ja geen idee hoeveel. dat weet Fles welquote:
Luxe hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:22 schreef FranticDJ het volgende:
change of plans. geen pasta saus uit de vriezerer wordt eten voor me gekookt
Vond het vanochtend anders flink donker nog. Mag ook wel eerder licht wordenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja geen idee hoeveel. dat weet Fles wel
maar het valt gewoon op dat het na 17u nog 'licht' is.
Vind dat echt net een kruising tussen een varkentje en een prinsesje.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:40 schreef LTVDK het volgende:
In de categorie nieuws dat echt helemaal niemand boeit Gravinfluencer Eloise wil vaker digitaal detoxen
je kan ook moeilijk anders verwachten met Laurentien als moederquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind dat echt net een kruising tussen een varkentje en een prinsesje.
Eens.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog altijd boeiender dan waar de Meilandjes moeten wonen of die Britt Dekker met dat kutpaardquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:40 schreef LTVDK het volgende:
In de categorie nieuws dat echt helemaal niemand boeit Gravinfluencer Eloise wil vaker digitaal detoxen
Ongeveer net zo boeiend, nihil dus.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog altijd boeiender dan waar de Meilandjes moeten wonen of die Britt Dekker met dat kutpaard
Kutpaard is wel een van mijn lievelingswoorden denk ik.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog altijd boeiender dan waar de Meilandjes moeten wonen of die Britt Dekker met dat kutpaard
Leuke filmquote:
Weinig aantrekkelijk iddquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haha ja daar lijkt het huidige leven wel op.quote:
Britt is wel een leuk mens als ze Dr typetje niet doet.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |