Tegenwoordig moet ik het met tr's doenquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als het je niet aanstaat plaats je maar een note
Thuiswerken is verschrikkelijkquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Thuiswerken of doe je niet meer mee?
jammer maar vinden de 16jarige meisjes vast niet ergquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet ik het met tr's doen
quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:53 schreef Solotovski het volgende:
Zo even bij de bovenburen aankloppen of die hoerenmuziek zachter kan
wat een laffe daggoe is het toch ook hequote:Op donderdag 21 januari 2021 23:57 schreef Azula het volgende:
[..]
Beetje zelf de hele gang blauw zetten met je wiet en dan mimi bij je buren doen tsskk
Nee man, irl ben ik een lieverd.quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bijzonder tegenstrijdige messages hier.
Heb je al overwogen dat je mss gewoon een kutkarakter hebt?
Abominabelquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat een laffe daggoe is het toch ook he
Om 8:00 gewoon weer op de zaakquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Thuiswerken of doe je niet meer mee?
7 nation army. Zou als oplossing gwn bommetje klappen jwzquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:54 schreef Solotovski het volgende:
Ik hoor nu 7 nations army
Heel leuk maar papa moet morgen werken
met Zo'n instelling wordt het nooit wat tussen onsquote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:02 schreef Azula het volgende:
[..]
Nee Myrr dus je kunt vanaf nu zuur gaan doen
Oké doe lief dan papiquote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
met Zo'n instelling wordt het nooit wat tussen ons
quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:54 schreef Solotovski het volgende:
Ik hoor nu 7 nations army
Heel leuk maar papa moet morgen werken
Kom samen Thundere jaarbeursquote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zet deze op om in slaap te vallen
Eng dit was precies nu aan het zoeken hoe je ui doet op mobiel.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoi. Zou je één van deze gifs even als je UI kunnen installeren? Ik kan er namelijk niet zo goed tegen als mensen geen UI hebben.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ooit een hardcore event live mogen meemaken.. Ik lag in mijn bed en de gemeente had toestemming gegeven dat er een terror/Frenchcore event mocht plaatsvinden tot 6 uur 's ochtendsquote:
Oh dat is wel ruk.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb ooit een hardcore event live mogen meemaken.. Ik lag in mijn bed en de gemeente had toestemming gegeven dat er een terror/Frenchcore event mocht plaatsvinden tot 6 uur 's ochtends![]()
Ik had om acht uur een conference call
Als Ama met haar ex HPLC ook komtquote:
Klinkt als een Sala, Vas, CB en Phan avond ik ben in. Ga je mee @Chocolatebearquote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als Ama met haar ex HPLC ook komt
Wiequote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:34 schreef Azula het volgende:
Waar is die Turk gebleven hij was echt leuk
Salah Adin ofzo weet niet meer hoe die zich allemaal noemde evenveel accounts als Aber. Maar was van Fernandez sc.quote:
"Turken zijn nooit grappig"quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:34 schreef Azula het volgende:
Waar is die Turk gebleven hij was echt leuk
Leg uit dan hoe je dat doet mobielquote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:49 schreef datismijnmening het volgende:
Vanaf nu praat ik niet meer met users zonder UI![]()
Ga eerst je zaakjes maar op orde stellen.
Gewoon even met je PC inloggen denk ik.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:50 schreef Azula het volgende:
[..]
Leg uit dan hoe je dat doet mobiel
Of negeer me ook goed boeit me :’) maar leg uit liever want ik wil wel een ui
Die heb ik gesloopt.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon even met je PC inloggen denk ik.
Hadden ze een coronaparty?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:10 schreef Solotovski het volgende:
Hahaha vanochtend belletje getrokken bij mn bovenburen
Hahaha dat zal ze leren met hun muziekoverlast
Dunno, toen k gisterenavond aanbelde ging meteen de muziek zachter maar de deur opendoen ho maarquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dunno, toen k gisterenavond aanbelde ging meteen de muziek zachter maar de deur opendoen ho maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |