SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hoeft je fapmateriaal niet te delenquote:
Ex van me was ook zo'n lekker wijf, leek op de pianist.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je hoeft je fapmateriaal niet te delen
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo sturen/brengen jullie elkaar allemaal dingen en wil niemand z'n adres aan mij geven voor kerstcadeautjes?Zo eng ben ik niet hoor
Koolhydratenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Pasta carbonara. Had ik nog liggen. Weinig groente
ja weet ik. Naja eerst even op maken wat er nog is allemaal hoor.quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo sturen/brengen jullie elkaar allemaal dingen en wil niemand z'n adres aan mij geven voor kerstcadeautjes?Zo eng ben ik niet hoor
Ja hier ook, heerlijke middag, compleet valse start en in toenemende mate bestijg ik de hemel hier, als ik niet zo bescheiden en timide zou zijn dan zou ik zeggen dat ik stervensgoed in mijn werk benquote:
Die gewoon heel saai aan zijn eettafel met verzekeringsdingen bezig isquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:10 schreef kwiwi het volgende:
Ah, weer een nieuw deel in de 'Grote avonturen van Budaddy' reeks
Overdag...quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die gewoon heel saai aan zijn eettafel met verzekeringsdingen bezig is
Beter dan drugs ditquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hier ook, heerlijke middag, compleet valse start en in toenemende mate bestijg ik de hemel hier, als ik niet zo bescheiden en timide zou zijn dan zou ik zeggen dat ik stervensgoed in mijn werk ben
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hier ook, heerlijke middag, compleet valse start en in toenemende mate bestijg ik de hemel hier, als ik niet zo bescheiden en timide zou zijn dan zou ik zeggen dat ik stervensgoed in mijn werk ben
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die gewoon heel saai aan zijn eettafel met verzekeringsdingen bezig is
ja geen idee hoeveel. dat weet Fles welquote:
Luxe hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:22 schreef FranticDJ het volgende:
change of plans. geen pasta saus uit de vriezerer wordt eten voor me gekookt
Vond het vanochtend anders flink donker nog. Mag ook wel eerder licht wordenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja geen idee hoeveel. dat weet Fles wel
maar het valt gewoon op dat het na 17u nog 'licht' is.
Vind dat echt net een kruising tussen een varkentje en een prinsesje.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:40 schreef LTVDK het volgende:
In de categorie nieuws dat echt helemaal niemand boeit Gravinfluencer Eloise wil vaker digitaal detoxen
je kan ook moeilijk anders verwachten met Laurentien als moederquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind dat echt net een kruising tussen een varkentje en een prinsesje.
Eens.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog altijd boeiender dan waar de Meilandjes moeten wonen of die Britt Dekker met dat kutpaardquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:40 schreef LTVDK het volgende:
In de categorie nieuws dat echt helemaal niemand boeit Gravinfluencer Eloise wil vaker digitaal detoxen
Ongeveer net zo boeiend, nihil dus.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog altijd boeiender dan waar de Meilandjes moeten wonen of die Britt Dekker met dat kutpaard
Kutpaard is wel een van mijn lievelingswoorden denk ik.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog altijd boeiender dan waar de Meilandjes moeten wonen of die Britt Dekker met dat kutpaard
Leuke filmquote:
Weinig aantrekkelijk iddquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haha ja daar lijkt het huidige leven wel op.quote:
Britt is wel een leuk mens als ze Dr typetje niet doet.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ama de P.A.M.A.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:56 schreef Amarantha het volgende:
Rutte gaat vast zeggen dat hij niet blij is.
doe 's rustig mevrouw de spinquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jaaa ik de eerste keer ook wel, 2e keer ook nog wel... inmiddels heb ik zin om ze te slaan
Ja. Ik kom er niet doorheen. Heb het eerste seizoen gekeken maar vind het niet boeiend genoegquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
staat op z'n spiekbriefje. weet ie zelf ook niet.
dat had ik met house of cards. maar dat kwam vooral door de manier waarop het gemonteerd en geregisseerd is enzoquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Ik kom er niet doorheen. Heb het eerste seizoen gekeken maar vind het niet boeiend genoeg
Daar ben ik ook na een paar seizoenen mee gekapt. Voornamelijk ook daarom.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat had ik met house of cards. maar dat kwam vooral door de manier waarop het gemonteerd en geregisseerd is enzo
dat random naar de camera gelul. tief op ofzo, zit geen persco te kijkenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daar ben ik ook na een paar seizoenen mee gekapt. Voornamelijk ook daarom.
Hoe was dag 2?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:06 schreef bitterbal het volgende:
nu kunnen de scholen dicht blijven want ben toch niet thuis
oh moet ie van het kruis afquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh moet ie van het kruis afJe ziet al gelijk dat die de persco vergeetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dit ja :x en de enige die laat komt (hue hue hue) blijft slapenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:09 schreef Amarantha het volgende:
Ach avondklok zal ik ook weinig van merken haha. Kom 's avonds toch nergens meer eigenlijk, die paar mensen die ik nog zie in een maand laat ik mooi hierheen komen.
een kut trekt harder dan 12 sleepboten aan een bulkfietsquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je ziet al gelijk dat die de persco vergeet
geen ervaring meequote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een kut trekt harder dan 12 sleepboten aan een bulkfiets
geen zin om bulkfiets te googlen....quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
was al onderwegquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
geen zin om bulkfiets te googlen....
vakjargonquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoezo is dit een fiets![]()
Noem dat gewoon bulkboot of zo.
Ik zie maar 10 sleepbotenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vakjargon
maar deze pic is toepasselijker:
[ afbeelding ]
En dan ben ik waarschijnlijk al gevaccineerd. Iets met kleinschalig wonen in de gehandicaptenzorg...quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:11 schreef Amarantha het volgende:
.Zin in de zomer. Dan kan er vast wel weer iets meer.
Welke dronken kapitein had hem daar geparkeerdquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.schuttevaer.n(...)storify/?gdpr=accept
hingen er 16 aan om 'm los te krijgen
Ik pak wel ergens een brits variantje mee. Ik bouw mn eigen antistoffen welquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En dan ben ik waarschijnlijk al gevaccineerd. Iets met kleinschalig wonen in de gehandicaptenzorg...![]()
![]()
Nee kibbeling halen! Lekker meuren!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weer nuttige dag in bankzaken![]()
morgen den haag. In mijn pauze kan ik dan naar de mac :p
motor was uitgevallen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Welke dronken kapitein had hem daar geparkeerd
Ik weet het niet. Weet ook niet hoe ze dat doen met iedereen tussen de 18 en 60 die straks aan de beurt zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En dan ben ik waarschijnlijk al gevaccineerd. Iets met kleinschalig wonen in de gehandicaptenzorg...![]()
![]()
Ik maar sjorren aan die tampon, maar ik maak geen schijn van kans.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Volgens mij op alfabetische volgorde.. Dus als een van de laatste al die Chinezen wier achternaam met een X begint..quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Weet ook niet hoe ze dat doen met iedereen tussen de 18 en 60 die straks aan de beurt zijn.
dan heeft Jan de Zeeman pechquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens mij op alfabetische volgorde.. Dus als een van de laatste al die Chinezen wier achternaam met een X begint..
Dan ben ik snel aan de beurt.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens mij op alfabetische volgorde.. Dus als een van de laatste al die Chinezen wier achternaam met een X begint..
zijn er niet zoveelquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen daar die de Zeeuw heet.
Er komt nog veeeeeeeeel meer aan, de wappies willen gewapend voorkomen dat Biden de macht overdragen krijgt.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:34 schreef bitterbal het volgende:
Trump voelt zich niet verantwoordelijk voor bestorming Capitool: 'Toespraak was passend'
https://nos.nl/artikel/23(...)aak-was-passend.html
FIRST FEMALE PRESIDENT, BITCHESquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er komt nog veeeeeeeeel meer aan, de wappies willen gewapend voorkomen dat Biden de macht overdragen krijgt.
jammer dattie niet ten onder is gegaan aan covidquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:34 schreef bitterbal het volgende:
Trump voelt zich niet verantwoordelijk voor bestorming Capitool: 'Toespraak was passend'
https://nos.nl/artikel/23(...)aak-was-passend.html
Scherpschieten.. die mensen missen we niks aan.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er komt nog veeeeeeeeel meer aan, de wappies willen gewapend voorkomen dat Biden de macht overdragen krijgt.
Ik verwacht wel wat erg gekke dingen op de 20e.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Scherpschieten.. die mensen missen we niks aan.
Ben benieuwd volgende week.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik verwacht wel wat erg gekke dingen op de 20e.
Hele dag lijkt me wat overdreven maar ik ga wel even CNN checken ja.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je slim bent dan zet je de hele dag CNN aan of zo![]()
BBC Newsquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je slim bent dan zet je de hele dag CNN aan of zo![]()
#firstworldproblemsquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:40 schreef Solotovski het volgende:
Tyfuslockdown, k wil gvd kijken voor een eettafel
www.firmahoutenstaal.nlquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:40 schreef Solotovski het volgende:
Tyfuslockdown, k wil gvd kijken voor een eettafel
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mailtje in mijn inbox dat ik maak extra team aan moet gaan nemen. Heb helemaal geen zin om weer een nieuw team samen te stellen
Ja ik wil gewoon kijken, voelen, zitten, ervaren ipv online bestellenquote:
Ja corona is geen pretje iddquote:
snap ikquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja ik wil gewoon kijken, voelen, zitten, ervaren ipv online bestellen
Is toch wel een guilty pleasure van me, sollicitatiegesprekkenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mailtje in mijn inbox dat ik maak extra team aan moet gaan nemen. Heb helemaal geen zin om weer een nieuw team samen te stellen
Even afwachten of een project echt doorgaat. Ga wel alvast een paar mensen benaderen, maar vraag me af of die op dit moment terugkomen.quote:
Betalen jullie ook meer in deze tijden?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even afwachten of een project echt doorgaat. Ga wel alvast een paar mensen benaderen, maar vraag me af of die op dit moment terugkomen.
Dat ligt er maar net aan wie je binnen wil halen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Betalen jullie ook meer in deze tijden?
Schaars key personnel heeft hier 20 procent erbij gekregen afgelopen nazomer, ja en nog een hoop extra budget om het thuiswerken te faciliteren.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan wie je binnen wil halen.
Over het algemeen betalen we vrij aardig voor mensen die iets kunnen.
Daar zeg ik ook geen nee tegen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schaars key personnel heeft hier 20 procent erbij gekregen afgelopen nazomer, ja en nog een hoop extra budget om het thuiswerken te faciliteren.
Lekker voor die mensen die net buiten de boot vallen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar zeg ik ook geen nee tegen.
Financieel lijden ze in ieder geval niet van de pandemie en bijbehorende maatregelen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar zeg ik ook geen nee tegen.
Vind ik ook leuk om te doenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is toch wel een guilty pleasure van me, sollicitatiegesprekken
Hadden ze maar een vak moeten leren en vrij simpel, als je makkelijk vervangbaar bent dan ben je dat ook echt.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lekker voor die mensen die net buiten de boot vallen.
Geloof ik niet in. Dan liever 15% en ook ander personeel 10% zo rol ik.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hadden ze maar een vak moeten leren en vrij simpel, als je makkelijk vervangbaar bent dan ben je dat ook echt.
Ik probeer ze zoveel mogelijk mee te pakken, ja nu is er niet veel aan en gaat het voornamelijk om interne verschuivingen, die boeien me dan weer stukken minder ook.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind ik ook leuk om te doen![]()
Al doe ik dat in deze functie niet
Nee dan zou ik 25 procent aan het belangrijke personeel geven, die talentenvijver is echt veel te klein daarvoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geloof ik niet in. Dan liever 15% en ook ander personeel 10% zo rol ik.
Waar ik werk is er een aantal jaar geleden een correctie geweest om mensen in vergelijkbare functies dichter bij elkaar te brengen, maar de verschillen zijn nog steeds vrij groot.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geloof ik niet in. Dan liever 15% en ook ander personeel 10% zo rol ik.
Een echt goede video-engineer is bijna onbetaalbaar. Begrijp ook wel dat die zomaar even het dubbele van mij verdienen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee dan zou ik 25 procent aan het belangrijke personeel geven, die talentenvijver is echt veel te klein daarvoor.
Wat doet een video-engineer?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een echt goede video-engineer is bijna onbetaalbaar. Begrijp ook wel dat die zomaar even het dubbele van mij verdienen.
Ja dat is bij ons ook, sommigen kunnen zowat elk salaris krijgen dat ze willen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een echt goede video-engineer is bijna onbetaalbaar. Begrijp ook wel dat die zomaar even het dubbele van mij verdienen.
Wat dat betreft ben ik zowat communistisch, vind dat iedereen bijdraagt in een team. Van een eenvoudige salarisadninsitrateur tot de leadengineer enz.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee dan zou ik 25 procent aan het belangrijke personeel geven, die talentenvijver is echt veel te klein daarvoor.
Ik heb jarenlang een veel te laag salaris geaccepteerd omdat ik het werk leuk vond en wilde helpen het bedrijf weer op te bouwen van de puinhoop die de oude managers hadden achter gelaten.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is bij ons ook, sommigen kunnen zowat elk salaris krijgen dat ze willen.
Zo werkt het helaas niet in mijn kermisquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik zowat communistisch, vind dat iedereen bijdraagt in een team. Van een eenvoudige salarisadninsitrateur tot de leadengineer enz.
ja, ik ookquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:23 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb jarenlang een veel te laag salaris geaccepteerd
https://jobs.netflix.com/team?slug=video-encoding-and-streamingquote:
Nee maar je kunt de betrouwbare assistent wel belonen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo werkt het helaas niet in mijn kermis![]()
Ik kan geen open-hart-operatie uit laten voeren door een nagelstyliste.
In dat soort gevallen is het ook lastig om bepaalde groei door te maken. Dat kan door allerlei omstandigheden.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang een veel te laag salaris geaccepteerd omdat ik het werk leuk vond en wilde helpen het bedrijf weer op te bouwen van de puinhoop die de oude managers hadden achter gelaten.
Zeker wel, die krijgen dan ook een prettig marktconform salaris.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee maar je kunt de betrouwbare assistent wel belonen.
Tijd van de maand.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:30 schreef kwiwi het volgende:
Waarom heb ik een boze smiley als PI? Is dat ineens standaard?
Als we een beetje opschieten is het voorbij voordat Koen het in de gaten heeftquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:29 schreef kwiwi het volgende:
O nee he.. Topic 12345 komt eraan maar ik lig waarschijnlijk te slapen gedurende de tijd dat het open is![]()
#firstworldproblems
Je toetsenbord voelt je stemming aan, dat is nieuw.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:30 schreef kwiwi het volgende:
Waarom heb ik een boze smiley als PI? Is dat ineens standaard?
Oh, nee dus.. gewoon dikke vingers![]()
zou het weer een budaddy zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:29 schreef kwiwi het volgende:
O nee he.. Topic 12345 komt eraan maar ik lig waarschijnlijk te slapen gedurende de tijd dat het open is![]()
#firstworldproblems
Ah de technische kant dus, ik ben meer van de content maken, hoe het wordt uitgezonden of gepresenteerd is niet mijn pakkie anquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://jobs.netflix.com/team?slug=video-encoding-and-streaming
This team of engineers obsesses over great playback experiences to ensure that playback starts immediately, at great quality. The team is comprised of engineers who design algorithms that adapt to ever changing network conditions to provide an amazing streaming experience. Cutting-edge video processing and strategic video research helps this team to keep up with the demands of the business.
Dat is beetje het werkveld waar je in terecht komt. In bepaalde projecten/regio's doen we vrij veel live streaming, dat is iets complexer in vergelijking met on-demand content (omdat je simpelweg niet kunt voorspellen wat er in de toekomst gaat gebeuren).
Netflix heeft over het algemeen genomen wel de beste mensen in huis; hoewel Amazon ook goed ingekocht heeft de laatste jaren.
Ja op zich ging het wel goed, we zaten weer in de zwarte cijfers. Maar het moederbedrijf was een onderwijsinstelling en wij een commercieel bedrijf en daar wilden ze vanaf ivm belangenverstrengeling. Toen is het bedrijf overgenomen en in combinatie met mijn ongeluk is dat voor mij helaas misgelopen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In dat soort gevallen is het ook lastig om bepaalde groei door te maken. Dat kan door allerlei omstandigheden.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Budaddy en het jubileum topic
Budaddy en het magische getal
Budaddy kan tot 5 tellenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Yep. Ik val overal een beetje tussen op dit moment en ben maar een domme manager, dus eigenlij kan ik niet zoveel.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah de technische kant dus, ik ben meer van de content maken, hoe het wordt uitgezonden of gepresenteerd is niet mijn pakkie an.
Ik mis juist een beetje die managende kant omdat ik gewoon dingen wil doen ipv er eindeloos over te ouwehoerenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep. Ik val overal een beetje tussen op dit moment en ben maar een domme manager, dus eigenlij kan ik niet zoveel.
ik ookquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang een veel te laag salaris geaccepteerd omdat ik het werk leuk vond en wilde helpen het bedrijf weer op te bouwen van de puinhoop die de oude managers hadden achter gelaten.
Dat is toch veel te koudquote:
Hier is het beetje een golfbeweging qua magere en vette jaren. We nu nog eens overgenomen en ga er vanuit dat het de salarisontwikkeling niet ten goede gaat komen. Ik weet dat de lease-regeling een van de zaken was die onze nieuwe eigenaar wilde laten vallen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja op zich ging het wel goed, we zaten weer in de zwarte cijfers. Maar het moederbedrijf was een onderwijsinstelling en wij een commercieel bedrijf en daar wilden ze vanaf ivm belangenverstrengeling. Toen is het bedrijf overgenomen en in combinatie met mijn ongeluk is dat voor mij helaas misgelopen.
Gisteren ging ze ook heel vroeg slapen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:38 schreef UitStraling het volgende:
bitterbal is wakker, 12345 gaat makkelijk gehaald worden.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:38 schreef UitStraling het volgende:
bitterbal is wakker, 12345 gaat makkelijk gehaald worden.
Bij mij kwamen de pensioenopbouw en reiskostenvergoeding (met een reisafstand van 130 km retourquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het beetje een golfbeweging qua magere en vette jaren. We nu nog eens overgenomen en ga er vanuit dat het de salarisontwikkeling niet ten goede gaat komen. Ik weet dat de lease-regeling een van de zaken was die onze nieuwe eigenaar wilde laten vallen.
Vandaag is ze relaxed afgewerktquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gisteren ging ze ook heel vroeg slapen.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:33 schreef kwiwi het volgende:
Dat is een flink eindje woon-werk verkeer, daar zou ik dagelijks dus echt geen zin meer in hebben.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij kwamen de pensioenopbouw en reiskostenvergoeding (met een reisafstand van 130 km retour) te vervallen en minder vrije dagen.
Hier is een periode geweest waarbij de lonen ook stil stonden; en bepaalde variabele bonussen ook op een laag pitje stonden. Achja.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij kwamen de pensioenopbouw en reiskostenvergoeding (met een reisafstand van 130 km retour) te vervallen en minder vrije dagen.
zalmquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zalm; broccoli. Veel te verantwoord.
Ik rijdt er met regelmaat nog veel meer. Valt bij mij alleen onder werktijd dus zal me aan mijn reet roesten eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is een flink eindje woon-werk verkeer, daar zou ik dagelijks dus echt geen zin meer in hebben.
Nee ik ook niet, was verhuisd van Breda naar Tilburg, ook nog een tijdje met het OV gemoeten, 4/4,5 reistijd per dagquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is een flink eindje woon-werk verkeer, daar zou ik dagelijks dus echt geen zin meer in hebben.
Ja dan zou het me ook minder uitmaken inderdaadquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik rijdt er met regelmaat nog veel meer. Valt bij mij alleen onder werktijd dus zal me aan mijn reet roesten eigenlijk.
Hoe was het vandaag?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:44 schreef bitterbal het volgende:
kan nu ook weer mee praten over werk
Morgen 0 minuten reistijd. Joggingpak van de zaak.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:45 schreef bitterbal het volgende:
Morgen 10 min reistijd. geen leaseauto van de zaak
Banksmurfbroekquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Morgen 0 minuten reistijd. Joggingpak van de zaak.
Same here zo'n beetjequote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
#Metdevlamindepijp #beroepschaffeur #ookeenvrouwenberoep #truckstar #zwartecrossquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dan zou het me ook minder uitmaken inderdaad
En hoe ging het vandaag, zeker weer heeeul rustig?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:44 schreef bitterbal het volgende:
Begrijpelijk wel, alleen is het toch verkapt loon.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:43 schreef UitStraling het volgende:
Leaseauto's wilden ze hier ook beperken, kreeg bijna dagelijks verkapte doodsbedreigingen zowat
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:44 schreef bitterbal het volgende:
Ik vindt dit zo leuk klinkenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:45 schreef bitterbal het volgende:
j
[..]
ja weer stapje verder in bankzaken
Mja ik was terug gekomen nadat het oude management eruit gegooid was, toen een lager loon geaccepteerd omdat ik ook hard op zoek was naar werk. Na een jaar ging het met een gewone schaal omhoog omdat vanwege de negatieve balans, jaar daarop zou die wel flink omhoog gaan maar kwam het nieuws van de afstoting dus is toen weer bevroren. Daarna zou die net voor de overname omhoog gaan maar kreeg ik mijn ongeluk en is die uiteindelijk pas 2019 omhoog gegaan maar de secundaire voorwaarden dus drastisch gekort.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is een periode geweest waarbij de lonen ook stil stonden; en bepaalde variabele bonussen ook op een laag pitje stonden. Achja.
nou we leveren nu natuurlijk de verkochte banken uit voor de lockdown. En er komen belletjes met vragen over wanneer een bank komt ofzo. Voor mij is er natuurlijk wel genoeg te doen want weet nog niksquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En hoe ging het vandaag, zeker weer heeeul rustig?
Boksquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een vriendin van ons was vroeger beroepschauffeur, knap, blond en niet bang. Ook nog internationaal.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
#Metdevlamindepijp #beroepschaffeur #ookeenvrouwenberoep #truckstar #zwartecross
Sexy wel een vrouw in een grote vrachtwaggel.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
#Metdevlamindepijp #beroepschaffeur #ookeenvrouwenberoep #truckstar #zwartecross
Ik zet hier serieus de TV voor aanquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zit bij de slimste mens iemand die behoorlijk op een ex van mij lijkt.
En, hoe ziet z'n ex eruit?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zet hier serieus de TV voor aan
Wie van de 3quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zet hier serieus de TV voor aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |