Morgen! Ja het is vredig en rustig daar.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
morgen coss wat een rust nu
Hier gewoon geluid hoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:59 schreef Hznootje het volgende:
Is hier heel rustig..Nog steeds geen geluid op stream 1
Heb al een paar keer opnieuw opgestart..snap het niet..Heb jij ook al een keer geswitcht van stream?quote:
Nee, maar misschien staat het geluid op je computer uit?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:01 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Heb al een paar keer opnieuw opgestart..snap het niet..Heb jij ook al een keer geswitcht van stream?
even op de live knop klikkenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:04 schreef lonneberga het volgende:
Bij mij loopt het geluid voor op het beeld,irri.
Nope, heb op stream 2 wel geluidquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nee, maar misschien staat het geluid op je computer uit?
Even de tijdslijn een stukje terugschuiven, en dan weer op live klikken.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:04 schreef lonneberga het volgende:
Vernieuwen, op "live" drukken of de kwaliteit van de streams verlagen wil nog weleens helpenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:04 schreef lonneberga het volgende:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:07 schreef Benny het volgende:
Jill: "Je wordt toch wel opgehaald?"
Thomas: "Tuurlijk. Maar ik hoop dat gij dat doet"
Jill: "Anders haalt mijn mama je wel op"
Hij zei dat hij met de trein terug gaat, maar hopen dat jill dat doet klinkt leuker inderdaadquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:07 schreef Benny het volgende:
Rode live indicatie moet wel weer aanstaan, na de tijdsverschuivingquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:08 schreef lonneberga het volgende:
Helpt allemaal niet,maar ik ben toch meer aan het luisteren terwijl ik werk.
Alleen zei hij:quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:07 schreef Benny het volgende:
Wat?? thomas stapt er uit???quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:07 schreef Benny het volgende:
Ohquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alleen zei hij:
Tuurlijk, nee, ik ga met d'n trein terug.
Nice, maar niey zo'n theo type. We hebben vanacht wel gemerkt dat het voor de groeps dynamiek beterb is, om dat niet te doenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:03 schreef chufi het volgende:
7 vrouwen en 4 mannen ...... er zullen wel 4 mannen in komen dan om het evenwicht te herstellen
lopendquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, hij was met de trein gekomen, dus de vraag was hoe hij ooit weer terug gaat.
Het is de grootste ijdeltuit daar.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:17 schreef F.Sinatra het volgende:
Jowie heeft 5 minuten nodig om z'n trui in de juiste plooi te krijgen
De dames trekken er ook een uur voor uitquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is de grootste ijdeltuit daar.
Vorige week ook al.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Sauna staat in storing zegt Daan, daarom kunnen ze er niet in. Had Els pas gevraagd.
Ik zie die op de TV uberhaupt niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:24 schreef GayGuy het volgende:
Pfff de streams van de videoland app op mijn tv lopen vast
Welk merk heb je? Hoe oud is je tv?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:25 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ik zie die op de TV uberhaupt niet.
ze swaffelt zichzelf met een kwast, kan soms best fijn aanvoelen hoor!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:26 schreef F.Sinatra het volgende:
Naomi veegt wat ongeinteresseerd met die kwast over dr kin
https://www.coolblue.nl/p(...)led-65q95t-2020.htmlquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:26 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Welk merk heb je? Hoe oud is je tv?
Is ze al uit bed dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:20 schreef Elounda het volgende:
Goedemorgen.
Els al aan de week in haar badje?
#terrorEls
Okay.....Ieder z'n ding.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:27 schreef danilel het volgende:
[..]
ze swaffelt zichzelf met een kwast, kan soms best fijn aanvoelen hoor!
Wat een boel ellende gevangen in een gif.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is ze al uit bed dan?
ze was heel druk bezig afgelopen nacht.
[ afbeelding ]
Nee mocht hij weg moeten.quote:
Ssst profiteer van het moment.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:32 schreef cvketeltje89 het volgende:
Nathalie schittert in afwezigheid. Ze moet wel goed ziek zijn aangezien ze altijd overal haantje de voorste is
En Els in een stringish dingetjequote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:36 schreef Benny het volgende:
[..]
Nee. Bar weinig beeldmateriaal inderdaad.
Wel een aantal keer een twerkende Liese
Kijk COS terug van vannacht vanaf 01:00 uur ongeveer.quote:
Bellenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:39 schreef Mickytjuh het volgende:
What the fuck is hij in bed aan t doen
Het wordt steeds gekkerquote:
A dirty mind is a joy forever.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:39 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik dacht aan iets anders maar oke.
Ik heb een kind op schoot, lastig typenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:40 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Je stream loopt een minuut of 5 achter
Het overgrote deel van de vrouwen heeft enige vorm van gezichtsbeharing.quote:
Het is pas gadver als ze t niet doet...quote:
Hij heeft altijd een deken binnen handbereik toch.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:42 schreef aswesleep het volgende:
Nick nu helemaal opgenomen in z'n deken. Is hij ook ziek?
Vaak wel.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:42 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Hij heeft altijd een deken binnen handbereik toch.
Of badjasquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:42 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Na de katerige slaap?quote:
Gyazo ?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:37 schreef Blackprinces het volgende:
Blegh snap t niet hoe ik een giphy hier krijg.
Ik word oud...![]()
Ja, daar wordt (bijna) niemand vrolijk vanquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:36 schreef Benny het volgende:
[..]
Zeker maar nu ligt hij in z'n bed.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:42 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ziek van de positieve sfeer gisterenavond en de verbroedering tussen BE en NL.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:32 schreef cvketeltje89 het volgende:
Nathalie schittert in afwezigheid. Ze moet wel goed ziek zijn aangezien ze altijd overal haantje de voorste is
Zal met Nathalie aan het praten zijn, die geen zender om heeft.quote:
Altijd goed. Nathalie zonder zender.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
[..]
Zal met Nathalie aan het praten zijn, die geen zender om heeft.
Gewoon de link in foto's zettenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:37 schreef Blackprinces het volgende:
Blegh snap t niet hoe ik een giphy hier krijg.
Ik word oud...![]()
Gyazo rules.quote:
Reuze gemakkelijk, maar met Gyphy maak je gifs die 3 x langer zijn dan wat bij Gyazo kan, n.l. 15 seconden.quote:
Ik ookquote:
Ik noem Nick in gedachten al Blanket.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:42 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Is dat nou een opmerking richting DGK?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:36 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat wil ik ook.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:54 schreef Juan_Roman het volgende:
Jill wil van bil met een lekkere kerel met tattoo's.
Ze had Theo kunnen nemen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill hoopt dat er een lekkere kerel met tattoo's komt die zegt: 'Ik kom hier voor jou Jill'
Nee, helemaal niet. Ik ben ook heel blij met het materiaal van @DGK_Tegengasquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:54 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Is dat nou een opmerking richting DGK?
Ik kijk zn filmpjes graag! (geen streams).
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:54 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat wil ik ook.
Ow dat doe ik ook
Ik denk dat ze er klaar mee warenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:56 schreef Benny het volgende:
WTF... Waar sloeg dat op met die puzzel?
Dat is GEEN lekkere kerelquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij liever dan ik
Ok, zo las ik t ff.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:55 schreef Benny het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Ik ben ook heel blij met het materiaal van @:DGK_Tegengas
De is qua uiterlijk al iets acceptabelerquote:
Je moet er wel af en toe een complimentje in gooien en er op klikken ( al dan niet met kijken )quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:57 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ok, zo las ik t ff.
Hij werkt fultime en hoe die t doet.. geen idee. Maar ik ook heel blij ermee.
Nee. Dan moet ik dat even rechtzetten, want ik ben er juist blij mee en als je hem om bepaalde fragmenten vraagt komt hij daar gewoon meequote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:57 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ok, zo las ik t ff.
Hij werkt fultime en hoe die t doet.. geen idee. Maar ik ook heel blij ermee.
Oh dat had ik wel willen zienquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:00 schreef F.Sinatra het volgende:
Naomi zat bij de laatste 100 voor Robinson 2 jaar geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |