Vraag me even niet naar een link, maar ik las vorige week in een Brits artikel dat de stijging van het aantal ziekenhuisopnames zeker geen gelijke tred met de stijging van het aantal geconstateerde besmettingen hield.quote:Op maandag 18 januari 2021 21:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Weten we het effect op ziekenhuisopnames? Is dat ook minder in de UK?
Ik stel gewoon dat als het ene argument niet meer werkt dat onze bewindslieden dan wel weer een ander argument vinden om de maatregelen te blijven rechtvaardigen.quote:Op maandag 18 januari 2021 21:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat zou jouw optie zijn om te doen gezien alle data die je hebt?
Volgens mij werd er wel over gesproken in het topic over UK en ZA varianten.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oke. Ben wel benieuwd naar opnamekans na besmetting per leeftijdscategorie.
Als iemand die ergens tegen komt, laat het me vooral weten.
En welke winst halen zij daar uit? Wat is hun businesscase daarachter?quote:Op maandag 18 januari 2021 22:02 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ik stel gewoon dat als het ene argument niet meer werkt dat onze bewindslieden dan wel weer een ander argument vinden om de maatregelen te blijven rechtvaardigen.
Interessant. Ben hier zeer in geïnteresseerd. Ik ga reguliere zorg opstarten maar moet flexibel blijven voor Brits variant. Maar als ik de opnamekans nav besmettingen enigszins kan inschatten, dan kan ik iets langer doorgaan met reguliere zorg.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:02 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Vraag me even niet naar een link, maar ik las vorige week in een Brits artikel dat de stijging van het aantal ziekenhuisopnames zeker geen gelijke tred met de stijging van het aantal geconstateerde besmettingen hield.
als het geen bakken met geld zou kosten was ik het daarme eens, maar de negatieve economische effecten doen heel veel pijn, dus het lijkt me onlogisch dat ze die langer dan nodig accepteren.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:02 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ik stel gewoon dat als het ene argument niet meer werkt dat onze bewindslieden dan wel weer een ander argument vinden om de maatregelen te blijven rechtvaardigen.
quote:Op maandag 18 januari 2021 22:04 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dan zit je allemaal op afstand en alles, maar dat is natuurlijk niet te doen met mensen met een verstandelijke beperking.
COR / Nieuwe varianten/mutaties virus #2quote:Op maandag 18 januari 2021 22:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Interessant. Ben hier zeer in geïnteresseerd. Ik ga reguliere zorg opstarten maar moet flexibel blijven voor Brits variant. Maar als ik de opnamekans nav besmettingen enigszins kan inschatten, dan kan ik iets langer doorgaan met reguliere zorg.
In elk geval geen 70% zoals eerder gezegd werd, dat scheelt al een hoop. Is ie in elk geval iets makkelijker te bedwingen.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:05 schreef Jazeg het volgende:
In Nieuwsuur een onderzoeker van Oxford aan het woord. Volgens hun meest recente data is B117 30% besmettelijker.
https://twitter.com/Nieuwsuur/status/1351267268433502211
Met de strenge lockdown hier kan dat waarschijnlijk sowieso wel... Zelfs in London is het reproductie getal onder de 1 (0.6) dus zie niet in waarom die niet hier voor langere tijd onder de 1 zal blijven. Zelfs als de nieuwe variant dominant is, want dat is het in London al sinds 9 december.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Interessant. Ben hier zeer in geïnteresseerd. Ik ga reguliere zorg opstarten maar moet flexibel blijven voor Brits variant. Maar als ik de opnamekans nav besmettingen enigszins kan inschatten, dan kan ik iets langer doorgaan met reguliere zorg.
Dan is het gewoon over met 2021quote:Op maandag 18 januari 2021 22:05 schreef Jazeg het volgende:
In Nieuwsuur een onderzoeker van Oxford aan het woord. Volgens hun meest recente data is B117 30% besmettelijker.
Bij mijn broer in de instelling draagt het personeel geen mondmaskers. Wel als er een personeelslid/bewoner positief getest is. Dan wordt er ineens een show opgevoerd met mondkapjes en het minimaal 1 week opsluiten van bewoners die hun woning zelfs niet uit mogen om frisse lucht te halen.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:04 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dan zit je allemaal op afstand en alles, maar dat is natuurlijk niet te doen met mensen met een verstandelijke beperking.
Mooi voorbeeld van de werkelijkheid en noodzaak tot vaccineren daar wel jaquote:Op maandag 18 januari 2021 22:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Het zal vast wel weer bakken met kritiek krijgen maar ik vind dit prachtig.
Ik wacht op de pushberichten van de nieuwsmedia ... ... .... helaasquote:Op maandag 18 januari 2021 22:05 schreef Jazeg het volgende:
Ze zijn angstig en lijden aan het Bergamosyndroom. Ze denken goed bezig te zijn maar eigenlijk maken ze ons het leven zuur met hun waanbeelden en constante verstrenging van de maatregelen.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:04 schreef Molo het volgende:
[..]
En welke winst halen zij daar uit? Wat is hun businesscase daarachter?
#ophefquote:Op maandag 18 januari 2021 22:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Waarom denk je dat dit pushwaardig is?quote:Op maandag 18 januari 2021 22:07 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Ik wacht op de pushberichten van de nieuwsmedia ... ... .... helaas
Oooh heerlijk!quote:Op maandag 18 januari 2021 22:04 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
hier kan je ook weinig aan doen als ze opeens op je af komen vliegenquote:Op maandag 18 januari 2021 22:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |