Nee daar moet ik ook niet aan denkenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan ook een functie zijn. Althans, wij hebben een paar mensen die het fulltime zijn.
Moet er zelf niet aan denken
oh is 't er alquote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:13 schreef liesje1979 het volgende:
@:Frantic,bedankt voor het schuur euh papier!![]()
Hoezo sturen/brengen jullie elkaar allemaal dingen en wil niemand z'n adres aan mij geven voor kerstcadeautjes?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh is 't er al
schnell
ja is schuurnetgaat langer mee dan papier
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo sturen/brengen jullie elkaar allemaal dingen en wil niemand z'n adres aan mij geven voor kerstcadeautjes?Zo eng ben ik niet hoor
*schrijft Frantic vast op kwiwi's grote kerstlijst.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nou vooruit danvoor volgende jaar
IK OOK IK OOK IK OOKquote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
*schrijft Frantic vast op kwiwi's grote kerstlijst.
Die koop je toch gewoon op marktplaatsquote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:48 schreef UitStraling het volgende:
Alsof ik ooit om een onderbroek zou vragen aan een dame![]()
haalt ie gewoon van de draad bij z'n buren.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die koop je toch gewoon op marktplaats
Een wat?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:49 schreef FranticDJ het volgende:
Over onderbroeken gesproken.
Ik kreeg een Syl Om je Bil doosje vandaag. Weet niet van wie
Niet zelf gekocht iig
Een gedragen string laten opsturenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:48 schreef UitStraling het volgende:
Alsof ik ooit om een onderbroek zou vragen aan een dame![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |