Ah de technische kant dus, ik ben meer van de content maken, hoe het wordt uitgezonden of gepresenteerd is niet mijn pakkie anquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://jobs.netflix.com/team?slug=video-encoding-and-streaming
This team of engineers obsesses over great playback experiences to ensure that playback starts immediately, at great quality. The team is comprised of engineers who design algorithms that adapt to ever changing network conditions to provide an amazing streaming experience. Cutting-edge video processing and strategic video research helps this team to keep up with the demands of the business.
Dat is beetje het werkveld waar je in terecht komt. In bepaalde projecten/regio's doen we vrij veel live streaming, dat is iets complexer in vergelijking met on-demand content (omdat je simpelweg niet kunt voorspellen wat er in de toekomst gaat gebeuren).
Netflix heeft over het algemeen genomen wel de beste mensen in huis; hoewel Amazon ook goed ingekocht heeft de laatste jaren.
Ja op zich ging het wel goed, we zaten weer in de zwarte cijfers. Maar het moederbedrijf was een onderwijsinstelling en wij een commercieel bedrijf en daar wilden ze vanaf ivm belangenverstrengeling. Toen is het bedrijf overgenomen en in combinatie met mijn ongeluk is dat voor mij helaas misgelopen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In dat soort gevallen is het ook lastig om bepaalde groei door te maken. Dat kan door allerlei omstandigheden.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Budaddy en het jubileum topic
Budaddy en het magische getal
Budaddy kan tot 5 tellenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Budaddy en het jubileum topic
Budaddy en het magische getal
Yep. Ik val overal een beetje tussen op dit moment en ben maar een domme manager, dus eigenlij kan ik niet zoveel.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah de technische kant dus, ik ben meer van de content maken, hoe het wordt uitgezonden of gepresenteerd is niet mijn pakkie an.
Ik mis juist een beetje die managende kant omdat ik gewoon dingen wil doen ipv er eindeloos over te ouwehoerenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep. Ik val overal een beetje tussen op dit moment en ben maar een domme manager, dus eigenlij kan ik niet zoveel.
ik ookquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang een veel te laag salaris geaccepteerd omdat ik het werk leuk vond en wilde helpen het bedrijf weer op te bouwen van de puinhoop die de oude managers hadden achter gelaten.
Dat is toch veel te koudquote:
Hier is het beetje een golfbeweging qua magere en vette jaren. We nu nog eens overgenomen en ga er vanuit dat het de salarisontwikkeling niet ten goede gaat komen. Ik weet dat de lease-regeling een van de zaken was die onze nieuwe eigenaar wilde laten vallen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja op zich ging het wel goed, we zaten weer in de zwarte cijfers. Maar het moederbedrijf was een onderwijsinstelling en wij een commercieel bedrijf en daar wilden ze vanaf ivm belangenverstrengeling. Toen is het bedrijf overgenomen en in combinatie met mijn ongeluk is dat voor mij helaas misgelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |