringen en nu ze bijna 18 is en gaat studeren kan ik weer los dus bouw ik nog meer mooie herinneringen op. Ik heb een super leuke familie en vrienden dus is er weinig ruimte voor somberheid in mijn leven.
Ik wil geen eigendom worden van Microsoftquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:42 schreef -river- het volgende:
[..]
Zie het positief in, als je geënt bent dan doet overal waar jij aanwezig bent de wifi het beter.
Ja maar dankzij je eigen chip ontvang je nu 5g!!!!quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik wil geen eigendom worden van Microsoft
quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:46 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja maar dankzij je eigen chip ontvang je nu 5g!!!!
Ik heb Netflix al uitgekekenquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:48 schreef -river- het volgende:
[..]
En als je je ogen sluit kan je netflix kijken
Oh, ik voel je ... ik het internetquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb Netflix al uitgekeken
Darkweb al geprobeerd?quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:52 schreef -river- het volgende:
[..]
Oh, ik voel je ... ik het internet
Ja noem mij maar een wappie. Maar we worden gewoon geregeerd door reptielen van de Bilderberggroep jaquote:
Hm oke nja trekt mij niet zo.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Schijnt 99% van het internet te zijn
Je doet het erom hèquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:57 schreef -river- het volgende:
Ik kan niet wachten op die prik, kom maar op!
Ik ben mij nog aan het oriënterenquote:Op donderdag 21 januari 2021 21:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon op Tinder hé
Grindr een optie?quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ben mij nog aan het oriënteren
Is online toch.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:22 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja als ze gaat studeren, hoort er allemaal bij.
Oh ja. Laten we inderdaad hopen dat we over twee jaar weer normaal kunnen doen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:25 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze zit sws nu in vwo 5 dus mag nog wel even en ik neem aan dat corona dan al ver weg is.
Ja dat moet wel, zolang houden wij dat echt niet vol.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ja. Laten we inderdaad hopen dat we over twee jaar weer normaal kunnen doen.
Lekker tot je 25e in hotel mama tochquote:Op donderdag 21 januari 2021 22:04 schreef Cachie het volgende:
Ik vind dat 'op kamers' helemaal niks. Ieder weekend met je vuile was naar huis in het ov, niet fatsoenlijk kunnen studeren, huishouden verdelen en bijhouden. Nog maar te zwijgen over de absurde huur en schuld erbij.
Je kunt zelf de was doen toch?quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:04 schreef Cachie het volgende:
Ik vind dat 'op kamers' helemaal niks. Ieder weekend met je vuile was naar huis in het ov, niet fatsoenlijk kunnen studeren, huishouden verdelen en bijhouden. Nog maar te zwijgen over de absurde huur en schuld erbij.
Tinderquote:Op donderdag 21 januari 2021 21:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon op Tinder hé
ideaal.quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lekker tot je 25e in hotel mama toch
Voor wat ik hoor kan dat wel, maar is dat niet gebruikelijk.quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt zelf de was doen toch?
Ik ben irl wel leuk, hoor.quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mooi dat je Innercircle gebruikt. Kom ik je iig niet op Raya tegen
Heb nu geselecteerd op hbo. Alle allochtonen zijn afgevallen. Blanken willen me niet.quote:
Wat ben je zelf dan?quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:44 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Heb nu geselecteerd op hbo. Alle allochtonen zijn afgevallen. Blanken willen me niet.
Zwaar leven.
Een grapje zou gewoon prima moeten kunnen. Op deze manier maak je fok kapotquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dan moet je maar ontopic blijven en niet zo nodig lollig willen doen. Dan hoef ik geen posts weg te gooien.
Wat heeft ie gedaanquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een grapje zou gewoon prima moeten kunnen. Op deze manier maak je fok kapot
quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wie ben jij en waarom bemoei jij je hiermee?
Ja wtf is dit manquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ja serieus je moeder wordt tegenwoordig al verwijderd?
Ben ik helemaal niet.quote:
Volgens mij vergist hij zichquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geen idee waar jij het over hebt
geen probleem je bent niet de eerste debiel hier wiens naam blauw is gemaaktquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:48 schreef Tijger_m het volgende:
Mijn excuses, ik zat in het verkeerde topic
Heb je het over mij?quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ga spontaan terug verlangen naar de mods van vroeger
heb je al huisje boompje beestje tegenwoordig?quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Volgens mij vergist hij zich
Dit vind ik leuk
Ben gewoon blank, hoor.quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja dan lig je wel minder goed in de markt![]()
Misschien kun je een neef regelen
Kappen nouquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:50 schreef Mortaxx het volgende:
Haal je nu serieus de posts weg? Kom nou maat, lach er gewoon om. We zitten hier niet in COR
Alles in crypto gestoptquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je al huisje boompje beestje tegenwoordig?
Dat niet maar huren is geen huis hebbenquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lekker nog op kamers dus
Ik mis Hork en Monoquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:48 schreef Tijger_m het volgende:
Mijn excuses, ik zat in het verkeerde topic
jammer maar de 16jarige meisjes maakt het vast niet uitquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat niet maar huren is geen huis hebben
Bijzonder tegenstrijdige messages hier.quote:
Wat is dit voor rare opmerkingquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jammer maar de 16jarige meisjes maakt het vast niet uit
Misschien kun je nog even een beurt makenquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:53 schreef Solotovski het volgende:
Zo even bij de bovenburen aankloppen of die hoerenmuziek zachter kan
Thuiswerken of doe je niet meer mee?quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:54 schreef Solotovski het volgende:
Ik hoor nu 7 nations army
Heel leuk maar papa moet morgen werken
Tegenwoordig moet ik het met tr's doenquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als het je niet aanstaat plaats je maar een note
Thuiswerken is verschrikkelijkquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Thuiswerken of doe je niet meer mee?
jammer maar vinden de 16jarige meisjes vast niet ergquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet ik het met tr's doen
quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:53 schreef Solotovski het volgende:
Zo even bij de bovenburen aankloppen of die hoerenmuziek zachter kan
wat een laffe daggoe is het toch ook hequote:Op donderdag 21 januari 2021 23:57 schreef Azula het volgende:
[..]
Beetje zelf de hele gang blauw zetten met je wiet en dan mimi bij je buren doen tsskk
Nee man, irl ben ik een lieverd.quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bijzonder tegenstrijdige messages hier.
Heb je al overwogen dat je mss gewoon een kutkarakter hebt?
Abominabelquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat een laffe daggoe is het toch ook he
Om 8:00 gewoon weer op de zaakquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Thuiswerken of doe je niet meer mee?
7 nation army. Zou als oplossing gwn bommetje klappen jwzquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:54 schreef Solotovski het volgende:
met Zo'n instelling wordt het nooit wat tussen onsquote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:02 schreef Azula het volgende:
[..]
Nee Myrr dus je kunt vanaf nu zuur gaan doen
Oké doe lief dan papiquote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
met Zo'n instelling wordt het nooit wat tussen ons
quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:54 schreef Solotovski het volgende:
Kom samen Thundere jaarbeursquote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zet deze op om in slaap te vallen
Eng dit was precies nu aan het zoeken hoe je ui doet op mobiel.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoi. Zou je één van deze gifs even als je UI kunnen installeren? Ik kan er namelijk niet zo goed tegen als mensen geen UI hebben.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ooit een hardcore event live mogen meemaken.. Ik lag in mijn bed en de gemeente had toestemming gegeven dat er een terror/Frenchcore event mocht plaatsvinden tot 6 uur 's ochtendsquote:
Oh dat is wel ruk.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb ooit een hardcore event live mogen meemaken.. Ik lag in mijn bed en de gemeente had toestemming gegeven dat er een terror/Frenchcore event mocht plaatsvinden tot 6 uur 's ochtends![]()
Ik had om acht uur een conference call
Als Ama met haar ex HPLC ook komtquote:
Klinkt als een Sala, Vas, CB en Phan avond ik ben in. Ga je mee @Chocolatebearquote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als Ama met haar ex HPLC ook komt
Wiequote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:34 schreef Azula het volgende:
Waar is die Turk gebleven hij was echt leuk
Salah Adin ofzo weet niet meer hoe die zich allemaal noemde evenveel accounts als Aber. Maar was van Fernandez sc.quote:
"Turken zijn nooit grappig"quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:34 schreef Azula het volgende:
Waar is die Turk gebleven hij was echt leuk
Leg uit dan hoe je dat doet mobielquote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:49 schreef datismijnmening het volgende:
Vanaf nu praat ik niet meer met users zonder UI![]()
Ga eerst je zaakjes maar op orde stellen.
Gewoon even met je PC inloggen denk ik.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:50 schreef Azula het volgende:
[..]
Leg uit dan hoe je dat doet mobiel
Of negeer me ook goed boeit me :’) maar leg uit liever want ik wil wel een ui
Die heb ik gesloopt.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon even met je PC inloggen denk ik.
Hadden ze een coronaparty?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:10 schreef Solotovski het volgende:
Hahaha vanochtend belletje getrokken bij mn bovenburen
Hahaha dat zal ze leren met hun muziekoverlast
Dunno, toen k gisterenavond aanbelde ging meteen de muziek zachter maar de deur opendoen ho maarquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dunno, toen k gisterenavond aanbelde ging meteen de muziek zachter maar de deur opendoen ho maar
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dunno, toen k gisterenavond aanbelde ging meteen de muziek zachter maar de deur opendoen ho maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |