Rene is genomineerdquote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:46 schreef lonneberga het volgende:
Waarom staat er een vraagteken door Rene?
is nog steeds genomineerdquote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:46 schreef lonneberga het volgende:
Hij is alvast één van de genomineerden voor volgende week.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:46 schreef lonneberga het volgende:
Genomineerd vast voor volgende week!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:46 schreef lonneberga het volgende:
Vreselijk als iemand je uit je slaap houdt met zijn gesnurkquote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:43 schreef Tourniquet het volgende:
Jowie, Jill en Danielle hebben het er in de doucheruimte over dat Thomas wel heel erg hard aan het snurken was. Zelfs Jowie werd er wakker van terwijl hij normaalgesproken overal doorheen slaapt. Ze hebben het erover misschien een neusklemmetje voor hem te vragen aan Big Brother.
Echt hè, ik zou dat nooit kunnen. Zou echt ergens anders gaan slapen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vreselijk als iemand je uit je slaap houdt met zijn gesnurk
Ik heb een leuke apneu.Soul dacht soms dat ik doodging.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vreselijk als iemand je uit je slaap houdt met zijn gesnurk
Ik ookquote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:49 schreef Sangha het volgende:
[..]
Echt hè, ik zou dat nooit kunnen. Zou echt ergens anders gaan slapen.
Oh jeequote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb een leuke apneu.Soul dacht soms dat ik doodging.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:52 schreef puzziepie het volgende:
Ik zit recht in Nick's neusgaten te kijken
Viel mij ook al op! Zal met meerdere gebeuren. Als zo'n dominante eruit is gaan andere mensen 'opbloeien'.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:52 schreef GayGuy het volgende:
Nick spreekt gele volzinnen, joh. Dat heb ik hem tijdens het Theo tijdperk niet horen doen🤣
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:53 schreef Tourniquet het volgende:
Ik dacht al, wat een vredige sfeer in het huis. Maar Nat ligt nog op bed met buikpijn.
Zwanger van Theoquote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:53 schreef Tourniquet het volgende:
Ik dacht al, wat een vredige sfeer in het huis. Maar Nat ligt nog op bed met buikpijn.
Het is nu terror Elsquote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:54 schreef FreshFruit het volgende:
Waar is Nathalie? ik wil terror snap je?
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:54 schreef FreshFruit het volgende:
Waar is Nathalie? ik wil terror snap je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |