Doe niet zo harteloos.quote:Op maandag 18 januari 2021 09:35 schreef Scrummie het volgende:
Moria weer trending. Wat een klote naam voor een vluchtelingenkamp.
GM.quote:Op maandag 18 januari 2021 09:19 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)ar-een-visiteverbod/
BLIJF IN UW KOT
@:zipportal @:monkyyy
Ik ben tegen racisme.quote:Op maandag 18 januari 2021 09:35 schreef Scrummie het volgende:
Krijg dan elke keer zin in frikandellenquote:Op maandag 18 januari 2021 09:35 schreef Scrummie het volgende:
Ik moet eigenlijk altijd aan Lord of the Rings denken dan.quote:Op maandag 18 januari 2021 09:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Krijg dan elke keer zin in frikandellen
Ik krijg dan altijd zin om een paar kroketten te eten in de mijnen.quote:Op maandag 18 januari 2021 09:35 schreef Scrummie het volgende:
Ja dit dus.quote:Op maandag 18 januari 2021 10:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk altijd aan Lord of the Rings denken dan.
quote:Op maandag 18 januari 2021 09:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Krijg dan elke keer zin in frikandellen
Uiteraard moeten jullie weer aan eten denken.quote:Op maandag 18 januari 2021 10:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik krijg dan altijd zin om een paar kroketten te eten in de mijnen.
Ik heb LOTR inderdaad niet gezien.quote:Op maandag 18 januari 2021 10:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Uiteraard moeten jullie weer aan eten denken.
Biggen blijven biggen, Scrum.quote:Op maandag 18 januari 2021 10:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Uiteraard moeten jullie weer aan eten denken.
quote:Op maandag 18 januari 2021 10:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Eerste vrouwelijke premier genot.
Gaat gelukkig niet in de statistieken mee.quote:Op maandag 18 januari 2021 12:05 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/economi(...)-overleden~ab15e3ca/
Oei dit is balen.quote:Op maandag 18 januari 2021 12:05 schreef onlogisch het volgende:
Nooit van gehoord.quote:Op maandag 18 januari 2021 12:05 schreef onlogisch het volgende:
Meen je niet.quote:
Was ook mijn eerste reactie.quote:
ik heb liever zo'n zwarte zeehond dan tong van onze belastingcentenquote:Op maandag 18 januari 2021 14:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Komt zeker weer profiteren van onze belastingcenten
@tong80 user @aTypisch roddelt niet.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb liever zo'n zwarte zeehond dan tong van onze belastingcenten
maar dat kan aan mij liggen
Jij hebt het niet zo op tong he?quote:Op maandag 18 januari 2021 14:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
klikspaanquote:Op maandag 18 januari 2021 15:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
@:tong80 user @:atypisch roddelt niet.
Ik heb theequote:
Benieuwd naar de reactie van @Calandquote:Op maandag 18 januari 2021 15:34 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
User @:Caland wordt aangepakt.
quote:Op maandag 18 januari 2021 15:34 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
User @:Caland wordt aangepakt.
Ik laat dit aan anderen over.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Benieuwd naar de reactie van @:Caland
Ik heb het al voor hem opgenomen.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Benieuwd naar de reactie van @:Caland
Fes begint wel de spotlights te stelen, hé?quote:Op maandag 18 januari 2021 15:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb het al voor hem opgenomen.
Wie aan @:caland komt die komt aan mij
Klopt, maar wel terecht. Fes is een baas.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Fes begint wel de spotlights te stelen, hé?
Kun je nagaan wat een ontwikkeling je hebt doorgemaakt, eerst lukte het enkelvoud zelfs niet!quote:Op maandag 18 januari 2021 15:40 schreef GGMM het volgende:
En gewoon hobby's foutloos geschreven.
@:littlerabbit
Ik kan Limburgers echt op geen enkele manier serieus nemen.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:44 schreef AFCNiels het volgende:
Hoeveel zetels zullen ze overhouden?
[ twitter ]
2quote:Op maandag 18 januari 2021 15:44 schreef AFCNiels het volgende:
Hoeveel zetels zullen ze overhouden?
[ twitter ]
Brabanders al nietquote:Op maandag 18 januari 2021 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan Limburgers echt op geen enkele manier serieus nemen.
Nee, ik denk dat dit erg slecht voor ze gaat aflopen. Het enige geluk dat ze hebben is dat er waarschijnlijk weinig campagne gevoerd zal gaan worden.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Erg jammer.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Terug van COR. 1 post gezet. Weg gemodereerd. Erg teleurstellend. @:zipportal
Maar wat is ze lekker gewoon gebleven he.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:49 schreef AFCNiels het volgende:
Goede reden om het te doen ook wel.
[ twitter ]
Nee heb je, ja kun je krijgen.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:49 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Niet eens een vinkje bij haar Twitter account. Die nemen we dus niet serieus.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:49 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Wat een gaar wijf zegquote:Op maandag 18 januari 2021 15:49 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Wat vind je van dit nummerquote:Op maandag 18 januari 2021 16:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik zou graag in de armen van mevrouw Ploumen kruipen en dat zij dan over mijn bolletje aait en zegt dat alles goed komt.
Ik ben op moment van schrijven even niet in staat om te klikken en luisteren, ik zet hem op mijn to do-list (en hopelijk haar later ook).quote:
Niet gekliktquote:
Het siert je dat je andere individuen de kans gunt om in de spotlights te staanquote:Op maandag 18 januari 2021 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, maar wel terecht. Fes is een baas.
Waren er maar meer mensen zoals Fes
Ligt idd aan jou. En het is Tong. Met je kut Bitcoins.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Komt Bobbie Eden niet uit limburg ?quote:Op maandag 18 januari 2021 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
KOEKOEKquote:Op maandag 18 januari 2021 16:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ligt idd aan jou. En het is Tong. Met je kut Bitcoins.
bepaal jij nietquote:Op maandag 18 januari 2021 16:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ligt idd aan jou. En het is Tong. Met je kut Bitcoins.
Ik bepaal wanneer ik het tijd vind. Ik bepaal zelfs je beste vriendin.quote:
uiteraard al zijn er altijd uitzonderingenquote:Op maandag 18 januari 2021 16:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jouw mening.
Alles beter dan Amsterdam.
Die Krabbendam is echt een debiel.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:30 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Krabbie komt licht geagiteerd over.
Zoals ?quote:Op maandag 18 januari 2021 16:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jouw mening.
Alles beter dan Amsterdam.
Zo'n hekel heb ik nou ook weer niet aan m'n moederquote:Op maandag 18 januari 2021 16:46 schreef tong80 het volgende:
Iemand nog een jonge moeder ? Heb al te lang niet geneukt.
In die podcast komt hij wel sympathiek over maar voetbalinhoudelijk wordt het al snel vrij lastig.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Krabbendam is echt een debiel.
De vraag blijft dus. 'Is ze goed in bed?'quote:Op maandag 18 januari 2021 16:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo'n hekel heb ik nou ook weer niet aan m'n moeder
Ik geloof niet dat jij in de positie bent om eisen te stellen.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:46 schreef tong80 het volgende:
Iemand nog een jonge moeder ? Heb al te lang niet geneukt.
Ik vond hem in die Pak Schaal podcast ook niks toen hij langs kwam.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In die podcast komt hij wel sympathiek over maar voetbalinhoudelijk wordt het al snel vrij lastig.
Ik stel een normale vraag.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij in de positie bent om eisen te stellen.
Hij krijgt altijd een waasje bij het woord 'Ajax'.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond hem in die Pak Schaal podcast ook niks toen hij langs kwam.
Ook de enige clubwatcher bij VI die echt fan is van de club die hij moet volgen.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij krijgt altijd een waasje bij het woord 'Ajax'.
Dat is het grappige, dat is hij dus niet.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook de enige clubwatcher bij VI die echt fan is van de club die hij moet volgen.
Dat is zeker grappig!quote:Op maandag 18 januari 2021 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is het grappige, dat is hij dus niet.
Verder stikt het overal van de Feyenoorders.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook de enige clubwatcher bij VI die echt fan is van de club die hij moet volgen.
Krabby is geen Feyenoord supporter?quote:Op maandag 18 januari 2021 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Is hij fan van Xerxes?quote:Op maandag 18 januari 2021 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Meer omdat ik het ook altijd gedacht heb bij hem. Maar kwam in één van die eerste podcastafleveringen naar vorenquote:
In ieder geval niet toen hij Feyenoord moest gaan doen voor VI. Hij zal ondertussen vast iets met de club hebben, maar van nature geen supporter dus.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Krabby is geen Feyenoord supporter?
Niet zo denigrerend. Grote alcoholist. Vandaag drie liter wijn. Beat that George Best.quote:
Is hij net als Rikkert geen supporter, maar objectief journalist?quote:Op maandag 18 januari 2021 16:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Meer omdat ik het ook altijd gedacht heb bij hem. Maar kwam in één van die eerste podcastafleveringen naar voren
Coen Moelijn.quote:
Uit een pak?quote:Op maandag 18 januari 2021 16:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet zo denigrerend. Grote alcoholist. Vandaag drie liter wijn. Beat that George Best.
Uit een pak of uit een fles?quote:Op maandag 18 januari 2021 16:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet zo denigrerend. Grote alcoholist. Vandaag drie liter wijn. Beat that George Best.
Ik ben al een geruime tijd helemaal klaar met die onzin.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:56 schreef Scrummie het volgende:
Jaaaaa, het is januari, tijd voor Kick Out Zwarte Piet trending op Twitter.
Hm oke, dat wist ik ook niet. Hij lult wel zo.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
In ieder geval niet toen hij Feyenoord moest gaan doen voor VI. Hij zal ondertussen vast iets met de club hebben, maar van nature geen supporter dus.
Ja zoiets. Maar hij is net zo goed clubwatcher van Sparta geweest een tijd.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is hij net als Rikkert geen supporter, maar objectief journalist?
Randstad ook niet, welke provincies blijven dan nog over?quote:
Plottwist: het gaat nu om carnaval. Wat niet doorgaat volgens mij. Maar goed. Brabant kan het!quote:Op maandag 18 januari 2021 16:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben al een geruime tijd helemaal klaar met die onzin.
Ik word daar zo moe van Nielsiequote:Op maandag 18 januari 2021 16:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben al een geruime tijd helemaal klaar met die onzin.
Albert Heijn. Chile wijn. Drie literflessen. Ben nu halverwegen.quote:
Dus we kunnen vandaag een enorme sloot kuttopics verwachten?quote:Op maandag 18 januari 2021 16:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Albert Heijn. Chile wijn. Drie literflessen. Ben nu halverwegen.
Wat is maccie?quote:Op maandag 18 januari 2021 16:50 schreef KingRoland het volgende:
Misschien vanavond maccie bestellen
yep. En een ban. That's me. Anders zou het saai worden op het neergaande FOK!quote:Op maandag 18 januari 2021 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus we kunnen vandaag een enorme sloot kuttopics verwachten?
#makeithappenquote:Op maandag 18 januari 2021 17:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
yep. En een ban. That's me. Anders zou het saai worden op het neergaande FOK!
Je brengt een hoop leven in de brouwerij ja.quote:Op maandag 18 januari 2021 17:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat hij een lichte voorkeur heeft inmiddels. (wat ook wel begrijpelijk is)quote:Op maandag 18 januari 2021 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
In ieder geval niet toen hij Feyenoord moest gaan doen voor VI. Hij zal ondertussen vast iets met de club hebben, maar van nature geen supporter dus.
Ongetwijfeld, al zou dat bij hem net zo goed een beetje Rotterdams chauvinisme kunnen zijn.quote:Op maandag 18 januari 2021 17:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat hij een lichte voorkeur heeft inmiddels. (wat ook wel begrijpelijk is)
xDquote:Op maandag 18 januari 2021 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je brengt een hoop leven in de brouwerij ja.
Bedankt voor de aankondiging. Dan kan FA @GGMM mooi de zooi kut topics voor zijn door je nu alvast een spreekverbod op te leggen.quote:Op maandag 18 januari 2021 17:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar voor welke club is hij dan?quote:Op maandag 18 januari 2021 17:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, al zou dat bij hem net zo goed een beetje Rotterdams chauvinisme kunnen zijn.
Foeiquote:Op maandag 18 januari 2021 17:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo werd mij ooit op voorhand een spreekverbod in ESF opgelegd.quote:Op maandag 18 januari 2021 17:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bedankt voor de aankondiging. Dan kan FA @:GGMM mooi de zooi kut topics voor zijn door je nu alvast een spreekverbod op te leggen.
Loop je daar nou nog steeds over te jankenquote:Op maandag 18 januari 2021 17:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Zo werd mij ooit op voorhand een spreekverbod in ESF opgelegd.
Precies!quote:Op maandag 18 januari 2021 17:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Zo werd mij ooit op voorhand een spreekverbod in ESF opgelegd.
zou hij een beetje voor Feyenoord zijn?quote:Op maandag 18 januari 2021 16:30 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Krabbie komt licht geagiteerd over.
quote:Op maandag 18 januari 2021 17:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Loop je daar nou nog steeds over te janken
Volgens mij geen voorkeur.quote:Op maandag 18 januari 2021 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar voor welke club is hij dan?
Ja, dat zie je heel scherp!quote:Op maandag 18 januari 2021 17:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Loop je daar nou nog steeds over te janken
Waar is dit ook alweer van? IRC?quote:Op maandag 18 januari 2021 17:06 schreef Coco het volgende:
GGMM slaps Herman around a bit with a large trout
Dat heb ik met mensen die voor een bepaalde club worden op latere leeftijd.quote:
Heb je een ranking per seizoen?quote:Op maandag 18 januari 2021 17:07 schreef GGMM het volgende:
Oh ja mIRC
Daardoor moet ik aan Mr. Robot denken
Gisteren seizoen 3 afgezien.
8,5/10
@:scrummie @:yvonne @:maxi-mus @:lenny_leonard
Zover ben ik nog niet. Maar prima review.quote:Op maandag 18 januari 2021 17:07 schreef GGMM het volgende:
Oh ja mIRC
Daardoor moet ik aan Mr. Robot denken
Gisteren seizoen 3 afgezien.
8,5/10
@:scrummie @:yvonne @:maxi-mus @:lenny_leonard
Jaquote:Op maandag 18 januari 2021 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je een ranking per seizoen?
Waar ligt bij jou de grens wanneer je je keuze gemaakt moet hebben?quote:Op maandag 18 januari 2021 17:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heb ik met mensen die voor een bepaalde club worden op latere leeftijd.
Krabby kan het dus eigenlijk nooit goed doen voor mij.
Dat heb ik al gedaan, maar blijkbaar heb jij mijn berichten van seizoen 1 en 2 gemist.quote:Op maandag 18 januari 2021 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou je dit met ons kunnen delen?
Bij mij op 5 jaar.quote:Op maandag 18 januari 2021 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar ligt bij jou de grens wanneer je je keuze gemaakt moet hebben?
Alleen al de suggestie dat je een club kiest is pertinent fout. Het is altijd opvoeding en/of de regio waar je vandaan komtquote:Op maandag 18 januari 2021 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar ligt bij jou de grens wanneer je je keuze gemaakt moet hebben?
Seizoen 1 had eerst wel een 7,5 (om even volledig te zijn).quote:Op maandag 18 januari 2021 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan, maar blijkbaar heb jij mijn berichten van seizoen 1 en 2 gemist.
Volgens mij had ik voor seizoen 1 een 8 en seizoen 2 een 8,5
Oh dat is wel prima, al vond ik S2 volgens mij minder dan S1. Maar bij het bingewatchen ervaar je dat wellicht anders.quote:Op maandag 18 januari 2021 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan, maar blijkbaar heb jij mijn berichten van seizoen 1 en 2 gemist.
Volgens mij had ik voor seizoen 1 een 8 en seizoen 2 een 8,5
Dat ws toen ik nog maar 3 afleveringen had gezienquote:Op maandag 18 januari 2021 17:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Seizoen 1 had eerst wel een 7,5 (om even volledig te zijn).
Ik lust het AD rauw.quote:Op maandag 18 januari 2021 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Foei
* GGMM slaat Herman met een opgerolde krant op zijn neus
Ah oke. Dan schrappen we die review uit de geschiedenisboeken!quote:Op maandag 18 januari 2021 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ws toen ik nog maar 3 afleveringen had gezien
Dus die beoordeling was niet op basis van het hele seizoen!
Heb jij een paar jaar geleden laten testen of Feyenoord daadwerkelijk in je DNA zat?quote:Op maandag 18 januari 2021 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen al de suggestie dat je een club kiest is pertinent fout. Het is altijd opvoeding en/of de regio waar je vandaan komt
Al het andere kan ik niet serieus nemen
Nee natuurlijk nietquote:Op maandag 18 januari 2021 17:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij een paar jaar geleden laten testen of Feyenoord daadwerkelijk in je DNA zat?
wel gedeeltelijk eens al heeft een 5 jarige nu veel meer info tot z'n beschikking dan in bijvoorbeeld mijn tijd, dus ook niet zo vreemd als ze clubs als Real Madrid kiezenquote:Op maandag 18 januari 2021 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen al de suggestie dat je een club kiest is pertinent fout. Het is altijd opvoeding en/of de regio waar je vandaan komt
Al het andere kan ik niet serieus nemen
Voor de oorlog ?quote:Op maandag 18 januari 2021 17:14 schreef GGMM het volgende:
Als ik aan Feyenoord denk moet ik altijd denken aan die open dag dat mensen zelf commentaar mochten geven bij de 4-2 overwinning op Ajax
En dan denk ik oh, wat zielig.
Je zoekt het elders als Feyenoorder. Begrijp ik wel.quote:Op maandag 18 januari 2021 17:14 schreef Scrummie het volgende:
Wat een kutdag.
Gelukkig is er vanavond haxball @:Coco
dat is wel treurig inderdaad, die dvd ook wel in 05/06quote:Op maandag 18 januari 2021 17:14 schreef GGMM het volgende:
Als ik aan Feyenoord denk moet ik altijd denken aan die open dag dat mensen zelf commentaar mochten geven bij de 4-2 overwinning op Ajax
En dan denk ik oh, wat zielig.
Mijn neefje van 5 denkt dat de keuze tussen Barcelona en Ajax is.quote:Op maandag 18 januari 2021 17:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel gedeeltelijk eens al heeft een 5 jarige nu veel meer info tot z'n beschikking dan in bijvoorbeeld mijn tijd, dus ook niet zo vreemd als ze clubs als Real Madrid kiezen
Beter dan Feyenoord en Trencin.quote:Op maandag 18 januari 2021 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn neefje van 5 denkt dat de keuze tussen Barcelona en Ajax is.
Als je de stukjes leest die hij over Feyenoord schrijft (zou ik niet doen) krijg je niet het idee dat hij een supporter is.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 18 januari 2021 17:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Caland jij was bij die partij in Trencin toen, toch?
Heb je daar nog je snikkel in Slowaakse gehangen?
Bietjesquote:Op maandag 18 januari 2021 17:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben snert aan het maken.
ik heb die wedstrijd op een mobieltje in slowakije gekeken toenquote:Op maandag 18 januari 2021 17:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Caland jij was bij die partij in Trencin toen, toch?
Heb je daar nog je snikkel in Slowaakse gehangen?
Dat gaat in ieder geval een mooi boekje opleveren.quote:Op maandag 18 januari 2021 17:49 schreef AFCNiels het volgende:
Een mooi voorbeeld van wat er gebeurt met snitches.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-informant~a1c967e5/
Natuurlijk!quote:
HEB JIJ ER GEEN MENING OVER?quote:Op maandag 18 januari 2021 18:44 schreef Buitendam het volgende:
Ik stoor mij geweldig aan al dat ge-avondklok.
Xinomie?quote:Op maandag 18 januari 2021 18:58 schreef Buitendam het volgende:
Als ik op mijn laptop fok louter successen, maar mobiel is het toch allemaal nèt niet.
Daar ben ik ook een stuk onhandiger mee.quote:Op maandag 18 januari 2021 18:58 schreef Buitendam het volgende:
Als ik op mijn laptop fok louter successen, maar mobiel is het toch allemaal nèt niet.
Dat is wel handig ja. Goulash is toch wel een van mijn favoriete gerechten.quote:Op maandag 18 januari 2021 19:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Binnenkort toch maar eens een braadpan aanschaffen, heb zin om een keertje goulash ofzo te maken.
Heb jij ook braadpan? @TheBradgeTVquote:Op maandag 18 januari 2021 19:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Binnenkort toch maar eens een braadpan aanschaffen, heb zin om een keertje goulash ofzo te maken.
Doe dan zo'n slowcookerquote:Op maandag 18 januari 2021 19:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
https://thuiswijzer.nl/beste-braadpan/quote:Op maandag 18 januari 2021 19:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Of gietijzeren pan of hoe heet zo'n kreng.
Bratislava? Nitra? Kosice?quote:Op maandag 18 januari 2021 17:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb die wedstrijd op een mobieltje in slowakije gekeken toen
geen enkele kroeg zond het uit
einde bericht
quote:Op maandag 18 januari 2021 15:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb het al voor hem opgenomen.
Wie aan @:caland komt die komt aan mij
0 likes.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:40 schreef GGMM het volgende:
En gewoon hobby's foutloos geschreven.
@:littlerabbit
quote:
Gelukkig krijg ik die troep niet meer te zien.quote:Op maandag 18 januari 2021 20:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ twitter ] Ja inderdaad, alweer.
bratislava jaquote:Op maandag 18 januari 2021 19:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Bratislava? Nitra? Kosice?
Tell me.
gefeliciteerdquote:Op maandag 18 januari 2021 20:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bratislava is de grootste kutstad waar ik ooit ben geweest (op Amsterdam na).
Heeft leuke café's wel, zeker rondom de burcht daar. Ben er anderhalf jaar terug nog een keer geweestquote:
Heeft dat Helmond van jou eigenlijk stadsrechten?quote:Op maandag 18 januari 2021 20:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bratislava heb ik twee jaar geleden een heel leuk weekendje weg gehad andersquote:Op maandag 18 januari 2021 20:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In 2008 op Wilsonic Festival geweest in Bratislava, was te gek ook. Week ervoor Pinkpop, week er na Rock am Ring. En weer twee weken later gewoon netjes m'n tentamens gehaald.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bratislava heb ik twee jaar geleden een heel leuk weekendje weg gehad anders. Best leuk rondwandelen, goedkoop (speciaal)bier en het nachtleven is uitstekend. Waanzinnige vrijdagnacht gehad in een oorlogsbunker in de bergen waarin keiharde techno werd gedraaid.
En dat met een uitgeholde anusring, erg knap.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
In 2008 op Wilsonic Festival geweest in Bratislava, was te gek ook. Week ervoor Pinkpop, week er na Rock am Ring. En weer twee weken later gewoon netjes m'n tentamens gehaald.![]()
Oh was jij er ook.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
En dat met een uitgeholde anusring, erg knap.
Ja doe dan even een link van een tweet, lamlul.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:39 schreef onlogisch het volgende:
Het gaat flink los op Twitter.
@:TheBradgeTV heeft zijn stalker onthuld!!
@:maxi-mus
Dit.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja doe dan even een link van een tweet, lamlul.
Sorry maat.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja doe dan even een link van een tweet, lamlul.
Nu zeker ja.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Pinkpop is zelfs te homofiel voor mij eigenlijk
Ik word hier echt heel droevig van.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry maat.
https://twitter.com/LosZevenbergos/status/1351227648698183686
Naam?quote:Op maandag 18 januari 2021 22:39 schreef onlogisch het volgende:
Het gaat flink los op Twitter.
@:TheBradgeTV heeft zijn stalker onthuld!!
@:maxi-mus
Vrij pittige mening maar ik kan het hier niet oneens mee zijnquote:Op maandag 18 januari 2021 22:36 schreef Buitendam het volgende:
Mensen die naar Pinkpop gaan zouden aan hun haren uit huis moeten worden gesleurd en tegen de muur worden gezet.
Eens maat.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik word hier echt heel droevig van.
Ik zal stoppen met onbetaald eten bestellen.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens maat.
Hoe kunnen we Braddy helpen?
Ik heb al een poging gedaan maar dat zette ook geen zoden aan de dijk.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens maat.
Hoe kunnen we Braddy helpen?
Beter ram je Los Zevenbergos even de moeder.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zal stoppen met onbetaald eten bestellen.
Zou een passend einde zijn van dit bijzondere individuquote:Op maandag 18 januari 2021 22:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry maat.
Oh, dit gaat wel goed komen.quote:
Knokploeg langs sturen dusquote:Op maandag 18 januari 2021 22:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, dit gaat wel goed komen.
-knip-
Ik ga me niet bezig houden met het bijstandsgedeelte van onze samenleving dat elkaar in de haren vliegt.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beter ram je Los Zevenbergos even de moeder.
Dát zal helpen.
Triest ditquote:Op maandag 18 januari 2021 22:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry maat.
Hardop gelachenquote:Op maandag 18 januari 2021 22:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga me niet bezig houden met het bijstandsgedeelte van onze samenleving dat elkaar in de haren vliegt.
Je doet niet anders hier in de SC.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga me niet bezig houden met het bijstandsgedeelte van onze samenleving dat elkaar in de haren vliegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaarwel FOK! 2007-2021.
Hier werken toch enkel nette thuiswerkers op onze @Littlerabbit na, die werkt tenminste nog echt voor zijn geldquote:Op maandag 18 januari 2021 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je doet niet anders hier in de SC.
Ja ik was voor een keertje weer blij met het thuiswerken toen ik 5 minuten voordat ik geacht word online te zijn wakker werd en naar buiten keek.quote:
Hoe pak jij dit probleem aan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 08:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe pak jij dit probleem aan?Jij hebt toch wel de beste oplossing gevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Ik ga ook maar eens wat vrij nemen, ik denk dat ik ongeveer 10 weken aan vrije dagen heb.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 08:52 schreef Caland het volgende:
Ik heb in een uiterst optimistische bui de dag na koningsdag vrij genomen vanmorgen (lol)
Even ter info
Er dwars doorheen gefietst. Bek af en kledder natquote:
rondje om het huis of rondje van het huis?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er dwars doorheen gefietst. Bek af en kledder nat
Goeiemorgen.
Naar de lieve cassiere van de Albert Heijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
rondje om het huis of rondje van het huis?
Ouderenuurtje?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Naar de lieve cassiere van de Albert Heijn.
Doe ik stiekem wel eens. Zetten me er toch niet uit.quote:
Ik begon met -48 dit jaarquote:Op dinsdag 19 januari 2021 08:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens wat vrij nemen, ik denk dat ik ongeveer 10 weken aan vrije dagen heb.
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:06 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)g-op-50-procent.html
wat een boomers joh
Lekker makkelijk, geef dat griepje maar de schuld van je domheid.quote:Van dat laatste heeft ook Jochem (34) last. Hij had in het voorjaar allerlei coronaklachten, maar kon toen niet worden getest. "Mijn denkniveau zit soms nog op 50 procent, gesprekken kunnen heel moeilijk zijn. Ik ben dan niet scherp, doe lang over mijn woorden vinden, kan zinnen niet afmaken. Het is een hele rare gewaarwording."
Je kan toch geen reet doen als je vrije dagen opneemt nu.quote:
quote:
Begin vorig jaar een week en nog iets extra verlof gehad door omstandigheden. Dus wel te verklaren, maar het is toch een zuur begin.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kan toch geen reet doen als je vrije dagen opneemt nu.
Altijd leuk om ze even te laten happen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:18 schreef Caland het volgende:
Oei, user @:wereldgozer wordt gefileerd in het CORtopic.
Gekeken, alsof mongolen geen superspreaders kunnen zijn. Straks besmet Hugo de hele regering, dat zou ook een leuke nieuwe wending zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:18 schreef Caland het volgende:
Oei, user @:wereldgozer wordt gefileerd in het CORtopic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |