Was ook mijn eerste reactie.quote:
ik heb liever zo'n zwarte zeehond dan tong van onze belastingcentenquote:Op maandag 18 januari 2021 14:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Komt zeker weer profiteren van onze belastingcenten
@tong80 user @aTypisch roddelt niet.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb liever zo'n zwarte zeehond dan tong van onze belastingcenten
maar dat kan aan mij liggen
Jij hebt het niet zo op tong he?quote:Op maandag 18 januari 2021 14:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb liever zo'n zwarte zeehond dan tong van onze belastingcenten
maar dat kan aan mij liggen
klikspaanquote:Op maandag 18 januari 2021 15:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
@:tong80 user @:atypisch roddelt niet.
Ik heb theequote:
Benieuwd naar de reactie van @Calandquote:Op maandag 18 januari 2021 15:34 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
User @:Caland wordt aangepakt.
quote:Op maandag 18 januari 2021 15:34 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
User @:Caland wordt aangepakt.
Ik laat dit aan anderen over.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Benieuwd naar de reactie van @:Caland
Ik heb het al voor hem opgenomen.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Benieuwd naar de reactie van @:Caland
Fes begint wel de spotlights te stelen, hé?quote:Op maandag 18 januari 2021 15:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb het al voor hem opgenomen.
Wie aan @:caland komt die komt aan mij
Klopt, maar wel terecht. Fes is een baas.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Fes begint wel de spotlights te stelen, hé?
Kun je nagaan wat een ontwikkeling je hebt doorgemaakt, eerst lukte het enkelvoud zelfs niet!quote:Op maandag 18 januari 2021 15:40 schreef GGMM het volgende:
En gewoon hobby's foutloos geschreven.
@:littlerabbit
Ik kan Limburgers echt op geen enkele manier serieus nemen.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:44 schreef AFCNiels het volgende:
Hoeveel zetels zullen ze overhouden?
[ twitter ]
2quote:Op maandag 18 januari 2021 15:44 schreef AFCNiels het volgende:
Hoeveel zetels zullen ze overhouden?
[ twitter ]
Brabanders al nietquote:Op maandag 18 januari 2021 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan Limburgers echt op geen enkele manier serieus nemen.
Nee, ik denk dat dit erg slecht voor ze gaat aflopen. Het enige geluk dat ze hebben is dat er waarschijnlijk weinig campagne gevoerd zal gaan worden.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan Limburgers echt op geen enkele manier serieus nemen.
Erg jammer.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Terug van COR. 1 post gezet. Weg gemodereerd. Erg teleurstellend. @:zipportal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |