Vind je dat accent ook zo geilquote:Op woensdag 20 januari 2021 19:38 schreef Makrelis het volgende:
Belgen zijn welkom wat mij betreft. Waarom toch die afgunst?
Een reservebelg als vk mag hier ook posten dus jaaaquote:Op woensdag 20 januari 2021 19:38 schreef Makrelis het volgende:
Belgen zijn welkom wat mij betreft. Waarom toch die afgunst?
Voel me meer een mofquote:Op woensdag 20 januari 2021 19:40 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Een reservebelg als vk mag hier ook posten dus jaaa
jodelahitiquote:Op woensdag 20 januari 2021 19:43 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Heidi's uit de bergen ook geil man. lul niet.
Heb je daardoor ook altijd het idee dat ze minderjarig zijn? Geil is datquote:Op woensdag 20 januari 2021 19:41 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ja. Als ze dan ook nog zo'n franse naam hebben smelt ik.
Wat insinueer je? Ikzelf insinueer niets. Ik verifieer slechts. Leg maar uit dan.quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je daardoor ook altijd het idee dat ze minderjarig zijn? Geil is dat
Waarom voel je je nu zo aangevallenquote:Op woensdag 20 januari 2021 19:46 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Wat insinueer je? Ikzelf insinueer niets. Ik verifieer slechts. Leg maar uit dan.
Als je een beetje vent was zou je het nou uitleggen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom voel je je nu zo aangevallen
Echt hequote:Op woensdag 20 januari 2021 19:48 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Als je een beetje vent was zou je het nou uitleggen.
Mortaxx is louter aan het reflecteren.quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:53 schreef Makrelis het volgende:
Mortaxx. Jij stelt een vraag. Ik stel een tegenvraag en let op dat een tegenvraag alleen geldig is indien deze direkt verband houdt met de oorspronkelijke vraag.
Ik heb dat niet hoor. Dat ik Vlaams met minderjarig associeer. Meer met beter eten en tetten. Je probeert me. Leg uit dan.
Deze post had een like van @Le_Professeurquote:Op woensdag 20 januari 2021 19:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je daardoor ook altijd het idee dat ze minderjarig zijn? Geil is dat
Oh dan is het goed. Ik heb dat ook niet hoor.quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:53 schreef Makrelis het volgende:
Mortaxx. Jij stelt een vraag. Ik stel een tegenvraag en let op dat een tegenvraag alleen geldig is indien deze direkt verband houdt met de oorspronkelijke vraag.
Ik heb dat niet hoor. Dat ik Vlaams met minderjarig associeer. Meer met beter eten en tetten. Je probeert me. Leg uit dan.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh dan is het goed. Ik heb dat ook niet hoor.
Ik ben teleurgesteld nu, je zou toch denken dat men hier zonder scrupules wild van zich af zou slaan.quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:55 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Mortaxx is louter aan het reflecteren.
Sissertje jaquote:Op woensdag 20 januari 2021 20:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ben teleurgesteld nu, je zou toch denken dat men hier zonder scrupules wild van zich af zou slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |