Extreem laag. Is die 0,6 al ergens terug te vinden?quote:Op maandag 18 januari 2021 22:11 schreef Anton91 het volgende:
[..]
En hoe ver zou de R van de oude variant zijn dan met een R bij de nieuwe variant van 0.6?
Dat het X% besmettelijker is, of dat er een nieuw, veel besmettelijker virus is?quote:
Ik ook. Ik vind het wel frustrerend dat jij het moet deduceren voor me op basis van Nieuwsuur informatie, en dat dat niet duidelijk uitgelegd wordt. Zal er nog steeds niet blij mee zijn, zal nog steeds vurig blijven hopen (en hier roepen, sorry) dat ik vind dat ook werkgevers aangesproken kunnen worden, maar dan snap ik 't wel beter.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:13 schreef Jazeg het volgende:
[..]
Ja en dan is het ruk, maar ga ik de avondklok wel meer begrijpen.
Ik zou zeggen, klinkt minder slecht. 30% is nog steeds slecht. Momenteel zitten we op R0,9.quote:
Dus die wappies in Londen met hun overvolle metro's iedere dag zitten voor niks de hele wereld in paniekmode te duwen ....quote:Op maandag 18 januari 2021 22:06 schreef chratnox het volgende:
[..]
In elk geval geen 70% zoals eerder gezegd werd, dat scheelt al een hoop. Is ie in elk geval iets makkelijker te bedwingen.
Het percentage is sowieso irrelevant als het ziekteverloop daadwerkelijk milder blijkt te zijn. Want dan gaan we dus wel naar 'een griepje' toe.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:14 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, klinkt minder slecht. 30% is nog steeds slecht. Momenteel zitten we op R0,9.
Dan moeten we ons toch beter aan de maatregelen houden, of zelfs verzwaren.
Nouja, tot nu toe horen we dus:quote:Op maandag 18 januari 2021 22:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dus die wappies in Londen met hun overvolle metro's iedere dag zitten voor niks de hele wereld in paniekmode te duwen ....
Tijd geleden al vraagtekens gezet of het wel 70% kon zijn. Mooi als het maar 30% is. Nog steeds opletten dus, maar denk als dit onderzoek daadwerkelijk representatief is, wel een streep door avondklok mag gaan.
Ik weet alleen niet of ik het mag posten omdat ik het vandaag al een paar keer heb gepostquote:Op maandag 18 januari 2021 22:14 schreef Jazeg het volgende:
[..]
Extreem laag. Is die 0,6 al ergens terug te vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat af en toe een lichtpuntje tussen de onophoudelijke berichtgeving over de voorspelde apocalypse het misschien ook wat minder lastig maakt om "vol te houden".quote:Op maandag 18 januari 2021 22:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom denk je dat dit pushwaardig is?
Niemand stelde dat het 70% was. De cijfers gingen van 30% tot 70%.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dus die wappies in Londen met hun overvolle metro's iedere dag zitten voor niks de hele wereld in paniekmode te duwen ....
Tijd geleden al vraagtekens gezet of het wel 70% kon zijn. Mooi als het maar 30% is. Nog steeds opletten dus, maar denk als dit onderzoek daadwerkelijk representatief is, wel een streep door avondklok mag gaan.
als het minder ziek maakt drukt de nieuwe variant die R toch zelfs naar beneden aangezien die is gebaseerd op ziekenhuis opnames ? of hebben ze dat veranderd ?quote:Op maandag 18 januari 2021 22:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die Lenny snapt het.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:12 schreef chratnox het volgende:
[..]
Hahaha. Die reactie van Lenny eronder, dat moet wel @:Lenny_Leonard zijn met kroegenopen.gif.
quote:Op maandag 18 januari 2021 22:15 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of ik het mag posten omdat ik het vandaag al een paar keer heb gepost
Ja, jij verkoopt het als goed nieuws. Terwijl Londen uitgestorven is. Als we dat straks hier ook moeten doen om de R er onder te houden, dan moeten we echt ander gedrag laten zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 januari 2021 22:15 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of ik het mag posten omdat ik het vandaag al een paar keer heb gepost
Oh ja sorry, ik bedoelde de bron waar dit nieuwsbericht op is gebaseerd. Ik neem aan dat dat ergens gepubliceerd is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met andere woorden, virus gonna virus. Het zou eigenlijk pas echt een verrassing zijn als het 70% besmettelijker was maar net zo hard mensen zou ziekmaken en doden.quote:Op maandag 18 januari 2021 21:56 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Goed nieuws in een artikel over de gevreesde "Britse variant", gelukkig maar...
Ik las ook al een kop bij het AD dat het vaccin ook al te laat zou zijn. Houd de moed er ook lekker in bij het volk, uiteraard een premium artikel want voor de nuance moet je betalen.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:15 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Omdat af en toe een lichtpuntje tussen de onophoudelijke berichtgeving over de voorspelde apocalypse het misschien ook wat minder lastig maakt om "vol te houden".
Dat is niet de taak van 'de media'. De apocalyps voorspellen ook niet, maar dat doen ze ook niet.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:15 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Omdat af en toe een lichtpuntje tussen de onophoudelijke berichtgeving over de voorspelde apocalypse het misschien ook wat minder lastig maakt om "vol te houden".
Waarom gaat het over een avondklok als er nog zoveel andere dingen mogelijk zijn?quote:Wellicht nog minder bezoek thuis, kabinet polst oppositie over avondklok
Het kabinetsbesluit over het instellen van een avondklok zal nog enkele dagen op zich laten wachten. Het kabinet polst de oppositie daarover en kijkt ook intensief naar alternatieven, zoals nog maar één bezoeker thuis. Extra ingrijpen lijkt onvermijdelijk.
Zou ook gelijk kunnen blijven.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:16 schreef Predator40 het volgende:
[..]
als het minder ziek maakt drukt de nieuwe variant die R toch zelfs naar beneden aangezien die is gebaseerd op ziekenhuis opnames ? of hebben ze dat veranderd ?
Eens met dat laatste. Laten we gewoon stoppen met de Eredivisie. Zelfde regeling als vorig jaar. Niemand eruit, volgend jaar weer nieuwe kansen.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom gaat het over een avondklok als er nog zoveel andere dingen mogelijk zijn?
• Waarom kan de jeugd nog sporten/trainen?
• Waarom wordt het aantal mensen in een supermarkt niet verlaagd?
• Waarom wordt de voetbalcompetitie niet stilgelegd?
Die heb ik niet gezien, maar als ik google op Cambridge london 0.6 kom ik ontzettend veel links tegen. Is dus niet maar een bron en lijkt ook vrij aannemelijk als je de getallen hier ziet:quote:Op maandag 18 januari 2021 22:18 schreef Jazeg het volgende:
[..]
Oh ja sorry, ik bedoelde de bron waar dit nieuwsbericht op is gebaseerd. Ik neem aan dat dat ergens gepubliceerd is?
Ugo Il Giovane..quote:Op maandag 18 januari 2021 22:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[ twitter ]
Die Hugo di Jongi kan ook niets he.
Besmettelijker, maar wel met mildere symptomen. Waarmee covid-19 het pad volgt van zijn voorgangers en over een paar jaar dus hopelijk tot een onderdeel van de jaarlijkse griepgolf gemuteerd is.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat het X% besmettelijker is, of dat er een nieuw, veel besmettelijker virus is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |