Vraag me even niet naar een link, maar ik las vorige week in een Brits artikel dat de stijging van het aantal ziekenhuisopnames zeker geen gelijke tred met de stijging van het aantal geconstateerde besmettingen hield.quote:Op maandag 18 januari 2021 21:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Weten we het effect op ziekenhuisopnames? Is dat ook minder in de UK?
Ik stel gewoon dat als het ene argument niet meer werkt dat onze bewindslieden dan wel weer een ander argument vinden om de maatregelen te blijven rechtvaardigen.quote:Op maandag 18 januari 2021 21:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat zou jouw optie zijn om te doen gezien alle data die je hebt?
Volgens mij werd er wel over gesproken in het topic over UK en ZA varianten.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oke. Ben wel benieuwd naar opnamekans na besmetting per leeftijdscategorie.
Als iemand die ergens tegen komt, laat het me vooral weten.
En welke winst halen zij daar uit? Wat is hun businesscase daarachter?quote:Op maandag 18 januari 2021 22:02 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ik stel gewoon dat als het ene argument niet meer werkt dat onze bewindslieden dan wel weer een ander argument vinden om de maatregelen te blijven rechtvaardigen.
Interessant. Ben hier zeer in geďnteresseerd. Ik ga reguliere zorg opstarten maar moet flexibel blijven voor Brits variant. Maar als ik de opnamekans nav besmettingen enigszins kan inschatten, dan kan ik iets langer doorgaan met reguliere zorg.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:02 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Vraag me even niet naar een link, maar ik las vorige week in een Brits artikel dat de stijging van het aantal ziekenhuisopnames zeker geen gelijke tred met de stijging van het aantal geconstateerde besmettingen hield.
als het geen bakken met geld zou kosten was ik het daarme eens, maar de negatieve economische effecten doen heel veel pijn, dus het lijkt me onlogisch dat ze die langer dan nodig accepteren.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:02 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ik stel gewoon dat als het ene argument niet meer werkt dat onze bewindslieden dan wel weer een ander argument vinden om de maatregelen te blijven rechtvaardigen.
quote:Op maandag 18 januari 2021 22:04 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dan zit je allemaal op afstand en alles, maar dat is natuurlijk niet te doen met mensen met een verstandelijke beperking.
COR / Nieuwe varianten/mutaties virus #2quote:Op maandag 18 januari 2021 22:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Interessant. Ben hier zeer in geďnteresseerd. Ik ga reguliere zorg opstarten maar moet flexibel blijven voor Brits variant. Maar als ik de opnamekans nav besmettingen enigszins kan inschatten, dan kan ik iets langer doorgaan met reguliere zorg.
In elk geval geen 70% zoals eerder gezegd werd, dat scheelt al een hoop. Is ie in elk geval iets makkelijker te bedwingen.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:05 schreef Jazeg het volgende:
In Nieuwsuur een onderzoeker van Oxford aan het woord. Volgens hun meest recente data is B117 30% besmettelijker.
https://twitter.com/Nieuwsuur/status/1351267268433502211
Met de strenge lockdown hier kan dat waarschijnlijk sowieso wel... Zelfs in London is het reproductie getal onder de 1 (0.6) dus zie niet in waarom die niet hier voor langere tijd onder de 1 zal blijven. Zelfs als de nieuwe variant dominant is, want dat is het in London al sinds 9 december.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Interessant. Ben hier zeer in geďnteresseerd. Ik ga reguliere zorg opstarten maar moet flexibel blijven voor Brits variant. Maar als ik de opnamekans nav besmettingen enigszins kan inschatten, dan kan ik iets langer doorgaan met reguliere zorg.
Dan is het gewoon over met 2021quote:Op maandag 18 januari 2021 22:05 schreef Jazeg het volgende:
In Nieuwsuur een onderzoeker van Oxford aan het woord. Volgens hun meest recente data is B117 30% besmettelijker.
Bij mijn broer in de instelling draagt het personeel geen mondmaskers. Wel als er een personeelslid/bewoner positief getest is. Dan wordt er ineens een show opgevoerd met mondkapjes en het minimaal 1 week opsluiten van bewoners die hun woning zelfs niet uit mogen om frisse lucht te halen.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:04 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dan zit je allemaal op afstand en alles, maar dat is natuurlijk niet te doen met mensen met een verstandelijke beperking.
Mooi voorbeeld van de werkelijkheid en noodzaak tot vaccineren daar wel jaquote:Op maandag 18 januari 2021 22:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Het zal vast wel weer bakken met kritiek krijgen maar ik vind dit prachtig.
Ik wacht op de pushberichten van de nieuwsmedia ... ... .... helaasquote:Op maandag 18 januari 2021 22:05 schreef Jazeg het volgende:
Ze zijn angstig en lijden aan het Bergamosyndroom. Ze denken goed bezig te zijn maar eigenlijk maken ze ons het leven zuur met hun waanbeelden en constante verstrenging van de maatregelen.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:04 schreef Molo het volgende:
[..]
En welke winst halen zij daar uit? Wat is hun businesscase daarachter?
#ophefquote:Op maandag 18 januari 2021 22:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Waarom denk je dat dit pushwaardig is?quote:Op maandag 18 januari 2021 22:07 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Ik wacht op de pushberichten van de nieuwsmedia ... ... .... helaas
Oooh heerlijk!quote:Op maandag 18 januari 2021 22:04 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
hier kan je ook weinig aan doen als ze opeens op je af komen vliegenquote:Op maandag 18 januari 2021 22:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Klinkt steeds beter.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:05 schreef Jazeg het volgende:
Mark Rutte: En ja... 2021 wordt beter!quote:
Je mag in maart naar de stembus en aangeven wie je wel als volksvertegenwoordiger wilt hebbenquote:Op maandag 18 januari 2021 22:07 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ze zijn angstig en lijden aan het Bergamosyndroom. Ze denken goed bezig te zijn maar eigenlijk maken ze ons het leven zuur met hun waanbeelden en constante verstrenging van de maatregelen.
Verklaart ook waarom ze de R in Londen onder de 1 hebben. Als de R van de oude variant bijv nu 0,7 is kom je voor de nieuwe op 0,91.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:06 schreef chratnox het volgende:
[..]
In elk geval geen 70% zoals eerder gezegd werd, dat scheelt al een hoop. Is ie in elk geval iets makkelijker te bedwingen.
Omdat ze volgens mij eerst beweerde dat het 60% besmettelijker was. Klein lichtpuntje mag je ook weleens vermelden.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom denk je dat dit pushwaardig is?
Wie zou nou een goed alternatief zijn? Dat maakt het zo lastig.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Je mag in maart naar de stembus en aangeven wie je wel als volksvertegenwoordiger wilt hebben
Wellicht verandert dat je gevoel hieromtrent
Als we nog een jaar op deze voet verder gaan is het merendeel wel mentaal gesloopt.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:08 schreef JosMert het volgende:
[..]
Dat wisten we al wat langer. 2022 weer een nieuwe kans.
en veel minder ernstig zieken en minder besmettelijk dan gedacht, die mutatie is zo slecht nog niet !quote:
En nog een interessante twitteraar:quote:Op maandag 18 januari 2021 22:02 schreef Predator40 het volgende:
dus de Britse variant is eigenlijk gewoon goed nieuws.....![]()
#ikdoenietmeermee weer trending op twitter
Verkiezingen gaan uitgesteld worden....vanwege britse variantquote:Op maandag 18 januari 2021 22:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Je mag in maart naar de stembus en aangeven wie je wel als volksvertegenwoordiger wilt hebben
Wellicht verandert dat je gevoel hieromtrent
Avond klok moet er wel door heen komen, dit soort berichtjes zijn voor achteraf ;pquote:Op maandag 18 januari 2021 22:10 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Omdat ze volgens mij eerst beweerde dat het 60% besmettelijker was. Klein lichtpuntje mag je ook weleens vermelden.
Vlak voor oud en nieuw was er ook een rapport dat volgens mij extra besmettelijkheid op 33-40% schatte.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:10 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Omdat ze volgens mij eerst beweerde dat het 60% besmettelijker was. Klein lichtpuntje mag je ook weleens vermelden.
Goed nieuws voor ons dus, dan hoeven we 'maar' naar 0,7 om die variant te bedwingen.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:09 schreef Jazeg het volgende:
[..]
Verklaart ook waarom ze de R in Londen onder de 1 hebben. Als de R van de oude variant bijv nu 0,7 is kom je voor de nieuwe op 0,91.
En hoe ver zou de R van de oude variant zijn dan met een R bij de nieuwe variant van 0.6?quote:Op maandag 18 januari 2021 22:09 schreef Jazeg het volgende:
[..]
Verklaart ook waarom ze de R in Londen onder de 1 hebben. Als de R van de oude variant bijv nu 0,7 is kom je voor de nieuwe op 0,91.
Geen flauw ideequote:Op maandag 18 januari 2021 22:10 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Wie zou nou een goed alternatief zijn? Dat maakt het zo lastig.
Dat doen ze. Met gemak. Zie duitsland wat deze week ook strenger weer gaat worden.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als we nog een jaar op deze voet verder gaan is het merendeel wel mentaal gesloopt.
Hebben ze dat gepusht ja?quote:Op maandag 18 januari 2021 22:10 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Tja, Pfizer is zijn fabriek aan het upgraden deze week maar laten we eerst nou maar eens die voorraad die er nog is opmaken in NL.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[ twitter ]
Die Hugo di Jongi kan ook niets he.
Gelukkig plannen we hier enkel in wat er al op voorraad in zodat je continuďteit behoudt.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[ twitter ]
2021 is 18 dagen oud. Laten we niet het hele jaar op voorhand al afschrijven.quote:
Ja en dan is het ruk, maar ga ik de avondklok wel meer begrijpen.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:11 schreef chratnox het volgende:
[..]
Goed nieuws voor ons dus, dan hoeven we 'maar' naar 0,7 om die variant te bedwingen.
Extreem laag. Is die 0,6 al ergens terug te vinden?quote:Op maandag 18 januari 2021 22:11 schreef Anton91 het volgende:
[..]
En hoe ver zou de R van de oude variant zijn dan met een R bij de nieuwe variant van 0.6?
Dat het X% besmettelijker is, of dat er een nieuw, veel besmettelijker virus is?quote:
Ik ook. Ik vind het wel frustrerend dat jij het moet deduceren voor me op basis van Nieuwsuur informatie, en dat dat niet duidelijk uitgelegd wordt. Zal er nog steeds niet blij mee zijn, zal nog steeds vurig blijven hopen (en hier roepen, sorry) dat ik vind dat ook werkgevers aangesproken kunnen worden, maar dan snap ik 't wel beter.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:13 schreef Jazeg het volgende:
[..]
Ja en dan is het ruk, maar ga ik de avondklok wel meer begrijpen.
Ik zou zeggen, klinkt minder slecht. 30% is nog steeds slecht. Momenteel zitten we op R0,9.quote:
Dus die wappies in Londen met hun overvolle metro's iedere dag zitten voor niks de hele wereld in paniekmode te duwen ....quote:Op maandag 18 januari 2021 22:06 schreef chratnox het volgende:
[..]
In elk geval geen 70% zoals eerder gezegd werd, dat scheelt al een hoop. Is ie in elk geval iets makkelijker te bedwingen.
Het percentage is sowieso irrelevant als het ziekteverloop daadwerkelijk milder blijkt te zijn. Want dan gaan we dus wel naar 'een griepje' toe.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:14 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, klinkt minder slecht. 30% is nog steeds slecht. Momenteel zitten we op R0,9.
Dan moeten we ons toch beter aan de maatregelen houden, of zelfs verzwaren.
Nouja, tot nu toe horen we dus:quote:Op maandag 18 januari 2021 22:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dus die wappies in Londen met hun overvolle metro's iedere dag zitten voor niks de hele wereld in paniekmode te duwen ....
Tijd geleden al vraagtekens gezet of het wel 70% kon zijn. Mooi als het maar 30% is. Nog steeds opletten dus, maar denk als dit onderzoek daadwerkelijk representatief is, wel een streep door avondklok mag gaan.
Ik weet alleen niet of ik het mag posten omdat ik het vandaag al een paar keer heb gepostquote:Op maandag 18 januari 2021 22:14 schreef Jazeg het volgende:
[..]
Extreem laag. Is die 0,6 al ergens terug te vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat af en toe een lichtpuntje tussen de onophoudelijke berichtgeving over de voorspelde apocalypse het misschien ook wat minder lastig maakt om "vol te houden".quote:Op maandag 18 januari 2021 22:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom denk je dat dit pushwaardig is?
Niemand stelde dat het 70% was. De cijfers gingen van 30% tot 70%.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dus die wappies in Londen met hun overvolle metro's iedere dag zitten voor niks de hele wereld in paniekmode te duwen ....
Tijd geleden al vraagtekens gezet of het wel 70% kon zijn. Mooi als het maar 30% is. Nog steeds opletten dus, maar denk als dit onderzoek daadwerkelijk representatief is, wel een streep door avondklok mag gaan.
als het minder ziek maakt drukt de nieuwe variant die R toch zelfs naar beneden aangezien die is gebaseerd op ziekenhuis opnames ? of hebben ze dat veranderd ?quote:Op maandag 18 januari 2021 22:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die Lenny snapt het.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:12 schreef chratnox het volgende:
[..]
Hahaha. Die reactie van Lenny eronder, dat moet wel @:Lenny_Leonard zijn met kroegenopen.gif.
quote:Op maandag 18 januari 2021 22:15 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of ik het mag posten omdat ik het vandaag al een paar keer heb gepost
Ja, jij verkoopt het als goed nieuws. Terwijl Londen uitgestorven is. Als we dat straks hier ook moeten doen om de R er onder te houden, dan moeten we echt ander gedrag laten zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 januari 2021 22:15 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of ik het mag posten omdat ik het vandaag al een paar keer heb gepost
Oh ja sorry, ik bedoelde de bron waar dit nieuwsbericht op is gebaseerd. Ik neem aan dat dat ergens gepubliceerd is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met andere woorden, virus gonna virus. Het zou eigenlijk pas echt een verrassing zijn als het 70% besmettelijker was maar net zo hard mensen zou ziekmaken en doden.quote:Op maandag 18 januari 2021 21:56 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Goed nieuws in een artikel over de gevreesde "Britse variant", gelukkig maar...
Ik las ook al een kop bij het AD dat het vaccin ook al te laat zou zijn. Houd de moed er ook lekker in bij het volk, uiteraard een premium artikel want voor de nuance moet je betalen.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:15 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Omdat af en toe een lichtpuntje tussen de onophoudelijke berichtgeving over de voorspelde apocalypse het misschien ook wat minder lastig maakt om "vol te houden".
Dat is niet de taak van 'de media'. De apocalyps voorspellen ook niet, maar dat doen ze ook niet.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:15 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Omdat af en toe een lichtpuntje tussen de onophoudelijke berichtgeving over de voorspelde apocalypse het misschien ook wat minder lastig maakt om "vol te houden".
Waarom gaat het over een avondklok als er nog zoveel andere dingen mogelijk zijn?quote:Wellicht nog minder bezoek thuis, kabinet polst oppositie over avondklok
Het kabinetsbesluit over het instellen van een avondklok zal nog enkele dagen op zich laten wachten. Het kabinet polst de oppositie daarover en kijkt ook intensief naar alternatieven, zoals nog maar één bezoeker thuis. Extra ingrijpen lijkt onvermijdelijk.
Zou ook gelijk kunnen blijven.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:16 schreef Predator40 het volgende:
[..]
als het minder ziek maakt drukt de nieuwe variant die R toch zelfs naar beneden aangezien die is gebaseerd op ziekenhuis opnames ? of hebben ze dat veranderd ?
Eens met dat laatste. Laten we gewoon stoppen met de Eredivisie. Zelfde regeling als vorig jaar. Niemand eruit, volgend jaar weer nieuwe kansen.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom gaat het over een avondklok als er nog zoveel andere dingen mogelijk zijn?
• Waarom kan de jeugd nog sporten/trainen?
• Waarom wordt het aantal mensen in een supermarkt niet verlaagd?
• Waarom wordt de voetbalcompetitie niet stilgelegd?
Die heb ik niet gezien, maar als ik google op Cambridge london 0.6 kom ik ontzettend veel links tegen. Is dus niet maar een bron en lijkt ook vrij aannemelijk als je de getallen hier ziet:quote:Op maandag 18 januari 2021 22:18 schreef Jazeg het volgende:
[..]
Oh ja sorry, ik bedoelde de bron waar dit nieuwsbericht op is gebaseerd. Ik neem aan dat dat ergens gepubliceerd is?
Ugo Il Giovane..quote:Op maandag 18 januari 2021 22:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[ twitter ]
Besmettelijker, maar wel met mildere symptomen. Waarmee covid-19 het pad volgt van zijn voorgangers en over een paar jaar dus hopelijk tot een onderdeel van de jaarlijkse griepgolf gemuteerd is.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat het X% besmettelijker is, of dat er een nieuw, veel besmettelijker virus is?
Nou ja, raar is het wel.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens met dat laatste. Laten we gewoon stoppen met de Eredivisie. Zelfde regeling als vorig jaar. Niemand eruit, volgend jaar weer nieuwe kansen.
Verbieden, alles verbieden!quote:Op maandag 18 januari 2021 22:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom gaat het over een avondklok als er nog zoveel andere dingen mogelijk zijn?
Het gaat erom wat er gepusht werdquote:Op maandag 18 januari 2021 22:21 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Besmettelijker, maar wel met mildere symptomen. Waarmee covid-19 het pad volgt van zijn voorgangers en over een paar jaar dus hopelijk tot een onderdeel van de jaarlijkse griepgolf gemuteerd is.
brood en spelen hequote:Op maandag 18 januari 2021 22:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens met dat laatste. Laten we gewoon stoppen met de Eredivisie. Zelfde regeling als vorig jaar. Niemand eruit, volgend jaar weer nieuwe kansen.
Het is eigenlijk lachwekkend dat dat nog doorgaat. Als je echt een lockdown wilt doen moet je ook dit seizoen schrappen. En de EK. En de Olympische Spelen (even buiten NL geredeneerd natuurlijk). Maar ja daar zal ook gewoon pragmatisch naar worden gekeken. Het zijn de kleine dingetjes die het hem doen. Als je mensen ook nog hun brood en spelen gaat afnemen...quote:Op maandag 18 januari 2021 22:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En wat mag er nog wel overblijven om plezier aan te beleven?quote:Op maandag 18 januari 2021 22:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dat is zo ongeveer de meest veilige beroepsgroep aan het werk momenteel en betalen daar ook nog eens zelf voorquote:Op maandag 18 januari 2021 22:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
brood en spelen he
moeten toch wat te doen hebben
Voldoende IC-capaciteit.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:23 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
En wat mag er nog wel overblijven om plezier aan te beleven?
Ja en dan de halve eredivisie en de hele KKD failliet, holadiejee, weer tweeeneenhalve bejaarde gered.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Weer kampioenquote:Op maandag 18 januari 2021 22:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit is even niet het moment om plezier te hebbenquote:Op maandag 18 januari 2021 22:23 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
En wat mag er nog wel overblijven om plezier aan te beleven?
En wat mij ook wel wat lijkt. We hebben nu een regel voor per dag bezoek. Waarom niet gewoon alleen bezoek in het weekend?quote:Op maandag 18 januari 2021 22:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Herstel: de gebruikelijke PCR test zoals wij die hier kennen kan niet differentiëren.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:02 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Jawel. het is een aangepaste PCR die de britse variant kan differentiëren
[..]
De daling is nu ingezet, maar het kost gewoon tijd. Dan hadden we eerder in moeten grijpen.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voldoende IC-capaciteit.
Voldoende ziekenhuisbedden.
Handhaven achter de voordeur kan niet en is ook niet te doen.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:23 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
En wat mij ook wel wat lijkt. We hebben nu een regel voor per dag bezoek. Waarom niet gewoon alleen bezoek in het weekend?
Besmettelijker, maar wel met mildere symptomen. Waarmee covid-19 het pad volgt van zijn voorgangers en over een paar jaar dus hopelijk tot een onderdeel van de jaarlijkse griepgolf gemuteerd is.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat het X% besmettelijker is, of dat er een nieuw, veel besmettelijker virus is?
Of gewoon eens echt gaan handhaven op de geldende maatregelen ipv nieuwe maatregelen in het leven te roepen die alwéér niet gehandhaafd gaan worden.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:14 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, klinkt minder slecht. 30% is nog steeds slecht. Momenteel zitten we op R0,9.
Dan moeten we ons toch beter aan de maatregelen houden, of zelfs verzwaren.
Omdat er ook mensen zijn die alleen wonen, en hele dagen thuiswerken?quote:Op maandag 18 januari 2021 22:23 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
En wat mij ook wel wat lijkt. We hebben nu een regel voor per dag bezoek. Waarom niet gewoon alleen bezoek in het weekend?
Mwah. De voetballertjes wel ja. Maar alles erom heen?quote:Op maandag 18 januari 2021 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
En dat is zo ongeveer de meest veilige beroepsgroep aan het werk momenteel en betalen daar ook nog eens zelf voor
@:onlogisch is weer eens dom aan het raaskallen
Heel slim. Wat heb je nu te winnen met een 'moreel boost'?quote:Op maandag 18 januari 2021 22:18 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Het zou slim zijn om de avondklok juist nu toch niet te doen. Dat geeft mensen een aangename verrassing en een moreelboost nu iedereen zich er al murw gebeukt bij neer heeft gelegd.
Tuurlijk wel. Juist nu.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:23 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Dit is even niet het moment om plezier te hebben
regeren is vooruitzien.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:24 schreef Anton91 het volgende:
[..]
De daling is nu ingezet, maar het kost gewoon tijd. Dan hadden we eerder in moeten grijpen.
Zou jij wel willen he, ouwe Willem II-er.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is het enige?quote:Op maandag 18 januari 2021 22:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voldoende IC-capaciteit.
Voldoende ziekenhuisbedden.
Maar serieus hoor. Een van de weinige leuke momentjes nog in de week. Even naar ons aller FC Twente kijken.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
brood en spelen he
moeten toch wat te doen hebben
Ik zou gewoon doorgaan met voetballen. Slimme moreel boost.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou jij wel willen he, ouwe Willem II-er.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |