Goeie ventquote:Op donderdag 21 januari 2021 19:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar noem je er eentje. Wat een mafketel was dat
Zijn allemaal getikt hier als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar noem je er eentje. Wat een mafketel was dat
Ik vraag het jou!quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:09 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Zijn allemaal getikt hier als je het mij vraagt.
Oh jeetje.quote:
Ik kan na 21.00 uurquote:Op donderdag 21 januari 2021 19:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Vriend, zaterdagavond afspreken? Ff biertje doen!!
Is toch ook met die mondkapjes, alsof zo een virus zich laat tegenhouden door een stukje stofquote:Op donderdag 21 januari 2021 19:20 schreef Chia het volgende:
Slaat toch nergens op die avondklok. Hoezo ken je 's avonds wel corona krijgen en overdag niet?
Café de vink?quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Vriend, zaterdagavond afspreken? Ff biertje doen!!
Hahaha ik snap hem!quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja gezellig ik kom via de achterdeur. Hahahahahaha
Misschien kan hij dan daarna wel keeper worden bij dat cluppie van je.quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja gezellig ik kom via de achterdeur. Hahahahahaha
Wat een smeerlapquote:Op donderdag 21 januari 2021 19:24 schreef Fugue het volgende:
[..]
Hij zegt achterdeur maar bedoelt eigenlijk dat hij gay is
Deze sla ik opquote:Op donderdag 21 januari 2021 19:25 schreef Makrelis het volgende:
Beter geen senioren in het OV tijdens de spits en ook niet in supermarkten eind van de middag wanneer werkenden boodschappen doen. Ouderen hebben heel de dag de tijd.
Daar heb ik destijds schandalig hard om moeten lachen (nummer)quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:26 schreef Chia het volgende:
[..]
Misschien kan hij dan daarna wel keeper worden bij dat cluppie van je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |