Na de katerige slaap?quote:
Gyazo ?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:37 schreef Blackprinces het volgende:
Blegh snap t niet hoe ik een giphy hier krijg.
Ik word oud...![]()
Ja, daar wordt (bijna) niemand vrolijk vanquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:36 schreef Benny het volgende:
[..]
Nee. Bar weinig beeldmateriaal inderdaad.
Wel een aantal keer een twerkende Liese
Zeker maar nu ligt hij in z'n bed.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:42 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Hij heeft altijd een deken binnen handbereik toch.
Ziek van de positieve sfeer gisterenavond en de verbroedering tussen BE en NL.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:32 schreef cvketeltje89 het volgende:
Nathalie schittert in afwezigheid. Ze moet wel goed ziek zijn aangezien ze altijd overal haantje de voorste is
Zal met Nathalie aan het praten zijn, die geen zender om heeft.quote:
Altijd goed. Nathalie zonder zender.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
[..]
Zal met Nathalie aan het praten zijn, die geen zender om heeft.
Gewoon de link in foto's zettenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:37 schreef Blackprinces het volgende:
Blegh snap t niet hoe ik een giphy hier krijg.
Ik word oud...![]()
Gyazo rules.quote:
Reuze gemakkelijk, maar met Gyphy maak je gifs die 3 x langer zijn dan wat bij Gyazo kan, n.l. 15 seconden.quote:
Ik ookquote:
Ik noem Nick in gedachten al Blanket.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:42 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Hij heeft altijd een deken binnen handbereik toch.
Is dat nou een opmerking richting DGK?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:36 schreef Benny het volgende:
[..]
Nee. Bar weinig beeldmateriaal inderdaad.
Wel een aantal keer een twerkende Liese
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |