Ben ik helemaal niet.quote:
Volgens mij vergist hij zichquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geen idee waar jij het over hebt
geen probleem je bent niet de eerste debiel hier wiens naam blauw is gemaaktquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:48 schreef Tijger_m het volgende:
Mijn excuses, ik zat in het verkeerde topic
Heb je het over mij?quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ga spontaan terug verlangen naar de mods van vroeger
heb je al huisje boompje beestje tegenwoordig?quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Volgens mij vergist hij zich
Dit vind ik leuk
Ben gewoon blank, hoor.quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja dan lig je wel minder goed in de markt![]()
Misschien kun je een neef regelen
Kappen nouquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:50 schreef Mortaxx het volgende:
Haal je nu serieus de posts weg? Kom nou maat, lach er gewoon om. We zitten hier niet in COR
Alles in crypto gestoptquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je al huisje boompje beestje tegenwoordig?
Dat niet maar huren is geen huis hebbenquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lekker nog op kamers dus
Ik mis Hork en Monoquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:48 schreef Tijger_m het volgende:
Mijn excuses, ik zat in het verkeerde topic
jammer maar de 16jarige meisjes maakt het vast niet uitquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat niet maar huren is geen huis hebben
Bijzonder tegenstrijdige messages hier.quote:
Wat is dit voor rare opmerkingquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jammer maar de 16jarige meisjes maakt het vast niet uit
Misschien kun je nog even een beurt makenquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:53 schreef Solotovski het volgende:
Zo even bij de bovenburen aankloppen of die hoerenmuziek zachter kan
Thuiswerken of doe je niet meer mee?quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:54 schreef Solotovski het volgende:
Ik hoor nu 7 nations army
Heel leuk maar papa moet morgen werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |