Ik ben een keer weggestuurd omdat het ouderenuurtje was. De hele appie was leegquote:Op donderdag 21 januari 2021 19:30 schreef Chia het volgende:
Heb ook bar weinig van die graftakken gebruik zien maken van dat ouderenuurtje in de supermarkt. Dat dorre hout loopt op weg daar naar toe namelijk voor ons huis langs met hun rollator.
'Verboden voor ouderen'-uurtjes lijkt me een beter plan. Gewoon omdraaien.quote:
Ook graag aanhouden na Coronatijd dan.quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:49 schreef Makrelis het volgende:
[..]
'Verboden voor ouderen'-uurtjes lijkt me een beter plan. Gewoon omdraaien.
Ik meen dit serieus.
Ze hadden vanaf het begin ouderen moeten isoleren ipv de werkende bevolkingsgroep huisarrest te geven.quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:49 schreef Makrelis het volgende:
[..]
'Verboden voor ouderen'-uurtjes lijkt me een beter plan. Gewoon omdraaien.
Ik meen dit serieus.
Toon eens respect voor de mensen die het land hebben opgebouwdquote:Op donderdag 21 januari 2021 19:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze hadden vanaf het begin ouderen moeten isoleren ipv de werkende bevolkingsgroep huisarrest te geven.
Had je vaak zin?quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:05 schreef -river- het volgende:
Ik weet niet eens of het hier ouderenuurtje was of is eerlijk gezegd, ben altijd gegaan wanneer ik tijd/zin had.
Valt hij zelf niet in die doelgroep???quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Toon eens respect voor de mensen die het land hebben opgebouwd
Ben geen fan van boomers.quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Toon eens respect voor de mensen die het land hebben opgebouwd
Supermarkten?quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:11 schreef -river- het volgende:
[..]
Hebben wij het nog steeds over supermarkten? (vraag ik voor een vriendin)
Verheug je er maar niet opquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:18 schreef -river- het volgende:
Laat deze nog strengere lockdown aub heel snel helpen zodat de spontaniteit weer snel terug kan komen
Door juist naar voren te kijken overleef ik deze kut tijd. Het besef dat je straks weer spontaan beslist laat ik eens een weekend of dag daar of daar heen te gaan.quote:
Uiteraard maar nu is ook het moment om fijne gedachtes te kunnen hebben.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:22 schreef -river- het volgende:
[..]
Door juist naar voren te kijken overleef ik deze kut tijd. Het besef dat je straks weer spontaan beslist laat ik eens een weekend of dag daar of daar heen te gaan.
Alleen met verplichte inenting en vaccinatiepaspoort ja.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:25 schreef -river- het volgende:
Met mijn zussen en aanhang een grote huis huren op een vakantiepark en ons rare zelf zijn of met mijn dochter een museum of festival bezoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |