Morgen! Ja het is vredig en rustig daar.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
morgen coss wat een rust nu
Hier gewoon geluid hoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:59 schreef Hznootje het volgende:
Is hier heel rustig..Nog steeds geen geluid op stream 1
Heb al een paar keer opnieuw opgestart..snap het niet..Heb jij ook al een keer geswitcht van stream?quote:
Nee, maar misschien staat het geluid op je computer uit?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:01 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Heb al een paar keer opnieuw opgestart..snap het niet..Heb jij ook al een keer geswitcht van stream?
even op de live knop klikkenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:04 schreef lonneberga het volgende:
Bij mij loopt het geluid voor op het beeld,irri.
Nope, heb op stream 2 wel geluidquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nee, maar misschien staat het geluid op je computer uit?
Even de tijdslijn een stukje terugschuiven, en dan weer op live klikken.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:04 schreef lonneberga het volgende:
Vernieuwen, op "live" drukken of de kwaliteit van de streams verlagen wil nog weleens helpenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:04 schreef lonneberga het volgende:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:07 schreef Benny het volgende:
Jill: "Je wordt toch wel opgehaald?"
Thomas: "Tuurlijk. Maar ik hoop dat gij dat doet"
Jill: "Anders haalt mijn mama je wel op"
Hij zei dat hij met de trein terug gaat, maar hopen dat jill dat doet klinkt leuker inderdaadquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:07 schreef Benny het volgende:
Rode live indicatie moet wel weer aanstaan, na de tijdsverschuivingquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:08 schreef lonneberga het volgende:
Helpt allemaal niet,maar ik ben toch meer aan het luisteren terwijl ik werk.
Alleen zei hij:quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:07 schreef Benny het volgende:
Wat?? thomas stapt er uit???quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:07 schreef Benny het volgende:
Ohquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alleen zei hij:
Tuurlijk, nee, ik ga met d'n trein terug.
Nice, maar niey zo'n theo type. We hebben vanacht wel gemerkt dat het voor de groeps dynamiek beterb is, om dat niet te doenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:03 schreef chufi het volgende:
7 vrouwen en 4 mannen ...... er zullen wel 4 mannen in komen dan om het evenwicht te herstellen
lopendquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, hij was met de trein gekomen, dus de vraag was hoe hij ooit weer terug gaat.
Het is de grootste ijdeltuit daar.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:17 schreef F.Sinatra het volgende:
Jowie heeft 5 minuten nodig om z'n trui in de juiste plooi te krijgen
De dames trekken er ook een uur voor uitquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is de grootste ijdeltuit daar.
Vorige week ook al.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Sauna staat in storing zegt Daan, daarom kunnen ze er niet in. Had Els pas gevraagd.
Ik zie die op de TV uberhaupt niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:24 schreef GayGuy het volgende:
Pfff de streams van de videoland app op mijn tv lopen vast
Welk merk heb je? Hoe oud is je tv?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:25 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ik zie die op de TV uberhaupt niet.
ze swaffelt zichzelf met een kwast, kan soms best fijn aanvoelen hoor!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:26 schreef F.Sinatra het volgende:
Naomi veegt wat ongeinteresseerd met die kwast over dr kin
https://www.coolblue.nl/p(...)led-65q95t-2020.htmlquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:26 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Welk merk heb je? Hoe oud is je tv?
Is ze al uit bed dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:20 schreef Elounda het volgende:
Goedemorgen.
Els al aan de week in haar badje?
#terrorEls
Okay.....Ieder z'n ding.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:27 schreef danilel het volgende:
[..]
ze swaffelt zichzelf met een kwast, kan soms best fijn aanvoelen hoor!
Wat een boel ellende gevangen in een gif.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is ze al uit bed dan?
ze was heel druk bezig afgelopen nacht.
[ afbeelding ]
Nee mocht hij weg moeten.quote:
Ssst profiteer van het moment.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:32 schreef cvketeltje89 het volgende:
Nathalie schittert in afwezigheid. Ze moet wel goed ziek zijn aangezien ze altijd overal haantje de voorste is
En Els in een stringish dingetjequote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:36 schreef Benny het volgende:
[..]
Nee. Bar weinig beeldmateriaal inderdaad.
Wel een aantal keer een twerkende Liese
Kijk COS terug van vannacht vanaf 01:00 uur ongeveer.quote:
Bellenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:39 schreef Mickytjuh het volgende:
What the fuck is hij in bed aan t doen
Het wordt steeds gekkerquote:
A dirty mind is a joy forever.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:39 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik dacht aan iets anders maar oke.
Ik heb een kind op schoot, lastig typenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:40 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Je stream loopt een minuut of 5 achter
Het overgrote deel van de vrouwen heeft enige vorm van gezichtsbeharing.quote:
Het is pas gadver als ze t niet doet...quote:
Hij heeft altijd een deken binnen handbereik toch.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:42 schreef aswesleep het volgende:
Nick nu helemaal opgenomen in z'n deken. Is hij ook ziek?
Vaak wel.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:42 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Hij heeft altijd een deken binnen handbereik toch.
Of badjasquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:42 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Na de katerige slaap?quote:
Gyazo ?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:37 schreef Blackprinces het volgende:
Blegh snap t niet hoe ik een giphy hier krijg.
Ik word oud...![]()
Ja, daar wordt (bijna) niemand vrolijk vanquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:36 schreef Benny het volgende:
[..]
Zeker maar nu ligt hij in z'n bed.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:42 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ziek van de positieve sfeer gisterenavond en de verbroedering tussen BE en NL.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:32 schreef cvketeltje89 het volgende:
Nathalie schittert in afwezigheid. Ze moet wel goed ziek zijn aangezien ze altijd overal haantje de voorste is
Zal met Nathalie aan het praten zijn, die geen zender om heeft.quote:
Altijd goed. Nathalie zonder zender.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
[..]
Zal met Nathalie aan het praten zijn, die geen zender om heeft.
Gewoon de link in foto's zettenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:37 schreef Blackprinces het volgende:
Blegh snap t niet hoe ik een giphy hier krijg.
Ik word oud...![]()
Gyazo rules.quote:
Reuze gemakkelijk, maar met Gyphy maak je gifs die 3 x langer zijn dan wat bij Gyazo kan, n.l. 15 seconden.quote:
Ik ookquote:
Ik noem Nick in gedachten al Blanket.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:42 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Is dat nou een opmerking richting DGK?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:36 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat wil ik ook.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:54 schreef Juan_Roman het volgende:
Jill wil van bil met een lekkere kerel met tattoo's.
Ze had Theo kunnen nemen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill hoopt dat er een lekkere kerel met tattoo's komt die zegt: 'Ik kom hier voor jou Jill'
Nee, helemaal niet. Ik ben ook heel blij met het materiaal van @DGK_Tegengasquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:54 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Is dat nou een opmerking richting DGK?
Ik kijk zn filmpjes graag! (geen streams).
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:54 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat wil ik ook.
Ow dat doe ik ook
Ik denk dat ze er klaar mee warenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:56 schreef Benny het volgende:
WTF... Waar sloeg dat op met die puzzel?
Dat is GEEN lekkere kerelquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij liever dan ik
Ok, zo las ik t ff.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:55 schreef Benny het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Ik ben ook heel blij met het materiaal van @:DGK_Tegengas
De is qua uiterlijk al iets acceptabelerquote:
Je moet er wel af en toe een complimentje in gooien en er op klikken ( al dan niet met kijken )quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:57 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ok, zo las ik t ff.
Hij werkt fultime en hoe die t doet.. geen idee. Maar ik ook heel blij ermee.
Nee. Dan moet ik dat even rechtzetten, want ik ben er juist blij mee en als je hem om bepaalde fragmenten vraagt komt hij daar gewoon meequote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:57 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ok, zo las ik t ff.
Hij werkt fultime en hoe die t doet.. geen idee. Maar ik ook heel blij ermee.
Oh dat had ik wel willen zienquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:00 schreef F.Sinatra het volgende:
Naomi zat bij de laatste 100 voor Robinson 2 jaar geleden.
Jachtseizoen is ook wel erg geinigquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:00 schreef Benny het volgende:
Jill wil meedoen aan StukTV en dan vooral Jachtseizoen
Hahaha jaquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:02 schreef F.Sinatra het volgende:
[ afbeelding ]
Opzich best wel Nathalie look-a-like
Verrotte salami waarschijnlijkquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:02 schreef chufi het volgende:
Waar is nick ziek van ? Niets gedronken en vroeg gaan slapen..
Eens. Als ik een leuke deelnemer zie dan klik ik die altijd wel even aanquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jachtseizoen is ook wel erg geinig
Salamiquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:02 schreef chufi het volgende:
Stress zei hij.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:02 schreef chufi het volgende:
De heerlijke tomatensoep misschien. Dacht dat hij pijn in zijn buik had.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:02 schreef chufi het volgende:
Mooie man.quote:
Het word tijd dat we Belgie gewoon weer inlijven.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:05 schreef Li0nHeart het volgende:
lol .. Belgie heeft geen luchtalarm testen
Werkt in België toch niet.😁quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:05 schreef Li0nHeart het volgende:
lol .. Belgie heeft geen luchtalarm testen
Dit bleek trouwens wel te kloppen. Zo kun je wel een beetje een idee krijgen dat er wat gebeurt. Er gebeurt ongeveer 20-30 minuten na het schakelen iets. Nu ook met Nick en de gameroomquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:23 schreef Benny het volgende:
Woonkamer camera was te zien... Er gaat dus weer wat gebeuren
Nou, die stream 2 staat vaak hele middagen op de woonkamer.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:08 schreef Benny het volgende:
[..]
Dit bleek trouwens wel te kloppen. Zo kun je wel een beetje een idee krijgen dat er wat gebeurt. Ongeveer 20-30 minuten daarna werd Nick naar de gameroom gevraagd
Gaat om stream 1 inderdaad.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou, die stream 2 staat vaak hele middagen op de woonkamer.
Behalve voor buikgriep.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:12 schreef Tourniquet het volgende:
Lijkt me prima keuze van Nick. Is hij gelijk ook immuun!
En zeggen dat het voor de groep is.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:12 schreef Tourniquet het volgende:
Lijkt me prima keuze van Nick. Is hij gelijk ook immuun!
Wees blij. Nath huismeester is soiso al een week extra.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:13 schreef Flory het volgende:
Shit Nick had de opdracht dus en niet Nat
Weet niet of dat automatisch dat betekend in dit geval...quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:13 schreef engine het volgende:
Kan Nick dus ook niet genomineerd worden volgende week
Mooi toch, anders was Naat nu misschien immuun geweest.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:13 schreef Flory het volgende:
Huismeester altijd toch.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weet niet of dat automatisch dat betekend in dit geval...
Maar goed ook, anders had nattealie immuniteit gehadquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:13 schreef Flory het volgende:
Dat is wel ergens zo gezegd. Dat de huismeester er niet uitgestemd kan worden.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weet niet of dat automatisch dat betekend in dit geval...
Ja dat maakt niks uit. Hij kiest voor zichzelf dus.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja maar dit is een keuze uit een opdracht.
Immuniteit.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Tuurlijk Nick. Bullshit verhaal. Je wou gewoon anonimiteit.
Die had misschien huisdier gekozenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:14 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Maar goed ook, anders had nattealie immuniteit gehad
Hopelijk is in dit geval niets is wat het lijkt...quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:14 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ja dat maakt niks uit. Hij kiest voor zichzelf dus.
Jij denkt slim.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:14 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Maar goed ook, anders had nattealie immuniteit gehad
Nick vind ik wel tof eigk.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hopelijk is in dit geval niets is wat het lijkt...
Wat doet hij dan in het huis.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Phillip Geubels ook zeker?quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En dat is nog een understatement.
Is dat gegarandeerd bij elke nieuwe huismeester??quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Yepquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat gegarandeerd bij elke nieuwe huismeester??
Dat is niet per definitie zo gezegd. Daar kan BB altijd onderuit. Dus hopelijk zit er een flink addertje onder het gras in dit geval, dat maakt het juist leuk! Scam the scammer.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat gegarandeerd bij elke nieuwe huismeester??
Zou eerder kiezen om 24u lang geen 1.5 van iemand te mogen houden.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:17 schreef cvketeltje89 het volgende:
Idee voor een geheime opdracht: Houd 24 uur lang 1,5 meter afstand van iedereen.
Jill.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je koos voor jezelf Nick, maar wie zou die kans niet laten liggen?
Daar ging het hem niet om, dat zei hij tochquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:17 schreef Flory het volgende:
Wel tof dat ze Nick niet kunnen nomineren
Uit een caviaquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eieren er uit schudden.
Lekker origineel weer trouwens, dit "spel" komt 1-op-1 uit Wie is de Mol.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:16 schreef Benny het volgende:
Kort samengevat:
Nick heeft een opdracht gekregen. In de gameroom stonden 6 doosjes. Hij mocht een doosje openmaken, het doosje kiezen of verder. Niet terug.
In de doosjes zaten:
1. 1500 euro in de pot
2. 24 uur een huisdier in huis
3. Je bent genomineerd
4. 500 euro uit de pot
5. Je bent huismeester
6. ???
Hij koos dus voor doosje 5. Daarmee is Nick dus de nieuwe huismeester.
Bij de Nederlanders ja. De Belgen knikken een keer en gaan verder maar het is nu wachten op de badkamerbesprekingen van onze landgenotenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Je ziet gewoon aan de koppen dat ze hun bedenkingen hebben.
Die weten ook wel dat huismeester voordelen bied.
En ze hebben nu minder eetgeld voor de groep.
Daarna kip op het menuquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eieren er uit schudden.
Amai , aap uit mouw.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:19 schreef zodeju het volgende:
Rene zegt het al, En je hebt immunitiet.
Amai da was me ni om te doen he......
Alleen veranderde daar de doosjesquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Lekker origineel weer trouwens, dit "spel" komt 1-op-1 uit Wie is de Mol.
Moest ik ook aan denkenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze jatten alles bij elkaar, ook uit Expeditie Robinson. Dit is eigenlijk een soort indoor ER qua opdrachten.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
jaquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:20 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Alleen veranderde daar de doosjes
Ik geloof hem niet....hij kon bedenken dat iedereen 24uur een huisdier wel leuk had gevonden....weer even wat anders dan puzzels of rummicubben.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:18 schreef engine het volgende:
Ik geloof Nick wel. Hij is al vanaf de 1e dag bezig over de pot en dat daar geld in moet.
ER24 zou wel een bijzondere toevoeging zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze jatten alles bij elkaar, ook uit Expeditie Robinson. Dit is eigenlijk een soort indoor ER qua opdrachten.
Dat van dat huisdier geloof ik ook nietquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik geloof hem niet....hij kon bedenken dat iedereen 24uur een huisdier wel leuk had gevonden....weer even wat anders dan puzzels of rummicubben.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:22 schreef Tourniquet het volgende:
Ik had dezelfde keuze gemaakt denk ik.
Is toch gewoon de beste keuze voor hem, snap de bedenkingen niet goed.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik vind het eigenlijk gewoon de lafste keuze.
Is het toch ook?, beter geld in de pot dan een rotwijler 24 in je huis, lekker stront scheppen)quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:22 schreef engine het volgende:
[..]
Dat van dat huisdier geloof ik ook nietDat vindt hij gewoon nutteloos.
Had ook een wandelende tak kunnen zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:23 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Is het toch ook?, beter geld in de pot dan een rotwijler 24 in je huis, lekker stront scheppen)
Watskeburt?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dit gaat Nikje vroeg of laat op breken
Wat had jij gekozen? Een van de eerdere opties, of volgend kistje?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik vind het eigenlijk gewoon de lafste keuze.
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:23 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Is toch gewoon de beste keuze voor hem, snap de bedenkingen niet goed.
Voor hem op dit moment misschien?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:23 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Is toch gewoon de beste keuze voor hem, snap de bedenkingen niet goed.
Dan gaat iedereen na iedere opdracht zeggen dat dat een optie was hahahquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:24 schreef spapaars het volgende:
Als ze nu allen van tevoren afspreken niet voor huismeester te kiezen, met de belofte dan niet te worden genomineerd, verdienen ze ¤1500.
Nee natuurlijk niet. Niemand weet toch vooraf wat er in die doosjes gaat zitten? Dat blijft gewoon gokken of je wel of niet doorgaat. Daarom verbaasd het met ook dat hij nu sneaky en laf genoemd wordtquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:24 schreef spapaars het volgende:
Als ze nu allen van tevoren afspreken niet voor huismeester te kiezen, met de belofte dan niet te worden genomineerd, verdienen ze ¤1500.
Ik had gegokt en geprobeerd de groep met iets blij te maken, om dan als held uit de Dagboekkamer te komen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wat had jij gekozen? Een van de eerdere opties, of volgend kistje?
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik had zelfde keuze gemaakt ... Na de eerste ga je door voor meer geld. 2e, 3e en 4e zijn onzin. Dan de 5e met voordeel voor jezelf, of risico nemen. Ik wist het ook wel.
1 Europaquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:26 schreef aswesleep het volgende:
Dit wel triest, de Belgen hebben zich om belasting redenen moeten inschrijven in Nederland.
Maakt niet uit, zo krijg je de hoogste rendement.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:24 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dan gaat iedereen na iedere opdracht zeggen dat dat een optie was hahah
Maarja, stel:quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik had gegokt en geprobeerd de groep met iets blij te maken, om dan als held uit de Dagboekkamer te komen.
Ipv : Ik heb mezelf leider en immuun gemaakt.
Ah gemistquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Nick had een of ander spel en koos voor zichzelf.
Tuurlijk maar dat hij het voor de groep heeft gedaan is bullshit.....Huismeester zijn is ook al geen straf. Dus.....De groep staat hier helemaal buiten.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik had zelfde keuze gemaakt ... Na de eerste ga je door voor meer geld. 2e, 3e en 4e zijn onzin. Dan de 5e met voordeel voor jezelf, of risico nemen. Ik wist het ook wel.
Zeker waarquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:28 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Maarja, stel:
kistje 5: volgende week de helft van de boodschappen
kistje 6: -5000 EUR
Nogal een risico.
Ja, naar dan had hij voor dat huisdier moeten kiezen...minste risico gelopen dan.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:28 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Maarja, stel:
kistje 5: volgende week de helft van de boodschappen
kistje 6: -5000 EUR
Nogal een risico.
Op livestream een geen last van Snapjuhliequote:
Lopen die niet een paar dagen achter?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ben heel benieuwd hoe dit nu werkelijk is gegaan. Hoop dat het er vanavond nog in zit.
Vanavond moeten we eerst een recap van gister krijgen .. en spel van Rene en Els ... Nee, wordt pas maandag, als we het al ooit gaan zien.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ben heel benieuwd hoe dit nu werkelijk is gegaan. Hoop dat het er vanavond nog in zit.
Ligt denk ik weer op bed, zit niet in de huiskamer.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:30 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Op livestream een geen last van Snapjuhlie
Teveel gekakelquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik vind de overzicht camera's altijd fijn, zie je meer interactie.. kleine momentjes tussen mensen etc.
n Daanquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Alle Nederlanders foetsie behalve Els.
Nog een keer kijkenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Alle Nederlanders foetsie behalve Els.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |