abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197496144
Zitten er gvd bij Jinek alweer leden van het OMT #blijfthuis.
pi_197496150
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 22:11 schreef Anton91 het volgende:

[..]

En hoe ver zou de R van de oude variant zijn dan met een R bij de nieuwe variant van 0.6?
Extreem laag. Is die 0,6 al ergens terug te vinden?
pi_197496152
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 22:13 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

:Y
Dat het X% besmettelijker is, of dat er een nieuw, veel besmettelijker virus is?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_197496156
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 22:13 schreef Jazeg het volgende:

[..]

Ja en dan is het ruk, maar ga ik de avondklok wel meer begrijpen.
Ik ook. Ik vind het wel frustrerend dat jij het moet deduceren voor me op basis van Nieuwsuur informatie, en dat dat niet duidelijk uitgelegd wordt. Zal er nog steeds niet blij mee zijn, zal nog steeds vurig blijven hopen (en hier roepen, sorry) dat ik vind dat ook werkgevers aangesproken kunnen worden, maar dan snap ik 't wel beter.
pi_197496158
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 22:09 schreef VoMy het volgende:

[..]

Klinkt steeds beter.
Ik zou zeggen, klinkt minder slecht. 30% is nog steeds slecht. Momenteel zitten we op R0,9.

Dan moeten we ons toch beter aan de maatregelen houden, of zelfs verzwaren.
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 januari 2021 @ 22:14:42 #156
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_197496168
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 22:06 schreef chratnox het volgende:

[..]

In elk geval geen 70% zoals eerder gezegd werd, dat scheelt al een hoop. Is ie in elk geval iets makkelijker te bedwingen.
Dus die wappies in Londen met hun overvolle metro's iedere dag zitten voor niks de hele wereld in paniekmode te duwen ....

Tijd geleden al vraagtekens gezet of het wel 70% kon zijn. Mooi als het maar 30% is. Nog steeds opletten dus, maar denk als dit onderzoek daadwerkelijk representatief is, wel een streep door avondklok mag gaan.
pi_197496188
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 22:14 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, klinkt minder slecht. 30% is nog steeds slecht. Momenteel zitten we op R0,9.

Dan moeten we ons toch beter aan de maatregelen houden, of zelfs verzwaren.
Het percentage is sowieso irrelevant als het ziekteverloop daadwerkelijk milder blijkt te zijn. Want dan gaan we dus wel naar 'een griepje' toe.
In Southern Sun
pi_197496189
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 22:14 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Dus die wappies in Londen met hun overvolle metro's iedere dag zitten voor niks de hele wereld in paniekmode te duwen ....

Tijd geleden al vraagtekens gezet of het wel 70% kon zijn. Mooi als het maar 30% is. Nog steeds opletten dus, maar denk als dit onderzoek daadwerkelijk representatief is, wel een streep door avondklok mag gaan.
Nouja, tot nu toe horen we dus:
- 30% ipv 70%
- Symptomen lijken minder heftig (dat is wat gezegd wordt bij die verzorgingstehuizen waar deze variant binnen is)

Ik zou bijna kroegenopen.gif posten :P
pi_197496192
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 22:14 schreef Jazeg het volgende:

[..]

Extreem laag. Is die 0,6 al ergens terug te vinden?
Ik weet alleen niet of ik het mag posten omdat ik het vandaag al een paar keer heb gepost ;(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_197496195
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 22:08 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Waarom denk je dat dit pushwaardig is?
Omdat af en toe een lichtpuntje tussen de onophoudelijke berichtgeving over de voorspelde apocalypse het misschien ook wat minder lastig maakt om "vol te houden".
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_197496198
quote:

[..]

Niemand stelde dat het 70% was. De cijfers gingen van 30% tot 70%.
pi_197496212
quote:

[..]

als het minder ziek maakt drukt de nieuwe variant die R toch zelfs naar beneden aangezien die is gebaseerd op ziekenhuis opnames ? of hebben ze dat veranderd ?
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_197496216
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 22:12 schreef chratnox het volgende:

[..]

Hahaha. Die reactie van Lenny eronder, dat moet wel @:Lenny_Leonard zijn met kroegenopen.gif.
Die Lenny snapt het.

pi_197496240
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 22:15 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Ik weet alleen niet of ik het mag posten omdat ik het vandaag al een paar keer heb gepost ;(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, jij verkoopt het als goed nieuws. Terwijl Londen uitgestorven is. Als we dat straks hier ook moeten doen om de R er onder te houden, dan moeten we echt ander gedrag laten zien.
pi_197496254
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 22:15 schreef Anton91 het volgende:

[..]

SPOILER
Oh ja sorry, ik bedoelde de bron waar dit nieuwsbericht op is gebaseerd. Ik neem aan dat dat ergens gepubliceerd is?
pi_197496255
Ben ik de enige die denkt dat de Britse variant wel mee gaat vallen en dat onze maatregelen wel voldoende zijn? Weliswaar wel langzaam, maar zie het best wel positief in,

Als mijn vriend in Londen vertelt over hoe iedereen daar leefde... Maatregelen my ass. En veel te laat een lockdown.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_197496261
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:56 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Goed nieuws in een artikel over de gevreesde "Britse variant", gelukkig maar...
Met andere woorden, virus gonna virus. Het zou eigenlijk pas echt een verrassing zijn als het 70% besmettelijker was maar net zo hard mensen zou ziekmaken en doden.

Het gevaar van deze variant zit meer in de toename aan patiënten op het moment dat de zorg al onder druk staat en er al veel niet-Covid zorg is geschrapt. In een andere context zou het dominant worden van deze variant bijna goed nieuws zijn.

Het zou slim zijn om de avondklok juist nu toch niet te doen. Dat geeft mensen een aangename verrassing en een moreelboost nu iedereen zich er al murw gebeukt bij neer heeft gelegd.
  maandag 18 januari 2021 @ 22:19:07 #168
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_197496262
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 22:15 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Omdat af en toe een lichtpuntje tussen de onophoudelijke berichtgeving over de voorspelde apocalypse het misschien ook wat minder lastig maakt om "vol te houden".
Ik las ook al een kop bij het AD dat het vaccin ook al te laat zou zijn. Houd de moed er ook lekker in bij het volk, uiteraard een premium artikel want voor de nuance moet je betalen.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_197496263
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 22:15 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Dat is niet de taak van 'de media'. De apocalyps voorspellen ook niet, maar dat doen ze ook niet.
In Southern Sun
  Moderator maandag 18 januari 2021 @ 22:19:26 #170
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197496273
quote:
Wellicht nog minder bezoek thuis, kabinet polst oppositie over avondklok

Het kabinetsbesluit over het instellen van een avondklok zal nog enkele dagen op zich laten wachten. Het kabinet polst de oppositie daarover en kijkt ook intensief naar alternatieven, zoals nog maar één bezoeker thuis. Extra ingrijpen lijkt onvermijdelijk.
Waarom gaat het over een avondklok als er nog zoveel andere dingen mogelijk zijn?

• Waarom kan de jeugd nog sporten/trainen?
• Waarom wordt het aantal mensen in een supermarkt niet verlaagd?
• Waarom wordt de voetbalcompetitie niet stilgelegd?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 januari 2021 @ 22:19:53 #171
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_197496286
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 22:16 schreef Predator40 het volgende:

[..]

als het minder ziek maakt drukt de nieuwe variant die R toch zelfs naar beneden aangezien die is gebaseerd op ziekenhuis opnames ? of hebben ze dat veranderd ?
Zou ook gelijk kunnen blijven.

Meer absolute besmettingen, maar relatief minder opnames per 1000 zieken, dus gelijke R (even heel heel heel kort door de bocht natuurlijk)
pi_197496302
quote:
5s.gif Op maandag 18 januari 2021 22:19 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Waarom gaat het over een avondklok als er nog zoveel andere dingen mogelijk zijn?

• Waarom kan de jeugd nog sporten/trainen?
• Waarom wordt het aantal mensen in een supermarkt niet verlaagd?
• Waarom wordt de voetbalcompetitie niet stilgelegd?
Eens met dat laatste. Laten we gewoon stoppen met de Eredivisie. Zelfde regeling als vorig jaar. Niemand eruit, volgend jaar weer nieuwe kansen.
pi_197496304
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 22:18 schreef Jazeg het volgende:

[..]

Oh ja sorry, ik bedoelde de bron waar dit nieuwsbericht op is gebaseerd. Ik neem aan dat dat ergens gepubliceerd is?
Die heb ik niet gezien, maar als ik google op Cambridge london 0.6 kom ik ontzettend veel links tegen. Is dus niet maar een bron en lijkt ook vrij aannemelijk als je de getallen hier ziet:
https://data.london.gov.uk/dataset/coronavirus--covid-19--cases
  Moderator maandag 18 januari 2021 @ 22:20:48 #174
236264 crew  capricia
pi_197496311
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 22:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[ twitter ]

Die Hugo di Jongi kan ook niets he.
Ugo Il Giovane.. :D
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_197496323
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 22:14 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dat het X% besmettelijker is, of dat er een nieuw, veel besmettelijker virus is?
Besmettelijker, maar wel met mildere symptomen. Waarmee covid-19 het pad volgt van zijn voorgangers en over een paar jaar dus hopelijk tot een onderdeel van de jaarlijkse griepgolf gemuteerd is.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')