Jij doet het ook?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Haalt de kreukels eruit en ontsmet ...
En is beter voor je wasgoed dan steeds in e wasmachine.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Handigquote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed bezig Benny.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:36 schreef Benny het volgende:
OP is weer bijgewerkt: Vraagteken door Els' hoofd is weg, gone en foetsie
Goed bezig!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:36 schreef Benny het volgende:
Verrek... Ik had hetzelfdequote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie in mijn glazen bol een nieuwe bewoner
Thanksquote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:36 schreef Benny het volgende:
Hier nog welquote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:38 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Had niet moeten switchen denk ik, stream 1 is nu zonder geluid
Echt?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Nootje.ik heb me ooit opgegeven voor De Bus.
Job , is it you ?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Nootje.ik heb me ooit opgegeven voor De Bus.
Wie opperde dat neusklemmetje? Daan zeker?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:43 schreef Tourniquet het volgende:
Jowie, Jill en Danielle hebben het er in de doucheruimte over dat Thomas wel heel erg hard aan het snurken was. Zelfs Jowie werd er wakker van terwijl hij normaalgesproken overal doorheen slaapt. Ze hebben het erover misschien een neusklemmetje voor hem te vragen aan Big Brother.
Ik heb niet doorgezet,achteraf wel een beetje spijt.quote:
Hij kan beter een slaaptest doen ivm evt. slaapapneu, krijgt hij een apparaat en is het snurken over.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:43 schreef Tourniquet het volgende:
Jowie, Jill en Danielle hebben het er in de doucheruimte over dat Thomas wel heel erg hard aan het snurken was. Zelfs Jowie werd er wakker van terwijl hij normaalgesproken overal doorheen slaapt. Ze hebben het erover misschien een neusklemmetje voor hem te vragen aan Big Brother.
Volgens mij wel. Ik kan op mijn stream op vier.be niet terugspoelen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:44 schreef engine het volgende:
[..]
Wie opperde dat neusklemmetje? Daan zeker?
quote:
Ik kopieer dit even naar het streams topicquote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:43 schreef Tourniquet het volgende:
Was wel leuk geweest, maar ook lastig hoor. Ik zou het nooit kunnen zo te leven in een bus. Wel mooi programma om weer op tv te knallen!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb niet doorgezet,achteraf wel een beetje spijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |