dat random naar de camera gelul. tief op ofzo, zit geen persco te kijkenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daar ben ik ook na een paar seizoenen mee gekapt. Voornamelijk ook daarom.
Hoe was dag 2?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:06 schreef bitterbal het volgende:
nu kunnen de scholen dicht blijven want ben toch niet thuis
oh moet ie van het kruis afquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh moet ie van het kruis afJe ziet al gelijk dat die de persco vergeetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dit ja :x en de enige die laat komt (hue hue hue) blijft slapenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:09 schreef Amarantha het volgende:
Ach avondklok zal ik ook weinig van merken haha. Kom 's avonds toch nergens meer eigenlijk, die paar mensen die ik nog zie in een maand laat ik mooi hierheen komen.
een kut trekt harder dan 12 sleepboten aan een bulkfietsquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je ziet al gelijk dat die de persco vergeet
geen ervaring meequote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een kut trekt harder dan 12 sleepboten aan een bulkfiets
geen zin om bulkfiets te googlen....quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een kut trekt harder dan 12 sleepboten aan een bulkfiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |