Het klink misschien heel raar maar het lijkt wel of juist nu iedereen liever voor elkaar is en wij elkaar nog meer waarderen. Of misschien ben ik zachter geworden en zie ik nu duidelijker, ik weet het niet maar bevalt mij wel.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Uiteraard maar nu is ook het moment om fijne gedachtes te kunnen hebben.
Daar heb ik geen moeite mee.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alleen met verplichte inenting en vaccinatiepaspoort ja.
We hebben nu iig 1 gemeenschappelijke deler.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:28 schreef -river- het volgende:
[..]
Het klink misschien heel raar maar het lijkt wel of juist nu iedereen liever voor elkaar is en wij elkaar nog meer waarderen. Of misschien ben ik zachter geworden en zie ik nu duidelijker, ik weet het niet maar bevalt mij wel.
Juist welquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:27 schreef scrupuleus het volgende:
Niet te veel je rare zelf zijn hoor
Ja dat is ook zo.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
We hebben nu iig 1 gemeenschappelijke deler.
Daar heb ik zeer zelden last van.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zolang het maar niet eindigt in meer somberheid
Was ik maar zo simpelquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:37 schreef -river- het volgende:
[..]
Daar heb ik zeer zelden last van.
Kijk om je heen en kijk wat je allemaal kan of juist hebt gedaan. Voor ik moeder werd heb ik alles gedaan wat god verboden heeft dus zit ik vol mooie herinneringen en moeder worden is het leukste wat er bestaat dus sindsdien heb ik allemaal andere mooie herinneringen en nu ze bijna 18 is en gaat studeren kan ik weer los dus bouw ik nog meer mooie herinneringen op. Ik heb een super leuke familie en vrienden dus is er weinig ruimte voor somberheid in mijn leven.quote:
Zie het positief in, als je geënt bent dan doet overal waar jij aanwezig bent de wifi het beter.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind het maar eng als een overheid lichamelijke integriteit te grabbel gooit
Gooi je haren los meidquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:41 schreef -river- het volgende:
[..]
Kijk om je heen en kijk wat je allemaal kan of juist hebt gedaan. Voor ik moeder werd heb ik alles gedaan wat god verboden heeft dus zit ik vol mooie herinneringen en moeder worden is het leukste wat er bestaat dus sindsdien heb ik allemaal andere mooie herinneringen en nu ze bijna 18 is en gaat studeren kan ik weer los dus bouw ik nog meer mooie herinneringen op. Ik heb een super leuke familie en vrienden dus is er weinig ruimte voor somberheid in mijn leven.
Ik wil geen eigendom worden van Microsoftquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:42 schreef -river- het volgende:
[..]
Zie het positief in, als je geënt bent dan doet overal waar jij aanwezig bent de wifi het beter.
Ja maar dankzij je eigen chip ontvang je nu 5g!!!!quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik wil geen eigendom worden van Microsoft
quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:46 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja maar dankzij je eigen chip ontvang je nu 5g!!!!
Ik heb Netflix al uitgekekenquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:48 schreef -river- het volgende:
[..]
En als je je ogen sluit kan je netflix kijken
Oh, ik voel je ... ik het internetquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb Netflix al uitgekeken
Darkweb al geprobeerd?quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:52 schreef -river- het volgende:
[..]
Oh, ik voel je ... ik het internet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |